Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μετανάστευση - Ένταξη των μεταναστών Βασίλειος Πανταζής Μετανάστευση, Διαδικασίες Ένταξης των Μεταναστών και των Παιδιών των Μεταναστών στην Ελληνική.
Advertisements

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ
Ευρωπαϊκή Ένωση 27 κράτη-μέλη 23 επίσημες γλώσσες
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
Ομάδα Φ Καλαϊτziδησ Κλεοβουλοσ Καραναστασησ Δημητρησ Κεσογλου Μαρινα
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ Τάξη Έ.
 Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα  Ε.Ο.Κ..
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Διδάσκων : Κουντούρης Νικόλας. Δρ. Πολιτειολόγος
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.1 Η Ευρωπαϊκή Διάσταση.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
Ευρωπαϊκή Ένωση – E.E. European Union – E. U..
Από τους μαθητές της Ε΄ τάξης Ζώη Αραδιπιώτη Άρη Αριστέιδου.
Παρουσίαση Μικροδιδασκαλίας Αντωνακάκης Γεώργιος Ηράκλειο 01/12/2014.
Στρατηγική «Ευρώπη 2020» ICT - θέσεις εργασίας - οικονομική ανάπτυξη - καθημερινότητα.
Αρχές Δικαίου Επιχειρήσεων
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Ιστορική Αναδρομή Η Ευρωπαϊκή Ιδέα, δηλαδή η ιδέα μιας κοινής ανθρωπιστικής Ευρώπης, αποτέλεσε όραμα πολλών φιλοσόφων (π.χ. Καντ, Κομένιος, Ουγκώ). Οι.
2.2 Άσκηση και κατάχρηση δικαιώματος  Συνισταμένη όλων των δικαιωμάτων είναι το δικαίωμα στην ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας κάθε ανθρώπου.  Το.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΠΛΑΤΩΝ Συνεργατική Δημιουργία Τέχνης για την Μείωση της Περιθωριοποίησης.
Η σημασία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Απουσία πολεμικών συγκρούσεων ανάμεσα σε κράτη-μέλη και σταθερότητα Κατάργηση της θανατικής ποινής, προσήλωση στους δημοκρατικούς.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΕΥΡΩΠΑΪΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΝΟΜΟΙΑ Χωρίς περιορισμούς η διακίνηση εμπορευμάτων και κεφαλαίων είναι πιο εύκολο Είναι ελεύθερη.
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
Cultural awareness and expression Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει.
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
Κριτήρια ένταξης των κρατών στην Ε.Ε. Κριτήρια ένταξης ενός κράτους στην Ε.Ε καθορίστηκαν: Πότε: 1953 Που: στο συμβούλιο της Κοπεγχάγης Ανανέωση: Ευρωπαϊκό.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗ 1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΔΙΕΘΝΟΥΣ.
5. Οι αξίες της ΕΕ Άρθρο 2 ΣΕΕ. Από τις αρχές στις Αξίες Η ΕΕ βασίζεται στις αξίες του σεβασμού της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, της ελευθερίας, της δημοκρατίας,
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Γιατί πρέπει να ενδιαφέρεται και να συμμετέχει ενεργά στις κοινές υποθέσεις ο πολίτης; Κοινές υποθέσεις είναι όλα όσα μας αφορούν ως πολίτες:
Να γνωρίσουν οι μαθητές τα δικαιώματά τους ως Ευρωπαίοι πολίτες. Να ενημερωθούν για την κοινωνική πολιτική αλλά και τη στρατηγική της Ε.Ε. έναντι.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
3. ΟΝΕ Ι. Θεσμικά όργανα Ευρωπαϊκό Σύστημα Κεντρικών Τραπεζών (ΕΣΚΤ) Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) 1. Συγκρότηση 1.1. ΕΣΚΤ= ΕΚΤ και εθνικές κεντρικές.
Η σύγχρονη παιδαγωγική σκέψη βρίσκεται ανάμεσα σε δύο ρεύματα, της κοινωνικής ανανέωσης και της κοινωνικής συντήρησης. Τα νέα άτομα στη διαδικασία της.
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ 11 Ιουνίου 2016 Ηλίας Τσουτσοπλίδης Σύμβουλος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΛΙΑΔΟΥ – ΤΑΧΟΥ ΣΟΦΙΑ «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ.
2 η Εργασία «ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ» Πάνος Πλαγάκης Έφη Φλώρου.
Bασικές Έννοιες Στην Ανάλυση της Ευρωπαϊκής Ενοποίησης-Ολοκλήρωσης
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Σ.Ηλιάδου-Τάχου, Επίκουρη Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Φλώρινας
Οι χώρες της Ε.Ε..
2. Σκοπός της ΕΕ Ειρήνη, αξίες, ευημερία.
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΈΝΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ
H Ευρωπαϊκή Ένωση.
5ο ΓΕΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Mathew Shane & David Kelch
«Η χώρα μου η Ευρώπη!!!» (ταξίδι γνωριμίας)
ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
Μαθημα 2ο Τα επαναστατικα κινηματα στην ευρωπη 19ος αιωνασ
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Σε όλα τα όργανα της Ε.Ε. αντιπροσωπεύονται τα κράτη-μέλη.
8.3. ΟΝΕ ΙΙΙ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Κεφάλαιο 19 Γλώσσες και θρησκείες.
Σ.Ηλιάδου-Τάχου, Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Φλώρινας
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ
8.6. Πολιτισμικά χαρακτηριστικά της Ε.Ε.
Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η προστασία των θεμελιωδών δικαιωμάτων στην ΕΕ
Γενική Θεώρηση των πολιτικών της ΕΕ: Κοινωνική αγορά;
Εκπαίδευση και μειονότητες
Ευρωπαϊκή Διακυβέρνηση Ακαδ. Έτος
Δέκα προτεραιότητες για την Ευρώπη
Διαπολιτισμική Προσέγγιση και Παγκοσμιοποίηση
Η Ευρωπαϊκή στρατηγική για την εκπαίδευση
Ενιαία Ψηφιακή Πύλη.
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis

Ποια είναι σήμερα τα κράτη της Ε.Ε.;

Περιγράψτε την κοινή πορεία των λαών της Ευρώπης για ειρηνική συνύπαρξη και συνεργασία.

Πότε αλλάζει ονομασία η ΕΟΚ και ποιες είναι οι προτεραιότητες της;

Όλοι οι Ευρωπαίοι πολίτες έχουμε κοινά στοιχεία, όπως: πιστεύουμε στη δημοκρατία και στην ελευθερία· σεβόμαστε τη «διαφορετικότητα» (Π.χ. πολιτισμικές διαφορές)· υποστηρίζουμε τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του ατόμου· οι περισσότεροι έχουμε κοινό νόμισμα (ευρώ)· ακολουθούμε το ευρωπαϊκό δίκαιο· εκτός από την εθνική μας ταυτότητα (π.χ. Έλληνας, Γάλλος), έχουμε και ευρωπαϊκά ταυτότητα· είμαστε τυπικοί στις υποχρεώσεις μας απέναντι στην ΕΕ. Ωστόσο, έχουμε και διαφορετικά στοιχεία, όπως: εθνική ταυτότητα· εθνική κληρονομιά — πολιτισμική ταυτότητα (πολιτισμός, παράδοση, ήθη και έθιμα)· μητρική, ξεχωριστή γλώσσα. Αυτό που περιμένουμε όλοι οι Ευρωπαίοι πολίτες από την ΕΕ είναι να εκ- πληρώσει τους οικονομικούς και κοινωνικούς στόχους της, που δεν είναι άλλοι από: τη διαμόρφωση κοινής πολιτικής για την αντιμετώπιση όλων των προβλη- μάτων· την ειρήνη στο χώρο της Ευρώπης (και έξω από αυτήν)· την αλληλοβοήθεια και τπ συνεργασία μεταξύ των λαών· την οικονομική και εμπορική ανάπτυξη των κρατών-μελών· την πολιτιστική και την κοινωνική ανάπτυξη της ενωμένης Ευρώπης· το σεβασμό των πολιτισμικών διαφορών· την ένταξη και τη συνεργασία όσο το δυνατόν περισσότερων χωρών.

Κάποια από τα θετικά σημεία που απορρέουν από τη συμμετοχή της χώρας μας στην Ευρωζώνη είναι: η μη ανάγκη μετατροπής σε συνάλλαγμα των χρημάτων για εμπορικούς και τουριστικούς σκοπούς· η σύγκριση της αξίας των εισαγόμενων προϊόντων με τα εγχώρια· η κατάργηση των δασμών των προϊόντων μεταξύ της χώρας μας και των λοιπών κρατών-μελών· η διευκόλυνση στις εμπορικές συναλλαγές μεταξύ των κρατών της Ευρωζώνης με τη χρήση ενιαίου νομίσματος. Ωστόσο, ενδέχεται να υπάρχουν και αρνητικά σημεία, όπως: η άνοδος των τιμών σε διάφορα προϊόντα· περιπτώσεις αδυναμίας της χώρας μας να αντεπεξέλθει στο διεθνή ανταγωνισμό· οικονομικά ελλείμματα· αισχροκέρδεια κατά τη στρογγυλοποίηση των τιμών.

Αύξηση γεωργικής και κτηνοτροφικής παραγωγής Ευημερία των πολιτών Προώθηση της ειρήνης Συμμετοχή στο διεθνές εμπόριο Ελεύθερη μετακίνηση πολιτών μεταξύ των κρατών - μελών Κατάργηση δασμών των προϊόντων μεταξύ των κρατών - μελών Πολιτιστική ανάπτυξη Ανθρώπινα δικαιώματα

Άνθρακα χάλυβα πόρους 1957 Ρώμης 1η Ιανουαρίου 1981 Μάαστριχτ στόχους κοινωνικοί