Εισαγωγική διάλεξη στο NMS1

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βάσεις Δεδομένων II Ευαγγελία Πιτουρά 1 ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΙΙ.
Advertisements

Καλώς Ορίσατε στο ΝΜΣ IST/UH.
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Απογραφικά Δελτία - Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Μαθήματος/Διδάσκοντα
ΣΧΠ102 To σχολικό περιβάλλον και η οργάνωση του στο Δημοτικό Σχολείο Στέλιος Ορφανός Χειμερινό Εξάμηνο 2009.
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Πληροφορίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Πολιτική Οικονομία»
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ Κοντές Ιωάννης ( ΑΕΜ :30650, γ εξάμηνο ) Τσιονάς Ιωάννης ( ΑΕΜ :30694, γ εξάμηνο )
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
Μια εισαγωγή.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Ελληνική Επιστημονική Εταιρεία Φυσικοθεραπείας
Η Κίνηση στη Φυσικοθεραπεία
Εβδομάδα 8 Γ. Κρεκούκιας MSc
Κλινική Αξιολόγηση ΝΜΣ 1 ΟΜΣΣ Γ. Κρεκούκιας MSc.
Ο φυσικοθεραπευτησ ωσ εκπαιδευτικοσ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΝΕΥΡΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
2011 κινησιολογικεσ μελετες 4Fhh 1026
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Νευρολογική Εξέταση & Νευροδυναμική
Η αξιολόγηση και η συμβολή της στη σύγχρονη διδασκαλία των μαθηματικών Δρ. Σάλτας Βασίλειος Επ. Συν. ΤΕΙ Καβάλας
Mobile Learning Αλεξία Κολόσοβα Ελένη ΦΙλίππου Μαρία Φιλίππου ΕΠΛ 679 Ηλεκτρονική Υγεία Χειμερινό Εξάμηνο 2012/2013.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Οστά και αρθρώσεις FPP Συμπληρωματικό.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2013Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Ο Κόσμος της Βιολογίας.
2010/11 IST/UH ΚΜ  Αναγνώριση των ανατομικών και φυσιολογικών παραγόντων που συμβάλλουν στη φυσιολογική κίνηση  Σκιαγράφηση του πως αυτά.
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
Foundations for Physiotherapy Practice Συνταγογράφηση της άσκησης
Φυσιολογική Κίνηση: Εισαγωγή
Μύες: τεστ δύναμης και ελαστικότητας
1ο και 2ο εξάμηνο Θεωρία και εργαστήρια 30 βαθμοί Εργασίες (2) και Εξετάσεις Τμήμα Φυσικοθεραπείας Τηλ: εσωτ. 218, Ε-mail:
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
Σεμινάρια Πληροφορικής Φεβρουάριος 2009 Μ. Μιλτιάδου.
Αλγόριθμοι και Πολυπλοκότητα
ΚΕ.ΣΥ.Π ΠΟΡΟΥ ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΠΕ 09 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Σ.Ε.Π
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Αξιολόγηση του έργου των Εκπαιδευτικών (Π.Δ. 152/2013)
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
PTY Τεχνικές για το χειρισμό των αρρώστων.
Ανατομία ΟΜΣΣ: Μύες Τετράγωνος οσφυικός Πολυσχιδής
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Εισαγωγικές Διαφάνειες: Παρουσίαση Εργασιακού Περιβάλλοντος Διαχείριση Δικτύων - Ευφυή Δίκτυα, 9 ο Εξάμηνο, ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ - ΕΜΠ.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
«ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ» ΜΑΘΗΜΑ: ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑ: «ΤO ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑΣ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΒΑΛΙΕΡΑΤΟΥ ΤΑΞΗ:
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Πολυμεσικές υπηρεσίες στην υγεία (ΛΟΓ51) 1. Εισαγωγή στο μάθημα
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟΥ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (Aρ. πρωτ /Δ2/ εγκύκλιος του ΥΠ.Π.Ε.Θ Αρ. Πρωτ /Δ2/
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγική διάλεξη στο NMS1 2013- 2014 IST/UH Εβδομάδα 5

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ IST/UH ΝΜΣ1 2010-11 ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Αναγνώριση του προγραμματισμού που χρειάζεται για το ΝΜS1 Aναγνώριση των απαιτήσεων για το πρακτικό μέρος του ΝΜΣ1 Αναγνώριση των απαιτήσεων της γραπτής εργασίας Ιστορική αναδρομή στο manual therapy Βασικές αρχές του manual therapy Σημαντικά ονόματα στο manual therapy και η προσφορά τους

IST/UH ΝΜΣ1 2010-11 NMS1

ΝΜΣ1 Βασικές Αρχές Ακολουθείτε τις οδηγίες για την πρακτική Κατάλληλη ενδυμασία (φόρμα, shorts κτλ) Κομμένα νύχια Μαζεμένα μαλλιά Όχι κοσμήματα Όλοι θα πρέπει να είναι διαθέσιμοι να γίνουν μοντέλα Σεβασμός IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

Τι καλύπτεται από το ΝΜΣ1 Ανατομία, βιομηχανική και παθολογία της ΟΜΣΣ, λεκάνης και κάτω άκρου Αξιολόγηση ασθενών με νευρομυοσκελετική δυσλειτουργία κάτω ήμισυ του κορμού Αποκατάσταση ασθενών με νευρομυοσκελετική δυσλειτουργία κάτω ήμισυ του κορμού IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

ΝΜΣ1- Αξιολόγηση Coursework 100% Feedback Βαρύτητα Γραπτή Εργασία 20/1 IST/UH ΝΜΣ1 2010-11 Week Coursework 100% Feedback Βαρύτητα 16 Γραπτή Εργασία 20/1 20 35% 18 OSCE 3 Σταθμοί 22 45% 32-34 OSCE 4 Σταθμοί Ανατομία Πολλαπλής επιλογής και σύντομης απάντησης 20%

Προετοιμασία Οδηγός Μαθήματος Μαθησιακό πακέτο στήριξής Οδηγός Μαθήματος Μαθησιακό πακέτο στήριξής Υλικό εκμάθησης IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

Πηγές Βιβλιογραφία Anatomy TV Τεστ ανατομίας Οστά Εργασίες IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

Βιβλιογραφία Σύνδεσμοι στη βιβλιογραφία στο Πακέτο Βοήθειας Σύνδεσμοι στη βιβλιογραφία στο Πακέτο Βοήθειας Στο τμήμα Learning Resources της ιστοσελίδας του ΝΜΣ1 Προτεινόμενη βιβλιογραφία: Οδηγός μαθήματος IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

PowerPoint /Videos Ανατομίας Πριν από το μάθημα της ανατομίας θα πρέπει να έχετε διαβάσει κάποια πράγματα που θα έχουν ανέβει Είστε υπεύθυνοι για το μεγαλύτερο τμήμα των ανατομικών σας γνώσεων IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

Ανεξάρτητη Μελέτη Μαθήματα 30 διδακτικών μονάδων απαιτούν 300 ώρες ενασχόλησης 80 από αυτές διδάσκονται 220 ώρες απαιτούνται από ανεξάρτητη μελέτη Κατά τη διάρκεια των 15 εβδομάδων διδασκαλίας θα πρέπει να δεσμεύσετε περίπου 14 ώρες ανεξάρτητης μελέτης/εβδομάδα για το ΝΜΣ1. Αυτό περιλαμβάνει το χρόνο για ανασκόπηση. 42 ώρες πρέπει να αφιερωθούν στη μελέτη της ανατομίας οπότε προτείνουμε: το λιγότερο 2 ώρες/εβδομάδα για μελέτη της ανατομίας και την προετοιμασία για τα σεμινάρια IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

Anatomy TV

Τεστ Ανατομίας Θα γίνουν κάποια τεστ πολλαπλής επιλογής ως επανάληψη της ανατομίας IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

Οστά Η σχολή μπορεί να σας δανείσει οστά για 10 μέρες Η σχολή μπορεί να σας δανείσει οστά για 10 μέρες IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

IST/UH ΝΜΣ1 2010-11 Βιβλία Αξιολόγηση Θεραπεία

Κινητοποιήσεις/ Manual therapy IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

8η εβδομάδα: Ομαδική εργασία (Student podcasts) Ομαδική εργασία 26/11 Πρέπει να συμπληρώσετε μια φόρμα παθολογίας Μια πάθηση της οσφύος που θα σας ανατεθεί Video για να ενημερώσετε τον ασθενή σας σχετικά με την παθολογία στην οσφύ του IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

IST/UH ΝΜΣ1 2010-11 Ομαδική Εργασία Τη φόρμα παθολογίας πρέπει να τη στείλετε με mail μέχρι τις 2μμ 25/11

Ομαδική Εργασία Τα videos θα προβληθούν στη τάξη Θα βαθμολογήσετε το καλύτερο IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

2013-14 Εξάμηνο Α Προγραμματισμός του NMS1 Wk 5 Wk 6 Wk 7 Wk 8 Wk 9 Wk 10 Wk 11 Χριστουγ Wk 14 Wk 15 Wk 16 Wk 17 Ομαδική Εργασία- Φόρμα παθολογίας Φόρμα παθολογίας για τη γραπτή εργασία Γραπτή Εργασία Προετοιμασία για το OSCE Οδηγίες στο οδηγό μαθήματος και στο Μαθησιακό πακέτο στήριξης

Φόρμα Παθολογίας Αιτιολογία 2. Επιδημιολογία 3. Περιγραφή παθολογίας 4. Κλινικά σημεία και συμπτώματα ως αποτέλεσμα της παθολογίας 5. Φυσικοθεραπευτικά τεστ/ Ιατρικές εξετάσεις/διαγνωστικά εργαλεία 6. Χειρουργική/Συντηρητική/πολυ-παραγοντική αντιμετώπιση 7. Αναφορές UH NMS1 2013-14

Φόρμα Παθολογίας Ονοματολογία παθολογίας Αιτιολογία Επιδημιολογία  Περιγραφή παθολογίας  Κλινικά συμπτώματα/ σημεία ως αποτέλεσμα της παθολογίας   Φυσικοθε/κα τεστ Ιατρικές εξετάσεις/διαγνωστικά εργαλεία  Χειρουργική/Συντηρητική/πολυ-παραγοντική αντιμετώπιση  Αναφορές IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

ΝΜΣ1 Μορφή Διδασκαλίας Διάλεξη Σεμινάριο ανατομίας 2 δίωρα εργαστήρια IST/UH ΝΜΣ1 2010-11 ΝΜΣ1 Μορφή Διδασκαλίας Διάλεξη Σεμινάριο ανατομίας 2 δίωρα εργαστήρια

IST/UH ΝΜΣ1 2010-11 NMS1 Αρθρική Κινητοποίηση

IST/UH ΝΜΣ1 2010-11 Άσκηση

IST/UH ΝΜΣ1 2010-11 Μάλαξη

Συμβουλές Αποκατάστασης IST/UH ΝΜΣ1 2010-11 Συμβουλές Αποκατάστασης

Ιστορική Αναδρομή Από την εποχή του Ιπποκράτη και του Γαληνού Χρήση τεχνικών στη μέση ανατολή Οι πρακτικοί κατηγορήθηκαν για μαγεία κατά τη διάρκεια του μεσαίωνα Τέλη 19ου αιώνα: ο Still εισήγαγε την οστεοπαθητική 1920 Atkinson 1960…Cyriax, Kaltenborn 1970…Maitland, Kendal, Elvey 1980 και μετά…έκρηξη ονομάτων και τεχνικών που ασχολήθηκαν με νευρο-μυο-σκελετική ολοκληρωμένη θεραπεία This time line will hopefully begin to set a context for you. As such the evolution of manual therapy is still in its infancy and no doubt through the passage of time during your course things will continue to develop/be modified and new ideas will be born IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ /GURUS Mennell /Cyriax Kaltenborn Maitland McKenzie Butler / Gifford Mulligan Sarhmann / Janda McConnell Edwards Still The musculoskeletal theme at the University of Herts has based it’s philosophy upon the works of Geoff Maitland. It offers useful teaching aids and is widely used in clinical practice. It is useful to integrate others peoples work where we can but you may find exposure to some of these influences for the first time whilst on clinical placement. With so much to know it is unavoidable that some aspects of neuro-musculo-skeletal are left to postgraduate courses IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

MAITLAND Αυστραλός Επηρεάστηκε από τους προκάτοχους του Σκεπτικό: Υποκειμενική Αξιολόγηση Κλινική Αξιολόγηση Κλινική Διάγνωση Παρέμβαση Επαναξιολόγηση Η κινητοποίηση χωρίζεται σε βαθμούς I - IV IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

MCKENZIE Νεοζηλανδός Επηρεάστηκε από τους προκάτοχους του Εισήγαγε έννοιες για την αποκατάσταση σπονδυλικών προβλημάτων Βασισμένος γύρω από το «δίσκο» Αξιολόγηση για την αναγνώριση του προβλήματος Κλειδί στη θεραπεία είναι η αυτό-θεραπεία IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

IST/UH ΝΜΣ1 2010-11 MULLIGAN Νέοζηλανδός Βασισμένος στους Maitland και McKenzie, δημιούργησε τη δική του θεραπεία Κινητοποίηση με κίνηση Σπονδυλικών και περιφερικών αρθρώσεων

BUTLER Αυστραλός Επηρεάστηκε από τους προκάτοχούς του IST/UH ΝΜΣ1 2010-11 BUTLER Αυστραλός Επηρεάστηκε από τους προκάτοχούς του Αξιολόγηση και αποκατάσταση κινητικότητας νευρικών ιστού και των περιβαλλόμενων ιστών Ένθερμος υποστηρικτής της κλινικής λογικής Θιασώτης του βιο-ψυχο-κοινωνικού μοντέλου αποκατάστασης

Κλινική Λογική Είναι ο όρος κάτω από τον οποίο λύνουμε ένα πρόβλημα Είναι ο όρος κάτω από τον οποίο λύνουμε ένα πρόβλημα Πρέπει να συνδυάσουμε την επιστημονική μας γνώση με το πρόβλημα του ασθενή Our tool box is large… as you have begun to see. We need to have a strategy which helps us identify our patients problems, develop a unique management package and assess the outcome with a view to potentially changing future strategies for the benefit of future patients. This strategy will be explored throughout the course. IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΜΕ ΕΡΕΥΝΗΤΗΚΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ Έρευνα Πρακτική εφαρμογή Evidence based practice is a driving force both from a best practice perspective where the interests of the patient are foremost in the mind of the clinician but are also driven by economics. Historically Physiotherapy has been very under represented but with the development of masters programmes things are changing rapidly. IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

IST/UH ΝΜΣ1 2010-11 Reference List Maitland G et al (2001). Maitland’s vertebral manipulation. 6th Ed. Butterworth Heinemann McKenzie R (1988). Treat your own back. 4th Ed. Spinal Publication Ltd Mulligan B. R (1995). Manual therapy, ‘nags’, ‘snags’ ‘MWM’s etc. 3rd Ed. Plane View Services Ltd. Butler D (2000). The sensitive nervous system NOI Group Publications Sahrmann S (2002). Diagnosis and treatment of movement impairment syndromes. 1st Ed. Elsevier