ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Σχεδιασμός Πρότυπου Διαδικτυακού Μαθήματος
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λάμπρος Πόλκας.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Παίζω και μαθαίνω στο moodle. Μια εφαρμογή, παράδειγμα καλής πρακτικής Νταλούκας Β. Κωνσταντούλας Κ. Δαούσης Δ. Λιακοπούλου Ε.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuest.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΔΙΑΛΟΓΟΣ Κοινωνικός διάλογος Χαιρετισμός Ενθάρρυνσ η/ ενίσχυση Διάλογος επικεντρωμένος στις δραστηριότητες Παραγωγικός Διάλογος Σχολιασμός (Επεξηγήσεις/
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Σενάριο.
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Mahara (e-portfolio) Ορφανάκης Βασίλης.
Ζάππειο Μέγαρο Απρίλιος 2014 Νέα ψηφιακά μέσα στα χέρια των μαθητών: Καλό και δημιουργικό διαδίκτυο.
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Σχεδιάζοντας μαθησιακές ενότητες στη λογική της Μάθησης μέσω Σχεδιασμού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΕΠΣ-ΞΓ.
Ιστοεξερευνήσεις (Webquests) Ζαρταλούδη Σμαρώ Μαζαράκου Μάντυ.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuests webquest.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Ατομικός Φάκελος Υλικού / Φάκελος Εργασιών Εκπαιδευτικού και Μαθητή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu

Click to visit

KEA 14/02/2011 Aτζέντα •Θεωρία (20΄) – Διαδίκτυο 1.0 & 2.0 – Συνεργατική Μάθηση & Ρόλος Εκπ/κού - Μαθητή – Ερωτήσεις •Παραδείγματα (10΄) – Ελληνικό Σχολικό Δίκτυο – Διαχείριση Καινοτομίας •Εφαρμογή - Ερωτήσεις – Συζήτηση (30΄) –Κατασκευή τηλεμαθήματος για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας

KEA 14/02/2011 Aτζέντα •Θεωρία (20΄) – Διαδίκτυο 1.0 & 2.0 – Συνεργατική Μάθηση & Ρόλος Εκπ/κού - Μαθητή – Ερωτήσεις •Παραδείγματα (10΄) – Ελληνικό Σχολικό Δίκτυο – Διαχείριση Καινοτομίας •Εφαρμογή - Ερωτήσεις – Συζήτηση (30΄) –Κατασκευή τηλεμαθήματος για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας

KEA 14/02/2011 Γιατί μαθαίνουμε;

KEA 14/02/2011 Από το Web 1.0 >> στο Web 2.0 •Πληροφορίες •Η-Οικονομία  Σύνθεση Πληροφοριών  Κοινωνική δικτύωση

KEA 14/02/2011 Web 2.0 •Σχεδιασμός: Συμμετοχή όλων –Κοινωνικο-Τεχνικός Σχεδιασμός –Χρηστο-Κεντρικός Σχεδιασμός –Συμμετοχική Αρχιτεκτονική •Αλληλεπίδραση •Προσωποκεντρικότητα •Παρουσία & Συμ-παρουσία •Ελαφρές εφαρμογές •Συνεργατικότητα –Κοινωνικά Δίκτυα –Κοινότητες Πρακτικής –Συνεργατική Μάθηση

KEA 14/02/2011 ΟμάδαΔίκτυο Κοινότητα Ενεργός συμμετοχή Η εξέλιξη σήμερα

KEA 14/02/2011 Web 1.0 Web 2.0

KEA 14/02/2011 Τι είναι Συνεργατικότητα; (Collaboration & Cooperation?) •Collaboration –Κοινή εργασία στο ίδιο αντικείμενο, στο ίδιο πρότζεκτ/δραστηριότητα (κοινή κατασκευή) •Cooperation –Κοινή εργασία σε διαφορετικό αντικείμενο, στο ίδιο πρότζεκτ/δραστηριότητα (μέθοδος παζλ) •Στην πραγματικότητα κάνουμε και τα 2

KEA 14/02/2011 Ρόλος εκπ/κού - μαθητή Web 1.0 •Δασκαλοκεντρική Μάθηση •Διάδραση με τον Η/Υ •Επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σύγχρονη και ασύγχρονη συζητήση κλπ

KEA 14/02/2011 Ρόλος εκπ/κού – μαθητή Web 2.0 •Προσδιορίζει/προσχεδιάζει τους στόχους του προγράμματος, του μαθήματος, της δεξιότητας, της δραστηριότητας •Παρακολουθεί χωρίς να επεμβαίνει, δίνοντας «χώρο» στους μαθητές για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους •Βοηθά τους μαθητές να προσδιορίσουν τους ρόλους τους μέσα στην ομάδα •Προωθεί τη συνεργατική μάθηση •Ενθαρρύνει την ανάπτυξη δημιουργικού διαλόγου

Η Συνεργατική Μάθηση είναι Δυναμική Μάθηση

Εκπαιδευτικός - Ενορχηστρωτής

KEA 14/02/2011 Κατασκευή Διαδικτυακών Μαθημάτων

KEA 14/02/2011 Δομή Σχεδιασμού ΔΜ Επίπεδα Υλικού Επίπεδα Μαθητή Επίπεδα Σεναρίου Διαφορετικά μαθησιακά στοιχεία (π.χ. Μαθησιακά αντικείμενα) δομούνται σε Eνότητες και ανάλογες Παιδαγωγικές Μεθοδολογίες Ο εκπαιδευόμενος κατασκευάζει το Προφίλ του και έχει ένα Ρόλο/ους. Δρα και μαθαίνει Ομαδικά και Ατομικά. Οι Μαθησιακοί Στόχοι οδηγούν στις ανάλογες Δομές όπου οι εκπαιδευόμενοι παίρνουν ενεργό μέρος. Και τα 3 στοιχεία λειτουργούν ταυτόχρονα στις Μαθησιακές Δραστηριότητες

KEA 14/02/2011 Παιδαγωγικός Σχεδιασμός – Σενάρια (CSCL Scripts) • Mακρο-σενάρια (Macro-scripts): παιδαγωγικά μοντέλα π.χ. Εργασία σε ομάδες με συνεργατική μάθηση • Mικρο-σενάρια (Micro-scripts): διαλογικά μοντέλα που τα εχουμε ενσωματώσει στα εργαλεία ή και έχουμε μάθει τους μαθητές/τριες να τα χρησιμοποιούν ως βήματα κριτικής σκέψης • Στοιχεία: εκπαιδευτικό υλικό, προσδιορισμός συμμετεχόντων και ομάδων, δομή κάθε ομάδας, ρόλοι, δραστηριότητες, διανομή ρόλων/δραστηριοτήτων/υλικού, αλληλουχία και συνοχή της εκπαιδευτικής οργάνωσης κλπ

KEA 14/02/2011 ΜΙΚΡΟ-Σενάριο * Επίπεδα κριτικής σκέψης

KEA 14/02/2011 Παιδαγωγικός Σχεδιασμός – Σενάρια (CSCL scripts) Παράδειγμα Διαδικασίας Μοντέλου για τον Εκπαιδευτικό (Collins, Brown & Newman, 1987) 1. Μοντέλο: μάθηση με παρατήρηση του τρόπου που εργάζεται ο εκπαιδευτικός βήμα βήμα από τους μαθητές/τρεις (ενσυναίσθηση) 2. Καθοδήγηση και βοήθεια από τον ‘ειδικό’: δασκαλοκεντρικό μοντέλο 3. Σταδιακή αποχώρηση 4. Αναστοχασμός της διαδικασίας: διόρθωση λαθών που τυχόν έγιναν από τον εκπαιδευτικό

KEA 14/02/2011 Παιδαγωγικός Σχεδιασμός – Σενάρια (CSCL scripts) Παράδειγμα στόχων τηλεμαθήματος • Εργασία στη μάθηση της ελληνικής ως ξένης γλώσσας (εκπαιδευτικές αρχές) • Δημιουργία ομάδων εργασίας σε διαφορετικά αντικείμενα • Επιτυχία στις εξετάσεις των μαθητών GCSE •

KEA 14/02/2011 Παιδαγωγικός Σχεδιασμός – Σενάριο (CSCL scripts)

Σκοπός Σεναρίων;

Σύγκλιση Οργάνωσης Οργάνωσης&Μάθησης

Ερωτήσεις;

KEA 14/02/2011 Aτζέντα •Θεωρία (20΄) – Διαδίκτυο 1.0 & 2.0 – Συνεργατική Μάθηση & Ρόλος Εκπ/κού - Μαθητή – Ερωτήσεις •Παραδείγματα (10΄) – Ελληνικό Σχολικό Δίκτυο – Διαχείριση Καινοτομίας •Εφαρμογή - Ερωτήσεις – Συζήτηση (30΄) –Κατασκευή τηλεμαθήματος για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας

KEA 14/02/2011 Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

KEA 14/02/2011 Διαχείριση Καινοτομίας στον 21ο Αιώνα

KEA 14/02/2011 Διαχείριση Καινοτομίας στον 21ο Αιώνα

KEA 14/02/2011 Διαχείριση Καινοτομίας στον 21ο Αιώνα

KEA 14/02/2011 Διαχείριση Καινοτομίας στον 21ο Αιώνα

KEA 14/02/2011 Διαχείριση Καινοτομίας στον 21ο Αιώνα

KEA 14/02/2011 Διαχείριση Καινοτομίας στον 21ο Αιώνα

KEA 14/02/2011 Διαχείριση Καινοτομίας στον 21ο Αιώνα

KEA 14/02/2011 Παιδαγωγική Αξιοποίηση •Επεξεργασία, αναστοχασμός επί δεδομένων •Δημοσίευση/ ανάρτηση εργασιών (σε ατομικό επίπεδο και συλλογικό) •Ασύγχρονη επικοινωνία (π.χ. για τη διατύπωση ερωτημάτων σχετικών με το μάθημα, την εργασία στο σπίτι κλπ) •Καταγραφή απόψεων και εμπειριών (π.χ. σχετικά με τη μαθησιακή εμπειρία) •Εξέλιξη μαθησιακή πορείας (ατομικός φάκελος) •Πρακτική συμμετοχής, συνεργασίας

Ερωτήσεις;

KEA 14/02/2011 Aτζέντα •Θεωρία (20΄) – Διαδίκτυο 1.0 & 2.0 – Συνεργατική Μάθηση & Ρόλος Εκπ/κού - Μαθητή – Ερωτήσεις •Παραδείγματα (10΄) – Ελληνικό Σχολικό Δίκτυο – Διαχείριση Καινοτομίας •Ερωτήσεις – Εφαρμογή - Συζήτηση (30΄) –Κατασκευή τηλεμαθήματος για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας

Πρακτική εφαρμογή learning/course/view.php?id=35ΕγγραφήΚΕΑ2011

KEA 14/02/2011 Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu * Διαδικτυακό Περιβάλλον: Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!