Παρουσίαση της πλατφόρμας του καθηγητή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

Κατέβασμα αρχείων βίντεο και ήχου Με το Τι είναι το Real Player To Real Player είναι μια πολυδύναμη εφαρμογή με την οποία μπορούμε να παίξουμε βίντεο.
Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για το Δικό μου EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
Δημιουργία της πρώτης σας βάσης δεδομένων Access 2013 j και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την.
Πώς να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Gmail
Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για τη δημιουργία τοπικής συλλογής.
Οδηγίες χρήσης του Exams Planner
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
Γονικός έλεγχος Κ. Ξ. Γ. «ΛΙΟΛΙΟΥ». Γονικός έλεγχος •Ακόμη κι όταν δεν κρυφοκοιτάζετε, μπορείτε να θέσετε περιορισμούς στη χρήση του υπολογιστή από τα.
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Το φόρουμ κάθε Τριγλιανού Απόγονου
Joomla.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Δημιουργία λογαριασμού .
Επιμέλεια: Δέγγλερη Σοφία
ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ του tool ενημέρωσης στατιστικών
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Σελ. 1 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Καταχώρηση και παρακολούθηση αιτημάτων μέσω web Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Microsoft Excel 4.2 Κελιά Κίκα Χρυσοστόμου.
Το Δίκτυο Ηλεκτρονικής Μάθησης για την Τάξη
Εισαγωγή στο Blackboard
Μια μικρή βοήθεια με εικόνες. Σίγουρα θα λάβατε κάποιο mail από τη Μαρία στο οποίο θα είδατε κάτι σαν τη παρακάτω εικόνα Διπλό κλικ στο “diktyoklima”
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Δημιουργία Λογαριασμού
Δημιουργία Λογαριασμού. Τι είναι το Gmail; To Gmail είναι ένα webmail, δηλαδή ένας λογαριασμός ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που μπορείτε να λαμβάνετε από.
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Παρουσίαση της πλατφόρμας του διαχειριστή
Ο οδηγός περιγράφει πώς να: - Εγγραφείτε στο Blog του HiStory (σελίδες 2-3). - Αλλάξετε την επισκόπηση χρησιμοποιώντας το ζουμ (σελίδες 4- 5). - Δημιουργήσετε.
Οδηγίες Εισαγωγής Ανακοινώσεων στο site του ΤΜΕΥ Με το F5 αρχίζει το animation.
Εκπαιδευτικό μάθημα Εκπαιδευτικό μάθημα για το Δικό μου EBSCOhost
Συντάκτης :Δομουχτσής Στέργιος Κατασκευή Ιστοσελίδας Αυτόματο σύστημα Σχολικού Δικτύου Iware.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – MS Windows – Περιβάλλον εργασίας
ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑΣ : ΤΣΑΛΤΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ. : 30920
Διεύθυνση Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Σερρών Κατασκευή Ιστοσελίδας  Απόλυτα πεπεισμένοι πως η κοινωνία της γνώσης προσκαλεί αλλά και προκαλεί τα Στελέχη της Εκπαίδευσης.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Ηλεκτρονική Γραμματεία
Γρήγορα αποτελέσματα με την Εφαρμογή Lync Windows Store Lync 2013.
Εισαγωγή στο Blackboard
Εύρεση και είσοδος σε κανάλι συνομιλίας Χρησιμοποιήστε την αναζήτηση του Lync για την εύρεση καναλιών στα οποία έχετε πρόσβαση. 1.Στο κύριο παράθυρο του.
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ. Η διανομή επιτρέπεται μόνο σε Συνεργάτες με τον όρο μη κοινοποίησης. Η Microsoft δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή. © 2012 Microsoft.
Οδηγίες συμπλήρωσης της φόρμας 3 Προθεσμία συμπλήρωσης μέχρι και 16 Ιουνίου.
Εγκατάσταση του joomla σε τοπικό υπολογιστή Νταλούκας Βασίλης Υπεύθυνος ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. 1 ου Γραφείου Δ.Ε. Ν.Ηλείας.
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
Εξομοιωτής Ψηφιακών Κυκλωμάτων
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Διαλογικό διδακτικό πρόγραμμα ανώτερων μαθηματικών”
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή Ιστοσελίδας Χρηματοοικονομικού.
WORDPRESS ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΟΥΡΕΑΣ ΑΡΓΥΡΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ – ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 1.
ΚΟΥΡΕΑΣ ΑΡΓΥΡΗΣ BSc ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 1 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: WINDOWS XP ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 5 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης MIS
Δημιουργία Λογαριασμού
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Μετονομασία Φακέλων και Αρχείων
Κελεπούρη Μαρία Σπανός Βασίλειος Χρυσικού Χρυσάνθη ΒΟΛΟΣ, 31/05/2016
Σύνδεση στην πλατφόρμα
Power Point (Συνέχεια).
Πώς να φτιάξω το δικό μου
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
Πως δημιουργούμε ένα Wiki στο PBWorks
Web Services στη C# Εργαστήριο 3
… μια προσπάθεια των μαθητών της Στ΄ τάξης του 1ου Δ.Σ. Φιλύρου
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
Γρήγορη αναφορά του Lync 2013 για Office 365
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση της πλατφόρμας του καθηγητή ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Παρουσίαση της πλατφόρμας του καθηγητή Τα 7 κλειδια του δρακου

περιεχομενα Ιεραρχική δομή της πλατφόρμας Τα 7 Κλειδιά του Δράκου Ο καθηγητής Ο admin Τα 7 Κλειδιά του Δράκου Τα κείμενα Οργάνωση ασκήσεων Τύποι ασκήσεων Διαχείριση χρηστών Προσθήκη νέου μαθητή Αλλαγή στοιχείων μαθητή Portfolio μαθητή Δημοσίευση στο περιοδικό Αλλαγή προσωπικών στοιχείων Απαντήσεις των μαθητών Μηνύματα Περιοδικό Αντιμετώπιση προβλημάτων

Ιεραρχικη δομη Περιεχόμενα Μαθητής Καθηγητής Ο κάθε μαθητής υπάγεται σε έναν καθηγητή Όλοι οι καθηγητές της ίδιας γλώσσας υπάγονται στον Διαχειριστή (Admin) Μαθητής Μαθητής Μαθητής Καθηγητής Μαθητής Admin Μαθητής Καθηγητής Μαθητής Μαθητής Μαθητής Καθηγητής Μαθητής

Περιεχόμενα Ο καθηγητησ Φτιάχνει λογαριασμό (username & password) στους μαθητές του. Βλέπει τις απαντήσεις των μαθητών του και προσθέτει, αν θέλει, σχόλια. Βαθμολογεί τις ασκήσεις ελεύθερης απάντησης (εκθέσεις – essays) των μαθητών του. Δημοσιεύει επιλεγμένες απαντήσεις μαθητών του σε ασκήσεις ελεύθερης απάντησης στο περιοδικό. Ανταλλάζει μηνύματα με τους μαθητές του και με τον Admin.

Ο admin Φτιάχνει λογαριασμό (username & password) στους καθηγητές. Περιεχόμενα Ο admin Φτιάχνει λογαριασμό (username & password) στους καθηγητές. Προσθέτει και τροποποιεί ασκήσεις. Προσθέτει και τροποποιεί κείμενα. Ανταλλάζει μηνύματα με τους καθηγητές. Στέλνει μηνύματα – ανακοινώσεις στους μαθητές. Επιπλέον, έχει και όλες τις δυνατότητες ενός καθηγητή.

Περιεχόμενα Τα 7 κλειδια του δρακου Η πλατφόρμα του μαθητή αποτελείται από 3 χώρους: Την «Έναρξη», όπου ο μαθητής επιλέγει κείμενο, και στη συνέχεια κάνει ασκήσεις. Το «Περιοδικό», όπου προβάλλονται οι ασκήσεις που έχουν δημοσιευτεί στο περιοδικό. Το «Προφίλ», όπου ο μαθητής βλέπει συγκεντρωτικά τις επιδόσεις του, έχει μαζεμένες τις ασκήσεις που έχει επιλέξει να βάλει στο portfolio του, και έχει στέλνει και λαμβάνει μηνύματα.

Τα κειμενα Το κάθε κείμενο περιλαμβάνει: Περιεχόμενα Τα κειμενα Το κάθε κείμενο περιλαμβάνει: Το ίδιο το κείμενο, στη γλώσσα εκμάθησης. Τη μετάφρασή του στα ελληνικά. Επιλεγμένο λεξικό. Την ηχογραφημένη εκφώνηση του κειμένου, με επιλογή να ακούγεται: ενώ ο μαθητής βλέπει κείμενο. με το κείμενο να υπογραμμίζεται ταυτόχρονα με την εκφώνηση. ενώ ο μαθητής δεν βλέπει το κείμενο. Ασκήσεις.

Οργανωση ασκησεων Περιεχόμενα Γραμματική Άσκηση 1 Επίπεδο 1 Άσκηση 2 Κείμενο Νόημα Επίπεδο 2 Επίπεδο 3 Άσκηση ν Χρήση Το κάθε κείμενο έχει ασκήσεις 3 κατηγοριών (focus). Η κάθε κατηγορία έχει ασκήσεις 3 επιπέδων δυσκολίας. Η κάθε άσκηση ανήκει, σε έναν από 10 τύπους.

Τυποι ασκησεων Σωστό / λάθος Πολλαπλή επιλογή Συμπλήρωση κενών Περιεχόμενα Τυποι ασκησεων Σωστό / λάθος Πολλαπλή επιλογή Συμπλήρωση κενών Συμπλήρωση πίνακα Αντιστοίχιση Ταξινόμηση Ελεύθερης απάντησης Ακούω και γράφω Σταυρόλεξο Δραστηριότητα Όλες οι ασκήσεις διορθώνονται αυτόματα από το πρόγραμμα, εκτός από τις ασκήσεις ελεύθερης απάντησης, τις οποίες πρέπει να διορθώσει ο καθηγητής. Οι δραστηριότητες είναι ασκήσεις χωρίς βαθμολογία, και αποτελούνται μόνο από εκφώνηση. Συχνά αφορούν κάποια χειροτεχνία ή ομαδική δραστηριότητα. Σε όλες τις ασκήσεις εκτός από τις «Σωστό / λάθος» ο μαθητής έχει δύο προσπάθειες: Κάνει την άσκηση μια φορά, βαθμολογείται, και μετά μπορεί να την ξανακάνει διορθώνοντας τις λάθος απαντήσεις του.

Περιεχόμενα Προσθηκη νεου μαθητη Από το κεντρικό μενού, πατάμε Users.

Προσθηκη νεου μαθητη Εδώ βλέπουμε όλους τους μαθητές μας. Περιεχόμενα Προσθηκη νεου μαθητη Εδώ βλέπουμε όλους τους μαθητές μας. Για να προσθέσουμε νέο μαθητή, πατάμε το New.

Προσθηκη νεου μαθητη Περιεχόμενα Συμπληρώνουμε τα 4 πεδία: Όνομα χρήστη Κωδικός Όνομα (πραγματικό) Επώνυμο Το όνομα χρήστη θα ‘πρεπε να είναι κάτι εύκολο, που να παραπέμπει στο πραγματικό ονοματεπώνυμο του μαθητή. Ο κωδικός, από την άλλη, θα πρέπει να ΜΗΝ παραπέμπει πουθενά. Όταν τελειώσουμε, πατάμε submit.

Αλλαγη στοιχειων μαθητη Περιεχόμενα Αλλαγη στοιχειων μαθητη Αντί να κάνουμε νέο λογαριασμό μαθητή, μπορούμε να επεξεργαστούμε έναν υπάρχων. Επιλέγουμε τον μαθητή που θέλουμε και πατάμε select.

Αλλαγη στοιχειων μαθητη Περιεχόμενα Αλλαγη στοιχειων μαθητη Εδώ βλέπουμε τα στοιχεία του, και τους πόντους που έχει μαζέψει. Αυτό μας είναι χρήσιμο στην περίπτωση που ο μαθητής έχει ξεχάσει τον κωδικό του και θέλει να του τον θυμίσουμε. Μπορούμε επίσης να αλλάξουμε τον κωδικό του μαθητή αν μας το ζητήσει (αν, π.χ., τον έχει μάθει κάποιος άλλος). Για να κάνουμε αλλαγές, πρέπει πρώτα να πατήσουμε στο Edit, και αφού τελειώσουμε στο Submit, που θα εμφανιστεί. Δεν μπορούμε να αναθέσουμε την εποπτεία ενός μαθητή σε άλλον καθηγητή. Αν αυτό είναι απαραίτητο, απευθυνόμαστε στον admin. Με το κουμπί remove μπορούμε να διαγράψουμε έναν μαθητή. Προσοχή, αυτό είναι μη αναστρέψιμο! Τέλος, μπορούμε να δούμε τις ασκήσεις που έχει βάλει αυτός ο μαθητής στο portfolio του.

Περιεχόμενα Portfolio μαθητη Πατώντας στο view portfolio βλέπουμε τις ασκήσεις στο portfolio του μαθητή. Είναι μια λίστα που λειτουργεί όμοια με τη λίστα των απαντήσεων του μαθητή, αλλά περιλαμβάνει μόνο αυτές που είναι στο portfolio. Από τις ασκήσεις του portfolio (και μόνο από αυτές) μπορούμε να επιλέξουμε να δημοσιεύσουμε κάποια στο περιοδικό.

Δημοσιευση στο περιοδικο Περιεχόμενα Δημοσιευση στο περιοδικο Επιλέγοντας μια άσκηση στο portfolio, μπορούμε να την δούμε. Με το κουμπί Upload to Magazine μπορούμε να τη δημοσιεύσουμε στο περιοδικό. Το περιοδικό είναι κοινό για όλους τους μαθητές της ίδιας γλώσσας. Για να κρατηθεί ο αριθμός των δημοσιευμένων κειμένων σε λογικά επίπεδα, θα πρέπει να είστε αρκετά επιλεκτικοί στο ποιες ασκήσεις θα δημοσιεύετε. Ένας καλός στόχος είναι 1-3 ασκήσεις / μήνα, για τον κάθε καθηγητή.

Αλλαγη προσωπικων στοιχειων Περιεχόμενα Αλλαγη προσωπικων στοιχειων Μπορούμε επίσης να αλλάξουμε τα στοιχεία του δικού μας λογαριασμού. Στα δεξιά, υπάρχει ένα μικρό μενού με τις επιλογές Student και Teacher. Επιλέγοντας Teacher, βλέπουμε τον προσωπικό μας λογαριασμό. Τον επιλέγουμε, και πατάμε select. Έτσι μπορούμε να θυμηθούμε ή να αλλάξουμε τον κωδικό μας. Προσοχή! Δεν θέλουμε να διαγράψουμε τον εαυτό μας! (Για κανένα λόγο: αν διαγράψουμε τον εαυτό μας, αυτόματα διαγράφουμε και όλους τους μαθητές μας! Μη αναστρέψιμα!)

Βλεποντασ τις απαντησεισ των μαθητων Περιεχόμενα Βλεποντασ τις απαντησεισ των μαθητων Από το κεντρικό μενού, πατάμε Student Answers.

Βλεποντασ τις απαντησεισ των μαθητων Περιεχόμενα Βλεποντασ τις απαντησεισ των μαθητων Βλέπουμε μια λίστα με όλες τις ασκήσεις που έχουν κάνει οι μαθητές μας. Η λίστα έχει περισσότερες στήλες απ’ όσες φαίνονται. Κάντε scroll στα δεξιά για να τις δείτε.

Βλεποντασ τις απαντησεισ των μαθητων Περιεχόμενα Βλεποντασ τις απαντησεισ των μαθητων Κάνοντας κλικ στην επικεφαλίδα μιας στήλης η λίστα ταξινομείται με βάση αυτή τη στήλη. Κάνοντας κλικ σε πολλές στήλες, κρατώντας πατημένο το shift, ταξινομούμε τη λίστα με βάση πολλές στήλες, σε σειρά προτεραιότητας.

Βλεποντασ τις απαντησεισ των μαθητων Περιεχόμενα Βλεποντασ τις απαντησεισ των μαθητων Εδώ, π.χ., έχουμε ταξινομήσει τις απαντήσεις πρώτα με βάση το κείμενο, μετά με το επίπεδο δυσκολίας, και μετά με το focus.

Βλεποντασ τις απαντησεισ των μαθητων Περιεχόμενα Βλεποντασ τις απαντησεισ των μαθητων Για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις επιλογές στα δεξιά Έτσι, μπορούμε να επιλέξουμε συγκεκριμένο κείμενο, επίπεδο, focus και μαθητή

Βλεποντασ τις απαντησεισ των μαθητων Περιεχόμενα Βλεποντασ τις απαντησεισ των μαθητων Αφού βρούμε την απάντηση που μας ενδιαφέρει, κάνουμε κλικ πάνω της και αυτή χρωματίζεται μπλε Μετά κάνουμε κλικ στο «Select»

Βλεποντασ τις απαντησεισ των μαθητων Περιεχόμενα Βλεποντασ τις απαντησεισ των μαθητων Εδώ μπορούμε να δούμε την απάντηση του μαθητή Στο μικρότερο παράθυρο στα δεξιά υπάρχει χώρος για να γράψουμε ένα σχόλιο Πιο κάτω υπάρχουν πληροφορίες για το πότε την έκανε, τι βαθμό πήρε, πόσες φορές την προσπάθησε, ποιες ήταν οι σωστές απαντήσεις, και άλλα Αν η άσκηση είναι ελεύθερης απάντησης, υπάρχει, κάτω-κάτω, πεδίο για να συμπληρώσουμε το βαθμό Όταν τελειώσουμε, αν έχουμε κάνει αλλαγές, πατάμε το submit, αλλιώς το back

Περιεχόμενα Μηνυματα Από το κεντρικό μενού, πατάμε Messages.

Περιεχόμενα Μηνυματα Στα αριστερά βρίσκεται η λίστα με τα εισερχόμενα μηνύματά μας. Με τα κουμπιά Inbox και Sent, εναλλασσόμαστε ανάμεσα από τα εισερχόμενα και τα απεσταλμένα. Όταν επιλέξουμε κάποιο και πατήσουμε Select, το βλέπουμε στα δεξιά. Εναλλακτικά, πατάμε το New Mail για να γράψουμε ένα νέο μήνυμα.

Νεο μηνυμα Περιεχόμενα Γράφοντας ένα νέο μήνυμα, γράφουμε θέμα και το σώμα του μηνύματος, και επιλέγουμε αποδέκτη από το μενού To: . Ο μαθητής μπορεί να στείλει μήνυμα μόνο στον καθηγητή του. Ο καθηγητής μπορεί να στείλει: Σε έναν μαθητή του. Στον admin. Σε όλους τους μαθητές του και στον admin. Ο admin μπορεί να στείλει: Σε έναν καθηγητή Σε όλους τους μαθητές και τους καθηγητές

Περιεχόμενα περιοδικο Από το κεντρικό μενού, πατάμε Magazine.

Αντιμετωπιση προβληματων Περιεχόμενα Αντιμετωπιση προβληματων Αν κάποιος μαθητής αντιμετωπίσει πρόβλημα χρησιμοποιώντας «Τα 7 Κλειδιά του Δράκου», το πιθανότερο είναι ότι θα απευθυνθεί στον καθηγητή του για βοήθεια. Μερικά από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα, και οι λύσεις τους, παρατίθενται στην επόμενη διαφάνεια.

Αντιμετωπιση προβληματων Περιεχόμενα Αντιμετωπιση προβληματων Δεν μπορώ να εγκαταστήσω το πρόγραμμα. Λέει ότι μου λείπει το msvcr100.dll. Πείτε στον μαθητή να εντοπίσει το αρχείο αυτό στο Internet (με μια μηχανή αναζήτησης), να το κατεβάσει, και να το αποθηκεύσει στο c:\windows\system32. Μετά να βγει στο command prompt (run [ή εκτέλεση] -> cmd ) και να γράψει «regsvr32 msvcr100.dll», και μετά enter. Να ξαναδοκιμάσει την εγκατάσταση.

Αντιμετωπιση προβληματων Περιεχόμενα Αντιμετωπιση προβληματων Δεν μπορώ να κάνω είσοδο (login) Το πρόγραμμα βγάζει μήνυμα όταν αποτύχει η είσοδος. Αν λέει ότι είναι λάθος το όνομα χρήστη ή ο κωδικός, μπορείτε εύκολα από τη λίστα με τους μαθητές να μπείτε στη σελίδα του συγκεκριμένου και να του υπενθυμίσετε τα στοιχεία του. Αν λέει ότι η σύνδεση δεν είναι εφικτή, ελέγξτε ότι ο υπολογιστής είναι συνδεδεμένος στο Internet. Η πλατφόρμα λειτουργεί μόνο με σύνδεση στο Internet! Αν η σύνδεση δεν είναι εφικτή παρόλο που ο υπολογιστής μπαίνει στο Internet, πιθανώς έχει κάποιο προσωρινό πρόβλημα ο server. Αν συμβαίνει αυτό δεν θα μπορείτε να μπείτε ούτε εσείς ως καθηγητής. Αν επιμείνει μετά από 24 ώρες ειδοποιήστε τον Admin.

Αντιμετωπιση προβληματων Περιεχόμενα Αντιμετωπιση προβληματων Το πρόγραμμα «κολλάει» και αποκρίνεται πολύ αργά. Αυτό μπορεί να συμβεί σε παλιότερους υπολογιστές, ή σε αυτούς που δεν έχουν κάρτα γραφικών (όπως κάποια netbooks και laptops). Πείτε στον μαθητή να απενεργοποιήσει τα animations από την οθόνη εισόδου.

Αντιμετωπιση προβληματων Περιεχόμενα Αντιμετωπιση προβληματων Το πρόγραμμα τρέχει, αλλά όταν επιλέγω κείμενο κολλάει εκεί και δεν μου το εμφανίζει ποτέ. Αν συμβαίνει αυτό πιθανότατα ο φάκελος όπου αποθηκεύονται τα προσωρινά αρχεία είναι ορισμένος ως «μόνο για ανάγνωση», με αποτέλεσμα το πρόγραμμα να μην μπορεί να αποθηκεύσει εκεί τα αρχεία ήχου (για την ηχογράφηση) που χρησιμοποιεί. Πείτε στον μαθητή να εντοπίσει τον φάκελο αυτόν και, κάνοντας δεξί κλικ -> ιδιότητες, να ξετσεκάρει το» μόνο για ανάγνωση». Πιθανά σημεία για αυτόν τον φάκελο είναι τα: C:\Documents and Settings\<username>\Local Settings\Temp\ (windows xp) C:\Users\<username>\AppData\Local\Temp (windows 7) Εναλλακτικά, για να βρει κανείς τον φάκελο αυτόν μπορεί να πάει στο command prompt (run [ή εκτέλεση] -> cmd ) και να γράψει: ECHO %Temp% και μετά enter.

Αντιμετωπιση προβληματων Περιεχόμενα Αντιμετωπιση προβληματων Δεν καταλαβαίνω πώς βγαίνει η βαθμολογία στις ασκήσεις ταξινόμησης. Στις ασκήσεις ταξινόμησης υπάρχει μια σωστή σειρά με την οποία πρέπει να τοποθετηθούν οι λέξεις ή οι φράσεις. Η κάθε λέξη λαμβάνεται ως σωστή όταν τοποθετηθεί μετά από την λέξη που θα ‘πρεπε να είναι προηγούμενή της. Η πρώτη λαμβάνεται ως σωστή αν τοποθετηθεί πρώτη. Π.χ. στη σειρά Α – Γ – Δ – Β – Ε, η βαθμολογία είναι 2/5 γιατί: Το Α είναι σωστό, επειδή τοποθετήθηκε πρώτο. Το Γ είναι λάθος, αφού πάει μετά το Β, όχι μετά το Α. Το Δ είναι σωστό, γιατί πάει σωστά μετά το Γ. Το Β είναι λάθος, γιατί δεν πάει μετά το Δ αλλά μετά το Β. Το Ε είναι λάθος γιατί πάει μετά το Δ, όχι μετά το Β (αν και είναι στη σωστή θέση, στο τέλος!)

Αντιμετωπιση προβληματων Περιεχόμενα Αντιμετωπιση προβληματων Έχω επιλέξει να κάνω μια άσκηση, αλλά δεν με αφήνει να συμπληρώσω τίποτα, ούτε να πατήσω το κουμπί που την υποβάλει. Ο μαθητής είτε έχει εξαντλήσει όλες του τις προσπάθειες, είτε έχει ήδη απαντήσει σωστά σε όλες τις ερωτήσεις. Σε κάθε περίπτωση, οι απαντήσεις που είναι συμπληρωμένες σωστά δεν μπορούν να αλλάξουν στην δεύτερη προσπάθεια.