ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΩΝ ΟΡΕΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
Advertisements

Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
1.3.2 Αγορά Μορφές αγοράς Παπαδοπούλου Άννα.
Αντιπρόεδρος BIC Aττικής Μέλος του ΔΣ του ΕΒΝ - Βρυξέλλες
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΕΠΥ Α.Ε., 72 ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2004 Νικόλαος Π.
Ελληνική Ένωση Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης- Πιστοποίησης ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΟΧΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 02 Μαΐου 2011 ΣΑΒΒΑΣ.
Η σημασία της ποιότητας στη γεωργική επιχείρηση
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
13 / 02 / 04ΓΓΕΤ1 Γενική Γραμματεία Ερευνάς & Τεχνολογίας Διευθυνση Τεχνολογικής Ανάπτυξης Παρουσίαση : Β. Τσούλκας.
Η εξοικονόμηση ενέργειας μαζί με την προώθηση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, είναι οι δύο καινούριες συνιστώσες της ενεργειακής πολιτικής της χώρας.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ:
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Η μεταρρύθμιση της ΚΑΠ Προκλήσεις και προοπτικές ΠΑΣΕΓΕΣ Τζανέτος Καραμίχας Πρόεδρος ΠΑΣΕΓΕΣ Επιτροπή Παρακολούθησης του Γ΄ ΚΠΣ.
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Προγράμματα Εκσυγχρονισμού των Επιχειρήσεων 24 Ιουνίου 2009.
Αγαθά είναι τα μέσα που ικανοποιούν τις ανθρώπινες ανάγκες.
« Καταπολέμηση των διακρίσεων και της ανεργίας με τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ » ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Αγροτική Επιχειρηματικότητα:
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
1.3 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Σκοπός της εργασίας Κατά πόσο οι καταναλωτές της Θεσσαλονίκης γνωρίζουν τα βιολογικά προϊόντα Αν αγοράζουν βιολογικά προϊόντα, και ποια είναι αυτά. Η.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ (Κοι. Σ. Π. Ε
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Επιμελητήριο Ηρακλείου Δήμος Καστελλίου Δήμος Καστελλίου Δυνατότητες ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας και δυνατότητες για νέα επαγγέλματα Επιμελητήριο.
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια.
Πληροφόρηση, υποστήριξη και συμβουλευτική για την επιχειρηματικότητα στον αγροτικό τομέα Τοπικά Σχέδια για την Απασχόληση, προσαρμοσμένα στις ανάγκες των.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Τιμές Μεταφοράς.
ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ
Ομάδα Παραγωγών ΝΗΛΕΑΣ
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Βελτιώνοντας τα Παγκόσμια Προβλήματα
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Η έννοια της επιχείρησης
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Εισαγωγή στην έννοια της ποιότητας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΩΝ ΟΡΕΩΝ «ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΛΑΣΙΘΙΟΥ - ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ» “Η Πιστοποίηση των Τοπικών Προϊόντων και η Συμβολή της στην Αειφόρο Ανάπτυξη της Περιφέρειας” Νίκος Χανιωτάκης Εργαστήριο Αναλυτικής Χημείας, Τμήμα Χημείας, Πανεπιστήμιο Κρήτης

ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ “Η ανάπτυξη που καλύπτει τις ανάγκες του παρόντος χωρίς να θέτει σε κίνδυνο τη δυνατότητα των μελλοντικών γενεών να καλύψουν τις δικές τους ανάγκες.” “Η μέριμνα ώστε η σημερινή ανάπτυξη και εκμετάλλευσή να μην υπονομεύει τις δυνατότητες ανάπτυξης των μελλοντικών γενεών.”

ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Η αειφόρος ανάπτυξη έχει επομένως τρεις συνιστώσες: Οικονομική Κοινωνική και Περιβαλλοντική Απαιτούν ισόρροπη πολιτική συνεκτίμηση και πιστοποίηση της ποιότητας από διαπιστευμένους- έγκυρους οργανισμούς. Απαιτείται ταυτόχρονη αειφόρος διαχείριση για αυξημένο κέρδος, και μελλοντική ανάπτυξη.

ΕΠΩΝΥΠΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ Ένα επώνυμο προϊόν έχει καλύτερη διείσδυση στις αγορές. Η χωρική ένδειξη, και ειδικά της Κρήτης που φημίζεται για τη διατροφή της, προσδίδει αγοραστική αξία στα προϊόντα. Η σταθερή αγοραστική δύναμη υπάρχει στους καταναλωτές οι οποίοι έχουν απαιτήσεις από τα προϊόντα που αγοράζουν, γνωρίζουν τι θέλουν. Η τιμή δεν είναι το καθοριστικό κριτήριο αγοράς.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ-ΑΓΟΡΑ Κάθε κοινωνία έχει τις δικές της συνήθειες: Πρέπει να τις γνωρίζουμε ιδιοτροπίες: Πρέπει να τις κατανοούμε απαιτήσεις: Πρέπει να τις εκπληρώνουμε δυσκολίες: Πρέπει να τις αντιμετωπίζουμε Η επιτυχία απαιτεί προσαρμογή Πρέπει να προσαρμοστεί η ποιότητα Να υπάρχουν αυστηρά πρότυπα Να παράγονται καινοτόμα προϊόντα και Τα προϊόντα πρέπει απαραίτητα να έχουν ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ

εντοπιότητα (η) η δια νόμου σύνδεση προσώπου με ορισμένο τόπο λόγω καταγωγής ή δημοσιοϋπαλληλικής υπηρεσίας σε σχέση με τα δικαιώματα ή τις υποσχέσεις που προκύπτουν από αυτήν (λ.χ. ως στοιχείο που δίνει μόρια για τον διορισμό καθηγητή στον τόπο μόνιμης κατοικίας του) ΣΧΟΛΕΙΟ λ. ντόπιος Λεξικό της Νέας Ελληνικής Γλώσσας, Γ. Μπαμπινιώτης

ΕΝΤΟΠΙΟ εντόπιο, το τοπικό Υπάρχει ψυχολογία για την αναζήτηση της ποιότητας μέσα στο εντόπιο, το τοπικό γιατί: οι ιδιότητες του είναι γνωστές, άρα επιθυμητές μπορεί να είναι ακριβό - έχει όμως ποιότητα ο κατασκευαστής ο παραγωγός και ο πωλητής έχουν ήθος υπάρχει εγγύηση

Το ΕΝΤΟΠΙΟ Έχει εντοπιότητα Το εντόπιο δεν είναι μόνο τοπικό, ως προς την ακτινοβολία του. Το ποιοτικό εντόπιο, είναι αυτόματα παγκοσμιοποιημένο. Το ποιοτικό εντόπιο, απευθύνεται σε παγκόσμια αγορά. Το ποιοτικό εντόπιο, αποτελεί ευταξία και αυτοτροφοδοτούμενη υπεραξία. Το ποιοτικό εντόπιο, προσφέρει προστιθέμενη αξία η οποία διαχέεται στην τοπική κοινωνία. Το ποιοτικό εντόπιο ακτινοβολεί, διαχέεται, αξίζει Έχει εντοπιότητα

ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ Επομένως, ότι τοπικό όντας ποιοτικό, αξίζει να απευθύνεται παντού, και μπορεί να ξεφύγει των ορίων της τοπικής αγοράς, Είτε είναι αγαθό, υπηρεσία, κατασκεύασμα, καινοτομία, καθαρή γνώση, ή δημιουργία. Είτε είναι σώμα, μυαλό και ψυχή. Εντόπιοτητα => προϊόν, υπηρεσία, άνθρωπος, κοινωνία με αυθεντικότητα

ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ Επομένως η τοπική παραγωγή των ιδεών και των αγαθών έχει σημαντικά πλεονεκτήματα, αν πληρεί τις προδιαγραφές της ποιότητας, και της εντοπιότητας Οι εντόπιοι παραγωγοί δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα αν κάνουν την υπέρβαση, και μπουν στην ψυχολογία της ποιοτικής παραγωγής και προσφοράς.

ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ-ΚΡΗΤΗ Η Κρήτη πρέπει να αποκτήσει την τοπική παγκοσμιοποιημένη αυτοπεποίθηση της, μέσω της αυτοεκτίμησης και της αυτογνωσίας που θα επιτευχθεί με την παραγωγή, εμπορία, και γενικά την υποστήριξη των εντόπιων προϊόντων, υπηρεσιών, και γνώσεων.

ΦΟΡΕΙΣ Πιστοποίησης Διαπίστευσης της ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑΣ CRETACERT AGROCERT ΔΗΩ ΕΣΥΔ Πανεπιστήμιο Κρήτης, ΤΕΙ Κρήτης, Άλλοι δημόσιοι οργανισμοί, και Πανεπιστήμιο των Ορέων

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ Π.Κ. Έγκριση από ΥΠΕΠΘ για παροχή υπηρεσιών (ΦΕΚ 283-20- 12-99) Διαπιστευμένο από τον ΕΣΥΔ (ΕΝ/ISO/IEC 17025:2005) για για συγκεκριμένες αναλύσεις - ελέγχους Διαθέτει την πλέων σύγχρονη οργανολογία για αναλύσεις και χαρακτηρισμό Αναπτύσσει μεθόδους Παράγει οργανολογία Διαθέτει τεχνογνωσία στον τομέα της πιστοποίσης- διαπίστευσης

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ και Πανεπιστήμιο Ορέων Πιστοποίηση της εντοπιότητας των γεωργικών προϊόντων Ανάδειξη της εντοπιότητας του Αγροτοτουρισμού Υποστήριξη της μεταποίησης και των ΜΜΕ