1 η Ανοικτή Συζήτηση με τους Επιχειρηματίες του Νομού Μεσσηνίας Καλαμάτα, 28/4/2010.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS για Νέους Επιχειρηματίες Αρτέμης Σαϊτάκης Διευθυντής, Επιστημονικό Τεχνολογικό Πάρκο Κρήτης, ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Enterprise and.
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Ανοικτή Συζήτηση με τους Εμπορικούς Συλλόγους και τα Μέλη του ΣΟΠΤ του
3 ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ Αθήνα, Ιουνίου 2007.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
12 Οκτωβρίου 2009 «Η πορεία της βιομηχανίας προς το 2020 Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία - Εξωστρέφεια»
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΕΚΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ (BEng. , MEng.)
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Διεθνής Καριέρα Στελεχών στο σύγχρονο περιβάλλον
Διάσκεψη Σερρών Ιουνίου 2004 Ερίκ Γκαζόν Σύμβουλος σε θέματα Εργασιακών Σχέσεων & Απασχόλησης Ποιές είναι οι προοπτικές απασχόλησης στους νόμους.
Ι.Π. Μεσολογγίου 01/12/2014 Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
9Η ΔΙΑΛΕΞΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 1.Κανονισμός 1257/99 2.Περιφερειακά Επιχειρησιακά Προγράμματα (ΠΕΠ) 3.Πρόγραμμα LEADER (I,
ΤΟ ΕΡΓΟ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ "ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ" ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ (ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ.
Βίκυ Σμπαρούνη Accounting & Taxation Manager ΕΒΕΑ - 14/04/2010
Εθελοντικές Συμφωνίες επαγγελματικού κλάδουφορέων σχεδιασμού ενεργειακής πολιτικής Η φύση και ο πρωτότυπος χαρακτήρας του Προγράμματος υποστηρίζει την.
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
Financial Planning Η εξέλιξη στον χρηματο-ασφαλιστικό χώρο
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
E cίnιsι Business Centers Κέντρα Επιχειρηματικότητας Case study - ξεκινάμε μαζί.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
H αιγοπροβατοτροφία στην περίοδο 2004 – 2010 ΒΕΡΔΙΚΟΥΣΙΑ & ΛΙΒΑΔΙ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ – 16&17 ΙΟΥΛΙΟΥ 2011 (Κυριάκος Ζέρβας – Ιάκωβος Ορφανίδης – Δημήτρης Τσώκος)
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Εξωστρέφεια και Συμπράξεις: Προϋποθέσεις για την ανάπτυξη της Αγροτικής Επιχειρηματικότητας Ανδρέας Στεφανίδης Πρόεδρος Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
Η Δικτύωση αποτελεί ένα σύστημα αρχών και ενεργειών που βασίζεται σε νέες μορφές συλλογικής δράσης και παρέμβασης. Διαμορφώνει μια ευρύτερη δυναμική για.
Οι θέσεις του Επιμελητηρίου Ρεθύμνης και του Βιοτεχνικού Πάρκου Ρεθύμνης Α.Ε για το Περιφερειακό Πόλο Καινοτομίας Κρήτης Αποτελέσματα ανοικτής διαβούλευσης.
XBRL Νέο Πληροφοριακό πρότυπο για τις επιχειρήσεις Παρουσίαση: Στεργιάκη Ελισάβετ XBRL Νέο Πληροφοριακό πρότυπο για τις επιχειρήσεις Παρουσίαση: Στεργιάκη.
Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Επιχειρησιακού Προγράμματος Δυτικής Μακεδονίας Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας Regional Operational.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΘΕΣΜΟΣ α.Σ - β.Σ - γ.Λ - δ.Σ - ε.Λ. ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΘΕΣΜΟΣ 1.β – 2.α – 3.β – 4.β – 5.α – 6.α – 7.β – 8.α – 9.β – 10.β.
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών Ενότητα 1: Εισαγωγικές Έννοιες Γεώργιος Νταλός, Καθηγητής, Τμήμα Σχεδιασμού & Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου, T.E.I. Θεσσαλίας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΥΦΥΟΥΣ ΠΟΛΗΣ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ Α. Ε
ΩΣ ΤΡΙΤΟΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου Γενικός Διευθυντής
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
Μια ή περισσότερες Πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ελαιόλαδο?
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Μαθημα 2ο Τα επαναστατικα κινηματα στην ευρωπη 19ος αιωνασ
           ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για  τους κατόχους πτυχίων.
Ηλίας Μπουναρτζής/ Η οικονομική ζωή Η σταδιακή παρακμή της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας έδωσε τη δυνατότητα στους υπόδουλους.
Η έννοια της επιχείρησης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Ανάβρα: Ένας κρυμμένος θησαυρός
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 η Ανοικτή Συζήτηση με τους Επιχειρηματίες του Νομού Μεσσηνίας Καλαμάτα, 28/4/2010

Διαχείριση κινδύνων και απειλών της αγοράς

«Το μόνο σταθερό στη φύση είναι η αλλαγή. Έλεγξέ την αντί να σε ελέγξει…»

Ένα νέο περιβάλλον διαμορφώνεται.

Η αγορά αλλάζει για πάντα.

Με κατάσταση λειτουργίας…

…να είναι η σύγχυση.

Εξωτερική σκηνή

Στην αγορά εμφανίζονται νέα δεδομένα.

 Πτώση της κατανάλωσης

 Αλλαγή της καταναλωτικής συμπεριφοράς

 Πτώση της κατανάλωσης  Αλλαγή της καταναλωτικής συμπεριφοράς  Αλλαγή στη διαβάθμιση αναγκών

 Πτώση της κατανάλωσης  Αλλαγή της καταναλωτικής συμπεριφοράς  Αλλαγή στη διαβάθμιση αναγκών  Λίαν ανταγωνιστικό περιβάλλον

Εσωτερική σκηνή

Σε επίπεδο Νομού

 Ανομοιογενές σύνολο τοπικών επιχειρήσεων

 Διαφορετικές κουλτούρες

«Υπάρχει τελικά λύση;»

Τι έχει «γράψει» η ιστορία…

Ανάβρα Μαγνησίας

Η Ανάβρα Μαγνησίας βρίσκεται σε υψόμετρο περίπου χιλίων μέτρων και σε μεγάλη απόσταση από τις πιο κοντινές κωμοπόλεις της Μαγνησίας, της Λάρισας και της Φθιώτιδας. Τα τελευταία χρόνια, ο πρόεδρος της κοινότητας, Δημήτρης Τσουκαλάς, εκμεταλλεύτηκε κάθε ευκαιρία από εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα και δημιούργησε αιολικό πάρκο, περιβαλλοντικό πάρκο, πρότυπες κτηνοτροφικές υποδομές και αναρριχητικά κέντρα. Το αποτέλεσμα ήταν αξιοθαύμαστο:

Η Ανάβρα Μαγνησίας βρίσκεται σε υψόμετρο περίπου χιλίων μέτρων και σε μεγάλη απόσταση από τις πιο κοντινές κωμοπόλεις της Μαγνησίας, της Λάρισας και της Φθιώτιδας. Τα τελευταία χρόνια, ο πρόεδρος της κοινότητας, Δημήτρης Τσουκαλάς, εκμεταλλεύτηκε κάθε ευκαιρία από εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα και δημιούργησε αιολικό πάρκο, περιβαλλοντικό πάρκο, πρότυπες κτηνοτροφικές υποδομές και αναρριχητικά κέντρα. Το αποτέλεσμα ήταν αξιοθαύμαστο: Μεγάλοι ρυθμοί ανάπτυξης, επιχειρηματικότητα και μηδενική ανεργία.

H Ιστορική Κοινότητα Αμπελακίων βρίσκεται στο Νομό Λάρισας, της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

H Ιστορική Κοινότητα Αμπελακίων βρίσκεται στο Νομό Λάρισας, της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Η κωμόπολη των Αμπελακίων, έγινε γνωστή σε όλο τον κόσμο, κυρίως για την ίδρυση το έτος 1778, του πρώτου συνεταιρισμού στον κόσμο, με την ονομασία

H Ιστορική Κοινότητα Αμπελακίων βρίσκεται στο Νομό Λάρισας, της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Η κωμόπολη των Αμπελακίων, έγινε γνωστή σε όλο τον κόσμο, κυρίως για την ίδρυση το έτος 1778, του πρώτου συνεταιρισμού στον κόσμο, με την ονομασία "Κοινή Συντροφία και Αδελφότης των Αμπελακίων",

H Ιστορική Κοινότητα Αμπελακίων βρίσκεται στο Νομό Λάρισας, της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Η κωμόπολη των Αμπελακίων, έγινε γνωστή σε όλο τον κόσμο, κυρίως για την ίδρυση το έτος 1778, του πρώτου συνεταιρισμού στον κόσμο, με την ονομασία "Κοινή Συντροφία και Αδελφότης των Αμπελακίων", που είχε ως αντικείμενο

H Ιστορική Κοινότητα Αμπελακίων βρίσκεται στο Νομό Λάρισας, της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Η κωμόπολη των Αμπελακίων, έγινε γνωστή σε όλο τον κόσμο, κυρίως για την ίδρυση το έτος 1778, του πρώτου συνεταιρισμού στον κόσμο, με την ονομασία "Κοινή Συντροφία και Αδελφότης των Αμπελακίων", που είχε ως αντικείμενο την παραγωγή, επεξεργασία, βαφή και εμπορία, κόκκινων νημάτων.

Ο κρόκος, το χρυσάφι της ελληνικής γης όπως αποκαλείται, συγκαταλέγεται στα πιο προσφιλή και πολύτιμα μπαχαρικά των αρχαίων πολιτισμών, για το άρωμα, το χρώμα, τις φαρμακευτικές και αφροδισιακές του ιδιότητες. Η ιστορία του στη νεότερη Ελλάδα ξεκινάει όταν Κοζανίτες έμποροι το μεταφέρουν από την Αυστρία, τον 17ο αιώνα. Για τριακόσια χρόνια ο κρόκος καλλιεργείται και αναπτύσσεται κάτω από τον ήλιο της Μακεδονίας, σε μία περιοχή που περιλαμβάνει πολλά μικρά χωριά του Νομού Κοζάνης.

Ο κρόκος ή η ελληνική ζαφορά ( saffron ) όπως συνήθως λέγεται, ανήκει στην καλύτερη ποιότητα σαφράν στον κόσμο.

Σαν καταναλώτριες χώρες θεωρούνται η Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία, Η.Π.Α., Ελβετία, Αγγλία, Γερμανία, Σκανδιναβικές και Κάτω Χώρες, Σαουδική Αραβία, Κουβέϊτ, Βραζιλία, Αργεντινή, Ιαπωνία και μερικές χώρες της Ινδουιστικής θρησκείας.

Χειρισμός κατάστασης σύγχυσης

Σταθερά δεδομένα

Εσωτερική σκηνή Ο εχθρός είναι πάντα μέσα

Το πιο σημαντικό στοιχείο για την επίτευξη ενός ή περισσοτέρων στόχων

Το πιο σημαντικό στοιχείο για την επίτευξη ενός ή περισσοτέρων στόχων είναι η ύπαρξη ενός ξεκάθαρου και κοινώς αποδεκτού οράματος.

Όραμα

Όραμα είναι «μια εικόνα στο μέλλον».

Όραμα είναι «μια εικόνα στο μέλλον». Είναι η έμπνευση, το πλαίσιο για όλους τους στρατηγικούς προγραμματισμούς μου.

Όραμα είναι «μια εικόνα στο μέλλον». Είναι η έμπνευση, το πλαίσιο για όλους τους στρατηγικούς προγραμματισμούς μου. «Που θέλω να πάω?»

Όραμα είναι «μια εικόνα στο μέλλον». Είναι η έμπνευση, το πλαίσιο για όλους τους στρατηγικούς προγραμματισμούς μου. «Που θέλω να πάω?» Όταν πλάθεις μια δήλωση οράματος,

Όραμα είναι «μια εικόνα στο μέλλον». Είναι η έμπνευση, το πλαίσιο για όλους τους στρατηγικούς προγραμματισμούς μου. «Που θέλω να πάω?» Όταν πλάθεις μια δήλωση οράματος, οφείλεις να αφήσεις τη φαντασία σου να πάει και να τολμήσει ένα όνειρο –

Όραμα είναι «μια εικόνα στο μέλλον». Είναι η έμπνευση, το πλαίσιο για όλους τους στρατηγικούς προγραμματισμούς μου. «Που θέλω να πάω?» Όταν πλάθεις μια δήλωση οράματος, οφείλεις να αφήσεις τη φαντασία σου να πάει και να τολμήσει ένα όνειρο – μια δήλωση οράματος συλλαμβάνει το πάθος σου.

Όραμα είναι «μια εικόνα στο μέλλον». Είναι η έμπνευση, το πλαίσιο για όλους τους στρατηγικούς προγραμματισμούς μου. «Που θέλω να πάω?» Όταν πλάθεις μια δήλωση οράματος, οφείλεις να αφήσεις τη φαντασία σου να πάει και να τολμήσει ένα όνειρο – μια δήλωση οράματος συλλαμβάνει το πάθος σου. "Όταν δεν υπάρχει όραμα, οι άνθρωποι χάνονται" Αγία Γραφή:Παροιμίες

Το όραμα είναι πάντα Ενός και πραγματοποιείται με Πολλούς.

Αρκεί ο Ένας να το μοιραστεί με τους Πολλούς.

Με όραμα

την ευημερία και την ανάπτυξη του εμπορίου για το Νομό Μεσσηνίας

Στοιχεία σύνθεσης

Ορισμός του εμπορίου

Εμπόριο είναι όλες οι ενέργειες που πραγματοποιούνται για τη διευκόλυνση της ανταλλαγής των προϊόντων της γης ή της βιομηχανίας, με στόχο να παραχθούν πολλαπλά πραγματικά οφέλη για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, ανθρώπους, ομάδες, οργανισμούς ή κοινωνίες.

Φοίνικες, Έλληνες και Κινέζοι γιγάντωσαν τον θεσμό καθώς ήταν οι πρώτοι που «είδαν» τις πραγματικές δυνατότητες του εμπορίου.

Απαραίτητα στοιχεία για την υλοποίηση ενός οράματος:

Απαραίτητα στοιχεία για την υλοποίηση ενός οράματος: • Απόλυτη κατανόηση και συμφωνία από όλους τους συμμετέχοντες στο όραμα.

Απαραίτητα στοιχεία για την υλοποίηση ενός οράματος: • Απόλυτη κατανόηση και συμφωνία από όλους τους συμμετέχοντες στο όραμα. • Καθορισμός όλων των επιμέρους στόχων που υποστηρίζουν το όραμα.

Απαραίτητα στοιχεία για την υλοποίηση ενός οράματος: • Απόλυτη κατανόηση και συμφωνία από όλους τους συμμετέχοντες στο όραμα. • Καθορισμός όλων των επιμέρους στόχων που υποστηρίζουν το όραμα. • Σχεδιασμός και δημιουργία στρατηγικού πλάνου δράσης για την επίτευξη των καθορισμένων στόχων.

Απαραίτητα στοιχεία για την υλοποίηση ενός οράματος: • Απόλυτη κατανόηση και συμφωνία από όλους τους συμμετέχοντες στο όραμα. • Καθορισμός όλων των επιμέρους στόχων που υποστηρίζουν το όραμα. • Σχεδιασμός και δημιουργία στρατηγικού πλάνου δράσης για την επίτευξη των καθορισμένων στόχων. • Συμφωνία από όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, για το στρατηγικό πλάνο που πρέπει να υλοποιηθεί και τις ενέργειες που θα υλοποιήσει το κάθε εντεταλμένο μέρος σε συγκεκριμένους χρόνους.

• Δράση

Βήματα

• Καθορισμός ενός κοινού οράματος.

Βήματα • Καθορισμός ενός κοινού οράματος. • Καθορισμός των επί μέρους στόχων.

Βήματα • Καθορισμός ενός κοινού οράματος. • Καθορισμός των επί μέρους στόχων. • Καθορισμός του στρατηγικού πλάνου δράσης.

Βήματα • Καθορισμός ενός κοινού οράματος. • Καθορισμός των επί μέρους στόχων. • Καθορισμός του στρατηγικού πλάνου δράσης. • Ανάδειξη των υπεραξιών της κατανάλωσης από τις εμπορικές επιχειρήσεις του νομού.

Βήματα • Καθορισμός ενός κοινού οράματος. • Καθορισμός των επί μέρους στόχων. • Καθορισμός του στρατηγικού πλάνου δράσης. • Ανάδειξη των υπεραξιών της κατανάλωσης από τις εμπορικές επιχειρήσεις του νομού. • Καθορισμός μιας βασικής κοινής θέσης.

Βήματα • Καθορισμός ενός κοινού οράματος. • Καθορισμός των επί μέρους στόχων. • Καθορισμός του στρατηγικού πλάνου δράσης. • Ανάδειξη των υπεραξιών της κατανάλωσης από τις εμπορικές επιχειρήσεις του νομού. • Καθορισμός μιας βασικής κοινής θέσης. • Ανάπτυξη κοινής πολιτικής (κανόνων), κοινής στάσης και κοινών τακτικών.

Βήματα • Καθορισμός ενός κοινού οράματος. • Καθορισμός των επί μέρους στόχων. • Καθορισμός του στρατηγικού πλάνου δράσης. • Ανάδειξη των υπεραξιών της κατανάλωσης από τις εμπορικές επιχειρήσεις του νομού. • Καθορισμός μιας βασικής κοινής θέσης. • Ανάπτυξη κοινής πολιτικής (κανόνων), κοινής στάσης και κοινών τακτικών. • Υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου δράσης.

Κρίση = Ευκαιρία Καλαμάτα, 28/4/2010 Εμπορικό Επιμελητήριο Μεσσηνίας