Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Φυσική αγωγή A’-Β’-Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βιβλίο του μαθητή
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
3ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
7ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Εφαρμογή της καθοδηγούμενης διερευνητικής μεθόδου: πλεονεκτήματα, δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης Σαλούστρου Πόπη ΓΕΛ Γαζίου.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
Σενάριο.
Η Τράπεζα Θεμάτων στο Νέο Λύκειο Δρ. Δημήτριος Σισιαρίδης Διευθυντής στο 1 ο ΕΠΑ. Λ Ελευθερούπολης.
Τίτλος δραστηριότητας: Όνομα Εκπαιδευτικού: Σχολείο:
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Τεχνολογια ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΡΛΟΣ.
ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ…ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Γιάννης Τζωρτζάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Αξιολόγηση με Πίνακες Διαβαθμισμένων Κριτηρίων (rubrics) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Διδακτική της Πληροφορικής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Βιολογία Γυμνασίου.
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΥ
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
Παιχνίδι και Παιδική Ηλικία
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Διδάσκοντας ομάδες ενηλίκων Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ.
Παρουσίαση κρίσιμου συμβάντος
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Τεχνολογίας (ΠΕΚΑΤΕ)

Το μάθημα της Τεχνολογίας Είναι ένα από τα δυσκολότερα μαθήματα Έχει φέρει το «Νέο σχολείο» στην Ελλάδα εδώ και είκοσι χρόνια… Το περιεχόμενο προσαρμόζεται στις ανάγκες του μαθητή Φέρνει το μαθητή στο επίκεντρο Περιλαμβάνει δραστηριότητες που απαιτούν «δεξιότητες» από το μαθητή Αξιολογείται με διαφορετικό τρόπο

Ο καθηγητής στο μάθημα της τεχνολογίας….. Επιμελείται μέχρι 15 διαφορετικά αντικείμενα ταυτόχρονα! Αναζητά διαρκώς θεωρητικές γνώσεις για ένα αντικείμενο που εξελίσσεται ταχύτατα Χρησιμοποιεί τεχνικές δεξιότητες (χρήση εργαλείων, γνώση υλικών, κ.ά.) Εφαρμόζει την χρήση λογισμικού και διαδικτύου Υλοποιεί Τεχνικές διαχείρισης και εμψύχωσης ομάδων Οργανώνει και συντηρεί εργαστήριο

Πρέπει να αποτινάξουμε Αυτά που μάθαμε από τους «δασκάλους» μας Την ειδικότητα μας Το φόβο για την αρνητική κριτική (διαφορετικότητα) Το άγχος της έκθεσης έργων Το «βόλεμα» από την έλλειψη ελέγχου Το «φόρτωμα» των εργασιών στους γονείς

Το περιεχόμενο προσαρμόζεται στις ανάγκες του μαθητή Το σχολικό βιβλίο περιέχει ενδεικτικές πληροφορίες και όχι ύλη για να μάθουν οι μαθητές «Διδάσκουμε» τεχνικές αναζήτησης, αξιολόγησης, καταγραφής, παρουσίασης «Διδάσκουμε» βασικές τεχνικές δεξιότητες με ενεργό συμμετοχή του μαθητή «Διδάσκουμε» κοινωνικές δεξιότητες Δρόμο προς τη γνώση

Φέρνει το μαθητή στο επίκεντρο Επιλέγει τι θα μάθει – Επιλογή αντικειμένου Αναλαμβάνει πρωτοβουλίες (φθίνουσα καθοδήγηση) Ακολουθεί το ρυθμό του (εξατομικευμένη διδασκαλία) με όρια… Ορίζει το βαθμό δυσκολίας Επιλέγει τον τρόπο που θα εκτελέσει τις «εργασίες» που του αναθέτουμε Συνεργάζεται με τους συμμαθητές του Ζητά βοήθεια και οδηγίες όταν έχει ανάγκη Αξιολογεί

Ενώ ο καθηγητής… Δίνει ερεθίσματα Δίνει παραδείγματα Καθοδηγεί Συμβουλεύει Παροτρύνει Συντονίζει Βοηθάει Αξιολογεί

Περιλαμβάνει δραστηριότητες που απαιτούν «δεξιότητες» Δεξιότητες στη διαχείριση της πληροφορίας Αναζήτηση Αξιολόγηση Παρουσίαση Δεξιότητες τεχνικές Χρήση εργαλείων και μηχανημάτων Χρήση υλικών Τεχνικές κατασκευής

Δεξιοτήτων συνέχεια… Δεξιότητες «κοινωνικές» Δεξιότητες γλωσσικές Λειτουργία σε ομάδες Συνεργασία Επικοινωνία Δεξιότητες γλωσσικές Κατανόηση κειμένου Συγγραφή εργασιών Παρουσίαση εργασιών στην τάξη

Αξιολογείται με διαφορετικό τρόπο Εργασίες γραπτές (ΟΧΙ διαγωνίσματα-τεστ) Εργασίες προφορικές Κατασκευές Συμμετοχή σε δραστηριότητες Μέθοδος αξιολόγησης Συνεχής παρατήρηση Αξιολόγηση εργασιών (ρουμπρίκες;) Αυτοαξιολόγηση Αξιολόγηση από την ομάδα

Τι είναι σημαντικό ;; Αυτό που έχει σημασία είναι το «πλαίσιο», η συμμετοχή στη διαδικασία και όχι το περιεχόμενο Υποχρέωση από το αναλυτικό πρόγραμμα; Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να διδάξουμε «ελάχιστη γνώση» Υποχρέωση όλων των μαθητών να κατακτήσουν συγκεκριμένο επίπεδο και βάθος;

Μην ξεχνάμε «Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του κι όταν πια του έχει διευκολύνει το πέρασμα, αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί, ενθαρρύνοντας το μαθητή να φτιάξει δικές του γέφυρες» «Ο στόχος του εκπαιδευτικού είναι να καταστήσει τον εαυτό του περιττό για την τάξη»