Επιστημονικός Υπεύθυνος Δρ. Μενέλαος Μελετζής ΤΜΗΜΑΤΑ  ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ  ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ  ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
Advertisements

ΕΣΠΑ: Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς Υλοποιεί μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», διάφορες πράξεις. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
CC – Chemical Creativity
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Ημερίδα: Η πορεία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στόχοι και προοπτικές - 1 η Νοεμβρίου 2012 Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης Προβλήματα – Δράσεις/Προτάσεις.
Το Υπουργείο Εργασίας, στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ (Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς ), προκήρυξε πρόγραμμα με στόχο την ένταξη των νέων στην αγορά.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΕΧΝΙΚΟΣ Η/Υ
«ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Τ.Ε.Ι. ΑΘΗΝΑΣ» το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται.
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Δεκέμβριος 2012.
ΕΠΟΠΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Π.Τ.Δ.Ε.) του Α.Π.Θ.
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 8.1 Επαγγελματικοί ρόλοι και προφίλ για την παρακολούθηση και την εποπτεία.
Μάρτιος 2011Τμήμα Λογιστικής Πρακτική άσκηση ΕΣΠΑ Με ποιο ποσό επιδοτείται: Για τον ιδιωτικό τομέα με 330€/μήνα πρακτικής άσκησης Για τον δημόσιο τομέα.
Σπουδάζοντας Χημεία στο Α.Π.Θ. Ευαγγελία Α. Βαρέλλα
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ιωάννης Αναγνωστόπουλος, Επικ. Καθηγητής Π. Σ. Ε
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΗ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
Ημερίδα ΜΟΔΙΠ «Η εμπειρία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών» Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
1 Παρουσίαση της Φιλοσοφίας των Πρακτικών Ασκήσεων στο ΤΕΠΑΕΣ ΠΕΡΣΑ ΦΩΚΙΑΛΗ Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Επιστ. Υπεύθυνη Προγράμματος Πρακτικής Άσκησης ΤΕΠΑΕΣ.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
Μάϊος 2013 Π.Μ.Σ. Πληροφορικής.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Αποτελέσματα Αξιολόγησης Προγράμματος Σπουδών Σπύρος Κοκολάκης Τμ. Μηχ/κών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός Τμηματικά Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Γ. Μαρνέλλος Διαχείριση: Κ. Βαφειάδης Ημερίδα Απολογισμού.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΕΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ Ιδρυματικός Υπεύθυνος: Βιδάλης Λ. Κοσμάς Υποέργο 01: Πρακτική Άσκηση Φοιτητών ΤΕΙ Μεσολογγίου Υποέργο 02: Κεντρικές.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
1 ΠANEΠIΣTHMIO AIΓAIOY ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρακτική Άσκηση Πανεπιστημίου.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ: ΚΙΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΜΗΜΑ: ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Α.Μ.: Δ15311.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή.
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Περίοδος αναφοράς: Ακαδημαϊκό έτος
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
‘Πρακτική Άσκηση’ ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ & ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιστημονικός Υπεύθυνος Δρ. Μενέλαος Μελετζής

ΤΜΗΜΑΤΑ  ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ  ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ  ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ  ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ  ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ

Το Τμήμα Τεχνολογίας Γραφικών Τεχνών δεν συμμετείχε στο πρόγραμμα. Τα υπόλοιπα τμήματα ολοκληρώνουν με επιτυχία το πρόγραμμα.

ΤΜΗΜΑ ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ Στο τμήμα έχουν εγκριθεί οι παρακάτω θέσεις:  Δημόσιος Τομέας: 3  Ιδιωτικός Τομέας: 29  Φοιτητές στο Εξωτερικό: 1 Μέχρι σήμερα, έχουν καλυφθεί οι παρακάτω θέσεις:  Δημόσιος Τομέας: 1  Ιδιωτικός Τομέας: 29 Όλοι οι παραπάνω σπουδαστές, απασχολήθηκαν σε 28 διαφορετικούς φορείς, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών της γραφιστικής επικοινωνίας. Ήδη το Τμήμα προχωρά σε ενέργειες για να του δοθούν και άλλες θέσεις.

ΤΜΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ Σύμφωνα με την ενημέρωση της νέας Ακαδημαϊκής Υπεύθυνης καθηγήτριας κυρίας Μαργαρίτας Περιβολιώτη, όλες οι θέσεις στο Δημόσιο Τομέα καλύφθηκαν ήδη, ενώ στον ιδιωτικό τομέα καλύφθηκαν 20 θέσεις και 2 θέσεις, θα καλυφθούν εντός του προσεχούς μηνός. Στο εξωτερικό, οι 2 θέσεις προβλέπεται να καλυφθούν το επόμενο διάστημα. Ήδη το Τμήμα προχωρά σε ενέργειες για να του δοθούν και άλλες θέσεις. Ο Ακαδημαϊκός υπεύθυνος αποχώρησε λόγω διορισμού του στη Σχολή Καλών Τεχνών Θεσ/νικης και ο νέος που ανέλαβε προχωρά σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες.

ΤΜΗΜΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ Σύμφωνα με την ενημέρωση του Ακαδημαϊκού υπεύθυνου καθηγητή κύριου Γρηγόρη Βλασσά, έχουν εγκριθεί στο Τμήμα οι παρακάτω θέσεις:  Δημόσιος Τομέας: 5  Ιδιωτικός Τομέας: 43  Φοιτητές στο Εξωτερικό: 2 Μέχρι σήμερα, έχουν καλυφθεί οι παρακάτω θέσεις:  Δημόσιος Τομέας: 2  Ιδιωτικός Τομέας: 30 Όλοι οι παραπάνω σπουδαστές, απασχολήθηκαν σε 31 διαφορετικούς φορείς.

ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ Σύμφωνα με την ενημέρωση του Ακαδημαϊκού Υπευθύνου Καθηγητή κύριου Ηλία Νομπιλάκη, έχουν εγκριθεί για το Τμήμα, οι παρακάτω θέσεις:  Δημόσιος Τομέας: 27  Ιδιωτικός Τομέας: 4  Φοιτητές στο Εξωτερικό: 6 Μέχρι σήμερα, έχουν απασχοληθεί:  Δημόσιος Τομέας: 16  Ιδιωτικός Τομέας: 1 Απασχολήθηκαν σε 7 φορείς του Δημοσίου (Μουσεία και Ερευνητικά Κέντρα).

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Τα συμπεράσματα από τα ερωτηματολόγια που ολοκληρώθηκαν από εργοδότες – σπουδαστές και επόπτες καθηγητές, θα μας δώσουν στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να οργανώσουμε πιο ουσιαστικά και αποδοτικά την πρακτική άσκηση προς όφελος των σπουδαστών και της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Μια πρώτη εκτίμηση από την ανάλυση των ερωτηματολογίων μας οδηγεί στα παρακάτω συμπεράσματα:  Ο θεσμός της πρακτικής άσκησης βοηθά τους σπουδαστές να ενταχθούν ομαλά στην αγορά εργασίας.  Αυξάνει σε σημαντικό βαθμό την απόκτηση εμπειριών και γνώσεων.  Παρέχει ένα σημαντικό οικονομικό κίνητρο σε εργοδότες και ασκούμενους.  Βοηθά τους σπουδαστές να γνωρίσουν τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας, καθώς και τους κανόνες και τις συνθήκες που η αγορά θέτει ανάλογα με το μέγεθος της εταιρείας και τις οικονομικές συνθήκες που επικρατούν γενικότερα στην αγορά.  Βοηθά την επαγγελματική αποκατάστασή τους.

Ειδικότερα, για το Τμήμα Γραφιστικής διαπιστώθηκαν τα παρακάτω:  Είναι εξαιρετικά σημαντικό για τους σπουδαστές να κατανέμονται σε εταιρείες κυρίως του ιδιωτικού τομέα που να καλύπτουν, όσο το δυνατόν ευρύτερο φάσμα εργασιών.  Καλό θα ήταν το πρόγραμμα να κάλυπτε μεγαλύτερο αριθμό σπουδαστών.  Το επίπεδο των παρεχόμενων γνώσεων από το ισχύον εκπαιδευτικό πρόγραμμα μαθημάτων είναι επαρκές.  Υπάρχει ανάγκη, έστω με μορφή σεμιναρίων να διδάσκονται εξειδικευμένες γνώσεις σε τομείς, όπου η τεχνολογία αναπτύσσεται με πολύ γοργούς ρυθμούς π.χ. νέα προγράμματα επεξεργασίας εικόνας – αρχειοθέτησης εικόνων – σχεδιαστικά προγράμματα – εφαρμογές στα Social media κ.λπ.

Το τμήμα Γραφιστικής συμμετείχε στην κλαδική έκθεση GRAPHICA που διεξήχθη το χρονικό διάστημα 6,7,8 και 9 Μαΐου 2011 στον εκθεσιακό χώρο Metropolitan Expo. Εκεί ενημερώθηκαν 86 εταιρείες που συμμετείχαν στην έκθεση για το εκπαιδευτικό έργο που πραγματοποιείται στο Τμήμα Γραφιστικής, για τις γνώσεις και εξειδικεύσεις που αποκτούν οι σπουδαστές και για την πρακτική τους άσκηση μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ.

Σε γενικές γραμμές και τα υπόλοιπα τμήματα από τα ερωτηματολόγια που συμπληρώθηκαν καταλήγουν σε παρόμοια συμπεράσματα, σύμφωνα με προφορική ενημέρωση που είχα. Το πρόγραμμα συμπερασματικά, βοηθά πολύ:  στην εποπτεία της πρακτικής άσκησης,  στην αξιολόγηση φοιτητών και φορέων,  στην επαφή με την αγορά εργασίας,  στη γνώση των αναγκών και των απαιτήσεων της αγοράς εργασίας και τέλος,  στην καλύτερη και ταχύτερη προσαρμογή των εκπαιδευτικών προγραμμάτων.

Ενημέρωση Σπουδαστών για την πρακτική άσκηση μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ  Για την επίτευξη της καλύτερης δυνατής ενημέρωσης των σπουδαστών έχουν δοθεί τόσο το προσωπικό του υπεύθυνου συντονιστή Δρ. Μ. Μελετζή όσο και το προσωπικό κινητό και το σταθερό του τηλέφωνο.  Έχουν αναρτηθεί σε εμφανή σημεία του Τμήματος σχετικές ανακοινώσεις.  Υπάρχει στο site του Τμήματος σχετική ενημέρωση.  Η Γραμματεία του Τμήματος παρέχει πλήρη πληροφόρηση στους σπουδαστές σχετικά με τον υπεύθυνο συντονιστή της Πρακτικής άσκησης μέσω του Προγράμματος ΕΣΠΑ.  Οι επόπτες καθηγητές παραπέμπουν τους σπουδαστές στον συντονιστή. Ο συντονισμός και η ενημέρωση για όλη τη διαδικασία που αφορά την πρακτική άσκηση μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ γίνεται αποκλειστικά από τον συντονιστή του Τμήματος Επίκουρο Καθηγητή Δρ. Μ. Μελετζή.

Τηρούμενα αρχεία που αφορούν την πρακτική άσκηση  Τηρούνται αρχεία σπουδαστών που πραγματοποίησαν την πρακτική τους άσκηση με όλα τα στοιχεία τους.  Τηρείται αρχείο εταιρειών του Δημοσίου και Ιδιωτικού τομέα που επιθυμούν να απασχολούν σπουδαστές για πρακτική άσκηση.  Τηρείται αρχείο με τις εκθέσεις των εποπτών καθηγητών.  Τηρείται αρχείο εταιρειών του Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα στο οποίο πραγματοποίησαν την πρακτική τους άσκηση μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ, σπουδαστές του Τμήματος.

Αποδοτικότητα δαπανών πράξης  Από την μελέτη και ανάλυση των ερωτηματολογίων προκύπτει ότι οι δαπάνες που απορροφήθηκαν στην πρώτη φάση λειτουργίας του προγράμματος είχαν απόλυτα επιτυχή απόδοση.  Από τηλεφωνικές επικοινωνίες με τους σπουδαστές που ολοκλήρωσαν την πρακτική τους άσκηση με το πρόγραμμα ΕΣΠΑ αξίζει να αναφέρουμε πως διαπιστώθηκε ότι οι σπουδάστριες ΚΑΤΣΙΑΒΟΥ ΕΛΕΝΗ, ΝΑΘΑΝΑΗΛ ΜΑΡΙΑΝΝΑ και ΦΙΕΝΤΟΡ ΝΤΟΡΟΤΑ μετά το πέρας της πρακτικής τους άσκησης προσελήφθησαν στις εταιρείες στις οποίες πραγματοποίησαν την πρακτική τους άσκηση. Η σπουδάστρια ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΕΙΡΗΝΗ προσελήφθη σε άλλη εταιρεία σαν Γραφίστας.  Η σπουδάστρια ΑΝΤΡΕΟΥ ΑΝΤΡΗ συνεχίζει μεταπτυχιακές σπουδές στην Ελβετία, ενώ για τους υπόλοιπους σπουδαστές δεν κατέστη δυνατόν να μου παρασχεθούν στοιχεία.

Προγραμματισμός δραστηριοτήτων του επόμενου Ακαδημαϊκού Έτους Μετά την ικανοποιητική αποδοχή που είχε από τους σπουδαστές η διενέργεια της πρακτικής τους άσκησης μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ όλα τα τμήματα στοχεύουν στην πλήρη κάλυψη των θέσεων που τους διατεθήκαν και στις επιπλέον θέσεις που θα τους δοθούν.

Επιστημονικός Υπεύθυνος Δρ. Μενέλαος Μελετζής Σας ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας!