ΟΜΙΛΗΤΗΣ Λέκκας Εμμανουήλ Επάγγελμα : Αξιωματικός Πολεμικής Αεροπορίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013 Ημέρα Γνωριμίας. Στόχος Προπτυχιακού Προγράμματος Τμήματος Αγγλικών Σπουδών  Καλλιέργεια ενσυνείδητης κριτικής σκέψης που.
ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ONLINE
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΚΑΡΚΑΛΑΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΣ.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Εισαγωγή στην Ανάλυση Έργων Καθαρής Ενέργειας © Minister of Natural Resources Canada 2001 – Η “Ανάλυση Έργων καθαρής Ενέργειας” αποτελεί ένα σεμινάριο.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Ανάπτυξη του λογισμικού «Η Εξερεύνηση των πλανητών»
Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ …σε δράση Προτεινόμενες λεζάντες: 1). Η ατμόσφαιρα περιβάλλει τη γη. 2). Ένας ανήσυχος πλανήτης. 3). Ο Γαλάζιος πλανήτης. Λέξη κλειδί.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
ΑΝΟΙKΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ Επικαιροποιημένη διαδικασία υλοποίησης μαθημάτων βίντεο (Χρήστος Φείδας, Ομάδα Υλοποίησης Έργου)
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Α. Πορεία δράσης μαρμάρου Β. Επόμενες Προγραμματισμένες ενέργειες δράσης. Γ. Συνοπτική Ενημέρωση για την Πρόσκληση Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα.
Μετεωρολογια – Κλιματολογία
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
Ανάδειξη της σχέσης Κοινωνίας, Τεχνολογίας και Φυσικών Επιστημών.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
EDUPORTAL ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ONLINE ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ EDUPORTAL Υπεύθυνη για το τμήμα: Αναπλ.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
…Πληθώρα στοιχείων οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η γεωγραφική εκπαίδευση στη χώρα μας δεν αντιστοιχεί στο επίπεδο που της αρμόζει ούτε με βάση την εθνική προσφορά.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
Ενημερωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΣΕΠ
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Βρίσκοντας κατάλληλα αντικείμενα μάθησης:
1η Φάση Εργασίας o Ευαγγέλη Ντάρλα: Υπεύθυνος συλλογής πληροφοριών, Σχεδιαστής παρουσίασης, Υπεύθυνος παρουσίασης o Ζάρρου Γεωργία: Υπεύθυνος συλλογής.
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ Αίθουσα Συγκλήτου 13 Ιουλίου 2012.
Διδακτική Πληροφορικής
Φυσική Ι Μια πρώτη εισαγωγή. Περίγραμμα  Εισαγωγή  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία.
Εθνική Πολιτική Εκτίμησης και Διαχείρισης Κινδύνων από τον Καιρό και το Κλίμα Δρ. Ιωάννης Παπαγεωργίου Υποδιοικητής ΕΜΥ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Μετεωρολογικός Σταθμός με Raspberry Pi. Μετεωρολογικός Σταθμός Raspberry Pi Foundation Oracle.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ στα
Σύνδεση στην πλατφόρμα
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Ορισμός Επίδειξη είναι η παρουσίαση μιας πράξης μιας διαδικασίας ή ενός φαινόμενου με πραγματικά μέσα. Όταν δεν χρησιμοποιούνται πραγματικά μέσα ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ.
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
Δημιουργία Ανοιχτού Ακαδημαϊκού Μαθήματος στην πλατφόρμα openeclass
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής Βαγής Σαμαθρακής 1.
Μαθηματικά και Μετεωρολογία
Παρατήρηση στην Α’ Δημοτικού
«Τρόποι δημιουργίας μιας μεταλλαγμένης Ψηφιακής τάξης»
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
HY112 Φυσική Ι Μια πρώτη εισαγωγή.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Ενότητα 1 : ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Παρουσίαση μαθήματος Υψομετρία και GNSS
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΜΙΛΗΤΗΣ Λέκκας Εμμανουήλ Επάγγελμα : Αξιωματικός Πολεμικής Αεροπορίας Λέκκας Εμμανουήλ Επάγγελμα : Αξιωματικός Πολεμικής Αεροπορίας Απόφοιτος Σχολής Ικάρων 1983 Μετεωρολόγος Μετεκπαιδεύσεις : ΗΠΑ 1994, Σύγχρονες Τεχνικές πρόγνωσης του καιρού & Φωτοερμηνεία εικόνων από Μετεωρολογικούς Δορυφόρους. ΑΝΔΡΑΒΙΔΑ 2001, Ερμηνεία Ηχώ Μετεωρολογικών Radars. XANIA 2005, Απόκτηση Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στο Πολυτεχνείο Κρήτης. Προϋπηρεσία : 22 Χρόνια υπηρέτησα ως Προγνώστης καιρού σε Μονάδες της Πολεμικής Αεροπορίας. Σήμερα υπηρετώ στο Πεδίο Βολής Κρήτης ως Επιτελής Μετεωρολογίας. Διδακτική Εμπειρία : Σεμινάρια Μετεωρολογίας σε Ιστιοπλοϊκούς ομίλους, Αερολέσχη Χανίων. Ωρομίσθιος Καθηγητής Ναυτικής Μετεωρολογίας στην Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού Κρήτης. Ωρομίσθιος Καθηγητής Μετεωρολογίας στο ΤΕΙ ΧΑΝΙΩΝ. Υπεύθυνος Μετεωρολογικής Ομάδας ΤΕΙ ΧΑΝΙΩΝ.

ΑΚΡΑΙΑ ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΚΡΑΙΑ ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ Βασική επιδίωξη της διδασκαλίας του μαθήματος είναι η αντικειμενική και τεκμηριωμένη επιστημονική ενημέρωση των Σπουδαστών για τις συνθήκες δημιουργίας των κάθε μορφής εμφανιζόμενων καιρικών φαινομένων πάνω στον Πλανήτη. Αντικειμενικός στόχος θα είναι η ανάπτυξη κριτικής σκέψης, ώστε ο Φοιτητής να μπορεί, μέσα από την αποκτηθείσα επιστημονική γνώση, να αξιολογεί το σύνολο της πληροφορίας και να μην αρκείται στην αποσπασματική αναφορά των γεγονότων που σχετίζονται με ακραία καιρικά φαινόμενα. Η προσέγγιση της εκδήλωσης των ακραίων καιρικών φαινομένων, τόσο σε Παγκόσμιο όσο και σε τοπικό επίπεδο, θα γίνει με ιδιαίτερη προσοχή και απόλυτο σεβασμό στους ορισμούς που δίδονται από τους Διεθνείς Οργανισμούς της Μετεωρολογίας και του Περιβάλλοντος.

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ 1η Θεματική Ενότητα 1η Θεματική Ενότητα Ανάλυση όλων των Μετεωρολογικών Παραμέτρων που δημιουργούν τον καιρό και διαμορφώνουν τις διάφορες κλιματικές ζώνες της Γης. 2η Θεματική Ενότητα. Επεξεργασία κλιματολογικών δεδομένων και προσεγγιστικός προσδιορισμός της έννοιας του «ακραίου καιρικού φαινομένου». 3η Θεματική Ενότητα Παρουσίαση ατμοσφαιρικών φαινομένων σε παγκόσμια κλίμακα. 4η Θεματική Ενότητα Περιγραφή έντονων καιρικών φαινομένων μικρής συνοπτικής κλίμακας σε τοπικό επίπεδο. 5η Θεματική Ενότητα Αξιολόγηση Σπουδαστών

1η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙΡΟΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ ΥΓΡΑΣΙΑ ΠΙΕΣΗ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΥΜΠΥΚΝΩΣΗ ΠΙΕΣΕΩΝ ΝΕΦΗ ΒΑΡΟΜΕΤΡΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΟΜΙΧΛΗ ΑΝΕΜΟΣ ΚΑΙΡΟΣ Διάρκεια : 5 Διαλέξεις

2η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ Ανάλυση Κλιματολογικών Δεδομένων μιας περιοχής.

ΚΛΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΥΕΤΟΥ

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΡΟΔΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΕΜΟΥ

ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΚΡΑΙΟΥ ΚΑΙΡΙΚΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ Καύσωνα Ισχυρές Βροχοπτώσεις Χιονοπτώσεις Θυελλώδεις άνεμοι Παγετός Διάρκεια : 3 Διαλέξεις

Ατμοσφαιρικά Φαινόμενα σε Παγκόσμια κλίμακα 3η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ Ατμοσφαιρικά Φαινόμενα σε Παγκόσμια κλίμακα Ατμοσφαιρικό Φαινόμενο (Φαινόμενο Θερμοκηπίου) Κλιματικές Αλλαγές Καταστροφή του Στρατοσφαιρικού Όζοντος Φαινόμενο EL NINO και EL NINA Διάρκεια : 2 Διαλέξεις

Έντονα καιρικά φαινόμενα μικρής συνοπτικής κλίμακας 4η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ Έντονα καιρικά φαινόμενα μικρής συνοπτικής κλίμακας Τυφώνες ή Τροπικοί κυκλώνες (Hurricanes) Ανεμοστρόβιλοι (Tornadoes) Καταιγίδες Διάρκεια : 2 Διαλέξεις

Αξιολόγηση Σπουδαστών 5η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ Αξιολόγηση Σπουδαστών Η αξιολόγηση των Σπουδαστών θα πραγματοποιείται με μία από τις παρακάτω επιλογές : 1η Επιλογή ( Προτείνεται στους Σπουδαστές ΤΕΙ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ) Συμπλήρωση Ερωτηματολογίου πολλαπλών απαντήσεων (σε όλη την ύλη που θα περιλαμβάνεται στην Ιστοσελίδα του μαθήματος) 2η Επιλογή ( Προτείνεται στους Σπουδαστές ΤΕΙ ΧΑΝΙΩΝ ) Παράδοση Εργασίας (Βιβλιογραφική) 15λεπτη Παρουσίαση της εργασίας με την βοήθεια οπτικοακουστικών μέσων (Διαφάνειες, Power Point)

ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Διαφάνειες Προβολές σε Power Point Η διδασκαλία του μαθήματος θα πραγματοποιείται στο ΤΕΙ Χανίων, σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα, και θα αναμεταδίδεται στο ΤΕΙ Ηρακλείου μέσω τηλεδιάσκεψης. Οι σπουδαστές από το ΤΕΙ Ηρακλείου οι οποίοι θα επιθυμούν να παρακολουθήσουν τις παρουσιάσεις του μαθήματος θα προσέρχονται στην αίθουσα, η οποία θα είναι κατάλληλα διαμορφωμένη για το σκοπό αυτό, την συγκεκριμένη ημέρα και ώρα. Το σύνολο της ύλης του μαθήματος θα βρίσκεται καταχωρημένο στην ιστοσελίδα του ΤΕΙ. Η διδασκαλία του μαθήματος θα πραγματοποιείται με : Διαφάνειες Προβολές σε Power Point Προβολή ταινιών από Video ή DVD

ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ Βιβλιογραφία : INTERNET CDs METEOROLOGY TODAY, C. D. Ahrens METEOROLOGY, E. W. Danielson-J. Levin-E. Abrams THE ATMOSPHERE, F. Lutgens INTERNET CDs

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την δήλωση του μαθήματος είναι : ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ Απαραίτητες προϋποθέσεις για την δήλωση του μαθήματος είναι : Βασικές γνώσεις χρήσης Η/Υ Πρόσβαση στο Internet

Σας Ευχαριστώ