Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας: Από τους τετραετείς κύκλους αξιολόγησης στους διαχρονικούς κύκλους ποιότητας Ημερίδα «Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
Advertisements

Παρουσίαση του Γραφείου Υποστήριξης του Συμφώνου των Δημάρχων του Τ.Ε.Ε. Γεώργιος Ζαμπατής Προϊστάμενος Διεύθυνσης Επιστημονικής & Αναπτυξιακής Δραστηριότητας.
«ΜΟΔΙΠ του ΓΠΑ» με απλά λόγια…. Διαδικασία της Αξιολόγησης Η Αξιολόγηση είναι μία περιοδική διαδικασία Κάθε ακαδ. έτος: Ετήσια Εσωτερική Έκθεση ή Ετήσια.
«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
Σκοπός - Δράσεις του Έργου Α.Η ποσοτική και ποιοτική διερεύνηση της κατάστασης των γυναικών ερευνητριών που πασχολούνται στον Δημόσιο Τομέα Β.Η αποτύπωση.
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Ημερίδα ΜΟ.ΔΙ.Π 5/7/2011 Η εμπειρία της Οδοντιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ από τη διαδικασία Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης Αναστασία Κοσιώνη Επίκουρη.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013 Ημέρα Γνωριμίας. Στόχος Προπτυχιακού Προγράμματος Τμήματος Αγγλικών Σπουδών  Καλλιέργεια ενσυνείδητης κριτικής σκέψης που.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
Ε υ ρ ω π α ϊ κ ό Δ ί κ τ υ ο Ε μ π ε ι ρ ο γ ν ω μ ό ν ω ν & Τ ε χ ν ο μ ε σ ι τ ε ί α ς Μ Κ Ο www. euronet.org.gr.
«ΗΜΕΡΙΔΑ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΑΣΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑ 2/11/2011
EPublishing 6/ Βικτωρία Τσουκαλά, PhD Ιούνιος 2013 Η Πράξη “Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας/Κοινωνικά Δίκτυα – Περιεχόμενο Παραγόμενο.
Ημερίδα Χαροκοπείου Πανεπιστημίου με θέμα:
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Ετήσια Συνάντηση Ανασκόπησης της Υλοποίησης έτους 2013 Αθήνα, 28 Μαρτίου 2014 ΘΕΜΑ: Αξιολόγηση Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση »
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
Γραφειο διαςυνδεςης Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
H Αξιολόγηση στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
«Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ- ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ» ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Εθνικόν και Καποδιστριακόν.
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδας Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Θεσσαλονίκη, 20-21/9/2012 ΚΕΔΕΑ ΑΠΘ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΥ Δ.Υ. Δευτέρα 18 Απριλίου 2011.
Απο την θεωρία στην πράξη: Η οργάνωση και οι δράσεις της Μονάδας Διασφάλισης Ποιότητας του ΕΚΠΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΦΟΥΝΤΗ, MBA Υπεύθυνη Διοικητικής Υποστήριξης ΜΟΔΙΠ.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ. ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Συγκρότηση Επιτροπής Εσωτερικής Αξιολόγησης – Φεβρουάριος 2008 Εσωτερική Αξιολόγηση.
Ημερίδα ΜΟΔΙΠ «Η εμπειρία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών» Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013.
Σκέψεις σχετικά με τη Διασφάλιση της Ποιότητας στα ελληνικά ΑΕΙ με βάση την εμπειρία της αξιολόγησης στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΟΓΙΑΝΝΗ.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΑΞΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΠΡΥΤΑΝΗΣ.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
1 Συνολικός προϋπολογισμός έργου «Διεύρυνση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (2004 – 2006)» € Συνολικός προϋπολογισμός για.
Η χρησιμότητα του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας της ΜΟΔΙΠ για την πανεπιστημιακή κοινότητα του ΑΠΘ: Το παράδειγμα της Κεντρικής Βάσης Βιβλιογραφικών.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ) 2 ο Βήμα: Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης Σχολικοί Σύμβουλοι.
Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
O πρώτος χρόνος της δράσης eTwinning
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
ΕΛΠΕ - Πρόκληση και Άσκηση Αυτογνωσίας
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας: Από τους τετραετείς κύκλους αξιολόγησης στους διαχρονικούς κύκλους ποιότητας Ημερίδα «Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Εμπειρίες και Προοπτικές», ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, 11/10/13 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών ΜΟΝΑΔΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης, Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΕΚΠΑ

Η ολοκλήρωση ενός κύκλου…  Η ολοκλήρωση των εξωτερικών αξιολογήσεων στα τμήματα των Πανεπιστημίων και ΑΤΕΙ σηματοδοτεί την ολοκλήρωση του πρώτου τετραετούς κύκλου αξιολόγησης για όλα τα εκπαιδευτικά ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας μας.  Μάλιστα εάν δεν υπήρχαν τα γνωστά προβλήματα υπολειτουργίας της ΑΔΙΠ, που κυριολεκτικά «παρέλυσε» τουλάχιστον 1,5 χρόνο, ο τετραετής κύκλος θα είχε ολοκληρωθεί για πολλά ιδρύματα στο τέλος του 2012.

Οι Κασσάνδρες διαψεύστηκαν  Διάχυτη ήταν η αντίληψη ότι τα Πανεπιστήμια δεν επιθυμούν την αξιολόγηση, αδυνατούν να εφαρμόσουν το θεσμικό πλαίσιο και τις αρχές και πολιτικές που προάγουν τον Ευρωπαϊκό Χάρτη για την Ανώτατη Εκπαίδευση, βουλιάζοντας στην εσωστρέφεια και την αντιπαράθεση με τις εκάστοτε ηγεσίες του Υπουργείου Παιδείας.  Μέχρι το τέλος του 2012 όλα τα τμήματα των Πανεπιστημίων και ΑΤΕΙ είχαν υλοποιήσει εσωτερική αξιολόγηση και πάνω από το 30% είχε πραγματοποιήσει και την εξωτερική αξιολόγηση.  Φαίνεται λοιπόν ότι το στοίχημα σε πρώτη φάση κερδήθηκε. Αποδείξαμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες

Απολογισμός Δράσης  7 Συνεδριάσεις της Διοικούσας Επιτροπής  Οργάνωση 3 Ενημερωτικών Ημερίδων σχετικά με τον απολογισμό δράσης της ΜΟΔΙΠ  Συγκέντρωση ετήσιων απογραφικών εκθέσεων τμημάτων του ΕΚΠΑ για το ακαδ. Έτος , και  Υποστήριξη Τμημάτων και συγκέντρωση όλων των εκθέσεων Εσωτερικής Αξιολόγησης των τμημάτων του ΕΚΠΑ (εκτός από το Σλαβικών Σπουδών, το οποίο δεν υποχρεούται προς το παρόν βάσει νόμου να συμμετάσχει στη διαδικασία)  Ολοκλήρωση Εξωτερικών Αξιολογήσεων σε 11 Τμήματα του Ιδρύματος. Περαιτέρω προγραμματισμός διεκόπη λόγω υπολειτουργίας της ΑΔΙΠ.  Ολοκλήρωση της Ενδιάμεσης Έκθεσης του Ιδρύματος ( και )  Συμμετοχή στελεχών της ομάδας της ΜΟΔΙΠ ΕΚΠΑ με εισηγήσεις σε 2 συνέδρια άλλων ΜΟΔΙΠ Πανεπιστημίων.  Ολοκλήρωση Πληροφοριακού Συστήματος και επιμόρφωση όλων των εμπλεκομένων  Δημιουργία και ενημέρωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης: Ιστοσελίδα, Facebook, Twitter και YouTube της ΜΟΔΙΠ ΕΚΠΑ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΜΟ.ΔΙ.Π ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΟ.ΔΙ.Π ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΟ.ΔΙ.Π ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΜΟ.ΔΙ.Π ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΜΟ.ΔΙ.Π ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΟ.ΔΙ.Π ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΟ.ΔΙ.Π ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ (Ο.ΕΠ.Υ ) ΟΜΑΔΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΟΜΑΔΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (ΟΜΕΑ) ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΟΜΑΔΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (ΟΜΕΑ) ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΑΡΧΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Α.ΔΙ.Π) ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΜΟ.ΔΙ.Π Σύνταξη του οργανογράμματος και του κανονισμού λειτουργίας της μονάδας, τα οποία κατατέθηκαν στην διοικούσα επιτροπή & έλαβαν την σχετική έγκρισή της. ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΔΙΠ ΕΚΠΑ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΔΙΠ ΕΚΠΑ

Ποιο είναι το διακύβευμα  Να μην αλλάξει τίποτα, οι συμβουλές και οι προτάσεις των πορισμάτων των εξωτερικών αξιολογητών να μην οδηγήσουν σε σχέδια δράσης για τη βελτίωση και επίλυση των προβλημάτων και μετά από 3 ή 4 χρόνια όταν πραγματοποιηθεί η επόμενη εξωτερική αξιολόγηση να φανεί ότι δεν άλλαξε τίποτα απολύτως…  Το επικίνδυνο στοιχείο στην περίπτωση αυτή είναι η εμπέδωση ενός συναισθήματος απογοήτευσης απέναντι στην διαδικασία της αξιολόγησης, η ουσιαστική κατάργηση του σκοπού για τον οποίο υλοποιείται και η μετατροπή της σε μια μηχανιστικά επαναλαμβανόμενη διαδικασία που πρέπει να γίνεται για να μην χάσουμε τα προγράμματα του ΕΣΠΑ ή του όποιου διάδοχου προγράμματος μετά το 2013.

Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας vs. Γραφειοκρατίας  Η συλλογή απογραφικών στοιχείων, η σύνταξη εκθέσεων, η υλοποίηση των εξωτερικών αξιολογήσεων και η εφαρμογή του συστήματος διασφάλισης ποιότητας του κάθε ιδρύματος, αποτελούν ικανή αλλά όχι αναγκαία συνθήκη για την βελτίωση της ποιότητας του διδακτικού και ερευνητικού έργου στα Πανεπιστήμια και ΑΤΕΙ.  Με άλλα λόγια οι εργασίες αυτές φαίνονται πλέον επαναλαμβανόμενες και τετριμμένες…  Μάλιστα οι ΟΜΕΑ των τμημάτων έχουν αποκτήσει σημαντική εμπειρία καθιστώντας την συμβουλευτική υποστήριξη των στελεχών των ΜΟΔΙΠ περιττή και ανούσια.

Στο πλαίσιο αυτό οι ΜΟΔΙΠ των Πανεπιστημίων θα πρέπει να αναλάβουν ένα ρόλο διαμεσολαβητή ανάμεσα στο κάθε τμήμα και την κεντρική διοίκηση του εκπαιδευτικού ιδρύματος αλλά και του Υπουργείου Παιδείας, ώστε να επικοινωνήσουν σωστά και καθαρά τα θέματα που προκύπτουν από τα πορίσματα των εξωτερικών αξιολογήσεων.

Τα πορίσματα των εξωτερικών αξιολογήσεων οδηγούν σε… 1. Θέματα που μπορεί να λύσει και αλλαγές που μπορεί να κάνει το ίδιο το τμήμα. 2. Ζητήματα που για να επιλυθούν θα πρέπει να μεριμνήσει η κεντρική διοίκηση του ιδρύματος 3. Προβλήματα που προκύπτουν από καθυστερήσεις του Υπουργείου Παιδείας αλλά και θέματα που μπορούν να επιλυθούν μόνο από αυτό.

Το νέο πλαίσιο δράσεων Εκθέσεις Συμμόρφωσης Μελέτες Ανάδειξης προβλημάτων και Υπηρεσίες Υποστήριξης Επιμορφωτικές Δράσεις σε συνεργασία με το Κέντρο Συνεχιζόμενης Επιμόρφωσης Εκδηλώσεις με φορείς εκτός Πανεπιστημίου για την ανάπτυξη κουλτούρας Αξιολόγησης

Εκθέσεις Συμμόρφωσης (1)  Συγκεντρώνονται τα πορίσματα των εξωτερικών αξιολογήσεων και εντοπίζονται τα δυνατά και αδύνατα σημεία των τμημάτων, τα προβλήματα και οι προτάσεις βελτίωσης που παρατίθενται.  Τα στελέχη της ΜΟΔΙΠ ΕΚΠΑ δημιουργούν μία εσωτερική έκθεση – report, που αφορά το τμήμα και βασίζεται στα στοιχεία του πορίσματος των εξωτερικών αξιολογητών.

Εκθέσεις Συμμόρφωσης (2)  Σε ένα χρονικό διάστημα έξι μηνών έως ενός χρόνου από την πραγματοποίηση της εξωτερικής αξιολόγησης τα στελέχη και ο Πρόεδρος της ΜΟΔΙΠ ΕΚΠΑ πραγματοποιούν συνάντηση με την ΟΜΕΑ και τη διοίκηση του τμήματος και συζητούν διεξοδικά το περιεχόμενο του πορίσματος, το τι έχει προταθεί να αλλάξει, τι έχει αλλάξει και τι όχι και ποια βοήθεια απαιτούν τα τμήματα για την επίτευξη των αλλαγών.  Η συνάντηση αυτή επαναλαμβάνεται και οδηγεί στη σύνταξη ενός κειμένου που αφορά το τμήμα, τα προβλήματα και την υποστήριξη που χρειάζεται ώστε να προβεί σε βελτιώσεις. Η έκθεση αυτή κοινοποιείται σε όλους τους ενδιαφερόμενους στο τμήμα αλλά και στην κεντρική διοίκηση του ιδρύματος.

Εκθέσεις Συμμόρφωσης (3)  Αφού κοινοποιηθεί η έκθεση και πάλι σε ένα χρονικό διάστημα έξι μηνών ή ενός έτους και πριν ξεκινήσει η διαδικασία νέας εσωτερικής αξιολόγησης, τα στελέχη των ΜΟΔΙΠ πραγματοποιούν συναντήσεις με το τμήμα για να συντάξουν ένα πίνακα με τις αλλαγές και τις βελτιώσεις που πραγματοποιήθηκαν τελικά, ενώ ειδική μνεία θα πρέπει να γίνει στο γιατί δεν υλοποιήθηκαν κάποιες προτάσεις των εξωτερικών αξιολογητών που είχαν γίνει αποδεκτές από το τμήμα.

Μελέτες Ανάδειξης προβλημάτων  Η Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών ξεκίνησε την εκπόνηση μελετών και εκθέσεων που αναδεικνύουν προβλήματα των τμημάτων και των υπηρεσιών του ιδρύματος, όπως αυτά αποτυπώνονται στις εκθέσεις εσωτερικής αξιολόγησης και τα πορίσματα των εξωτερικών αξιολογητών.  Την επεξεργασία και παρουσίαση των στοιχείων, την αποτύπωση των προβλημάτων, τη διατύπωση προτάσεων για βελτίωση αναλαμβάνουν τα στελέχη της Μονάδας Διασφάλισης Ποιότητας του ΕΚΠΑ, έχοντας μελετήσει πάνω από σελίδες υλικού εκθέσεων των τμημάτων αλλά και στοιχεία και μελέτες που αφορούν καλές πρακτικές σε άλλα Πανεπιστήμια εντός και εκτός Ελλάδος

Παροχή Εξειδικευμένων Υπηρεσιών Υποστήριξης των τμημάτων του ΕΚΠΑ  Επιμόρφωση στελεχών ΟΜΕΑ και Διοικητικής Υποστήριξης σε νέες διαδικασίες και εργαλεία  Παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης στην προετοιμασία του τμήματος για την εξωτερική αξιολόγηση  Συνεργασία με τα στελέχη των τμημάτων για την διαμόρφωση, συγγραφή και εκπόνηση εκθέσεων, παραρτημάτων μελετών κλπ

Case Study 1: «Πορίσματα και στοιχεία για τις ελλείψεις προσωπικού στο ΕΚΠΑ βάση των εκθέσεων αξιολόγησης του ιδρύματος»  Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης μελέτης παρουσιάζονται αυτούσια ανά τμήμα τα ευρήματα για την έλλειψη προσωπικού (διοικητικού, τεχνικού, διδακτικού), όπως αυτά έχουν αποτυπωθεί στις εκθέσεις εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης την περίοδο Παρά το διαφορετικό επιστημονικό αντικείμενο, την υλοποίηση ή όχι εργαστηριακών και τεχνικών μαθημάτων, το διαφορετικό είδος έρευνας (θεωρητική, εργαστηριακή) κοινός τόπος φαίνεται να είναι η έλλειψη επαρκούς διοικητικού και τεχνικού προσωπικού για την υλοποίηση του έργου των τμημάτων.  Πριν την κατάθεση προτάσεων προς τη διοίκηση για τη βελτίωση ή και την εξάλειψη του προβλήματος, για το οποίο έχει ενημερωθεί η ΑΔΙΠ και το Υπουργείο Παιδείας αλλά μέχρι τώρα δεν έχει πράξει τα ανάλογα (βλέπε Κεφάλαιο με διαβιβαστικά ), γίνεται μια ανάλυση κα σύγκριση δεικτών με Πανεπιστήμια άλλων χωρών εντός Ευρώπης αλλά και με Αμερικάνικα Πανεπιστήμια, ώστε να διαπιστωθεί εάν η σχέση αριθμού φοιτητών ανά διοικητικό υπάλληλο είναι ικανοποιητική στο ΕΚΠΑ σε σχέση με τα διεθνή στάνταρντ.  Η μελέτη ολοκληρώνεται με την εξαγωγή συμπερασμάτων από τα δεδομένα των εκθέσεων αξιολόγησης και τη διατύπωση προτάσεων για την βελτίωση της κατάστασης.

Case Study 2: Επιμόρφωση ΟΜΕΑ και Γραμματειών στο Πληροφοριακό Σύστημα  Η δράση αυτή έλαβε χώρα στις 21 με 25 Ιανουαρίου Κατά την δράση αυτή έγινε λεπτομερής παρουσίαση της αρχικής έκδοσης του πληροφοριακού συστήματος στα μέλη ΟΜΕΑ του ΕΚΠΑ.  Η παρουσίαση αφορούσε τρία αντικείμενα: Το νέο πληροφοριακό σύστημα, τις νέες διαδικασίες που αυτό συνεπάγεται και το βελτιωμένο ερωτηματολόγιο φοιτητών.

Case Study 2: Επιμόρφωση ΟΜΕΑ και Γραμματειών στο Πληροφοριακό Σύστημα  Την διεκπεραίωση έκανε το προσωπικό της ΜΟΔΙΠ σε συνεργασία με τους συνεργάτες της ΜΟΔΙΠ στο ΚΛΕΙΔΙ ΕΚΠΑ.  Η εκπαίδευση έγινε στην αίθουσα πολυμέσων και τηλεδιασκέψεων του ΚΛΕΙΔΙ.  Συνολικά επιμορφώθηκαν περίπου 100 άτομα (ΔΕΠ,ΕΕΔΙΠ,Διοικητικοί) σε οκτώ τμήματα των τριών ωρών.

Case Study 2: Επιμόρφωση ΟΜΕΑ και Γραμματειών στο Πληροφοριακό Σύστημα  Η επιμόρφωση αυτή έδωσε την ευκαιρία να συζητηθούν διάφορες πτυχές του συστήματος και αποτέλεσε το εφαλτήριο για την επόμενη έκδοση του συστήματος με βάση την ανατροφοδότηση που συλλέχθηκε.

Case Study 2: Επιμόρφωση ΟΜΕΑ και Γραμματειών στο Πληροφοριακό Σύστημα

Case Study 3: Αποτύπωση του ερευνητικού έργου της Ιατρικής Σχολής  Τον Μάρτιο του 2012 προέκυψε η οριστικοποίηση της εξωτερικής αξιολόγησης της ιατρικής σχολής σε ημερομηνία μέσα στον Ιούνιο.  Για της ανάγκες αυτής της αξιολόγησης απαιτούταν συστηματική καταγραφή και αποτύπωση του ερευνητικού έργου (Δημοσιεύσεις, συνέδρια κλπ) και της αναγνώρισης (αναφορές, κλπ) του έργου αυτού στο σύντομο χρονικό διάστημα που απέμενε και για το αμέσως προηγούμενο διάστημα.  Το έργο αυτό, δεδομένου: του τεράστιου μεγέθους του τμήματος (700 μέλη ΔΕΠ, κλινικές, εργαστήρια, >100 μέλη προσωπικό κλπ) σε συνδυασμό με την ανυπαρξία (έως τότε) μηχανισμού και λογισμικού καταγραφής, και του μικρού χρονικού περιθωρίου (μεσολαβούσε το ΠΑΣΧΑ) ήταν εξαιρετικά δύσκολο για οποιοδήποτε τμήμα.  Ήταν μια πρόκληση

Case Study 3: Αποτύπωση του ερευνητικού έργου της Ιατρικής Σχολής  Στο σημείο αυτό κλήθηκε η ΜΟΔΙΠ να συμβάλει με την τεχνογνωσία και τα μέσα τα οποία πλέον διαθέτει.  Οι συνεργάτες της ΜΟΔΙΠ, σε συνεργασία με την Γραμματεία του τμήματος, οργάνωσαν και υλοποίησαν τα ηλεκτρονικά ή άλλα μέσα και την μέθοδο συλλογής της απαιτούμενης πληροφορίας.  Υλοποίησαν την επικοινωνία με το σύνολο σχεδόν του προσωπικού του τμήματος διανέμοντας το υλικό αυτό και παρέχοντας τηλεφωνική συμβουλευτική υποστήριξη σε καθημερινή 12άωρη βάση  Της συλλογής του υλικού ακολούθησε η σχετική επεξεργασία, διόρθωση, καθαρισμός από διπλοεγγραφές κλπ.

Case Study 3: Αποτύπωση του ερευνητικού έργου της Ιατρικής Σχολής

 Τελικό αποτέλεσμα: Η δημιουργία μιας βάσης με καταχωρημένα κατά ΑΔΙΠ τα δεδομένα (paper, συνέδρια, αναφορές κλπ) και: Ένα έγγραφο 350 σελίδων με όλες τις δημοσιεύσεις του τμήματος (3.000 περίπου) ταξινομημένες κατά τα διεθνή πρότυπα βιβλιογραφίας (APA 6th Edition) αισθητικά άρτιο και έτοιμο προς εκτύπωση. Τα παραπάνω επιτελέσθηκαν το διάστημα 10/4/ /7/2012.

Επιμορφωτικά προγράμματα ΜΟΔΙΠ σε συνεργασία με το Κέντρο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης του ΕΚΠΑ Συνεργασία της ΜΟΔΙΠ ΕΚΠΑ με το Κέντρο Επιμόρφωσης και Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ και παροχή Επιμορφωτικών Προγραμμάτων, με στόχο την διάχυση των θεωρητικών και μεθοδολογικών αρχών της Αξιολόγησης και της Διασφάλισης Ποιότητας στην Εκπαίδευση.  Αξιολόγηση και Διασφάλιση Ποιότητας στην Εκπαίδευση  Χρήση Λογισμικών (SPSS, EXCEL) στην Αξιολόγηση και Διασφάλιση Ποιότητας στην Εκπαίδευση  Εφαρμογή Εργαλείων Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στους Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς  Social Media: Κάνοντας τα πρώτα Βήματα – Υλοποιώντας την Στρατηγική της αξιολόγησης  Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας  Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου στην Σχολική Μονάδα

Κατανομή Επιμορφωμένων ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΩΔ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΡ. ΕΠΙΜΟΡΦΩΜΕΝΩΝ Αξιολόγηση και Διασφάλιση Ποιότητας στην ΕκπαίδευσηEQUAS198 Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα SCHL270 Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση: Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα SCHL3163 Social Media:Κάνοντας τα πρώτα Βήματα – Υλοποιώντας την Στρατηγική της αξιολόγησης SMED2121 Αξιολόγηση ΕκπαιδευτικώνΔραστηριοτήτων Καινοτομίας και ΕπιχειρηματικότηταςINOV19 Χρήση Λογισμικών (SPSS, Excel) στην Αξιολόγηση και Διασφάλιση Ποιότητας στην Εκπαίδευση SPSS3636 Εφαρμογή Εργαλείων Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στους Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς ISO28 ΣΥΝΟΛΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΜΕΝΩΝ 535

Ποσόστωση Επιμορφωμένων

Ποσόστωση Επιμορφωμένων EQUAS Αξιολόγηση και Διασφάλιση Ποιότητας στην Εκπαίδευση Διοικητικοί Υπάλληλοι ΕΚΠΑ117 Λοιποί Συμμετέχοντες8181 ΣΥΝΟΛΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΜΕΝΩΝ 198

Εκδηλώσεις με φορείς εκτός Πανεπιστημίου για την ανάπτυξη κουλτούρας Αξιολόγησης  Συνδιοργάνωση ημερίδων για την αξιολόγηση και τη διασφάλιση ποιότητας με φορείς όπως Σχολεία, άλλα Πανεπιστήμια, Δήμοι, Επιστημονικές Ενώσεις  Συμμετοχή σε συνέδρια και ημερίδες άλλων φορέων και οργανισμών με την αποστολή εισηγήσεων και την παρουσία ομιλητών

Case Study: Συνδιοργάνωση με τον σύλλογο Καθηγητών του Αμερικάνικου Κολλεγίου Αθηνών ημερίδας για τη Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση  Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Λειτουργών Κολλεγίου Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Κ.Α.) και η Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΜΟ.ΔΙ.Π./Ε.Κ.Π.Α.) διοργάνωσαν στις 20/4/2013 ημερίδα, με τίτλο: « Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση: μύθος που μπ ορεί να γίνει πραγματικότητα;»  Σκοπός της ημερίδας ήταν να προσεγγιστεί το θεωρητικό πλαίσιο της Αξιολόγησης στην Εκπαίδευση και να παρουσιαστούν προσπάθειες υλοποίησής της

Μια επιτελική ομάδα στελεχών που προσπαθεί να προωθήσει αλλαγές και βελτιώσεις και όχι μόνο να συλλέγει στοιχεία και να συντάσσει εκθέσεις που δεν διαβάζει κανείς.. Μέσα από αυτό το σκεπτικό θα περάσουμε από τους τετραετείς κύκλους αξιολόγησης στους διαχρονικούς κύκλους ποιότητας. Η ΜΟΔΙΠ στην περίοδο της «Μεταξιολόγησης»