ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΙΟΥΝΙΟΣ 2012 – ΙΟΥΝΙΟΣ 2014

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εθνική Στρατηγική για τη Διοικητική Μεταρρύθμιση
Advertisements

1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
Δημήτριος Κοντός πρ. Γενικός Γραμματέας Υπουργείου Εργασίας
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΞΟΔΟΥ ΤΩΝ ΤΠΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΦΕΣΗ ΑΞΟΝΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΣΠΑ 14 ο Ετήσιο Συνέδριο Greek ICT Forum, Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012 Μουσείου Μπενάκη 1.
Αθήνα, Ιούνιος 2014 Nέο Πρόγραμμα 2 Το «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» σήμερα  Από τον Οκτώβριο του 2010 δημοσιεύονται στο όλες οι πράξεις.
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011 Νοικοκυρεύουμε την οικονομία Στηρίζουμε την ανάπτυξη και την κοινωνική πολιτική Υπουργός Οικονομικών 15 Σεπτεμβρίου 2010.
Οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις στο περιβάλλον της Βασιλείας ΙΙ
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Ινστιτούτο Στρατηγικών και Αναπτυξιακών Μελετών
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Ελληνική Ένωση Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης- Πιστοποίησης ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΟΧΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 02 Μαΐου 2011 ΣΑΒΒΑΣ.
Γιώργος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ AMERICAN-HELLENIC CHAMBER OF COMMERCE- 22 o Ετήσιο Συνέδριο «Η ώρα της ελληνικής οικονομίας: Ώρα ευθύνης, αποφάσεων.
Δικαιοσύνη και Χρηματιστηριακή Νομοθεσία ΝΕΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ Α.Ο. ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΜΑΜΜΩΝΑΣ.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΕΕ ΓΣΕΒΕΕ ΕΣΤΕ Κοινή Συνέντευξη Τύπου Αθήνα, 24/4/2013.
ΗΜΕΡΙΔΑ: Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ – Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ 24 / 5 / 2013 Το έργο για την αναδιάρθρωση της δημόσιας.
1 Οδικός Χάρτης Σταδιακής Χαλάρωσης των Περιοριστικών Μέτρων Φάση 1 - Στάδιο 1 •Μείωση των κινδύνων που απορρέουν από την κατοχή μεγάλων ποσών μετρητών.
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.
ΠΑΣΕΓΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ : ΑΓΡΟΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ
Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις
Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΣΥΜΒΟΛΗ / ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ( του ΠΜΣ « ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΛΕΓΚΤΙΚΗΣ » του Παντείου πανεπιστημίου ) Προτάσεις για την.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤO YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 Βήματα προς όφελος του Πολίτη.
Φορολογικό σύστημα ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ
Κύρια Ευρήματα Μελετών και Ερευνών Θοδωρής Λιανός.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
Κωνσταντίνος Φρουζής, Πρόεδρος ΣΦΕΕ Το Όραμα της Φαρμακοβιομηχανίας για την Ανάπτυξη για την Ανάπτυξη
Φορολογία ακινήτων Φορολογικές διατάξεις που αποτρέπουν πιθανές επενδύσεις και προτάσεις για βελτίωση 6 Οκτωβρίου 2014 Γεωργία Σταματέλου Επικεφαλής Φορολογικού.
Εφαρμογή του νόμου 4262/2014.  Η μεταρρύθμιση απλοποιεί τις διαδικασίες αδειοδότησης  Με την Υπουργική Απόφαση του ΥΠΑΑΝ: ◦ Καταργούνται άδειες που.
Νέλλη Τζάκου – Λαμπροπούλου Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής Εθνική Τράπεζα Ο ρόλος του Τραπεζικού Τομέα στην επανεκκίνηση του Real Estate Prodexpo.
Μέμα Κλαουδάτου Project Manager ΟΠΣ ΔΠ 5 Οκτωβρίου 2010
Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών Αποτελεσματική Διαχείριση στην 4η Προγραμματική Περίοδο 2007 – 2013.
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
1 ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗΣ 2008 Αθήνα, 18 Μαρτίου 2009 ΘΕΜΑ: ΘΕΜΑ: Πρόοδος του Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση »
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΠΟΡΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΑΜΙΓΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΕγγλΕζοΣ, ΕΛΕΝΗ ΑΡΧΟΝΤΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΕΥΤΕΡΑΙΟΥ. ομφάκινον.
Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος Γενικός Γραμματέας
Δίκτυο Europe Direct για την Ελλάδα Αθήνα, 10 Ιουνίου 2014 Ομάδα Δράσης για την Ελλάδα1 Ανεργία των Νέων και Εγγύηση για την Νεολαία (Youth Guarantee)
GREEK ICT FORUM: ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΣΠΥΡΟΣ ΠΟΜΟΝΗΣ Γενικός Διευθυντής Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ως Μοχλός Ανάπτυξης του Δημόσιου και του Ιδιωτικού Τομέα.
ΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ; Οι βασικοί οικονομικοί λόγοι για την κυβερνητική παρέμβαση είναι:  Ο επιχειρηματικός κύκλος- οι αποφάσεις σχετικά με.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΤΟ Α.Ε.Π. ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ.. Τι ονομάζουμε Α.Ε.Π. ; Το ποσό που αξίζουν τα αγαθά και οι υπηρεσίες που παράγει μια οικονομία σε ένα συγκεκριμένο.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Φόρος δαπάνης.. Φόρος επί της δαπάνης. Το ποσό του εισοδήματος που μεταβιβάζεται από την φορολογούμενη μονάδα στο δημόσιο εξαρτάται από το μέγεθος της.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Ομιλία Σπύρου Βούγια Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων Αθήνα, 13 Απριλίου 2011 Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων 1.
Συμβούλιο Οικονομικών και Δημοσιονομικών Θεμάτων (ECOFIN- Economic and Financial Affairs Council) ΠΛΕΣΣΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
Πρόεδρος Εφοριακών – Οικονομολόγoς MBA, Msc
360funding.gr Μάϊος 2017.
ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2010 “Εγγύηση από τη ΤΕΜΠΜΕ ΑΕ Χαμηλότοκων δανείων για την κάλυψη δαπανών αγοράς πρώτων υλών, εμπορευμάτων, υπηρεσιών κλπ” Δρ. Αλέξανδρος.
ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΕΑΝ ΑΕ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΜΧΠΠΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
8.1. Οικονομική και Νομισματική Πολιτική
Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ - ΟΦΑΕ Προς Μια Εθνική Στρατηγική Μεταφορών
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΙΟΥΝΙΟΣ 2012 – ΙΟΥΝΙΟΣ 2014
ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
Η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
Γιώργος Γραμματικάκης
Ενιαία Ψηφιακή Πύλη.
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Ηλεκτρονικές εφαρμογές Φορολογίας Κεφαλαίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΙΟΥΝΙΟΣ 2012 – ΙΟΥΝΙΟΣ 2014 Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΦΗΝΕΙ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ 10 ΙΟΥΝΙΟΥ 2014

Η υπερπροσπάθεια των 2 τελευταίων χρόνων στο Υπουργείο Οικονομικών απέδωσε * Δίδυμα πλεονάσματα αντί για δίδυμα ελλείμματα Πρωτοφανή δημοσιονομικά αποτελέσματα με διεθνή αναγνώριση Οικονομικοί δείκτες διαρκώς βελτιούμενοι Αξιοποίηση δημόσιας περιουσίας που τονώνει τις επενδύσεις και την απασχόληση Τραπεζική ανασυγκρότηση και επιστροφή καταθέσεων Διαρθρωτικές αλλαγές στη φορολογική και στην τελωνειακή διοίκηση και βελτίωση ελεγκτικού έργου

Τα δίδυμα πλεονάσματα: Πρωτογενές Δημοσιονομικό Πλεόνασμα * Το 2013 η Ελλάδα πέτυχε πρωτογενές πλεόνασμα 0,8% του ΑΕΠ, ένα χρόνο νωρίτερα από τις προβλέψεις του προγράμματος οικονομικής προσαρμογής

Τα δίδυμα πλεονάσματα: Θετικό Ισοζύγιο Τρεχουσών Συναλλαγών * Το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών για πρώτη φορά από το 1948 είναι θετικό στο 0,7% του ΑΕΠ Σημαντικό ρόλο σε αυτή την εξέλιξη παίζει η σταδιακή ανάκτηση της ανταγωνιστικότ ητας της ελληνικής οικονομίας * * Πηγή: Τράπεζα της Ελλάδος

Η δημοσιονομική προσαρμογή είναι ακόμη μεγαλύτερη όταν συνυπολογίζεται η ύφεση της οικονομίας * Η βελτίωση του κυκλικά διορθωμένου πρωτογενούς πλεονάσματος κατά 19,4 ποσοστιαίες μονάδες του ΑΕΠ την περίοδο 2009-2013 είναι μακράν η καλύτερη επίδοση ανάμεσα στις ανεπτυγμένες οικονομίες. Το 2013 καταγράφεται η μεγαλύτερη διαφορά από τις χώρες της Ευρωζώνης * Πηγή: Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, FISCAL MONITOR, Απρίλιος 2014

Τα μέτρα δημοσιονομικής προσαρμογής από το 2010 έως το 2014 αναλογούν περίπου σε 30% του ΑΕΠ * …το 2013 και 2014 όμως η έμφαση δίνεται στο κομμάτι των δαπανών Πηγή: Γενικό Λογιστήριο του κράτους, Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Η Ελλάδα αποκατέστησε την πρόσβασή της στις διεθνείς αγορές ομολόγων και καθιστά βιώσιμο το χρέος της * Αυτό είναι τεκμήριο της διεθνούς εμπιστοσύνης : Στις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας Στη βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους Το ελληνικό δημόσιο χρέος ήδη αυτή τη στιγμή χαρακτηρίζεται από: Μακρά μέση ωριμότητα (17 έτη) Χαμηλό μέσο επιτόκιο (2%) Περίπου 80% του δημόσιου χρέους είναι στα χέρια του επίσημου τομέα Μόλις € 29 δισ. είναι στον ιδιωτικό τομέα Χαμηλό κόστος εξυπηρέτησης για τα επόμενα 8 χρόνια (περίπου € 6 δισ. ετησίως ή 3% του ΑΕΠ αντί για 4.6% κατά μέσο όρο των περιφερειακών εταίρων της ευρωζώνης) Ρητή δέσμευση των εταίρων μας ότι βοηθήσουν την Ελλάδα να μειώσει το δημόσιο χρέος σημαντικά κάτω από το 110% του ΑΕΠ το 2022 Το Ελληνικό Δημόσιο στις 11 Απριλίου 2014, για πρώτη φορά ύστερα από τον Μάρτιο του 2010, άντλησε € 3 δισ. μέσω της κοινοπρακτικής διάθεσης ενός νέου 5-ετούς ομολόγου με ημερομηνία λήξης τη 17η Απριλίου 2019 και επιτόκιο 4,75%. Τα ανωτέρω κεφάλαια αντλήθηκαν με απόδοση ύψους 4,95%. Source: European Commission Interest rate and maturity are estimated excluding t-bills. Average maturity for DE used to be 6.2 yrs and for FR 6.7 yrs. Average rates depend on the rating of the sovereign and cannot have comparison (GR financing is 67% via the ESM, whose rating is similar to FR). Πηγή: Bloomberg

Το χρηματιστήριο ανέκαμψε θεαματικά αποτυπώνοντας τις θετικές προσδοκίες για την Ελληνική Οικονομία * Στις αρχές Ιούνιου του 2014 ο Γενικός Δείκτης του ΧΑ κυμαίνεται γύρω στις 1300 μονάδες, σημειώνοντας άνοδο 170% περίπου από τις 5 Ιουνίου 2012 που κατέγραψε χαμηλό των τελευταίων περίπου 15 ετών Πηγή: Χρηματιστήριο Αθηνών Α.Ε.

Το 2014 η Ελλάδα θα ξαναμπεί σε αναπτυξιακή τροχιά μετά από 6 χρόνια ύφεσης * Η Ελληνική οικονομία απώλεσε από το 2008 έως το 2013 περίπου το 25% του ΑΕΠ της αλλά το 2014 θα είναι η πρώτη αναπτυξιακή χρονιά. Τα προσωρινά στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για το 1ο τρίμηνο του 2014 δείχνουν ότι η μείωση του ΑΕΠ περιορίστηκε στο 0,9% σε σχέση με το 1ο τρίμηνο του 2013 επιβεβαιώνοντας την πρόβλεψη για θετικό ρυθμό ανάπτυξης το 2014. Αλλά η ανάπτυξη θα έχει πλέον άλλα χαρακτηριστικά. Κινητήριος δύναμη θα είναι πλέον οι επενδύσεις και όχι η κατανάλωση. ΑΕΠ (%) Πηγή: Ameco

Το οικονομικό κλίμα ξεκίνησε να βελτιώνεται θεαματικά ήδη από τα τέλη του 2012 * Τον Μάιο του 2014 ο Δείκτης Οικονομικού Κλίματος καταγράφει την υψηλότερη τιμή του από τον Αύγουστο του 2008 102,7 99,2 Πηγή: Eurostat

Η Ελλάδα έχει αποκαταστήσει όλη τη χαμένη ανταγωνιστικότητά της από την είσοδο στην Ευρωζώνη * Η Ελλάδα έχει ήδη αποκαταστήσει την ανταγωνιστικότητά της σε όρους μοναδιαίου κόστους εργασίας Η έμφαση από εδώ και πέρα θα δοθεί σε μεταρρυθμίσεις που μειώνουν το διοικητικό και φορολογικό βάρος των επιχειρήσεων Πηγή: European Economic Forecast, Spring 2013

Ο τραπεζικός τομέας έχει ανασυγκροτηθεί & ανακεφαλαιοποιηθεί * Στο δεύτερο γύρο ανακεφαλαιοποίησης οι 4 συστημικές τράπεζες άντλησαν € 8,3 δισ. από τις κεφαλαιαγορές Επίσης, η εμπιστοσύνη των καταθετών στο τραπεζικό σύστημα αποκαθίσταται. Εμφανής αυξητική τάση στις καταθέσεις από το ναδίρ του Ιουνίου 2012 Πηγή: Τράπεζα της Ελλάδος Υπογράφτηκαν με την ΕΤΕπ νέες χρηματοδοτικές συμβάσεις συνολικού ύψους € 2,5 δισ. (2014 Α' τριμ: €321 εκ., 2013: € 1,47 δισ., 2012: € 705 εκ.),  για τη χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ζωτικής σημασίας υποδομών. Σχεδιάστηκε για την Ελλάδα το πρώτο πρόγραμμα της ΕΤΕπ για την ενίσχυση της χρηματοδότησης του εξωτερικού εμπορίου. Εφαρμόστηκε πιλοτικά με επιτυχία το πρόγραμμα «Θέσεις απασχόλησης για τους νέους», νέο προϊόν της ΕΤΕπ που παρέχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα. 

Επιτάχυνση προγράμματος Το πρόγραμμα αξιοποίησης ιδιωτικής περιουσίας του Δημοσίου εντατικοποιήθηκε * 30 αποκρατικοποιήσεις ολοκληρώθηκαν ή βαίνουν προς συμβασιοποίηση Έχουν ολοκληρωθεί 16 διαγωνισμοί αξίας €5 δισ. Ήδη εισπράχθηκαν €2,9 δισ. Περισσότερα από 80.000 ακίνητα έχουν αξιολογηθεί και περισσότερα από 3.000 ακίνητα έχουν προεπιλεγεί για αξιοποίηση Τέθηκε σε εφαρμογή σε συνεργασία με την ΕΤΑΔ η διαδικτυακή πλατφόρμα δημοπράτησης δημόσιων ακινήτων e-auction Χαρτοφυλάκιο Μάιος 2014 Περιουσιακά Στοιχεία Αριθμός Εταιρικό Χαρτοφυλάκιο   10 Υποδομές 22 Αξιοποίηση ακίνητης περιουσίας 1000 Για την επιτάχυνση του προγράμματος μέσα σε 2,5 χρόνια έχουν αρθεί περίπου 90 ρυθμιστικά και διοικητικά εμπόδια Επιτάχυνση προγράμματος Απρίλιος 2013 Μάιος 2014 Εξέλιξη Διαγωνισμών Ολοκληρωμένοι 4 16 Σε εξέλιξη 9 14 Επικείμενοι 22 *

Η φορολογική διοίκηση εξορθολόγισε τη δομή και λειτουργία της * Οι Δ.Ο.Υ. μειώθηκαν σε 118 από 240 Εκσυγχρονίστηκε η εσωτερική τους διάρθρωση με μείωση των τμημάτων και εξορθολογισμό των αρμοδιοτήτων 61 Δ.Ο.Υ. με 5 τμήματα μεταξύ των οποίων και των τμημάτων έλεγχου και δικαστικού που είναι εστιασμένα σε ελέγχους καταπολέμησης φοροδιαφυγής 57 Δ.Ο.Υ. με 3 τμήματα Δημιουργήθηκαν 110 Γραφεία Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων χωρίς δημοσιονομικό κόστος (συστέγαση στα ΚΕΠ/Δήμους) στις πόλεις όπου έκλεισαν Δ.Ο.Υ. τα οποία προσφέρουν ένα πλήρες πακέτο φορολογικών υπηρεσιών προς πολίτες και επιχειρήσεις Μείωση λειτουργικού κόστους υπηρεσιών Υπουργείου Οικονομικών 2012 - 2013 ΕΙΔΟΣ ΔΑΠΑΝΗΣ (ΠΟΣΑ ΣΕ €) / ΕΤΟΣ 2012 2013 ΜΙΣΘΩΜΑΤΑ 21.246.466,93 14.342.014,97 ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ 996.820,89 708.734,59 ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ 6.754.469,00 6.509.042,60 Ακολουθεί η δομική μεταρρύθμιση ολόκληρου του Υπουργείου Οικονομικών Ο νέος σύγχρονος οργανισμός του Υπουργείου Οικονομικών που κατατέθηκε για έγκριση στο Συμβούλιο της Επικρατείας : Κωδικοποιεί όλη την πολυδιάσπαρτη οργανωτική νομοθεσία η οποία χρονολογείται από το 1988 Δημιουργεί νέες και καλύτερα στελεχωμένες οργανικές μονάδες, αξιοποιώντας στο μέγιστο τους διαθέσιμους ανθρώπινους πόρους. Μειώνει τις θέσεις ευθύνης κατά 50% Έχει ετήσιο δημοσιονομικό όφελος €5,4 εκ, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι εξοικονομήσεις στα λειτουργικά έξοδα από την αναδιοργάνωση των Δ.Ο.Υ. και των Τελωνείων

Νέες υπηρεσίες TAXISnet Η φορολογική διοίκηση εκσυγχρονίστηκε και έγινε πιο φιλική στο φορολογούμενο * Νέες υπηρεσίες TAXISnet Για 1η φορά λήφθηκαν δραστικά μέτρα για τη μείωση του αριθμού των πολιτών που προσέρχεται στις ΔΟΥ, μέσω ενεργοποίησης υπηρεσιών στο TAXISnet: Ηλεκτρονική υποβολή δηλώσεων: από 13 εκατ. δηλώσεις το 2011 σε 21 εκατ. το 2013 Δυνατότητα διενέργειας όλων των πληρωμών στις τράπεζες - ΕΛΤΑ, αντί στις ΔΟΥ: από 2,7 εκατ. πληρωμές στις ΔΟΥ το 1ο τριμ. του 2012 σε 1,5 εκατ. το 1ο τριμ. του 2014 Ψηφιοποίηση των ~4.000 παραβόλων όλων των Υπουργείων: Πώληση 350.000 e-παραβόλων το 1 τριμ. 2014 Δυνατότητα λήψης και εκτύπωσης της φορολογικής ενημερότητας Ηλεκτρονική υποβολή των μισθωτηρίων ακινήτων ΕΤΗ 2000 – 2009 6 2010 – 2011 16 2012 – 2013 38 2014 7 ενεργοποιήθηκαν το 1ο τρίμηνο 43 δοκιμάζονται πιλοτικά 7 νέες αναπτύσσονται Σύγχρονες υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας: Ταυτότητα οφειλής Ταυτότητα ρυθμισμένης οφειλής Νέo TAXIS Ολοκληρώθηκε η διασύνδεση όλων των ΔΟΥ ώστε εντός του 2014 να μπορεί να εξυπηρετείται ο φορολογούμενος σε οποιαδήποτε ΔΟΥ Το νέο TAXIS κόστισε € 700 χιλ., εξοικονομώντας €1,5 εκατ. κόστους του παλιό TAXIS

Η φορολογική νομοθεσία απλοποιήθηκε και βελτιώθηκε αποκαθιστώντας αδικίες * Συντάχθηκε ο νέος Κώδικας Φορολογίας Εισοδήματος ο οποίος είναι απλούστερος, κατανοητός, θέτει τις βάσεις για τη δημιουργία ηλεκτρονικού περιουσιουλογίου και εντάσσει διατάξεις για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής Συντάχθηκε ο Κώδικας Φορολογικών Διαδικασιών ο οποίος κωδικοποίησε εκατοντάδες διάσπαρτες διατάξεις και ενοποίησε τις φορολογικές διαδικασίες σε ενιαία διαδικασία Αντικαταστάθηκε ο Κώδικας Βιβλίων και Στοιχείων και από τον απλούστερο Κώδικα Φορολογικής Απεικόνισης Συναλλαγών Νέο θεσμικό πλαίσιο για τη φορολογία ακίνητης περιουσίας Θεσμοθέτηση ακατάσχετου μέχρι του ποσού των €.1.500, επέκταση του ακατάσχετου σε όλα τα φυσικά πρόσωπα Καθιέρωση της έντοκης επιστροφής των υποχρεώσεων του Ελληνικού Δημοσίου προς τους πολίτες Η χορηγηθείσα δυνατότητα σε χιλιάδες επιχειρήσεις, υπό προϋποθέσεις, να μην προκαταβάλουν το ΦΠΑ, που δεν έχουν εισπράξει ακόμη Μείωση του φόρου μεταβίβασης ακίνητης περιουσίας Υιοθέτηση έμμεσων τεχνικών ελέγχου, της έκδοσης προσωρινών φύλλων ελέγχου, για την καταπολέμηση της φοροαποφυγής Σύγχρονες διατάξεις για τις ενδοομιλικές συναλλαγές, τις ελεγχόμενες εταιρείες και τις τριγωνικές συναλλαγές Φορολόγηση εισοδημάτων που μέχρι σήμερα διέφευγαν της φορολόγησης (παροχές σε είδος, υπεραξίες), Φορολόγηση οντοτήτων που μέχρι σήμερα διέφευγαν Μετάθεση της «απόδειξης» από τη Διοίκηση στον φορολογούμενο για τις περιπτώσεις αδικαιολόγητων περιουσιακών προσαυξήσεων Φορολογική αντιμετώπιση όλων των νομικών προσώπων με ενιαίο τρόπο με αναγνώριση ασφαλιστικών εισφορών και των εταίρων στις προσωπικές επιχειρήσεις Αποσύνδεση της υποβολής φορολογικών δηλώσεων από την υποχρέωση καταβολής Διεύρυνση της εφαρμογής της βεβαίωσης οφειλής προς εξυπηρέτηση των μη φορολογικά ενήμερων φορολογουμένων Σύσταση Υπηρεσίας Εσωτερικής Επανεξέτασης για την επίλυση των φορολογικών διαφορών σε σύντομες προθεσμίες και χωρίς το κόστος που συνεπάγεται η δικαστική προσφυγή Δημιουργία εξειδικευμένων ελεγκτικών κέντρων για τον συστηματικό έλεγχο της συνήθους φοροδιαφυγής και των μεγάλων φορολογικών υποκειμένων. Κατάρτιση Στρατηγικού Σχεδίου Καταπολέμησης της Διαφθοράς στη Φορολογική και Τελωνειακή Διοίκηση και σύνταξη Κώδικα Ηθικής & Δεοντολογίας

Η τελωνειακή διοίκηση εκσυγχρονίστηκε και έγινε πιο αποτελεσματική * Εφαρμόστηκε το νέο πληροφοριακό σύστημα ICISnet, με αποτέλεσμα την ενεργοποίηση του ηλεκτρονικού τελωνείου. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τελωνείων αναγνώρισε τις μεγάλες μεταρρυθμίσεις που πραγματοποιήθηκαν : Η μείωση του κόστους των εξαγωγών, με την είσπραξη των Δικαιωμάτων Εκτέλεσης Τελωνειακών Εργασιών μόνο εκτός τελωνειακού καταστήματος και εκτός ωραρίου λειτουργίας Η μείωση του χρόνου ολοκλήρωσης μιας εξαγωγής, με την άμεση απελευθέρωση όλων των τελωνειακών διασαφήσεων χαμηλής επικινδυνότητας Ο περιορισμός της ανάγκης της φυσικής παρουσίας του συναλλασσόμενου στο τελωνείο με την ηλεκτρονική εφαρμογή αποστολής των εγγράφων της διασάφησης Η αποδοχή όλων των εγγράφων και με fax/mail Η δυνατότητα να ελέγχονται τα εμπορεύματα και εκτός τελωνείου, σε καθορισμένες τοποθεσίες Η περαιτέρω διευκόλυνση του εξαγωγέα με την παρακολούθηση της πορείας της διασάφησης εξαγωγής μέσα από το ICISnet, μέσω ανταλλαγής ηλεκτρονικών μηνυμάτων με το Τελωνείο. Η διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας των 2 μεγαλύτερων τελωνείων της χώρας Καθοριστική συμβολή στην προώθηση των εξαγωγών ελληνικών προϊόντων, μέσω της Εθνικής Στρατηγικής για το εξαγωγικό εμπόριο (Trade Facilitation), με στόχους: 30% μείωση του χρόνου εξαγωγής 20% μείωση του κόστους εξαγωγής ψηφιοποίηση όλων των εγγράφων εξαγωγής αδειοδότηση 50 εξαγωγικών επιχειρήσεων για απλοποιημένες διαδικασίες πιστοποίηση 50 εγκεκριμένων οικονομικών φορέων Τέθηκαν οι βάσεις για την ολοκληρωμένη ψηφιακή πλατφόρμα εξαγωγών από ένα σημείο - Single Window

Το έργο των ελεγκτικών υπηρεσιών αυξήθηκε και τα εργαλεία αναβαθμίστηκαν * Πέραν των ελέγχων που διενεργεί το ΣΔΟΕ, οι ΔΟΥ και τα Τελωνεία… Κέντρο Ελέγχου Φυσικών Προσώπων Μεγάλου Πλούτου Σύστημα Εισροών - Εκροών Έλεγχος εμβασμάτων εξωτερικού: Ολοκληρώθηκαν 170 έλεγχοι, βεβαιώθηκαν € 80 εκατ. Έχουν ήδη ξεκινήσει και βρίσκονται στο τελικό στάδιο ελέγχου 150 υποθέσεις που προβλέπεται να βεβαιώσουν € 30 εκατ. Έλεγχος Off-shore εταιρειών: Ολοκληρώθηκαν 101 τακτικοί φορολογικοί έλεγχοι, οι οποίοι συνολικά έχουν βεβαιώσει € 20 εκατ. και εκκρεμούν για βεβαίωση € 10 εκατ. Επιπλέον έχουν ήδη ξεκινήσει και βρίσκονται στο τελικό στάδιο ελέγχου 30 έλεγχοι που προβλέπεται να βεβαιώσουν € 10 εκατ. Έλεγχος υποθέσεων μεγάλου πλούτου (ΜΠΥΕ): Ολοκληρώθηκαν 152 υποθέσεις τακτικού φορολογικού ελέγχου, οι οποίοι συνολικά έχουν βεβαιώσει € 59,4 εκατ. Έχουν ήδη ξεκινήσει και βρίσκονται στο τελικό στάδιο ελέγχου 46 υποθέσεις που προβλέπεται να βεβαιώσουν € 17,3 εκατ. Έλεγχοι μετά από Εισαγγελική παραγγελία: 25 υποθέσεις λίστας Lagarde, οι οποίοι βρίσκονται στο στάδιο του ανοίγματος τραπεζικών λογαριασμών και της επεξεργασίας στοιχείων, ενώ 4 υποθέσεις είναι στο τελικό στάδιο ελέγχου. Έμμεσες τεχνικές ελέγχου: ολοκληρώθηκαν 5 υποθέσεις και βρίσκονται στο τελικό στάδιο 10 υποθέσεις. Το Υπουργείο Οικονομικών σε συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία προώθησε την εγκατάσταση των συστημάτων εισροών-εκροών σε όλους τους κρίκους της εφοδιαστικής αλυσίδας. Μετά τα πρατήρια υγρών καυσίμων εντάσσονται σε 2 στάδια και οι 1.000 δεξαμενές σε φορολογικές και τελωνειακές αποθήκες Μητρώο τραπεζικών Λογαριασμών: δημιουργία ηλεκτρονικής διασύνδεσης με τράπεζες, με σκοπό τον άμεσο έλεγχο τραπεζικών λογαριασμών Εσωτερικός Έλεγχος Κατά το έτος 2013 συστάθηκε η Υπηρεσία Εσωτερικού Ελέγχου που δίνει έμφαση στον προληπτικό έλεγχο διαδικασιών. Επιπλέον η Αυτοτελής Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων μεταφέρθηκε στη ΓΓΔΕ με στόχο την αύξηση ελέγχων πόθεν έσχες. Το 2013 ολοκληρώθηκαν 54 έλεγχοι σε υπαλλήλους με θέση ευθύνης και 72 έλεγχοι σε ελεγκτές. Ιούνιος 2012 - Ιούνιος 2014: Τέθηκαν σε αργία ή αναστολή καθηκόντων 198 υπάλληλοι του Υπουργείου Οικονομικών

Το Υπουργείο Οικονομικών δεν εισπράττει μόνο αλλά πληρώνει… * Επιστροφές ΦΠΑ Επεστράφησαν € 1,6 δισ. Κυρίως σε εξαγωγικές επιχειρήσεις και μειώθηκε το σχετικό συσσωρευμένο δημόσιο χρέος ΦΠΑ από € 1,5 δις σε € 0,65 δισ, με σημαντική βελτίωση του αριθμού των διεκπεραιωμένων σχετικών υποθέσεων σε 13.000 το 2013 σε σχέση με 8.000 το 2012. Ταυτόχρονα καταπολεμήθηκε το οικονομικό έγκλημα, αφού οι επιστροφές ΦΠΑ διενεργούνται πλέον από αυτόματο σύστημα ανάλυσης κινδύνου, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση. Ενώ παράλληλα, μειώθηκε και ο συντελεστής ΦΠΑ στην εστίαση. Επιστροφές Φόρων Τα τακτικά έσοδα του Κράτους (εξαιρώντας τα έσοδα ΠΔΕ) το 2013 ήταν € 51.442 εκ. εναντι στόχου € 50.921 εκ. Η υπέρβαση κατά € 521 εκ. επέτρεψε παραπάνω επιστροφές φόρων 204 εκ. € σε δηλαδή 3.105 εκ.€ έναντι στόχου  2.901 εκ. €. Η αύξηση των επιστροφών φόρων που το πρώτο τετράμηνο του 2014 διαμορφώθηκαν στα 906 εκατ. ευρώ, δηλαδή σε πολύ υψηλότερα επίπεδα τόσο έναντι της αντίστοιχης περυσινής περιόδου (που ήταν 325 εκατ. ευρώ) όσο και έναντι του στόχου (που ήταν 475 εκατ. ευρώ). Ληξιπρόθεσμες Οφειλές Σημαντική μείωση του ύψους των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων του δημοσίου (κατά 50% εντός του 2013 ή κατά 4,7 δις ευρώ). Κοινωνικό Μέρισμα Ο συνολικός αριθμός των νοικοκυριών που έλαβε μέχρι σήμερα το «κοινωνικό μέρισμα» διαμορφώνεται σε 326.601, με το συνολικό ποσό να ανέρχεται στα 210.564.456 ευρώ και το μέσο ποσό ανά νοικοκυριό στα 645 ευρώ ενώ διευρύνθηκε το βασικό όριο εισοδήματος διευρύνεται από 6.000 ευρώ σε 7.050 ευρώ

Διαρθρωτικές αλλαγές στην αγορά αγαθών και υπηρεσιών / Άνοιγμα κλειστών επαγγελμάτων * Κατάργηση εμποδίων στην άσκηση μιας σειράς επαγγελμάτων και επαγγελματικών δραστηριοτήτων που έως σήμερα θεωρούνταν «κλειστά» Σε συνεργασία με τα εποπτεύοντα Υπουργεία, απλοποίηση τις διαδικασιών για την έναρξη άσκησης επαγγέλματος σε σημαντικούς τομείς της οικονομίας (τεχνικά επαγγέλματα, επαγγέλματα υγείας, μεταφορές, τουρισμός κλπ) Καθιέρωση αξιόπιστων και αδιάβλητων διαδικασιών πιστοποίησης μέσω της διαπίστευσης ώστε η πρόσβαση και άσκηση επαγγελματικής δραστηριότητας να μην εξαρτάται από συντεχνιακά και άλλα συμφέροντα, αλλά ταυτόχρονα να εξασφαλίζεται η ποιότητα των υπηρεσιών και των επαγγελματικών προσόντων Η επαγγελματική πιστοποίηση που αποκτάται στην Ελλάδα, γίνεται αποδεκτή και στα Κράτη Μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης δια της αρχής της αμοιβαίας αναγνώρισης Δημιουργία δεικτών παρακολούθησης της πορείας απελευθέρωσης των επαγγελμάτων και των αποτελεσμάτων στην ανάπτυξη της οικονομίας. Βρίσκεται σε εξέλιξη, διαδικασία αξιολόγησης των προϋποθέσεων για την άσκηση επαγγελματικής δραστηριότητας, με σκοπό τον εκσυγχρονισμό τους και την εναρμόνισή τους με τα ευρωπαϊκά πρότυπα.

Ελληνική Προεδρία και συνεργασία με Ευρωπαϊκή Ένωση * Ο Υπουργός προήδρευσε σε 5 Συμβούλια Υπουργών Οικονομικών της ΕΕ Η Ελληνική Προεδρία του Συμβούλιου των Υπουργών Οικονομικών ΕΕ (ECOFIN) της περιόδου Ιανουαρίου - Ιουνίου 2014, με την επιφύλαξη επιπρόσθετων αποφάσεων του επερχόμενου Ecofin, πέτυχε συμφωνία σε 16 νομοθετικές προτάσεις, μεταξύ άλλων, για τον Ενιαίο Μηχανισμό Εξυγίανσης, ο οποίος αποτελεί βασικό πυλώνα της ευρωπαϊκής τραπεζικής ένωσης και ένα από τα μεγαλύτερα βήματα προς περαιτέρω ευρωπαϊκή ενοποίηση από την καθιέρωση του Ευρώ. Η συνεργασία του Υπουργείου με τις Ευρωπαϊκές αρχές βελτιώθηκε Επιτυχής ολοκλήρωση διαπραγματεύσεων με κλιμάκια Ευρωπαϊκής Ένωσης σε κρίσιμες υποθέσεις για την ελληνική οικονομία Έγκαιρη ενσωμάτωση κοινοτικών οδηγιών σε ποσοστό άνω του 80% Βελτίωση του ποσοστού συμμόρφωσης με την ενωσιακή νομοθεσία κατά 40% καθώς σε σύνολο 17 ανοιχτών παραβάσεων (προειδοποιητικές επιστολές και αιτιολογημένες γνώμες), οι 7 οδηγούνται προς αρχειοθέτηση ή έχουν ήδη αρχειοθετηθεί από την Ε.Ε. Έγκαιρη και έγκυρη ανταπόκριση στις καταγγελίες για θέματα αρμοδιότητας ΥΠΟΙΚ μέσω του ευρωπαϊκού συστήματος EU Pilot Σύσταση και στελέχωση Κεντρικής Μονάδας Κρατικών Ενισχύσεων, με σκοπό την ορθή και σύμφωνη με την εθνική και ενωσιακή νομοθεσία διαχείριση των κρατικών ενισχύσεων και στόχο την ενίσχυση δυναμικών και υγιών τομέων της ελληνικής οικονομίας.

Το έργο στο Γραφείο του Υπουργού Οικονομικών * Νομοθετικό - Διοικητικό έργο & Κοινοβουλευτικός έλεγχος 43 νόμοι αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών ψηφίστηκαν από το Ελληνικό Κοινοβούλιο 177 νόμοι αρμοδιότητας άλλων Υπουργείων και συναρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών ψηφίστηκαν από το Ελληνικό Κοινοβούλιο 124 προεδρικά διατάγματα υπογράφηκαν από τον Υπουργό Οικονομικών 6449 υπουργικές αποφάσεις υπογράφηκαν από τον Υπουργό Οικονομικών (ΜΟ: 9 αποφάσεις/ημέρα) 9616 υπηρεσιακοί φάκελοι διεκπεραιώθηκαν από το γραφείο Υπουργού Οικονομικών (ΜΟ: 13 φάκελοι/ημέρα) 120 γνωμοδοτήσεις του ΝΣΚ έγιναν αποδεκτές από τον Υπουργό Οικονομικών 1750 μέσα κοινοβουλευτικού ελέγχου απαντήθηκαν γραπτά Εκπροσώπηση της Ελλάδας στις διαπραγματεύσεις με τους εταίρους μας 76 συσκέψεις διάρκειας 252 ωρών συνολικά μεταξύ του Υπουργού Οικονομικών και των κλιμακίων της Τρόικα 46 ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδος για τις ανάγκες εκπροσώπησης της Κυβέρνησης στο ECOFIN  204.388 χλμ πτήσεων (5 φορές ο γύρος της γης)   123 συναντήσεις με αλλοδαπούς αξιωματούχους στο Υπουργείο Οικονομικών