Γεύση και Ζωή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

ΑΞΟΝΑΣ ΔΡΑΣΗΣ : ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΘΕΜΑ : ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ
Τι γνωρίζετε για την Aloe Vera ?
Χριστουγεννιάτικες επιθυμίες
Η ανάγκη Η ιδέα Η πρόταση Η ευκαιρία
Ισορροπημένη διατροφή
Σωστή Διατροφή !!! Γιατί πρέπει να πίνουμε φυσικούς χυμούς;
ΘΕΜΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΦΥΤΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
Χαμογελάστε στη ζωή τρώγοντας φρούτα
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
Ομάδα εργασίας ( ΚΙΤΡΙΝΗ ) : Δημήτρης Γ. Βασίλης Κ. Μαρία Γ. Νεκταρία Λ. Συντονιστές καθηγητές : Καραΐσκου Ελισάβετ, Πιτσιλαδής Βασίλης.
ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ (Οικιακή Οικονομία)
Facebook. Μέλη της ομάδας: Μέλη της ομάδας: Σοφία Βισκαδούρου Σοφία Βισκαδούρου Δέσποινα Αγγελίδου Δέσποινα Αγγελίδου.
Σ΄ενοχλεί κάτι? Εχεις κάποιο πρόβλημα?
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Τα μυστικα της υγειασ… για μικρουσ μαθητεσ
Πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιείτε το κινητό;
ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
Μια από τις πιο αστείες κι επιτυχημένες διαφημίσεις, είναι κατά τη γνώμη μου, αυτές της nova.
Σχολείο:10ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης Τομέας: Υγείας Πρόνοιας Τάξη:Βυπ3
Εργασία Οικιακής Οικονομίας “ΤΟ ΓΑΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ”
4o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ ‘’ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ’’
Ομάδα 5η: Λίπη και έλαια.
Ομάδες τροφών Ιουστίνη.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΡΕΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΕΠΠΑΙΚ ΑΡΓΟΥΣ
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ ΤΑΞΗ Β΄ ΤΜΗΜΑ 1 ΣΧ. ΕΤΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ «ΜΙΑ ΚΑΛΟΦΤΙΑΓΜΕΝΗ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ «ΜΑΡΙΑ – ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΚΑΚΟΚΕΦΑΛΟΥ»
Ομάδες τροφών Παναγιώτα & Ζαχαρούλα.
ΠΑΙΔΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ Όπως όλοι ξέρουμε, πολλοί άνθρωποι έχουν πρόβλημα με την υγεία τους. Έχετε σκεφτεί τι φταίει γι' αυτό; Μερικές φορές δεν έχουμε καλή διάθεση.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ ΤΑΞΗ Β΄ΤΜΗΜΑ 2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Εργασία για το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας Από τη μαθήτρια: Λιάνα Ιβάντσικ!!!
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Το πιο απαραίτητο υλικό για μια καλή σπιτική μαγειρική είναι η αγάπη για εκείνους για τους οποίους μαγειρεύεις Ομάδες τροφίμων.
Διατροφή και υγεία Ελένη Καλιάτση Α΄ Γυμνασίου 1ο Γυμνάσιο Άργους.
ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΕΨΗ ΣΤOΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
Δεν γράφουμε προγράμματα δίνουμε λύσεις… ΙΤ as a Service.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ
Νουνού Calciplus Έξυπνη και καλοφτιαγμένη θεωρώ τη διαφήμιση του γιαουρτιού νουνού calciplus.
«ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ» Η πορτοκαλιά ανθίζει μία φορά το χρόνο και η ανθοφορία της κρατάει 5-7 εβδομάδες. Ο καρπός της πορτοκαλιάς είναι το πορτοκάλι  Το δέντρο ευδοκιμεί.
Τίτλος διαφήμησης: Ricci Ricci by Nina Ricci - Jessica Stam Εργασία.
η Διαφήμιση στη ζωή μας Διαφημιστές: Πάνος Τριαντάφυλλος Χρήστος
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Πεπτικό σύστημα Από τι αποτελείται το πεπτικό σύστημα;
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
Στέλιος Μητρόπουλος Α2 Εργασία για τον όμιλο φυσικής αγωγής
Κατερίνα Τσιαδήμου Αρετή Παρδή Διονύσης Καραγιάννης Ζωή Γκιόζη
ΥΓΕΙΑ & ΤΡΟΠΟΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ
ΧΡΥΣΑ ΜΑΝΤΖΑ ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΑΪΣΚΟΥ
Ο αθλητισμός και ψυχική υγεία.
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
« Μεσογειακή Διατροφή – Ομάδες Τροφίμων »
ΛΙΠΙΔΙΑ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Όταν χρησιμοποιούμε τον όρο "κατανάλωση", αναφερόμαστε στη χρησιμοποίηση, το ξόδεμα ενός οικονομικού αγαθού για την ικανοποίηση κάποιας συγκεκριμένης.
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
Ποιο προϊόν διαφημίζει; – Περιγραφή διαφημιστικού μηνύματος.
Εργασία Οικιακής Οικονομίας
Εισαγωγή στην έννοια της ποιότητας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γεύση και Ζωή

Ποιο προϊόν διαφημίζεις ; Φυσικός χυμός Frulite Το video της διαφήμισης http://www.youtube.com/watch?v=GK0BaGTkxXo

Πόσο απαραίτητο το θεωρείς το προϊόν αυτό στην καθημερινή σου ζωή ; Μας παρέχει τις βιταμίνες που χρειαζόμαστε για να είμαστε υγιείς και να έχουμε ενέργεια όλη την ημέρα.

-Ποιες ανάγκες μπορεί να σου ικανοποιήσει ; Είναι ένα μέρος της υγιεινής μας διατροφής , είναι γευστικός και δροσιστικός.

-Τι πρόβλημα σου δημιουργεί η έλλειψη του ; Η έλλειψη του (βιταμίνες) μας δημιουργεί προβλήματα στην υγεία μας αρρωσταίνουμε πολύ εύκολα και αργούμε πολύ να αναρρώσουμε .

-Πόσο εύκολα μπορείς να το υποκαταστήσεις (αντικαταστήσεις) με ένα άλλο; Είναι εύκολο να το αντικαταστήσεις με ένα άλλο όσο αφορά την επωνυμία του προϊόντος. Το ίδιο το προϊόν όμως δεν μπορεί να αντικατασταθεί με κάτι άλλο

Για ποιους λόγους θα αισθανόσουν ικανοποίηση αν το αποκτούσες ; Θα αισθανόμουν ικανοποίηση αν το αποκτούσα γιατί μου αρέσει η γεύση του και μου παρέχει κάποιες βιταμίνες που είναι απαραίτητες για την προστασία του οργανισμού μου . Θεωρώ λοιπόν ότι η απόκτηση αυτού του προϊόντος συνδυάζει αυτό που έλεγαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι < το τερπνόν μετα του ωφελίμου > αυτό που μας ευχαριστεί είναι ταυτόχρονα καλό για την υγεία μας.

Βιβλιογραφία http://www.google.gr/search?gcx=w&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=frulite Aπό την μαθήτρια Νικολίνα Καραμαδούκη - Ρίτσου