Γυμνάσιο Δρεπάνου Αργολίδας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Αναλυτικό Πρόγραμμα για την Πληροφορική στα Πλαίσια της Πιλοτικής Φάσης Εφαρμογής Ολοήμερου Ενιαίου Δημοτικού Σχολείου για τη σχολική χρονιά
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Σενάριο.
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
2 ος ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας.
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Διαθεματική πρόταση για τη διδασκαλία των ομηρικών επών και της περιγραφής έργου τέχνης Βασιλική Αφεντουλίδου Εκπαιδευτικός ΠΕ 02 Γυμνάσιο Σίφνου Δ/νση.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Σουρίδη – Μπαταγιάννη Παναγιώτα Φιλόλογος, ΜΔΕ 3o Γυμνάσιο Αργυρούπολης - Αθήνα.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
ΤΙΤΛΟΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΦΑΓΟΓΕΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑ / Ομάδα ανάπτυξης 5 ο ΓΕΛ ΚΕΡΚΥΡΑΣ.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
«Για δέντρα και φυτά μαθαίνω χίλια μυστικά…» Νηπιαγωγείο Δαμαριώνα Νάξου Υπεύθυνη Περιβαλλοντικού προγράμματος: Παντελέων Μιχαλίτσα.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Παιδαγωγικός στόχος Στοχεύει στη γνωστική ανάπτυξη, τη συναισθηματική ολοκλήρωση και την καλλιέργεια ικανοτήτων ταυτόχρονα του μαθητή/τριας.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Β΄ ΤΑΞΗ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ.
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Πολυμέσα και Υπερμέσα στη Διδασκαλία και τη Μάθηση
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δημιουργία σεναρίου.
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη»
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
2η επιμορφωτική συνάντηση 27 Φεβρουαρίου 2014
Λογισμικό Δημιουργικής Γραφής Kar2ouche Creative Writing
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γυμνάσιο Δρεπάνου Αργολίδας Από τα Κόμικς στην Ψηφιακή Αφήγηση: Μια Πιλοτική Εφαρμογή στην Οδύσσεια και στην Ιλιάδα του Ομήρου Γυμνάσιο Δρεπάνου Αργολίδας Ομάδα ανάπτυξης Αλεξάνδρα Κολοβού Φιλόλογος, ΠΕ02 ΝαYπΛΙΟ 7 ΣεπτεμβρΙου 2018

6 ψηφιακές ιστορίες σε Οδύσσεια και Ιλιάδα του Ομήρου σε μορφή βίντεο με τη χρήση του λογισμικού movie maker. Πρωτογενές υλικό: comic strips (ζωγραφιές και διάλογοι σε συννεφάκια) σχεδιασμένα με το χέρι. Προσθήκη φωνής, μουσικής, ηχητικών και οπτικών εφέ. Χρονικό πλαίσιο έργου: σχ. έτος 2012-2013: Οδύσσεια Α΄ τάξη σχ. έτος 2013-2014: Ιλιάδα Β΄ τάξη ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

Παραγωγή ψηφιακού υλικού από τους ίδιους τους μαθητές ως εκπαιδευτικού εργαλείου για μελλοντική διδασκαλία του μαθήματος. Χρήση βιωματικών μεθόδων διδασκαλίας που προσελκύουν το ενδιαφέρον των μαθητών και τους μετατρέπουν από παθητικούς δέκτες σε πρωταγωνιστές της μάθησης. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

Διδακτικοί στόχοι Στόχοι σχετικοί με το γνωστικό αντικείμενο: H κατανόηση του ομηρικού κειμένου από τους μαθητές και η ικανότητα αναπαραγωγής του σε άλλη μορφή που συνδυάζει ήχο και εικόνα. Στόχοι σχετικοί με τη χρήση της τεχνολογίας: Η εξοικείωση των μαθητών με λογισμικά επεξεργασίας ήχου (Audacity) και εικόνας (Movie Maker ) • Ανάπτυξη ψηφιακού γραμματισμού: οι μαθητές εξοικειώνονται με τη χρήση ποικίλων τεχνολογικών εργαλείων όπως οι υπολογιστές, οι ψηφιακές κάμερες, οι σαρωτές τα μικρόφωνα, τα λογισμικά σύνθεσης ψηφιακών αφηγήσεων.( Audacity, Movie Maker). Στόχοι σχετικοί με τις κοινωνικές δεξιότητες: 1.Η ανάδειξη και αξιοποίηση των ιδιαίτερων δεξιοτήτων και ενδιαφερόντων των μαθητών, κάτι που αποτελεί κεντρικό στόχο της εκπαιδευτικής διαδικασίας σύμφωνα με τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών. 2.Η καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, της δημιουργικότητας, της καινοτομίας, της συνεργασίας, της αυτενέργειας, της ενεργητικής συμμετοχής των μαθητών σε αυθεντικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα. ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ Περιβάλλον – Πλαίσιο Εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές: Ομήρου Οδύσσεια και Ιλιάδα Α΄ και Β΄ Γυμνασίου. Διαθεματική διασύνδεση: Καλλιτεχνικά Νεοελληνική Γλώσσα Χώρος υλοποίησης της δραστηριότητας: Εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου (συνεργασία με καθηγητή πληροφορικής). Απαιτούμενα εργαλεία: Audacity Movie Maker Ηλικιακή ομάδα Α΄ και Β΄ Γυμνασίου φύλο/κατανομή (αγόρια και κορίτσια ανάλογα με τους ήρωες της σκηνής) ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ Πρότερες γνώσεις Κατανόηση ομηρικού κειμένου (γεγονότα, ήθος ηρώων, αξίες ομηρικού κόσμου). εξοικείωση των μαθητών με τα εργαλεία παραγωγής ψηφιακών αφηγήσεων (Audacity,Movie Maker). Διάρκεια εφαρμογής σχ. έτος 2012-2013: Οδύσσεια Α΄ τάξη σχ. έτος 2013-2014: Ιλιάδα Β΄ τάξη ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ Διασκευή διαλόγων κειμένου Οδύσσειας μετά τη διδασκαλία του στην τάξη από το μαθητή με ιδιαίτερη κλίση στη ζωγραφική. Διόρθωση κειμένων, σχεδιασμός σκίτσων σε συνεργασία με την καθηγήτρια καλλιτεχνικών του σχολείου. Επιλογή μαθητών που ενσαρκώνουν τους ήρωες της σκηνής. Καταγραφή της φωνής τους στο εργαστήριο Πληροφορικής με το πρόγραμμα audacity με τη βοήθεια του καθηγητή πληροφορικής. Τελική δημιουργία με το πρόγραμμα Movie Maker. Τελευταία ψηφιακή αφήγηση: προσπάθεια συνέχισης της Ιλιάδας με βάση την Αιθιοπίδα-εφαρμογή στοιχείων ομηρικής λεξικογραμματικής, αφηγηματικές τεχνικές, εκφραστικά σχήματα πολιτιστικές αξίες. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ Συμφωνία με το βασικό στόχο του μαθήματος: ενεργητική συμμετοχή των μαθητών στην διδακτική διαδικασία. Διαθεματικότητα :Εικαστικά, Νεοελληνική Γλώσσα, Πληροφορική. Ανάρτηση τελικών προϊόντων στο you tube ενσωμάτωση στην ιστοσελίδα του σχολείου, παρουσίαση στην ολομέλεια της τάξης. Συναισθήματα χαράς, ενθουσιασμού και περηφάνιας από τους συμμετέχοντες μαθητές. Καλύτερη κατανόηση των κειμένων, ιδιαίτερα της Ιλιάδας. Εκδήλωση ενδιαφέροντος για συμμετοχή σε μελλοντικές δημιουργίες από άλλους μαθητές. Ο μαθητής που ανέλαβε το σχεδιασμό των σκίτσων βελτίωσε την τεχνική του και κέρδισε την εκτίμηση και το θαυμασμό των συμμαθητών του. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ

Περιορισμοί στην επιλογή της κατάλληλης μουσικής λόγω πνευματικών δικαιωμάτων. Δυσκολίες στη χρήση του Movie Maker. Δυσκολίες στην καταγραφή της φωνής των μαθητών. ΑΠΡΟΣΜΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ

ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ Ανάγκη υιοθέτησης βιωματικών μεθόδων διδασκαλίας του μαθήματος. Ανάδειξη των ταλέντων των μαθητών, καλλιέργεια φαντασίας, δημιουργικότητας, αφαιρετικής σκέψης, πρωτοτυπίας, αυτενέργειας, δεξιοτήτων ψηφιακού γραμματισμού. Αφόρμηση για υλοποίηση ανάλογης δραστηριότητας στη Νεοελληνική Γραμματεία της Α’ Γυμνασίου-συγγραφή και εικονογράφηση 2 παραμυθιών, ανάρτηση στην ιστοσελίδα με τη μορφή e- book Συνέχιση της δραστηριότητας με εμπλοκή περισσότερων μαθητών στη συγγραφή διαλόγων, στην εικονογράφηση, στην τεχνική επεξεργασία των ταινιών. Δημοσίευση του τελικού προϊόντος σε ένα πιο συνεργατικό Web-2 εργαλείο- ανάρτηση σχολίων, άμεση ανατροφοδότηση και αναστοχασμός. Εξοικείωση παιδιών στη χρήση εργαλείων δημιουργίας ψηφιακών κόμικς (Toondoo, Pixton, ComicStripCreator). Δημιουργία πολλαπλών αφηγήσεων για την ίδια σκηνή - δημιουργία υπερμεσικής αφήγησης όπου ο μαθητής θα έχει τη δυνατότητα να επιλέγει ο ίδιος τη συνέχεια της ιστορίας. Δημιουργία γεφυρών - προοργανωτών (advanced organizer) στις ραψωδίες που διδάσκονται από περίληψη. ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ

ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Πρόσθετο υλικό που αξιοποιήθηκε: Sadik, A. (2008). Digital storytelling: A meaningful technology- integrated approach for engaged student learning. Educational technology research and development, 56(4), 487-506. van Gils, F. (2005). Potential applications of digital storytelling in education. In 3rd twente student conference on IT. Yang, G. (2003). Comics in Education. Ανακτήθηκε από http://www.geneyang.com/comicsedu/ ΑΠΣ (2003) Αναλυτικό πρόγραμμα Σπουδών. Αθήνα: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, ανακτήθηκε από http://www.pi- schools.gr/programs/depps/ ΔΕΠΠΣ (2003) Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών. Αθήνα: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, ανακτήθηκε από http://www.pi-schools.gr/programs/depps ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΗΚΕ