Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Advertisements

2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΣΩ (ΖΩ)ΤΗ ΦΥΣΗ» ΤΑΞΗ Ε΄ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΝΤΖΗ.
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΟικοΚοινωνία Η Συμβολή στην Ανάδειξη & Διατήρηση της Πολιτισμικής Κληρονομιάς των Τσιγγάνων: δράσεις νέων για νέους Ηλεκτρονική Εφημερίδα Φύλλο 2 ο.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
Μετάβαση του 13ου Νηπιαγωγείου στο 11ο Δημοτικό σχολείο Μυτιλήνης
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Διαβίωση στη Φύση – Μικροί Κατασκηνωτές Περιβαλλοντική Ομάδα Δημοτικού Σχολείου Νέας Χηλής Στ1 τάξη Υπεύθυνη προγράμματος: Ελένη Δελίδου Υπεύθυνη τμήματος:
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 1 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ.
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαι καλά με εμένα & με τους άλλους» Σχολικό έτος /Θ Δημ. Σχολ. Ροδοδάφνης.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Οι μικροί κύριοι και οι μικρές κυρίες αγγίζουν τις παιδικές ψυχές Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Τα άγρια ζώα της Ελλάδας
Η μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, θεωρείται μια εξαιρετικά κρίσιμη εμπειρία στη ζωή του παιδιού, επειδή θέτει τις βάσεις.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Ο Φοίβος και η Αθηνά ταξιδεύουν στην Ευρώπη!! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Τάξη: Στ΄1 Υπεύθυνη Δασκάλα: Ευτυχία Καλογερά Σχολικό έτος:
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
Γερμανία Μαρία Γεωργίου. Δευτέρα Πρωινό ξύπνημα στην Γερμανία. Η Miriam(το κορίτσι που φιλοξενούσε εμένα,την Γεωργία και την.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Η αναπηρία δεν είναι κολλητική
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Βραχναιίκων
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
73 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
1/θεσιο Νηπιαγωγείο Ισώματος
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
13 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιΐκων
Νηπιαγωγείο Φαρρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου Σχολικό έτος

Ποιοι είμαστε  Ένα τμήμα, υποχρεωτικό - πρωινό  Αίθουσα νηπιαγωγείου Κ. Μαζαρακίου, ουσιαστικά συστέγαση με το Δημοτικό Σχολείο Κ. Μαζαρακίου.

Σκοπός και στόχοι  Γενικός σκοπός είναι η διασφάλιση της ομαλής μετάβασης των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο. Στόχοι  Η Προετοιμασία των νηπίων για την επερχόμενη αλλαγή, ώστε να εξαλειφθεί το άγχος τους.  Η γνωριμία των νηπίων με τους χώρους και τα πρόσωπα του δημοτικού σχολείου, καθώς και η εξοικείωσή τους με τις εκπαιδευτικές μεθόδους και με τις δραστηριότητες της Α΄ τάξης.  Η προετοιμασία του Δημοτικού για την υποδοχή των νέων μαθητών και η ανάπτυξη συνεργασίας δασκάλων, εκπαιδευτικών ειδικοτήτων και νηπιαγωγών με την ανταλλαγή εμπειριών και με τον από κοινού σχεδιασμό δραστηριοτήτων.  Η Σταθερή συνεργασία ανάμεσα στις δύο σχολικές μονάδες και ενημέρωση για το προφίλ των μαθητών σε όλα τα επίπεδα.  Η πρώιμη αντιμετώπιση προβλημάτων προσαρμογής των μαθητών στην πρώτη τάξη.  Η συνειδητοποίηση και από την πλευρά των γονιών, της ενότητας, της συνεργασίας και της συνέχειας στην εκπαίδευση.

Καλώς μας ήρθες Άνοιξη  Η πρώτη μας δράση ήταν, το ραντεβού μας με τα παιδιά της πρώτης, στον προαύλιο χώρο του σχολείο για να καλωσορίσουμε την Άνοιξη. Μας έφεραν λουλούδια στο καλαθάκι τους, μας τα μοίρασαν και εμείς τους τραγουδήσαμε τα κάλαντα της Άνοιξης. Ήταν η πρώτη μας οργανωμένη επαφή και κοινή δράση, με την συνεργασία της δασκάλας της μουσικής που άρεσε πολύ στα παιδιά καθώς μοιράστηκαν την εμπειρία με τα παιδιά του δημοτικού, χάρηκαν με τα λουλούδια και το τραγούδι που τους είπαν και στην συνέχεια έπαιξαν μαζί στο προαύλιο.

Κάλαντα Λαζάρου Η δεύτερη δράση μας ήταν η επίσκεψη των παιδιών της πρώτης στην τάξη μας, τις παραμονές του Πάσχα, πάλι μαζί με την κυρία της μουσικής για να μας τραγουδήσουν τα κάλαντα του Λαζάρου. Αφού μας τα τραγούδησαν στην εκδοχή που τα γνώριζαν, τους τραγουδήσαμε και εμείς τα κάλαντα με την μελωδία και τα λόγια που τα είχαμε μάθει. Μας κεράσανε καραμελίτσες και εμείς με τη σειρά μας τους διηγηθήκαμε την ιστορία της Ανάστασης του Λαζάρου. Την γνώριζαν βεβαίως και τα παιδιά του δημοτικού και κάποιες φορές συμπλήρωναν την διήγησή μας. Ήταν μια πολύ χρήσιμη δραστηριότητα, γιατί μπορέσαμε και συνεργαστήκαμε πολύ αρμονικά με τα μεγαλύτερα παιδιά, και όλοι συνειδητοποίησαν ότι το νηπιαγωγείο δεν απέχει και πολύ από το δημοτικό, ούτε και το ότι το δημοτικό είναι κάτι το τόσο παράξενο και διαφορετικό. Τα μεγαλύτερα παιδιά αναπόλησαν τις ωραίες στιγμές τους από την φοίτησή τους στο Νηπιαγωγείο και μας είπαν πόσο θα τους άρεσε να ήταν ακόμα «νηπιάκια»…

Βάφουμε αυγά Η επόμενη δράση μας ήταν όταν καλέσαμε τα παιδιά της πρώτης με την κυρία τους για να βάψουμε τα αυγά του Πάσχα. Χαρήκαμε όλοι με αυτή την δράση, καθώς το βάψιμό των αυγών είναι από τα πιο αγαπημένα έθιμα. Τα πρωτάκια μας μίλησαν για το νόημα και των συμβολισμό της βαφής των πασχαλινών αυγών, ενώ και εμείς τους μιλήσαμε για πασχαλινά έθιμα από διάφορα μέρη της Ελλάδας.

Μάθημα στην πρώτη Στην συνέχεια ήρθε η σειρά μας να επισκεφθούμε το Δημοτικό σχολείο. Μπήκαμε στο «μεγάλο σχολείο» και αφού ξεναγηθήκαμε στο χώρο οδηγηθήκαμε στην αίθουσα της πρώτης. Εκεί παρακολουθήσαμε την κυρία Ελένη να κάνει μάθημα στα παιδιά, τα οποία μας υποδέχθηκαν με ιδιαίτερη χαρά και ενθουσιασμό στην τάξη τους. Μας έδειξαν τα βιβλία τους, τον τρόπο που δουλεύουν στην τάξη τους, μας κάλεσαν να συμμετέχουμε και εμείς στο μάθημά τους. Ήταν μια εμπειρία που μας ενθουσίασε, και μας έδειξε πως πολλά από αυτά που κάνουμε στο νηπιαγωγείο, γίνονται και στο δημοτικό, και πως δεν χρειάζεται να έχουμε κανένα άγχος ή φόβο για την είσοδό μας στο καινούργιο σχολείο τον Σεπτέμβριο.

Τελική γιορτή Η τελευταία μας κοινή δράση ήταν η διοργάνωση από κοινού και η τέλεση της τελικής σχολικής γιορτής. Στο χώρο της αίθουσας τελετών, πρώτοι, εμείς τα νήπια παρουσιάσαμε την γιορτή μας σε όλη την σχολική κοινότητα, και στην συνέχεια παρακολουθήσαμε την γιορτή των μεγαλύτερων παιδιών. Χορέψαμε, τραγουδήσαμε, μερικοί δακρύσαμε και λίγο από συγκίνηση, αλλά στο τέλος όλοι φύγαμε χαρούμενοι, γνωρίζοντας πως στο δημοτικό μας περιμένουν εξίσου όμορφα ταξίδια, σαν και αυτά που κάναμε στο Νηπιαγωγείο μας.!!!

Αξιολόγηση Το πρόγραμμα της ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό κρίνουμε πως στέφθηκε με επιτυχία. Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου γνώρισαν το «μεγάλο» σχολείο, έμαθαν τον τρόπο της λειτουργίας του, και συνειδητοποίησαν πως απλώς θα συνεχίσουν την φοίτησή τους σε ένα άλλο σχολείο όχι και τόσο διαφορετικό από το δικό τους. Συνεργάστηκαν αρμονικά με τα μεγαλύτερα παιδιά, τα οποία, όπως και οι εκπαιδευτικοί του δημοτικού τα αγκάλιασαν με στοργή και αγάπη, αποκομίζοντας και αυτοί με τη σειρά τους όλα τα θετικά από την συνεργασία των δύο σχολικών μονάδων. Καλή συνέχεια λοιπόν!!!!!