Σχέδιο της Βασικής Δράσης 1/ΚΑ1 Erasmus+ (2018) Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων (ΚΑ1) Κινητικότητα εκπαιδευόμενων και προσωπικού (ΚΑ101) τομέα Σχολικής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
Advertisements

αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Η πολιτεία εμπιστεύεται τον εκπαιδευτικό Ανάπτυξη Σχεδίων Δράσης.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 5.1 Προετοιμασία για την επιλογή: ανακοίνωση, πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου, Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
 ΕΓΓΡΑΦΕΣ  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΘΕΡΒΑΝΤΕΣ  ΔΕΙΠΝΟ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΤΑΠΑΣ(ΙΣΠΑΝΙΚΟΙ ΜΕΖΕΔΕΣ)
ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης «Συμβατικές υποχρεώσεις στο πλαίσιο των σχεδίων.
Leonardo da Vinci- Πολυμερή σχέδια για την Μεταφορά Καινοτομίας Ημερίδα Πληροφόρησης & Ενημέρωσης για την Υποβολή προτάσεων 2009 Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών.
Τεχνική ημερίδα διαχείρισης ΚΑ1/ Tομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Όμιλοι Κινητικότητας: Προκλήσεις & Ευκαιρίες Aθήνα, 22 Οκτωβρίου 2015 Μαυρογιώργου.
Τελική Έκθεση: Πώςαποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός Σχεδίου Κινητικότητας Τελική Έκθεση: Πώς αποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός.
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Αθήνα, 15/10/2014 Μαρία Αδαμοπούλου, Στέλεχος.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Έλεγχοι : Διαδικασίες - Ευρήματα “ Έκθεση Ελέγχου χωρίς παρατηρήσεις” Αθήνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 22 Οκτωβρίου 2015 Φίλιππος Κουμπούνης Υπεύθυνος Οικονομικής.
Διεθνής Κινητικότητα: Νέα Δράση και Οδηγίες Διαχείρισης Γιαννούλη Βάσω Συντονίστρια Τομέα Ανώτατης Εκπαίδευσης Erasmus+, EM/IKΥ Erasmus+/Τομέας Ανώτατης.
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις (KA219) Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Σύμβαση Επιχορήγησης Καϊμακούδη Ελένη Στέλεχος Ι.Κ.Υ./ Εθνική Μονάδα Συντονισμού Πρόγραμμα.
ERASMUS +/ΚΑ2 ERASMUS +/ΚΑ2 Στρατηγικές Συμπράξεις 2016: Kύκλος ζωής του σχεδίου Aθήνα, Ελίνα Μαυρογιώργου ΙΚΥ-ERASMUS+/ Τομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης.
“Κύκλος ζωής και διαχείριση των σχεδίων Στρατηγικών Συμπράξεων –ΚΑ2”
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
ΕΘΝΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Κινητικότητα Προσωπικού (ΚΑ1)
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Leonardo da Vinci Certificate
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ Κάτοχος Χάρτη Κινητικότητας
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχέδιο της Βασικής Δράσης 1/ΚΑ1 Erasmus+ (2018) Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων (ΚΑ1) Κινητικότητα εκπαιδευόμενων και προσωπικού (ΚΑ101) τομέα Σχολικής Εκπαίδευσης

Βήματα αίτησης στη Βασική Δράση ΚΑ1 του Erasmus+ Ενημέρωση για τη δομή και το περιεχόμενο της Δράσης Επιλεξιμότητα Προθεσμίες Εγγραφή στο EU Login-Σύστημα Διαπίστευσης Λήψη Κωδικού PIC Αιτήσεις σε μορφή WEB Συγγραφή της αίτησης Υποβολή της αίτησης Αξιολόγηση της αίτησης Ανακοίνωση αποτελεσμάτων Οι δικαιούχοι φορείς καλούνται σε τεχνική ημερίδα από το ΙΚΥ , μετά την έγκριση της αίτησης και κατά τη φάση υπογραφής σύμβασης με την Εθνική Μονάδα.

Αναζητώντας λειτουργικά πρότυπα διαφοροποιημένης διδασκαλίας: Συνοδοιπόροι με την ετερότητα στην ψηφιακή τάξη Searching for functional models of differentiated teaching Travel companions with diversity in e-class Κωδικός υπ.αρ.2018-1-EL01-KA101-047336

ΑΙΤΗΣΗ Προφίλ και Εμπειρία: Σύντομη παρουσίαση σχολείου - δράσεών του Προφίλ και Εμπειρία: Σύντομη παρουσίαση σχολείου - δράσεών του εμπειριών και ικανοτήτων προσωπικού Ευρωπαϊκό Σχέδιο Ανάπτυξης: Τομείς που χρήζουν βελτίωσης Περιγραφή του Σχεδίου: Στόχοι και θεματικά πεδία με τα οποία σχετίζεται το σχέδιο νέες τεχνολογίες ψηφιακές δεξιότητες θέματα μεταναστών Προφίλ συμμετεχόντων Προετοιμασία Πρακτικές διευθετήσεις Διαχείριση Σχεδίου Προετοιμασία Συμμετεχόντων Κύριες Δραστηριότητες Δραστηριότητες μετά τη λήξη της κινητικότητας Αντίκτυπος Διάδοση αποτελεσμάτων σχεδίου Αξιολόγηση Προϋπολογισμός Περίληψη Σχεδίου

ΕΓΚΡΙΣΗ Το σχέδιο εγκρίθηκε και σύμφωνα με το αποτέλεσμα της αξιολόγησης η βαθμολογία μας ήταν 94,60/100. Τα κριτήρια της αξιολόγησης αφορούσαν τη συνάφεια του σχεδίου : 27,50/30 την ποιότητα σχεδιασμού και υλοποίησης : 38,60/40 τον αντίκτυπο, τη διάδοση αποτελεσμάτων και τη βιωσιμότητα του σχεδίου : 28,50/30.

ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ Έγκριση χρηματοδότησης Σχεδίου. Υπογραφή της Σύμβασης και καταβολή του 80% του ποσού που ορίζεται. Για την υπογραφή της Σύμβασης απαραίτητο έγγραφο ήταν απόσπασμα του πρακτικού του συλλόγου διδασκόντων για την αποδοχή του εγκεκριμένου σχεδίου, τη συγκρότηση παιδαγωγικής ομάδας και τον ορισμό υπευθύνου για το πρόγραμμα ERASMUS. Αποστολή Σύμβασης Επιχορήγησης και Παραρτημάτων αυτής για συμμετοχή στο Πρόγραμμα Erasmus KA1. Με την υποβολή της Τελικής Έκθεσης του συμμετέχοντα, μετά το τέλος της περιόδου κινητικότητας, καταβολή του υπόλοιπου ποσού της επιχορήγησης.

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΡΑΣΕΩΝ Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία των μαθημάτων Ιστορίας και Πληροφορικής σε δύο τμήματα της Α τάξης του σχολείου. Δειγματικές διδασκαλίες σε αντίστοιχες τάξεις άλλων σχολείων με χρήση νέων τεχνολογιών. Επίσκεψη στο 19ο ΓΕΛ Αθήνας που συγκεντρώνει μεγάλο αριθμό μαθητών προσφύγων, συνέντευξη με τη διευθύντρια για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το σχολείο. Διδακτικές επισκέψεις των τάξεων στο ψυχιατρικό κατάστημα στο Δαφνί, στα παιδικά χωριά SOS και στο Πρότυπο Εθνικό Νηπιοτροφείο Καλλιθέας όπου φιλοξενούνται και πρόσφυγες.

ICT BASED CLASSES 21-27/1/2019 Πολυπόρτη Παρασκευή ΠΕ86 Πληροφορικής Μαραμαθά Ουρανία ΠΕ02 Φιλόλογος INTEGRATION OF MIGRANT STUDENTS INTO EDUCATION AT SCHOOLS 21-25/1/2019 Τσουκαλά Βασιλική ΠΕ06 Αγγλικής Πεταλά Βαΐα ΠΕ04.02 Χημικός

ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Επαφή των εκπαιδευτικών με τα προγράμματα ERASMUS+. Εκσυγχρονισμός της διδασκαλίας. Χρήση εργαλείων και προγραμμάτων Web 2.0 και αξιοποίησή τους σε μαθησιακά περιβάλλοντα. Ανάπτυξη στρατηγικών για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής ποιότητας στο σχολείο. Βελτίωση γνώσεων στον τομέα της ενσωμάτωσης και της συμπερίληψης των μεταναστών-μαθητών και πρακτική καθοδήγηση στα διάφορα συστήματα που χρησιμοποιούνται παγκοσμίως. Συνάντηση συναδέλφων διαφορετικών εθνικοτήτων εντός της Ε.Ε, συζήτηση για πολιτισμικές διαφορές και δημιουργία δικτύου καθηγητών για μελλοντικές συνεργασίες. Προώθηση χρήσης ψηφιακών τεχνολογιών για διαμοιρασμό εμπειριών.

ICT BASED CLASSES Παρουσίαση από τους συμμετέχοντες των σχολείων τους. Δημιουργία εικονικών τάξεων στο “weschool” και “edmodo”. Εξοικείωση εκπαιδευτικών με online παιχνίδια όπως Kahoot, Quizlet και Actionbound. Σχεδιασμός μαθημάτων βάσει των νέων τεχνολογιών. Πρόσβαση σε ανοιχτά ψηφιακά υλικά. Δημιουργία παρουσίασης με το Prezi και εφαρμογή σε εικονική τάξη. Προβληματισμός για τα υπέρ και τα κατά της ψηφιακής μάθησης και τρόποι μετατροπής των μειονεκτημάτων σε πλεονεκτήματα για τους μαθητές. Εργασία σε ομάδες και δημιουργία ψηφιακών υλικών για κάθε συμμετέχοντα με διαφορετικό αντικείμενο. Παρουσίαση της αποτελεσματικής χρήσης των ψηφιακών εργαλείων και ψηφιακή αξιολόγησή τους. Ανατροφοδότηση. Τελετή απονομής των πιστοποιητικών.

INTEGRATION OF MIGRANT STUDENTS INTO EDUCATION AT SCHOOLS Παρουσίαση από τους συμμετέχοντες των σχολείων τους. Καταχώρηση καθημερινού προγράμματος σε διαδικτυακή εφαρμογή. Αναφορά στο εκπαιδευτικό σύστημα των συμμετεχόντων. Εξοικείωση εκπαιδευτικών με online παιχνίδια, όπως το Kahoot και το Actionbound. Κατανόηση της ενσωμάτωσης και της συμπερίληψης στην πολυπολιτισμική εκπαίδευση (Πολιτικές αντιμετώπισης του ρατσισμού). Κατανόηση του τρόπου επικοινωνίας των άλλων.

INTEGRATION OF MIGRANT STUDENTS INTO EDUCATION AT SCHOOLS Παρακολούθηση τάξεων με μετανάστες μαθητές από την Ευρώπη. Διαχείριση κρίσεων μαθητών-εκπαιδευτικών και εκπαιδευτικών-οικογενειών. Παρουσίαση τρόπων για να ξεπεραστούν τα συναισθηματικά και ψυχολογικά προβλήματα των προσφύγων. Επίσκεψη σε διαπολιτισμικό σχολείο με πρόσφυγες Εκπαιδευτικοί : ρόλοι και εκπαίδευση Ανατροφοδότηση - Τελετή απονομής των πιστοποιητικών

ΔΙΑΧΥΣΗ Αναλυτική Παρουσίαση στον Σύλλογο Διδασκόντων του προγράμματος Erasmus KA1 και της αποκτηθείσας εμπειρίας μας. Δημοσίευση του προγράμματος κινητικότητας στον τοπικό τύπο. Δημοσιοποίηση των δράσεων των εκπαιδευτικών στην ιστοσελίδα του σχολείου μας. Υλοποίηση δειγματικών διδασκαλιών με στόχο τον πολλαπλασιασμό των γνώσεων και εμπειριών.

ΔΙΑΧΥΣΗ Ενημέρωση της Συντονίστριας - Υπεύθυνης Παιδαγωγικής Ευθύνης του σχολείου. Επαφή και Συνεργασία με γονείς στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Δημοσίευση του προγράμματος στο ενημερωτικό εκπαιδευτικό δίκτυο Alfavita. Αδελφοποίηση με το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα με έδρα το Chatenay Malabry της Γαλλίας – Εκπαιδευτική επίσκεψη στο σχολείο από 13 έως 18 Μαρτίου 2019.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!