1 «ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ;» ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ (19 ο Ενιαίο Λύκειο Θεσ/νίκης)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ΤΟ «ΝΕΟ» ΛΥΚΕΙΟ. 1.Το σχολείο πρέπει να μεταδίδει γνώση λειτουργική και όχι μνημονική. 2.Η γνώση δε μεταβιβάζεται αλλά χτίζεται με ενεργητικές διαδικασίες.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Προτεινόμενες αλλαγές στο Λύκειο
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http// Η Ελλάδα στη χρήση και αξιοποίηση της Ψηφιακής Τεχνολογίας σε Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Έργα Πληροφορικής ΥΠΠ Λεύκιου Δοράτη Συντονιστή Κλιμακίου Πληροφορικής.
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
Οι Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεμελίωση Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β΄ Επιπέδου.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ηλεκτρονικό Περιοδικό e-emphasis.
ΓΡΑΦΕΙΟ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΕΠΘ
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
Βασικοί παιδαγωγικοί όροι
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
Χρήση των Υπολογιστών στην Εκπαίδευση (ΜΑΘ-301) Μαθήματα Δευτέρα 15:00-18:00 Αμφιθέατρο Α΄ Φυσικού (Βούτες) Συνεργασία Α 223 Δευτέρα 14:00-15:00 & 18:00-19:00.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Διδακτική Πληροφορικής
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
Διδακτική της Πληροφορικής
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 «ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ;» ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ (19 ο Ενιαίο Λύκειο Θεσ/νίκης) Blog: ΕΝΩΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΟΠΙΚΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

2 Είπαν για την επιστήμη… •«… η επιστήμη είναι η ασφαλής και η αναμφίβολη γνώση» (Πλάτωνας) •«… η επιστήμη μπορεί να δημιουργηθεί μονάχα από εκείνους που είναι ισχυρά διαποτισμένοι από τον πόθο για την αλήθεια και την κατανόηση» (Einstein)

3 Η πληροφορική είναι η επιστήμη που ερευνά την κωδικοποίηση, διαχείριση και μετάδοση συμβολικών αναπαραστάσεων γνώσεων και πληροφοριών. (ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ) Στην Ελλάδα έχει επικρατήσει ο όρος πληροφορικός (ή και ακόμα χειρότερα πληροφορικάριος, μάλλον κατά το αποθηκάριος) για την περιγραφή του κατάλληλα καταρτισμένου επιστήμονα ενώ στον αγγλοσαξονικό κόσμο επικρατεί ο όρος επιστήμονας υπολογιστών. Η πληροφορική ως επιστήμη

4 Στη σημερινή εποχή η δημιουργία, η κατανομή και ο χειρισμός της πληροφορίας είναι η πιο σημαντική οικονομική και πολιτιστική δραστηριότητα. Ο πλούτος παράγεται μέσα από την οικονομική εξερεύνηση και εκμετάλλευση της γνώσης. Στην Κοινωνία της Πληροφορίας, η πληροφορία αποτελεί κυριολεκτικά την πρώτη ύλη και την κινητήρια δύναμη των επιστημονικών, οικονομικών, διοικητικών και άλλων κοινωνικών δραστηριοτήτων. Αποτελεί το πιο σημαντικό οικονομικό αγαθό Η σημασία της πληροφορίας

5 Το ζητούμενο Αν μέχρι σήμερα Το ζητούμενο ήταν η πρόσβαση στην πληροφορία, Στη σημερινή εποχή το ζητούμενο είναι: Η βέλτιστη διαχείριση και δυναμική επεξεργασία του τεράστιου όγκου ψηφιοποιημένης πληροφορίας Που τείνει να κατακλύσει τον πολίτη των δικτύων (netizen).

6 ΠΟΣΟ ΕΤΟΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ;

7 Τι λένε οι αριθμοί •Η «οικογένεια» του Facebook ανέρχεται σε περίπου 500 εκατομμύρια μέλη •Τα τελευταία 3-4 χρόνια η χρήση των διαφόρων «μέσων κοινωνικής δικτύωσης» παρουσίασε αύξηση % •Τον Ιανουάριο του 2009 καταγράφηκαν blogs (ιστολόγια) από το Technorati με ρυθμό αύξησης ένα blog ανά 1,5”

8 Τι λένε οι αριθμοί • προφίλ μόνο στον blogger δηλώνουν χώρα Ελλάδα •Πλήθος εκπαιδευτικών ιστολογίων στο σχολικό δίκτυο: τα οποία διαβάζονται από περισσότερους από μοναδικούς επισκέπτες ανά μήνα. (Ιούνιος 2010) •Μεταβολή της συνολικής δικτυακής κίνησης στο σχολικό δίκτυο την τελευταία πενταετία: +80% ετησίως.

9 Ερώτημα: Αξιοποιούν οι εκπαιδευτικοί τις νέες αυτές δυνατότητες ;

10 Προσπάθειες Συναδέλφων Μία απλή περιήγηση σε εκπαιδευτικές σελίδες και ιστολόγια συναδέλφων αρκεί, για να διαπιστώσει κανείς την εξαιρετική δουλειά τους αναφορικά με την παιδαγωγική αξιοποίηση των νέων αυτών δεδομένων της παγκόσμιας κοινότητας του διαδικτύου

11 Προσπάθειες Συναδέλφων Πλήθος διαδικτυακών κοινοτήτων πρακτικής και μάθησης έχουν οργανωθεί στο πνεύμα του «του Κοινωνικού Κατασκευαστικού Εποικοδομητισμού» π.χ. – Η Logo στην εκπαίδευση Εκπαιδευτικές εφαρμογές στο scratch κ.α.

12 Στην πραγματικότητα όμως… Κάθε τέτοια προσπάθεια κινείται έξω από το θεσμοθετημένο πρόγραμμα σπουδών και αποτελεί μεμονωμένη προσπάθεια των συναδέλφων που σπάνια εντάσσεται στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική.

13 Στον Αντίποδα •Η πληροφορική διδάσκεται 96 ώρες ΣΥΝΟΛΙΚΑ στο γυμνάσιο (32 εβδομάδες χ 1 ώρα την εβδομάδα χ 3 τάξεις) Για να μάθουν άραγε ΤΙ οι μαθητές; •Αποτελεί μάθημα ΕΠΙΛΟΓΗΣ στο ενιαίο λύκειο, εκτός από την ΑΕΠΠ (της Γ’ λύκείου) που διδάσκεται 2 ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ώρες την εβδομάδα ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα (που συνιστά και εργαστηριακή εφαρμογή!!!)

14 Στον Αντίποδα •Οι Διδακτορικές διατριβές που έχουν εκπονηθεί με θέμα τα ιστολόγια είναι όλες κι όλες δύο (2) !!! -«ΤΟ BLOGGING ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ : ΠΡΟΦΙΛ, ΚΙΝΗΤΡΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΩΝ BLOGGERS» (Καραμπάσης, 2008) -«Ελληνόφωνα Weblogs και επικοινωνιακές πρακτικές» (Λως, 2010 σε εξέλιξη) •Ενώ οι μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες με το ίδιο θέμα είναι μόλις μία (1) !!! -«Πολιτική Ανάγνωση της Ελληνικής blogoσφαιαρας» (Παπαδημητρίου, 2009)

15 Στον Αντίποδα Ενώ υπάρχει και μία έρευνα της υπηρεσίας SYNC.GR για το χάρτη της Ελληνικής Μπλοκόσφαιρας το 2008

16 Ωστόσο… Οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί στα σχολεία, έρχονται αντιμέτωποι καθημερινά με την ολοένα και πιο πιεστική επιθυμία - ανάγκη των μαθητών για «λίγο facebook», για λίγο «youtube» για το «αφήστε μας λίγο κύριε να μπούμε στο internet» Αντιμετωπίζουν δε τις νέες αυτές ανάγκες των μαθητών αυτοσχεδιάζοντας τις περισσότερες φορές καθώς δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ επιμόρφωσή τους για την παιδαγωγική αξιοποίησή τους στην τάξη.

17 Πως αντιμετωπίζουμε αυτήν την πραγματικότητα;

18 Εισηγήσεις/Προτάσεις •Προτείνεται η κατάργηση της πληροφορικής από το ενιαίο λύκειο ενώ •Εισάγεται η πληροφορική ως μάθημα από την πρώτη δημοτικού •Θεωρείται ότι η πληροφορική στο ενιαίο λύκειο δεν έχει να προσφέρει κάτι επιπλέον καθώς οι μαθητές έχουν μάθει ότι χρειάζονται στις προηγούμενες τάξεις •Ενώ επιπλέον θα χρησιμοποιείται ως εργαλείο για τα υπόλοιπα μαθήματα.

19 Αποτελέσματα •Δεκάδες ΑΕΙ και ΤΕΙ πληροφορικής θα δεχθούν αποφοίτους που δε θα έχουν διδαχθεί πληροφορική στο ενιαίο λύκειο !!! (θα συμφωνήσουμε υποθέτω, πως ο αλγόριθμος ή η ταξινόμηση πινάκων που είναι θεμελιώδεις έννοιες στην πληροφορική δε μπορούν να θεωρηθούν δεδομένες από το δημοτικό ή το γυμνάσιο) •Θα στερήσουμε τη δυνατότητα από τους μαθητές του λυκείου να έχουν μία ομαλή εξέλιξη στην απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων πληροφορικής με μεθοδικό και σχεδιασμένο τρόπο

20 Αποτελέσματα •Θα τους αποκόψουμε με βίαιο τρόπο τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τις εξελίξεις που εκ των πραγμάτων δεν είναι δυνατό να συμβεί στο δημοτικό ή το γυμνάσιο (π.χ. δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης, ιστολόγια κ.α.) •Θα υποβιβάσουμε την πληροφορική από επιστήμη σε εργαλείο.

21 Το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα φαίνεται να αγνοεί τις παγκόσμιες εξελίξεις σε όλες του τις βαθμίδες.

22 Η κατεύθυνση θα έπρεπε να είναι προς την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών διαχείρισης της πληροφορίας προς όφελος του μαθητή, κατανοώντας τις ανάγκες του και αναγνωρίζοντας τις εξελίξεις που συντελούνται παγκοσμίως ως εγγενές στοιχείο της εκπαιδευτικής διεργασίας Τι πρέπει να γίνει

23 Τι πρέπει να γίνει •Ο σχεδιασμός που απαιτείται να γίνει για την πληροφορική στην εκπαίδευση οφείλει και πρέπει να γίνει από επιστήμονες της πληροφορικής που να έχουν άμεση σχέση με τη διδακτική πρακτική στα σχολεία. •Το κάθε σχέδιο δράσης θα πρέπει να εξετάζεται συνολικά και όχι αποσπασματικά (όπως λ.χ. η παροχή Η/Υ στους μαθητές της Α’ γυμνασίου, επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση Η/Υ κ.α.)

24 Επιστήμη ή Εργαλείο; Η πληροφορική στην εκπαίδευση δεν είναι ούτε μόνο εργαλείο, ούτε μόνο επιστήμη. Είναι ΚΑΙ εργαλείο ΚΑΙ επιστήμη. Έτσι οφείλουμε να τη δούμε και έτσι οφείλουμε να την αντιμετωπίσουμε.

25 Η Πληροφορική έχει αναμφισβήτητα θέση στη Δια Βίου Εκπαίδευση του Ανθρώπου

26 Η Πληροφορική έχει αναμφισβήτητα θέση στη Δια Βίου Εκπαίδευση του Ανθρώπου Εμείς όμως οφείλουμε να αποφασίσουμε με ποιες εικόνες θα είμαστε περισσότερο ικανοποιημένοι !!!

27 ΣΑΣ ΕΥΧΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ !!!