<<MOOCS AND WEBINARs>>

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Coursera!.
Advertisements

Οικονομική Κρίση & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
MOOCs - Massive Open Online Courses.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC1/18 20/5/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 10 MOOCs Εφαρμογές ΤΠΕ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΜΑΖΙΚΑ ΑΝΟΙΚΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ (MOOCs) Διδάσκουσα: Καθηγήτρια.
Από το facebook στη σχολική επιθετικότητα: απόπειρες παραγωγής αυθεντικού μαθητικού λόγου σε περιβάλλον wiki Μαρία Νέζη PhD στη Διδακτική Επιμορφώτρια.
Μάθημα: Σύγχρονα Θέματα Διδακτικής των Μαθηματικών Εργασία Θέμα: Κινητές συσκευές στη μάθηση Ελένη Ελματζίδου (Α.Μ.: 400) Επιβλέπων: ΚΑΘ. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΛΕΜΟΝΙΔΗΣ.
ΠΜΣ «Διδακτική των Μαθηματικών» ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Χ. Λεμονίδης Καθηγητής ΠΔΜ Ακαδ. Έτος: Εφαρμογές (Apps) για Μαθηματικά.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Moocs - Καλές πρακτικές Ευγενία Τόκη Καθηγήτρια Εφαρμογών ΤΕΙ Ηπείρου, MSc, PhD Σπυρίδων Χρονόπουλος Επιστημονικός.
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Το 1989 τα Ηνωµένα Έθνη αναγνώρισαν το παιχνίδι ως δικαίωµα όλων των παιδιών, υπογραμμίζοντας τον θεµελιώδη του ρόλο στην παιδική ηλικία. Το παιχνίδι.
Χρήση Κειμενογράφου & Μέγεθος Εργασίας Το μέγεθος της εργασίας θα πρέπει να προσεγγίζει τον προκαθορισμένο αριθμό λέξεων, με μια απόκλιση ± 15%. Δηλαδή,
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Εκπαίδευση Ενηλίκων – Γενικό πλαίσιο (1) Ανέκαθεν οι άνθρωποι προσπαθούσαν να διευρύνουν τους γνωστικούς τους ορίζοντες εμπλουτίζοντας τις γνώσεις και.
Μαθησιακά Αντικείμενα – Ανοικτά Μαθήματα: Σύγχρονες Τάσεις και Προκλήσεις.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
Εισαγωγή στην Ανάλυση Γλωσσικών Δεδομένων Ενότητα 1: Η ελληνική γλώσσα μέσα από αριθμούς: Μετρήσεις και στατιστική στην υπηρεσία της γλωσσολογίας Γεώργιος.
Dagstuhl Seminar 10042, Demetris Zeinalipour, University of Cyprus, 26/1/2010 Anyplace: Μια Πληθοποριστική Υπηρεσία Πληροφορίας Εσωτερικών Χώρων
Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΣΥΕΕΠ Εισηγήτρια: Τσακίρη Θεανώ, PhD in Developmental Psychology, MA Education (Psychology), Παιδαγωγός Προσχολικής.
« Παναθηναϊκοί.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Εφαρμογές (Apps) για Μαθηματικά
6ο Διεθνές Συνέδριο για τις Εκπαιδευτικές Διδακτικές 2015 (Edu Didactics 2015): Συνδέοντας διδακτικές, ικανότητες και στάσεις απέναντι στην εκπαιδευτική.
ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Gamification/Παιγνιοποίηση
Βασικά στοιχεία για τα Μαζικά Ελεύθερα Διαδικτυακά μαθήματα MOOCs
Ανοιχτά Μαθήματα: Προσεγγίσεις και Προοπτικές
Τζένη Παγγέ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Παπαγεωργίου Κωνσταντίνος, ΠΕ70
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Η βιβλιοθήκη του ΤΕΙ Σερρών συναντά την πολιτιστική δράση της Unesco
Ερευνητική εργασία Α΄ και Β΄ τετραμήνου
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤμΗμα ΔιοΙκησηΣ &ΔιαχεΙρισηΣ Εργων
ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Βλάχου Βασιλική ΤΕΙ Θεσσαλίας
Λιβέρη Δήμητρα Επιβλέπων: Γκρίτζαλης Δημήτρης
Ιωάννης Νικολάου Αναπληρωτής Καθηγητής
Διαρρύθμιση Διδακτικού Χώρου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ «ΦΙΛΟ-ΣΟΦΕΙΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΣ ΠΕΡΙ ΗΘΙΚΗΣ»
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Τζενη παγγε Καθηγητρια πτν Πανεπιστημιο ιωαννινων
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
Μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα (OpenDelos)
Nέο Πρόγραμμα Αθήνα, Ιούνιος 2014.
اـيلعلا تاـساردلا ةدامع
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Συγγραφική ομάδα πχ. Κωνσταντίνος Παπακώστας1, Ειρήνη Παπαδοπούλου2
Τεχνολογίες Μάθησης
Παιδαγωγικού Ινστιτούτου & Εκπαιδευτικής Πύλης του Υ.Π.Ε.Θ.
Εκπαιδευτική πολιτική (ΕΚ)
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
NATIONAL SUPPORT SERVICES EPALE CY
Η Ελλάδα κατά την πρώιμη ψυχροπολεμική περίοδο,
Βέλτιστες πρακτικές Ανοικτής Διακυβέρνησης - Παραδείγματα Εφαρμογής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

<<MOOCS AND WEBINARs>> ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ <<MOOCS AND WEBINARs>> Εργασία φοιτητών ΠΤΝ με επίβλεψη και διορθώσεις ΜΑΘΗΜΑ: Πληροφορική και εκπαίδευση ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: Τζένη Παγγέ ΕΞΑΜΗΝΟ : ΣΤ΄ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: Βασιλοχρήστου Ιωάννα Α.Μ.:5421 Ιωαννίδου Κατερίνα Α.Μ.:5466 Λαμπριανίδου Αθανασία Α.Μ:5517 Λόνδου Σοφία Α.Μ.:5524 Μανώλα Αναστασία Α.Μ.: 5538 Σεραφειμίδου Ολυμπία Α.Μ.:5615

Εισαγωγή η τεχνολογία στον τομέα της εκπαίδευσης παρουσιάζει σημαντικές αλλαγές Αναλυτικότερα, τα Μαζικά Ελεύθερα Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOC) είναι μια καινοτόμα πρόταση μάθησης στον εκπαιδευτικό κόσμο. Τα MOOC κάνουν την εμφάνισή τους για πρώτη φορά το 2008 (Liyanagunawardena, Adams & Williams, 2013) έγιναν δημοφιλή το 2012 ΠΑΡΟΧΟΣ= Πανεπιστήμιο του Stanford . ‘Οι New York Times’ ονόμασαν το 2012 ως ΄΄τη χρονιά των MOOC΄΄.

Τι είναι το MOOC; Ένα MOOC είναι μια μορφή online μαθήματος έχει ανοιχτή πρόσβαση Προσφέρεται μέσω του διαδικτύου. Τα MOOC είναι: <<massive>> ------> μαζικά << open>> ------> ελεύθερα <<online>> ------> διαδικτυακά <<courses>> ------> μαθήματα χρησιμοποιεί παραδοσιακές παιδαγωγικές πηγές, όπως για παράδειγμα συζητήσεις , χρονοδιαγράμματα, εργαλεία αξιολόγησης κλπ. Αυτό που χαρακτηρίζει τα MOOC είναι η χρήση βιντεοδιαλέξεων

Τι είναι το WEBINAR; Το WEBINAR (Web- based seminar) είναι: διάλεξη, εργαστήριο ή σεμινάριο και εφαρμογή της ηλεκτρονικής μάθησης και μάθησης από απόσταση. Η συμμετοχή μπορεί να γίνει είτε online σε πραγματικό χρόνο είτε Offline δηλαδή βιντεοσκοπημένα σε οποιαδήποτε στιγμή επιθυμεί ο εκπαιδευόμενος.

Μέθοδοι Αξιολόγησης Δύο είναι οι συνηθέστερες μέθοδοι αξιολόγησης των εκπαιδευομένων : Η αυτόματη βαθμολόγηση ερωτήσεων κλειστού τύπου από τον διδάσκοντα 2. Η αξιολόγηση των εργασιών των φοιτητών από άλλους φοιτητές.

Τα θετικά και τα αρνητικά στοιχεία των Moocs Θετικά Το παιδαγωγικό μοντέλο (κονεκτιβισμός.) Η κοινωνικότητα των συμμετεχόντων. Μάθηση από απόσταση Απευθύνονται στο ευρύ κοινό. Σμμετέχουν χιλιάδες άνθρωποι. Χαρακτηρίζονται από τα στοιχεία μαζικότητας και αυτονομίας.

Αρνητικά χαρακτηριστικά ανήκουν στη νέα τεχνολογία με αποτέλεσμα τα πορίσματα για την αξία τους ή τους κινδύνους που εγκυμονούν να μην είναι γνωστά Η επικοινωνία με τους διδάσκοντες δεν είναι πάντα εύκολη και δεν υποστηρίζεται σε όλα τα MOOCs. Στις μεθόδους αξιολόγησης υπάρχουν προβλήματα ως προς τη διαχείριση και την αυστηρότητα. Πολλοί συμμετέχοντες γράφονται στα διαδικτυακά μαθήματα αλλά δεν τα ολοκληρώνουν

Οι περισσότεροι εκπαιδευόμενοι δεν είναι ενεργοί χρήστες. Όσα Mοοcs παρέχουν πιστοποίηση έχουν να αντιμετωπίσουν και προβλήματα που αφορούν λογοκλοπή και δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας. η μαζικότητα κάνει τα MOOCs απρόσωπα και την επικοινωνία με τον διδάσκοντα μικρή.

Κατηγορίες Moocs Τα Moocs διακρίνονται σε xMooc και σε cMooc. cMooc:(connectivist mooc) βασίζεται στον κονεκτιβισμό και στην συνεργατική θεωρία μάθησης. xMooc: (extended Mooc) στηρίζονται στην μετάδοση μαθησιακού περιεχομένου μέσω του συμπεριφορισμού , Η αξιολόγηση των συμμετεχόντων γίνεται είτε μεταξύ τους ή με αυτοαξιολόγηση.

Παραδείγματα των cMooc-xMooc cMooc: An Open Online Course ,που βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση : http://edfuture.desire2learn.com/.) xMooc: τα xMooc διακρίνονται σε δύο υποκατηγορίες: σε κερδοσκοπικά ( Coursera και η Udacity.) σε μη κερδοσκοπικά μοντέλα ( Edx και Futurelearn, οι οποίες είναι επέκταση του Open Courseware του MIT.) (άλλο Παράδειγμα xMooc είναι το μάθημα ''Video Games and Learning'' του πανεπιστημίου Wiscosin-Madison ,- Coursera : https://class.coursera.org/videogameslearning-001/class.)

Μέθοδος Διδασκαλίας Κονεκτιβισμός Εξατομίκευση Συνεργασία Εικόνα Εφαρμογή

Τυπική μη-τυπική και άτυπη μάθηση Η Δια Βίου Μάθηση (η απόκτηση γνώσεων από τη στιγμή της γέννησης του ανθρώπου και καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής του) <<περιλαμβάνει κάθε δραστηριότητα μάθησης τυπική, μη τυπική ή άτυπη που έχει ένα συγκεκριμένο σκοπό, πραγματοποιείται σε συνεχή βάση και έχει ως κύριο στόχο τη βελτίωση των γνώσεων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων .>> (Jarvis,2009 Παγγέ, 2005 Ε.Ε. ,2001)(http://www.disabled.gr/nomos-3879- fek-163a21-9-2010-anaptixi-tis-dia-viou-mathisis-ke-lipes-diataxis/ ) Ν3879/2010: Τυπική μάθηση: Περιλαμβάνει όλες τις βαθμίδες του εκπαιδευτικού συστήματος. Μη τυπική μάθηση: Αφορά συγκεκριμένους εκπαιδευόμενους έχοντας συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς στόχους. Είναι δηλαδή μια οργανωμένη εκπαιδευτική δραστηριότητα η οποία διαφοροποιείται από το τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα. Άτυπη μάθηση: Είναι μια διαδικασία μάθησης κατά την οποία το άτομο κατά τη διάρκεια της ζωής του αποκτά γνώσεις και αξίες μέσα από την αλληλεπίδραση του με το περιβάλλον.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Regena F.Nelson, 2013, Scaling up: Using Moocs to increase Accessibility and personalization for students, International Journal of Education , Vol 1, No 2 Όλγα Αζιλαζιάν, 2014 Η Εκπαίδευση του Μέλλοντος (Future Education)- Moocs, στο: www.epixeiro.gr Παπαδάκης Σταμάτης-Καλογιαννάκης Μιχαήλ, Mooc , Massive open online courses. Μια πρώτη επισκόπηση του πεδίου Ροζίτα Τσώνη, Πηνελόπη Γκέκα, Ευδοξία Σιόλου, Αθανάσιος Σύψας, Τζένη Παγγέ 2013, Ο ρόλος του δασκάλου στα Moocs, (The role of the tutor in MOOC), Volume 5-Section B. PROCEEDINGS of 7 th International Conference in Open & Distance Learning- November Athens, Greece William D. Milheim 2013, Massive Open Online Courses (MOOCs): Current Applications and Future Potential Educational Technology , Volume 53, Number 3, www.asianvu.com Ανδρέας Δ.Βαβαλάς, 2010, Από την τυπική στην μη τυπική & την άτυπη μάθηση, Retrieved from in.gr

Ασκήσεις Ποια μαθήματα έχετε παρακολουθήσει σε MOOCs και από ποιον πάροχο Εχετε παρακολουθήσει webinars και ποια Από πού είναι η παρακάτω εικόνα;