Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ανοικτή Συζήτηση με τους Εμπορικούς Συλλόγους και τα Μέλη του ΣΟΠΤ του

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ανοικτή Συζήτηση με τους Εμπορικούς Συλλόγους και τα Μέλη του ΣΟΠΤ του"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ανοικτή Συζήτηση με τους Εμπορικούς Συλλόγους και τα Μέλη του ΣΟΠΤ του
Νομού Μεσσηνίας Καλαμάτα, 7/7/2010

2 Στήριξη του τοπικού εμπορίου και διαχείριση των κινδύνων
Θέμα Στήριξη του τοπικού εμπορίου και διαχείριση των κινδύνων της οικονομικής κρίσης

3 τα τοπικά καταστήματα»
«Στήριξε το μέλλον σου στηρίζοντας τα τοπικά καταστήματα»

4 Με αυτό το κεντρικό επικοινωνιακό μήνυμα, το Επιμελητήριο Μεσσηνίας
που το εμπνεύστηκαν οι μαθητές του νομού μας, το Επιμελητήριο Μεσσηνίας ξεκινά συντονισμένες επικοινωνιακές δράσεις, με σκοπό την αντιμετώπιση των άμεσων κινδύνων και απειλών της οικονομικής κρίσης για το τοπικό εμπόριο.

5 Έχοντας ως κύριο γνώμονα την ευημερία της τοπικής κοινωνίας, καθώς και
τη συνολική πρόοδο του νομού, το Επιμελητήριο οργανώνει ένα φιλόδοξο εγχείρημα, με τελικό στόχο τη μέγιστη συνέργια των παραγωγικών, εμπορικών και καταναλωτικών δυνάμεων του Νομού.

6 που περνάει η πατρίδα μας, αλλά και ο καθένας μας προσωπικά.
Όλοι μας βιώνουμε τη δύσκολη περίοδο που περνάει η πατρίδα μας, αλλά και ο καθένας μας προσωπικά.

7 «Το μόνο σταθερό στη φύση είναι η αλλαγή.
Έλεγξέ την αντί να σε ελέγξει…»

8 την πτώση της κατανάλωσης και την αλλαγή
Η αγορά έχει αλλάξει, με βασικά δεδομένα την πτώση της κατανάλωσης και την αλλαγή της καταναλωτικής συμπεριφοράς.

9 Η κατάσταση που επικρατεί είναι η σύγχυση.

10 Η κατάσταση που επικρατεί είναι η σύγχυση.
Υπάρχει τελικά λύση;

11 Το πιο σημαντικό στοιχείο για το χειρισμό της κατάστασης
είναι η ύπαρξη ενός σταθερού δεδομένου.

12 Ενός οράματος

13 Όραμα Μια εικόνα στο μέλλον

14 τους στρατηγικούς προγραμματισμούς.
Όραμα Η έμπνευση, το πλαίσιο για όλους τους στρατηγικούς προγραμματισμούς.

15 Όραμα «Που θέλω να πάω;»

16 μια δήλωση οράματος, Όταν πλάθεις οφείλεις να αφήσεις τη φαντασία σου
να πάει και να τολμήσει ένα όνειρο…

17 μια δήλωση οράματος, Όταν πλάθεις οφείλεις να αφήσεις τη φαντασία σου
να πάει και να τολμήσει ένα όνειρο… …μια δήλωση οράματος συλλαμβάνει το πάθος σου.

18 Το όραμα είναι πάντα Ενός και πραγματοποιείται με Πολλούς.

19 Επιμελητήριο Μεσσηνίας και Όραμα
«Η ανάδειξη της θεμελιώδους υπεραξίας του εμπορίου, ως ένα από τα υπέρτατα αγαθά των ευημερούντων κοινωνιών, με σεβασμό στον πολίτη και φροντίδα για τη συνολική πρόοδο μιας καθορισμένης πληθυσμιακής ομάδας, όπως αυτή του Νομού Μεσσηνίας».

20 Βασικοί στόχοι ευθυγράμμισης με το όραμα
Βασικοί στόχοι ευθυγράμμισης με το όραμα

21 Βασικοί στόχοι ευθυγράμμισης με το όραμα
Βασικοί στόχοι ευθυγράμμισης με το όραμα Αναγνώριση και διαχείριση των άμεσων κινδύνων και απειλών της οικονομικής κρίσης. Άμεση τόνωση της ανάπτυξης του τοπικού εμπορίου. Παροχή προϊόντων & υπηρεσιών υψηλής ποιότητας.

22 Βασικοί στόχοι ευθυγράμμισης με το όραμα
Βασικοί στόχοι ευθυγράμμισης με το όραμα Λειτουργία σύμφωνα με τις σύγχρονες Αρχές Φιλοξενίας & Εξυπηρέτησης Πελατών. Άνθρωποι με το κατάλληλο επαγγελματικό προφίλ. Χώροι καθαροί, οργανωμένοι & φιλόξενοι. Χώροι που αντικατοπτρίζουν διάφανα τη Βασική Θέση του εγχειρήματος.

23 Βασικοί στόχοι ευθυγράμμισης με το όραμα
Βασικοί στόχοι ευθυγράμμισης με το όραμα Υπεύθυνη τιμολογιακή πολιτική. Επιχειρησιακή λειτουργία με εγρήγορση για τις καινούριες προκλήσεις των καιρών. Μεγιστοποίηση της ανάπτυξης & του τελικού επιχειρηματικού κέρδους.

24 Ο εχθρός είναι πάντα μέσα
Ανομοιογενές σύνολο τοπικών επιχειρήσεων Διαφορετικές Κουλτούρες Ανθρώπων Tι έχουμε να παλέψουμε;

25 Δράση Συμφωνία Η ισχύς εν τη ενώσει

26 όπως το Marketing, η Ψυχολογία, η Κοινωνική Ανθρωπολογία,
Επιστήμες, όπως το Marketing, η Ψυχολογία, η Κοινωνική Ανθρωπολογία, οι Δημόσιες Σχέσεις, η Επικοινωνία, οι Ανθρώπινες Σχέσεις, τα Οικονομικά, η Στατιστική και το Management διαθέτουν σύγχρονους Νόμους και Κανόνες για να διαχειριστούν κάθε κατάσταση.

27 ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
PEST ECONOMICAL POLITICAL Πολιτικό Περιβάλλον Οικονομικό Περιβάλλον SOCIAL TECHNOLOGICAL Κοινωνικό Περιβάλλον Τεχνολογικό Περιβάλλον

28 Τεχνολογικό περιβάλλον
E P Πολιτικό περιβάλλον Μονοπωλιακές νομοθετήσεις. Νόμοι προστασίας του Περιβάλλοντος.  Φορολογική πολιτική. Κανονισμοί Εξωτερικού εμπορίου. Εργατική Νομοθεσία. Κρατική Σταθερότητα. Οικονομικό περιβάλλον Οικονομικοί κύκλοι (Ύφεση, Άνοδο κτλ). Τάση του ΑΕΠ. Τραπεζικά επιτόκια. Πληθωριστικές τάσεις. Ανεργία.  Διαθέσιμο Εισόδημα. Διαθεσιμότητα πόρων και κόστος αυτών. T S Κοινωνικό περιβάλλον Δημογραφικοί παράγοντες. Κατανομή του εισοδήματος. Κοινωνική μετακίνηση. Αλλαγές στον τρόπο ζωής (Lifestyle) Εργασιακή νοοτροπία και ελεύθερος χρόνος Καταναλωτικές τάσεις Επίπεδο μόρφωσης Τεχνολογικό περιβάλλον Κρατικά ή Κοινοτικά κονδύλια σε έρευνα Κρατική και βιομηχανική επικέντρωση σε τεχνολογικές εξελίξεις Νέες ανακαλύψεις/Δημιουργίες Ταχύτητα Τεχνολογική μεταφοράς Ρυθμός ανάπτυξης τεχνολογικών εξελίξεων

29 SWOT ΑΝΑΛΥΣΗ Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές STRENGTHS WEAKNESSES
OPPORTUNITIES Ευκαιρίες THREATS Απειλές

30 Οι εκπονήσεις S.W.O.T. γίνονται για κάθε υφιστάμενο και κάθε δυνητικό στοιχείο,
που θα μπορούσε να επηρεάσει με οποιοδήποτε τρόπο τον μηχανισμό που θα δημιουργηθεί. S W O T

31 Γίνονται άμεσα αντιληπτά από τις επιλεγμένες ομάδες-στόχους (target groups), όλα τα δυνατά και τα αδύνατα χαρακτηριστικά του, καθώς και οι ευκαιρίες που μπορεί αυτό να δημιουργήσει για την επιτυχία του εγχειρήματος (project), ενώ θα εντοπίζονται παράλληλα οι τυχόν απειλές που θα μπορούσαν να θέσουν σε κίνδυνο το όλο εγχείρημα. SWOT ANALYSIS S W O T

32 Βασική Στρατηγική Θέσης

33 Βασική Στρατηγική Θέσης
Η νέα αντίληψη που πρέπει να επικρατήσει, αφορά την αντιμετώπιση του εντελώς νέου περιβάλλοντος με «ίδιες» δυνάμεις των επιχειρήσεων. Οι επιχειρήσεις πρέπει να πάψουν να εξαρτώνται από συμφωνίες τρίτων και να είναι ικανές να οδηγούν τις εξελίξεις. Αυτό θα επιτευχθεί με έναν μακροχρόνιο μηχανισμό στήριξης που θα δημιουργηθεί και θα επικοινωνηθεί με την αντίστοιχη διαφημιστική καμπάνια, καθώς και με εκπαίδευση των επιχειρήσεων, βάσει μοντέρνων εργαλείων και τεχνικών αντιμετώπισης των συνθηκών της αγοράς.

34 Ο μηχανισμός στήριξης…
α) Θα δημιουργεί κοινά οφέλη για τις επιχειρήσεις, τους καταναλωτές, και τον νομό γενικότερα. β) Θα μπορεί να υποστηριχθεί από τους περισσότερους τοπικούς φορείς. γ) Θα είναι εύκολα κατανοητός και θα εμπνέει εμπιστοσύνη. δ) Θα διαθέτει απλή διαδικασία εφαρμογής και λειτουργίας. ε) Θα είναι αποτελεσματικός και εύκολα ελέγξιμος και μετρήσιμος.

35 θα εμπλέξει συναισθηματικά και θα δώσει κίνητρα αγοράς προϊόντων
Ο μηχανισμός, στον βασικό του σχεδιασμό, θα εμπλέξει συναισθηματικά το καταναλωτικό κοινό του νομού, με ποικίλους τρόπους και τεχνικές, και θα δώσει κίνητρα αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών, από τις τοπικές επιχειρήσεις που θα «συμμετάσχουν» στο εγχείρημα.

36 Ποια είναι τα οφέλη του καταναλωτή της Μεσσηνίας;
Θα υπάρχει ειδικός χειρισμός πληθυσμιακών ομάδων του νομού με ιδιαίτερες ανάγκες; Τι κερδίζει τελικά ο καταναλωτής της Μεσσηνίας; Ποιο είναι το κίνητρο του καταναλωτή της Μεσσηνίας; Ποια είναι τα οφέλη του καταναλωτή της Μεσσηνίας;

37 Κλίμακα Κινήτρων για τους καταναλωτές της Μεσσηνίας
Κλίμακα Κινήτρων για τους καταναλωτές της Μεσσηνίας Καθήκον Πρόκληση Προσωπικά κίνητρα Χρήματα Τιμές – ευκολίες Μόδα-Ανάγκες-Ανανέωση Ποιότητα - Εξυπηρέτηση Στήριξε το μέλλον σου

38 Επικοινωνιακή καμπάνια

39 Στρατηγική Επικοινωνιακής Καμπάνιας
Στρατηγική Επικοινωνιακής Καμπάνιας Η επικοινωνία του εγχειρήματος έχει ήδη ξεκινήσει με την παρουσίαση της Βασικής Θέση στα τοπικά Μ.Μ.Ε. Με τη διαρκή ενημέρωση των τοπικών Μ.Μ.Ε. θα κρατηθεί υψηλό το ενδιαφέρον της ευρύτερης τοπικής κοινωνίας, σχετικά με την εξέλιξη των ενεργειών του εγχειρήματος. Η συμβολή των Μ.Μ.Ε. στην επικοινωνιακή καμπάνια έχει μακροχρόνιο σχεδιασμό, και υλοποιείται μέσω επιλεκτικών εναλλαγών σε δελτία τύπου, παρουσιάσεις, συνεντεύξεις & σχετικά ρεπορτάζ. .

40 Στρατηγική Επικοινωνιακής Καμπάνιας
Στρατηγική Επικοινωνιακής Καμπάνιας Η επικοινωνία υποστηρίζεται παράλληλα και από σημαντικά κέντρα επιρροών, από ενέργειες των ίδιων των επιχειρήσεων και από άλλες στοχευμένες προωθητικές ενέργειες και προωθητικά events. Η επικοινωνιακή καμπάνια στηρίζει και αναπαράγει αδιάκοπα τη Βασική Θέση του εγχειρήματος, και επιτυγχάνει τη μέγιστη συναισθηματική διείσδυση στην τοπική κοινωνία, στο μικρότερο χρονικό διάστημα, και με τη μέγιστη δυνατή ένταση.

41 Στάδια υλοποίησης του εγχειρήματος
Στάδια υλοποίησης του εγχειρήματος

42 Ενέργειες & συναντήσεις

43 πολυάριθμες συναντήσεις,
Οι ενέργειες θα περιλαμβάνουν δυνητικά, πολυάριθμες συναντήσεις, σε προσωπικό και ομαδικό επίπεδο, με επιχειρηματίες, δημόσιους φορείς, χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς και άλλα κέντρα επιρροής της τοπικής, (και όχι μόνο), κοινωνίας που ενδιαφέρουν. Ενέργειες και συναντήσεις ( ατομικές και ομαδικές ), για την αδιάκοπη και επιτυχημένη εφαρμογή των επί μέρους βημάτων του στρατηγικού πλάνου δράσης, για την επίτευξη των επιμέρους στόχων και του βασικού εγχειρήματος.

44 Προωθητικές ενέργειες

45 Έντυπο ενημέρωσης του καταναλωτή
«Η αγορά της Μεσσηνίας δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από οποιαδήποτε άλλη αγορά» Δημιουργία εντύπου με σκοπό την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του καταναλωτικού κοινού της Μεσσηνίας, με συγκεκριμένα επιχειρήματα- υπεραξίες αγοράς από τις τοπικές επιχειρήσεις.

46 Έντυπο προσφορών «Οδηγός αγοράς του νομού Μεσσηνίας»
Δημιουργία εντύπου με όλες τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις του νομού. Προσφορές, ειδικές τιμές, παρουσιάσεις νέων προϊόντων, ευκαιρίες, νέα των επιχειρήσεων. Διανομή σε όλες τις επιχειρήσεις, σε τουριστικά καταλύματα, σε ξενοδοχεία, καφετέριες, χώρους συνάθροισης και συνάντησης. Ανανέωση εντύπου ανά τρίμηνο.

47 «Το T-shirt του καλοκαιριού
Θεματικές εκδηλώσεις «Το T-shirt του καλοκαιριού της Μεσσηνίας» Όλες οι επιχειρήσεις προσφέρουν τα T-shirts του καλοκαιριού μαζί με τις αγορές των καταναλωτών. Τα T-shirts πρωταγωνιστούν σε οργανωμένα βραδινά πάρτι με επώνυμους Μεσσήνιους καλεσμένους, που μαζί με επιλεγμένους άντρες και γυναίκες, τα φοράνε με σκοπό την προώθηση της ενέργειας. Έσοδα και διαφήμιση των εκδηλώσεων απορρέουν από την δημοσιότητα και την χορηγία των εκδηλώσεων από φορείς κοινωφελών οργανισμών.

48 Συνέργιες

49 «Στήριξε το μέλλον σου στηρίζοντας τα τοπικά καταστήματα»
Συνέργιες «Στήριξε το μέλλον σου στηρίζοντας τα τοπικά καταστήματα» «Συνδυάστε τα μπάνια σας στο νομό Μεσσηνίας και αγοράστε ότι πιο επώνυμο και παραδοσιακό τραβάει η ψυχή σας πιο φθηνά απ’ όλη την Ελλάδα». Οι συνέργιες μπορούν να γίνουν μεταξύ ομοειδών επιχειρήσεων. Συνέργιες σύστασης πελατολογίου (cross- selling).

50 Εκδηλώσεις

51 Εντοπιότητα & Κουλτούρα
«Οι ωραιότερες μέρες μας, μέσα από τις ομορφότερες νύχτες μας» Οργάνωση τοπικών εορτών με αιτία τα αγροτικά προϊόντα, θρησκευτικών εκδηλώσεων και συνεδρίων. Εκδηλώσεις εμπορικού χαρακτήρα. Οργάνωση συναυλιών, θεατρικές παραστάσεις, μαθητικές εκδηλώσεις.

52 Συμφωνίες

53 Οικονομικές Συμφωνία με χρηματοπιστωτικό οργανισμό, για προσφορά μαζικών τραπεζικών προϊόντων με ευνοϊκούς όρους στις εμπορικές επιχειρήσεις του νομού. Δημιουργία πιστωτικής κάρτας με ευνοϊκά επιτόκια για τους καταναλωτές του νομού.

54 Οικονομικές Συμμετοχή σε υφιστάμενα χρηματοδοτικά προγράμματα για επιχειρήσεις (ΕΣΠΑ, Αναπτυξιακός Νόμος)

55 Αυτόνομες Αυτόνομες πρωτοβουλίες που δεν εξαρτώνται από συμφωνίες τρίτων. π.χ. – Καθαρισμός δρόμων. – Θέματα φωτισμού κλπ.

56 Εκπαίδευση

57 e-κπαίδευση Εξειδικευμένη εκπαίδευση στο διαδίκτυο για την επιχειρησιακή ανάπτυξη και τις δυνατότητες και ευκαιρίες ενδυνάμωσης της υφιστάμενης βάσης των καταναλωτών.

58 Εκπαίδευση - Επιμόρφωση
Workshops Ολιγομελείς επιχειρηματικές συναντήσεις Αξιολόγηση & προτάσεις /επιχείρηση. Αξιολόγηση & προτάσεις / κλάδο. Τονική συναισθηματική κλίμακα. Οικονομικός Προγραμματισμός. Οικονομική διοίκηση μέσω στατιστικών. Στρατηγική Marketing. Ολοκληρωμένη αλυσίδα αξίας του προϊόντος. Μέθοδος Ανίχνευσης Ψυχογραφικού Προφίλ. Τρίγωνο Ανάπτυξης Ανθρώπινης Χημείας. Καταστάσεις Άμεσου Χειρισμού Προβλημάτων. Συνεδρία Τόνωσης του Ανθρώπινου Σθένους. Διαδικασία Απομάκρυνσης του Συσσωρευμένου Ψυχικού Φορτίου. Αύξηση Πωλήσεων “Rabbit 4X4”. Τρίγωνο Γνώσης, Υπευθυνότητας & Ελέγχου.

59 και συνεχούς ανάπτυξης της επιχείρησης
Σχεδιασμός, εγκατάσταση και οργάνωση των απαραίτητων λειτουργικών τομέων για κάθε επιχείρηση. Οικονομικός προϋπολογισμός. Τρόποι καθορισμού των στόχων της επιχείρησης. Η βασική τοποθέτηση της επιχείρησης και οι υπεραξίες των προϊόντων και υπηρεσιών της. Οι βασικοί νόμοι του Marketing. Τα είδη Marketing. Ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου Marketing Plan. Ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου Business Plan. Αξιολόγηση και στρατολόγηση του προσωπικού. Οι καταστάσεις της επιχείρησης και ο τρόπος χειρισμού τους. Το Management, ο έλεγχος και οι στατιστικές. Αρχές υποδοχής & φιλοξενίας πελατών. Αρχές εξυπηρέτησης πελατών. Τεχνικές πωλήσεων στους υποψήφιους πελάτες. Οι υπηρεσίες μετά την πώληση. Οι τρόποι προώθησης και διαφήμισης. Εισπράξεις, ένα πολύ σημαντικό θέμα. Διαπραγμάτευση και κλείσιμο συμφωνιών. Κανόνες συνεχούς ευημερίας και ανάπτυξης της επιχείρησης. Εξειδικευμένη εκπαίδευση των επιχειρηματιών και των επιλεγμένων συνεργατών τους. Τομείς οργάνωσης και συνεχούς ανάπτυξης της επιχείρησης

60 Forums

61 Συνάθροιση ιδεών & ανθρώπων
Forums Συνάθροιση ιδεών & ανθρώπων Εμπορική πολιτική. Προμηθευτές & διαπραγμάτευση τιμών Τιμολογιακή πολιτική Αποθήκευση Διαχείριση προσωπικού Πωλήσεις Πελατολόγιο & ανανέωση πελατών Υγιής ανταγωνισμός Καινοτομίες Νέα προϊόντα Ορθή διαχείριση αποθεματικού

62 Συμπληρωματικές Ενέργειες

63 «Τα ξενοδοχεία της Μεσσηνίας στηρίζουν την τοπική αγορά»
Τουρισμός & Internet «Τα ξενοδοχεία της Μεσσηνίας στηρίζουν την τοπική αγορά» Ειδικές επιλεκτικές συμφωνίες των εμπορικών επιχειρήσεων, συνολικά – ανά κλάδο – ατομικά με τις τουριστικές επιχειρήσεις όλου του νομού και ανά περιοχή. Ειδικό ενημερωτικό έντυπο για την τοπική αγορά θα υπάρχει στα Ξενοδοχεία. Έντονη τουριστική προβολή του νομού και των προορισμών του για το καλοκαίρι 2010, μέσω Internet Marketing, για την άμεση προσέλκυση του μέγιστου αριθμού εσωτερικών και εξωτερικών τουριστών.

64 Βάσει του μηχανισμού στήριξης και των συναισθηματικών
Ενέργειες σχεδιασμού και δημιουργίας ενός συγκεκριμένου προτύπου λειτουργίας για την κάθε επιχείρηση που θα συμμετέχει στο εγχείρημα Βάσει του μηχανισμού στήριξης και των συναισθηματικών και άλλων κινήτρων, που θα δοθούν στους καταναλωτές μέσω αυτού, η κάθε επιχείρηση θα μπορεί να ευθυγραμμιστεί με τη βασική λογική της νέας καταναλωτικής συμπεριφοράς.

65 και ολόκληρης της τοπικής κοινωνίας.
Ενέργειες έλεγχου και μετρήσεων των ποιοτικών και οικονομικών αποτελεσμάτων του εγχειρήματος Συνεχής δημιουργία και επαναδημιουργία των απαραίτητων διορθωτικών κινήσεων, με στόχο την αδιάκοπη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων σε κάθε χρονική περίοδο, και τη γενικότερη ευημερία του εμπορίου της Μεσσηνίας, των καταναλωτών, και ολόκληρης της τοπικής κοινωνίας.

66 Όλες οι ενέργειες του εγχειρήματος αποτελούν το πολύτιμο προϊόν
ενός Μακροχρόνιου Στρατηγικού Σχεδιασμού

67 διαμορφώνεται από τις αποφάσεις
Το μέλλον μας διαμορφώνεται από τις αποφάσεις που θα πάρουμε σήμερα, σε συνδυασμό με τις δράσεις και ενέργειες που μπορούμε να πραγματοποιήσουμε.

68 μπορούμε να διαμορφώσουμε
«Όλοι μαζί, μπορούμε να διαμορφώσουμε το μέλλον μας, σήμερα». ώστε...

69 να γίνει πραγματικότητα.
…το όραμα να γίνει πραγματικότητα.

70 Καλαμάτα, 7/7/2010 Εμπορικό Επιμελητήριο Μεσσηνίας


Κατέβασμα ppt "Ανοικτή Συζήτηση με τους Εμπορικούς Συλλόγους και τα Μέλη του ΣΟΠΤ του"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google