Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου –
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Σειρά Διδασκαλίας Μαθημάτων / Προαπαιτούμενες.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα της Πληροφορικής.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Πτυχιακή εργασία των Κωνσταντίνου Κουρμούση (1604)
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
2ο ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΕΡΡΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
Εξερευνώντας το πρότυπο (συναίσθημα, περιεχόμενο, αποτελέσματα) για τη διευκόλυνση της ανατροφοδότησης πολλαπλών πηγών Ομάδα Χάβαρη Χριστιάνα Καρασμάνη.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
Σενάριο.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Η διδασκαλία των δικτύων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με χρήση εικονικού περιβάλλοντος μάθησης Θ. Ζευγίτης Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής.
Τεχνολογίες Τηλε-Εκπαίδευσης και Εφαρμογές
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
Διδακτική Πληροφορικής
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Μαθήματα των ΤΕΕ ßΧρήση Η/Υ (για όλους τους τομείς) ßΥλικό Υπολογιστών (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΕργασιακό Περιβάλλον (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΣυντήρηση Υπολογιστών.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Γιώργος Σούλτης.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Διδακτική της Πληροφορικής
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
ΜΑΘΗΜΑ: «ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ»
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Επιμορφώσεις Εκπαιδευτικών ΠΕ19-20
Νικόλαος Τρουπιώτης - Γεωργία Βελέντζα
«Τρόποι δημιουργίας μιας μεταλλαγμένης Ψηφιακής τάξης»
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση «ΔΙΚΤΥΑ για το μάθημα Μετάδοση Δεδομένων & Δίκτυα Η/Υ Ι & ΙΙ στον Τομέα Πληροφορικής – Δικτύων των ΤΕΕ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ 18/11/2018 Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση

Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση Εισαγωγή Στη διδασκαλία των μαθημάτων πληροφορικής, ιδιαίτερος προβληματισμός δημιουργείται στις περιπτώσεις εκείνες που η θεματική ενότητα που διδάσκουμε, πραγματεύεται θεωρητικές έννοιες, νέες για τους μαθητές, που δυσκολεύονται να τις κατανοήσουν και να αντιληφθούν την πρακτική τους υλοποίηση ή λειτουργίες που ο μαθητής δεν μπορεί να παρακολουθήσει άμεσα. 18/11/2018 Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση

Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση Η λύση που προτείνεται Πραγματοποιείται με τη βοήθεια κατάλληλου εκπαιδευτικού λογισμικού που επιτρέπει στους μαθητές να παίζουν έναν πιο ενεργό ρόλο στη μάθηση, παρατηρώντας, ανακαλύπτοντας, εξάγοντας συμπεράσματα, όχι μόνο αποκτώντας νέα γνώση. Πολλαπλό όφελος επίσης προκύπτει και από τις προτάσεις διδασκαλίας που βασίζονται στις προσομοιώσεις λειτουργίας προτύπων Τ.Δ. ή Δ.Ε.Π. 18/11/2018 Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση

Το Εκπ. Λογισμικό των Δικτύων Το εκπαιδευτικό λογισμικό που παρουσιάζεται είναι παράγωγο του προγράμματος Λαέρτης της ενέργειας Οδύσσειας, με τίτλο «Λογισμικό Δικτύων» και χρησιμοποιήθηκε πρώτη φορά στα πλαίσια της Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης της «Οδύσσειας» που πραγματοποιήθηκε το σχολικό έτος 2001-2002. 18/11/2018 Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση

Το Λογισμικό ΔΙΚΤΥΩΝ αποτελείται από τέσσερις επιμέρους εφαρμογές: 18/11/2018 Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση

Επικοινωνία Δεδομένων (modem) 18/11/2018 Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση

Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση Επίπεδα OSI Βασικές Υπηρεσίες Διαδικτύου Αρχιτεκτονική Δικτύων Πρωτόκολλα & Λειτουργίες 18/11/2018 Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση

Λειτουργίες Μεταγωγής Τεχνικές Μεταγωγής Αλγόριθμοι Δρομολόγησης 18/11/2018 Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση

Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση Τοπικά Δίκτυα Ethernet Token Ring 18/11/2018 Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση

Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (1/2) Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, μπορούν να πραγματοποιηθούν κατά μέσο όρο 8 εργαστηριακές διδασκαλίες ανά σχολικό έτος, στα παραπάνω αντικείμενα, σε τμήματα, δυναμικότητας 18 κατά μ.ό. μαθητών το καθένα. Η διδασκαλία μπορεί να βασιστεί σε φύλλα δραστηριοτήτων με το εκπαιδευτικό λογισμικό και να αφορά στις ενότητες που ήδη αναφέρθηκαν. Οι Δραστηριότητες που υπάρχουν στο e-yliko (http://www.e-yliko.gr/htmls/plirsupp4.aspx) καλύπτουν πλήρως το Ε.Λ. των Δικτύων 18/11/2018 Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση

Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (2/2) Στο τέλος κάθε δραστηριότητας διάρκειας οι μαθητές συμπληρώνουν ερωτηματολόγιο που αφορά στην αξιολόγηση του Λογισμικού και στις δυσκολίες που ίσως συνάντησαν. Στη συνέχεια μπορεί να γίνει σχολιασμός αυτών που είχαν καταγράψει στα φύλλα δραστηριοτήτων. Παρατηρήθηκε κινητοποίηση και συμμετοχή όλων των μαθητών. 18/11/2018 Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση

Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Ένα πολύ καλό εκπαιδευτικό λογισμικό στα χέρια ενός καθηγητή χωρίς διάθεση, είναι άχρηστο, ενώ ακόμα κι ένα μέτριο ή ελλιπές εκπαιδευτικό λογισμικό, στα χέρια ενός καθηγητή με όρεξη και διάθεση να χρησιμοποιήσει τις Νέες Τεχνολογίες, μπορεί να αποτελέσει θαυμάσιο εργαλείο που θα οδηγήσει τους μαθητές στην αμφισβήτηση, την έρευνα και την ανακάλυψη. 18/11/2018 Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση

Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση Ερωτήσεις Καραγεώργος Παναγιώτης – pklink@sch.gr Λιάσκας Ταξιάρχης – tliaskas@sch.gr Παπαϊωάννου Γιάννης – ipapaioa@sch.gr www.e-yliko.gr Προτάσεις Διδασκαλίας για ΤΕΕ, ενότητα Πληροφορικής – Δικτύων Η/Υ 18/11/2018 Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση