3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Advertisements

Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Μετάβαση του 13ου Νηπιαγωγείου στο 11ο Δημοτικό σχολείο Μυτιλήνης
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Σχέδιο Εργασίας: 14ο Νηπιαγωγείο
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Η μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, θεωρείται μια εξαιρετικά κρίσιμη εμπειρία στη ζωή του παιδιού, επειδή θέτει τις βάσεις.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Πολιτιστικό Πρόγραμμα “Εμπιστεύομαι – Δεν εμπιστεύομαι” Μαθαίνω να ζω με τους άλλους 6 ο Δημοτικό Σχολείο Μοσχάτου Τάξεις Δ1 & Δ2 Σχολικό έτος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
1Ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΡΗΝΙΔΩΝ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
4ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο
Σχέδιο Εργασίας: 14 ο Νηπιαγωγείο Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 42ου Δημοτικού Σχολείου και των 27ου και 71ου Νηπιαγωγείων Πάτρας, σας προσκαλούν.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Βραχναιίκων
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
73 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
1/θεσιο Νηπιαγωγείο Ισώματος
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
13 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιΐκων
Νηπιαγωγείο Φαρρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών Σχολικό έτος

Ποιοι είμαστε  Το 45 ο Ν/Γ Πατρών έχει δύο κλασσικά τμήματα, τμήμα ένταξης και ολοήμερο. Το σύνολο των παιδιών είναι 43.Το Α1 έχει 23 παιδιά (15 νήπια και 8 προνήπια),το A2: 20 παιδιά (10 νήπια και 10 προνήπια εκ των οποίων 5 του Τ.Ε. και 12 το ολοήμερο).  Το 29 ο Δημ. Σχ. έχει δύο τμήματα Α΄ τάξης με 15 παιδιά στο κάθε τμήμα.  Το 29 ο Δημοτικό Σχολείο και το 45 ο Νηπιαγωγείο δεν βρίσκονται στον ίδιο χώρο. Τα χωρίζει μια απόσταση περίπου ενός χιλιομέτρου και αυτό από μόνο του έχει τις δυσκολίες του. ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ  Νήπια και προνήπια του 45 ου Ν/Γ Πατρών.  Οι μαθητές της Α’ τάξης του 29 ου Δ.Σ.  Οι Νηπιαγωγοί : Πετροπούλου Μαρία Σπανού Αικατερίνη Παπαγεωργίου Κωνσταντίνα Ζωγραφοπούλου Αναστασία  Οι Δασκάλες : Γιαννοπούλου Ελένη Φρεμεντίτη Γαρυφαλλιά  Η Μουσικός- Ο Γυμναστής

Σκοπός και στόχοι  H γνωριμία των νηπίων με τους χώρους και με τα πρόσωπα του Δημοτικού Σχολείου.  Η εξοικείωση των νηπίων με τις εκπαιδευτικές μεθόδους και με δραστηριότητες της Α΄ τάξης του Δημοτικού.  Η εξάλειψη του άγχους και της ανησυχίας των νηπίων για το άγνωστο «μεγάλο σχολείο» και η πρώιμη αντιμετώπιση προβλημάτων προσαρμογής.

Δράση 1 η (Επίσκεψη γνωριμίας στο Δημοτικό Σχολείο)  Πριν την επίσκεψή μας στο Δημοτικό Σχολείο για το πρόγραμμα της μετάβασης, μιλήσαμε στα παιδιά για το Δημ. Σχ., για το πώς το φαντάζονται, τι κάνουν εκεί, τι μαθαίνουν, τι έχει μέσα η τσάντα τους, κ.ά. Υπήρχαν νήπια που είχαν μεγαλύτερα αδέλφια και ήξεραν να μας πουν γι΄ αυτά.  Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε το πώς φανταζόμαστε το Δ.Σ., επιλέξαμε κάποιες ζωγραφιές τις κολλήσαμε σε ταμπλό και αποφασίσαμε να τις δείξουμε στα παιδιά της α΄τάξης κατά την επίσκεψη μας εκεί.  Απευθύνεται: στα νήπια και τους εκπαιδευτικούς.  Χώρος υλοποίησης: 29 ο Δημοτικό Σχολείο.  Επιμέρους στόχος: Να γνωρίσουν τα νήπια το κτίριο, τους χώρους και τους εκπαιδευτικούς.  Διάρκεια: 10 λεπτά  Περιγραφή δράσης : Μετά από συνεννόηση με τις δασκάλες της Α ΄τάξης και την Διευθύντρια του 29 ου Δ.Σ. επισκεφτήκαμε το Δημοτικό. Η διευθύντρια και οι δασκάλες μας υποδέχτηκαν, μας ξενάγησαν, μας κέρασαν και εμείς τους χαρίσαμε τις αφίσες που είχαμε φτιάξει στο νηπ/γείο για το Δημ. Σχολείο.  Αξιολόγηση: Τα παιδιά εξοικειώθηκαν με τον εσωτερικό χώρο του Δημοτικού και ενισχύθηκαν οι σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ παιδιών και εκπαιδευτικών.

Δράση 2 η (Παρατήρηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας της Α΄ Δημοτικού)  Απευθύνεται:Σε νήπια, μαθητές Α τάξης Δημοτικού, δασκάλες της πρώτης.  Χώρος υλοποίησης: αίθουσα πρώτης τάξης  Επιμέρους στόχος:Να προσδιορίσουν ομοιότητες και διαφορές των δύο σχολείων.  Διάρκεια :30 λεπτά  Περιγραφή δράσης:Τη μέρα της μετάβασης μετά την ξενάγηση μπήκαμε με σειρά στην τάξη. Τα νήπια κάθισαν μαζί με τα παιδιά της πρώτης στα θρανία. Η δασκάλα μας έδειξε τα βιβλία της πρώτης και στη συνέχεια τα παιδιά διάβασαν το μάθημα της γλώσσας και έγραψαν ορθογραφία.Τα παιδιά του νηπ/γείου έγραψαν στον πίνακα το όνομά τους και την ημερομηνία.  Αξιολόγηση δράσης Τα παιδιά συνεργάστηκαν, συμμετείχαν, εξάλειψαν το άγχος τους και ένιωσαν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους.

Δράση 3 η (Ένα παραμύθι από εμάς στους παλιούς μαθητές)  Απευθύνεται:Σε νήπια, παιδιά της πρώτης δημοτικού, νηπιαγωγούς, δασκάλα.  Χώρος υλοποίησης:αίθουσα πρώτης τάξης  Επιμέρους στόχος:Να αναπτύξουν γλώσσα και επικοινωνία.  Διάρκεια: 30 λεπτά  Περιγραφή δράσης:Τα παιδιά κάθονται όλα μαζί στο τμήμα της α΄ τάξης και η νηπιαγωγός τους διαβάζει το παραμύθι ‘’Η Μέλπω η ξεχωριστή‘’. Τα παιδιά λένε τις εντυπώσεις τους και μετά τις ζωγραφίζουν και τις ανταλλάσσουν μεταξύ τους.  Αξιολόγηση δράσης Συνεργάστηκαν, επικοινώνησαν, μοιράστηκαν εντυπώσεις.

Δράση 4 η (Παιχνίδια γνωριμίας)  Απευθύνεται:Σε παιδιά νηπιαγωγείου και δημοτικού.  Χώρος υλοποίησης:Αυλή δημοτικού  Επιμέρους στόχος:Nα επικοινωνήσουν, να εξαλείψουν τυχόν φοβίες τους.  Διάρκεια:10 λεπτά  Περιγραφή δράσης:Τα νήπια και τα παιδιά της α΄ δημοτικού αλλά και μεγαλύτερων τάξεων συμμετείχαν σε παιχνίδια γνωριμίας στην αυλή του σχολείου με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού Φ.Α..  Αξιολόγηση δράσης: Γνώρισαν νέους φίλους, ένιωσαν χαρά και ασφάλεια.

Δράση 5 η (Τα παιδιά του Δημοτικού τραγουδούν και χορεύουν για εμάς)  Απευθύνεται:Σε όλους  Χώρος υλοποίησης:αίθουσα εκδηλώσεων Δημοτικού Σχολείου  Επιμέρους στόχος:Να αναπτύξουν θετική στάση απέναντι στο νέο σχολείο.  Διάρκεια:20 λεπτά  Περιγραφή δράσης:Στην αίθουσα εκδηλώσεων τα νήπια παρακολουθούν τραγούδια και χορούς από τα παιδιά του Δημοτικού (συμμετέχουν όλες οι τάξεις), με την βοήθεια της εκπαιδευτικού της Μουσικής του σχολείου. Τα νήπια και οι νηπιαγωγοί τραγούδησαν και χόρεψαν μαζί τους. Στο τέλος η δασκάλα της μουσικής τα κέρασε καραμέλες για να έχουν τη γλύκα της μέρας στο στόμα τους.  Αξιολόγηση δράσης:Τα παιδιά το ευχαριστήθηκαν και ένιωσαν ότι μπορούν να τα καταφέρουν.

Αξιολόγηση  Το πρόγραμμα ομαλής μετάβασης από το Νηπ/γείο στο Δημοτικό ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Οι στόχοι που θέσαμε υλοποιήθηκαν όσο ήταν δυνατόν. Τα νήπια συμμετείχαν στις δραστηριότητες και έφυγαν με τις καλύτερες εμπειρίες και συναισθήματα για την επαφή τους με το μεγάλο Σχολείο. Αισθάνθηκαν σιγουριά για τις δυνατότητες τους, απέβαλαν τον φόβο και την ανασφάλειά τους και προσμένουν με χαρά την ώρα που θα είναι και αυτά μαθητές του Δημοτικού Σχολείου.