υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΟΦΕΛΗ αξιοποίηση τους κατά την προετοιμασία
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΑΣ ΖΩΗ
Προηγμένες Υπηρεσίες Τηλεματικής στην Εκπαιδευτική Διαδικασία του Πανεπιστημίου Πατρών Θάνος Στουραΐτης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών Μέλος Επιστημονικής.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παρουσίαση λογισμικών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πιστοποίηση προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Υπηρεσίες Τηλεκπαίδευσης
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Αίθουσα Τηλεκπαίδευσης
Ανοικτή εξ απόστασεως μάθηση και Διαδίκτυο
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Εκπαίδευση Από Απόσταση
Τεχνολογία Δικτύων Επικοινωνιών
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
Δευτέρα 25/9/2006 ΤΕΙ Λάρισας Παρουσίαση Web-site – Θεματικής Πύλης (Elektra.teilar.gr) και Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης (E-Presence.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Υπηρεσία Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2005 Αμφιθέατρο Βιβλιοθήκης Γ.Π.Α. ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕκπαιδευτήςΣυντονιστής Οθόνη PLASMA ΕκπαιδευτήςΣυντονιστής.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑTC.
1 Το έργο «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ Λάρισας» Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ.
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
5. Η εκπαίδευση στην Κοινωνία της Πληροφορίας 5.1 Εισαγωγή 5.2 Τα βασικά χαρακτηριστικά της συντελούμενης αλλαγής 5.3 Οι νέες προτεραιότητες 5.4 Τα συστατικά.
ΟΜΑΔΑ Μ Βουλγαράκης Δημήτρης Ζαμίχος Αλέξανδρος Ζαφείρης Δημήτριος Ραδουνισλής Αναστάσιος Σουλίδης Άγγελος Σούτης Βασίλειος Σταθακόπουλος - Ξηνταβελώνης.
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Μάθηση.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Οδηγίες σύνδεσης & χρήσης για το BigMarker Δρ. Α.Παρασκευάς
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Ε.Κ.Π.Α 1 Προηγμένες τηλεματικές υπηρεσίες και υπηρεσίες υποστήριξης η-μάθησης και παραγωγής πολυμέσων στην Ελλάδα. Τι παρέχεται και από ποιόν. Δρ. Παντελής.
15/4/ « Η προγραμματισμένη εμπειρία διδασκαλίας / μάθησης η οποία χρησιμοποιεί πληθώρα νέων τεχνολογιών ( βίντεο, τηλεπικοινωνίες, ηλεκτρονικούς.
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ E-LEARNING ΠΕΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Μπαλουκτσής Αναστάσιος Επιμέλεια Παρουσίασης : Γούνα Ελένη (1505) Λύκα Ζωή(1522) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
Καθηγητής Βασίλης Μάγκλαρης Οκτώβριος 2015 Γνωριμία με το SeLCont: Αποθηκευμένες Πολυμεσικές Διαλέξεις Συγχρονισμένο Video, Audio,
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ (DISTANCE LEARNING). Μέσα στα πλαίσια των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, το εκπαιδευτικό σύστημα σε παγκόσμια κλίμακα βρίσκεται.
Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Τι είναι το E-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED..
Σχεδιασμός περιβαλλόντων μάθησης στο Διαδίκτυο
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
Εφαρμογεσ τηλεματικησ στη διοικηση
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Τεχνολογία Πολυμέσων Ενότητα # 2: Εφαρμογές πολυμέσων
Google docs Google docs forms
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Η διδακτική μέθοδος blended learning (συνδυαστική μάθηση), που στην ουσία είναι η τάση να χρησιμοποιούνται στη διδασκαλία πολλές μέθοδοι παράδοσης του.
ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία e-learning επανάσταση στη διδασκαλία

Η εξ' αποστάσεως εκπαίδευση που ορίζεται ως «τηλεκπαίδευση», είναι ένας τρόπος διδασκαλίας-μάθησης, που μπορεί να εφαρμοσθεί με τη χρήση νέων τεχνολογιών όπως για παράδειγμα βίντεο, τηλεπικοινωνίες, ηλεκτρονικούς υπολογιστές κτλ. Είναι ένας τρόπος διδασκαλίας που προσομοιώνει την εκπαιδευτική διαδικασία έτσι ώστε οι συμμετέχοντες σε αυτή (διδάσκοντες και μαθητές) να μπορούν να βρίσκονται σε διαφορετικό χρόνο και τόπο. Άρα, σε περιπτώσεις που οι κλασικές μέθοδοι διδασκαλίας αποτυγχάνουν να επιτύχουν το στόχο τους, συμπληρώνονται από την εξ' αποστάσεως εκπαίδευση, η οποία μπορεί να διαχειρίζεται μαγνητοσκοπημένα μαθήματα, παροχή υποστηρικτικού εκπαιδευτικού υλικού εξ' αποστάσεως, on-line μαθήματα κτλ. πληροφορίες

ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Η Ασύγχρονη Εκπαίδευση δεν απαιτεί την ταυτόχρονη συμμετοχή των μαθητών και των εισηγητών. Οι μαθητές δεν είναι ανάγκη να βρίσκονται συγκεντρωμένοι μαζί στον ίδιο χώρο ή την ίδια χρονική στιγμή. Αντίθετα, μπορούν να επιλέγουν μόνοι τους το προσωπικό τους εκπαιδευτικό χρονικό πλαίσιο και να συλλέγουν το εκπαιδευτικό υλικό σύμφωνα με αυτό. Η ασύγχρονη εκπαίδευση είναι περισσότερο ευέλικτη από την σύγχρονη. Στο είδος αυτό της εκπαίδευσης ανήκει η Αυτοδιδασκαλία, η Ημιαυτόνομη Εκπαίδευση και η Συνεργαζόμενη Εκπαίδευση. Στην Αυτοδιδασκαλία ο εκπαιδευόμενος εκπαιδεύεται μόνος του χρησιμοποιώντας όποιο μέσο κρίνει αυτός κατάλληλο (βιβλία, Internet κλπ.). Στην Ημιαυτόνομη Εκπαίδευση ισχύει ότι και στην Αυτοδιδασκαλία μόνο που υπάρχει και συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα επικοινωνίας με τον υπεύθυνο εκπαιδευτή είτε με φυσική παρουσία στην τάξη, είτε μέσω δικτύου (Internet, E-mail κλπ.) είτε μέσω audio ή/και video conference και προφανώς τις ώρες εκείνες θεωρείται ότι έχουν σύγχρονη εκπαίδευση. Στην Συνεργαζόμενη (Collaborative) Εκπαίδευση εκπαιδευτής και εκπαιδευόμενοι επικοινωνούν ασύγχρονα μεταξύ τους, οι εκπαιδευόμενοι μελετούν στον δικό τους χρόνο, ακολουθούν όμως ένα χρονοδιάγραμμα παράδοσης των εργασιών.

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Η Σύγχρονη Τηλεκπαίδευση υλοποιείται με τη χρήση είτε αμφίδρομης είτε μονόδρομης oπτικοακουστικής επικοινωνίας. Στη μεν πρώτη ανταλλάσσονται εικονοροές μεταξύ της κύριας αίθουσας τηλεκπαίδευσης, στην οποία βρίσκεται ο εκπαιδευτής, και μίας άλλης αίθουσας στην οποία βρίσκονται οι απομακρυσμένοι εκπαιδευόμενοι. Στη δε δεύτερη μεταδίδεται μία εικονοροή από τον κύριο χώρο τηλεκπαίδευσης προς τους απομακρυσμένους χρήστες, οι οποίοι παρακολουθούν τη διάλεξη σε προσωπικό Η/Υ συνδεδεμένο στο διαδίκτυο με χαμηλού ρυθμού γραμμή. Οι τελευταίοι δεν έχουν δυνατότητα αλληλεπίδρασης με τον καθηγητή. Κυριότερα πλεονεκτήματα Τα κυριότερα πλεονεκτήματα από την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μπορούν να συνοψιστούν στα πιο κάτω: * Προοπτικές ομοιόμορφης αντιμετώπισης της εκπαιδευτικής λειτουργίας στο σύνολο της επικράτειας δίνοντας ίσες ευκαιρίες σε όλους, σε ό,τι αφορά στην απόσταση και στην επιλογή του χρόνου εκπαίδευσης και στο γνωστικό αντικείμενο * Συνεχιζόμενη κατάρτιση και εκπαίδευση για τη βελτίωση των ικανοτήτων των εκπαιδευομένων * Επιτάχυνση της διαδικασίας μεταφοράς γνώσης από τους εκπαιδευτές στους εκπαιδευόμενους * Δημιουργία μιας "ηλεκτρονικής τάξης" με εξομοίωση όλων των λειτουργιών μιας παραδοσιακής τάξης (παράδοση διαλέξεων, επίλυση ασκήσεων, διόρθωση ασκήσεων, υποβολή ερωτήσεων κλπ) * Ευελιξία στο χρόνο, στο χώρο και στο ρυθμό μάθησης * Έλεγχος από την πλευρά του εκπαιδευόμενου για τον ρυθμό προόδου που σημειώνει κατά τη μαθησιακή διαδικασία * Οικονομικά οφέλη για κάθε εμπλεκόμενο, με τη δυνατότητα ελαχιστοποίησης κόστους προς απόδοση

ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ H υπηρεσία ζωντανής μετάδοσης μαθημάτων τηλεκπαίδευσης, τίθεται σε λειτουργία αυτόματα, τις μέρες και τις ώρες που πραγματοποιείται μάθημα με τη χρήση των υπηρεσιών τηλεκπαίδευσης και οι οποίες γνωστοποιούνται στους μαθητές με αποστολή e-mail Ως αίθουσα διδασκαλίας, ο (οι) εκάστοτε καθηγητής (-τές) που απευθύνονται σε απομακρυσμένο ακροατήριο, έχει τη δυνατότητα: αποστολής βίντεο   αποστολής εικόνας διαφανειών, εγγράφων συνδυασμού των παραπάνω, λήψης της εικόνας του απομακρυσμένου ακροατηρίου και της προβολής της στην αίθουσα αποστολής και λήψης ήχου στο/από το ακροατήριο/ομιλητή χρήσης ενός ηλεκτρονικού πίνακα με επιφάνεια αφής (smart board), έτσι ώστε ο,τιδήποτε γραφεί στην επιφάνειά του να εμφανίζεται ταυτόχρονα στην οθόνη του απομακρυσμένου ακροατηρίου, παρουσίασης μαγνητοσκοπημένου εκπαιδευτικού υλικού καθώς και εγγραφής του μαθήματος σε βίντεο, διαμοιρασμού εφαρμογών (π.χ. MS-Office) με το απομακρυσμένο σύστημα τηλεδιάσκεψης, οι οποίες ενώ τρέχουν τοπικά, εμφανίζονται ταυτόχρονα στην οθόνη του απομακρυσμένου ακροατηρίου. Παράλληλα, υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου της διαμοιρασμένης εφαρμογής από το απομακρυσμένο ακροατήριο ακόμα και αν δεν είναι τοπικά εγκατεστημένη. Ως αίθουσα παρακολούθησης μαθήματος από απόσταση, ο κάθε μαθητής έχει τη δυνατότητα αποστολής βίντεο, αποστολής εικόνας διαφανειών, εγγράφων, λήψης της εικόνας του ομιλητή και της προβολής της, αποστολής και λήψης ήχου στους/από τους ομιλητές.

Αίθουσα Τηλεκπαίδευσης Η αίθουσα τηλεκπαίδευσης έχει σχεδιαστεί και υλοποιηθεί ώστε να αποτελεί ένα ευέλικτο χώρο για την κάλυψη αναγκών διδασκαλίας και μάθησης, καθώς και τη λειτουργικότητα της αίθουσας σε συνέργια με ανάλογες αίθουσες (που ίσως δημιουργηθούν στο μέλλον) Ο εξοπλισμός ικανοποιεί τις ανάγκες διαφόρων τύπων διδασκαλίας, συνεδριάσεων για εκπαιδευτικούς σκοπούς (π.χ. συζητήσεις και παρουσιάσεις), σεμινάρια και διαλέξεις με επί-τόπου και από-απόσταση συμμετέχοντες. Η αίθουσα μπορεί να ικανοποιεί ανάγκες studio για την εγγραφή μαθημάτων και διαλέξεων.   Η αίθουσα περιλαμβάνει: Οθόνες Προβολής, Κάμερες ακροατηρίου, μικρόφωνα ακροατηρίου, Προβολέας/videoprojector, Κάμερα Ομιλητή, Γραφείο Ομιλητή Ηχεία, Οπτικοποιητής / Visualiser