Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Μαθησιακά Αντικείμενα – Ανοικτά Μαθήματα: Σύγχρονες Τάσεις και Προκλήσεις.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Μαθησιακά Αντικείμενα – Ανοικτά Μαθήματα: Σύγχρονες Τάσεις και Προκλήσεις."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Μαθησιακά Αντικείμενα – Ανοικτά Μαθήματα: Σύγχρονες Τάσεις και Προκλήσεις

2 Για να δούμε τι θα δούμε Αποθετήρια Μαθησιακών Πόρων Τo κίνημα των MOOCs  Πώς λειτουργούν τα MOOCs  Σχεδίαση υλικού για MOOCs Θέματα προς διερεύνηση

3 Αποθετήρια Μαθησιακών Πόρων 3 Στην πραγματικότητα είναι ένας χώρος στο διαδίκτυο ο οποίος προσφέρει πρόσβαση σε μια συλλογή από μαθήματα, ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό, εργασίες κλπ. World Lecture Hall (WLH) [http://wnt.cc.utexas.edu], The Globwide Network Academy (GNA) [http://www.gnacademy.org], Element K [http://www.elementk.com], UNIVERSAL [http://www.ist-UNIVERSAL.org], Click2learn [http://home.click2learn.com/], OnlineLearning.net (OLn) [www.onlinelearning.net], DigitalThink [http://www.digitalthink.com], Mc Graw-Hill OnLine Learning [http://www.mhonlinelearning.com/].

4 4 Αποθετήριο Μ.Α. - Διαδικτυακός μεσίτης μαθησιακού υλικού - Ορισμός Τα μεσιτικά συστήματα πόρων μάθησης θεωρούνται ως τα “state-of- the-art” συστήματα τα οποία διευκολύνουν την δημοσιοποίηση, προσφορά, εύρεση και ανταλλαγή πόρων μάθησης μια on-line οντότητα-σύστημα που αλλιώς λέγονται:  Learning content repositories  Learning portals Μέσω του οποίου κάποιος χρήστης προσφέρει υλικό ενώ κάποιος άλλος ζητά να έχει πρόσβαση σε αυτό. η υπηρεσία αυτή περιλαμβάνει δύο τύπους χρηστών:  χρήστες οι οποίοι προσφέρουν τα προϊόντα/υλικό τους (στην προκειμένη περίπτωση μαθησιακό υλικό) προς ευρεία διανομή (προμηθευτές του συστήματος) και  χρήστες που αποκτούν πρόσβαση στα προϊόντα που προσφέρονται (καταναλωτές του συστήματος).

5 5 Οι χρήστες―οργανισμοί είναι πανεπιστήμια, επιχειρησιακές σχολές, εκπαιδευτικά ιδρύματα ή εταιρίες, ενώ τα άτομα/χρήστες του συστήματος μπορεί να είναι καθηγητές, ερευνητές ή εκπαιδευτικοί. Το μαθησιακό υλικό που προσφέρεται μπορεί να είναι web courses, power-point slideshows, video, simulations, κοκ είτε υλικό που παραδίδεται σε πραγματικό χρόνο π.χ. διαλέξεις χρησιμοποιώντας videoconferencing. Αποθετήριο Μ.Α. - Διαδικτυακός μεσίτης μαθησιακού υλικού - Χρήστες

6 6 Αλυσίδα προσφερόμενων υπηρεσιών

7 7 Εκπαιδευτικοί μεσίτες Πλεονεκτήματα:  Πρόσβαση σε μια πληθώρα μαθημάτων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων μέσω ενός και μόνο καναλιού επικοινωνίας.  Δημοσιοποίηση εκπαιδευτικού υλικού  Ευκαιρία σύγκρισης των διαφορετικών παροχέων, των προσφερόμενων μαθημάτων και του κόστους. Μειονεκτήματα:  Έντονος συναγωνισμός μεταξύ των διαφορετικών παροχέων εκπαιδευτικών προγραμμάτων.  Ανάλογα με την έμφαση που δίνεται στην ποιότητα των υπηρεσιών, η φήμη κάποιου παροχέα μπορεί να σπιλωθεί εξαιτίας του χαμηλού επιπέδου υπηρεσιών που παρέχει κάποιος άλλος μέσω της ίδιας πύλης.  Αδυναμία ελέγχου των νέων μελών της πύλης.

8 8 Προς ένα δίκτυο από μεσίτες

9 Προς μία έξυπνη αναζήτηση

10 10 Προς μία έξυπνη αναζήτηση SMETE Search API, Edina XML APIs and RSS Developer’s Kit: http://www.edna.edu.au/developers  Java classes and WSDL (Web Services Description Language) to access SOAP-based federated search service.  Syntactically & semantically similar to Google Web API and OAI PMH.  Flexible query language supports Lucene query string or IEEE LOM fields.

11 11 Προς μία έξυπνη αναζήτηση

12 12 Ελληνικά Websites

13 MOOC – Massive Open Online Course  Ανοιχτή πρόσβαση σε όλους  Μαζική συμμετοχή στη δια βίου μάθηση  Κανένα κόστος συμμετοχής Συζήτηση για premium users  Με ή χωρίς πιστοποίηση

14 Ιστορία των MOOC  2007, πρώτο MOOC, Utah State University, ~50 συμμετέχοντες από 8 χώρες  2011, 160.000 συμμετέχοντες σε μάθημα τεχνητής νοημοσύνης

15 Page 15 OfferingFeedbackCertificatePaceDidactics EdXCourseInstructor/ automated AchievementPacedInstructor led UdacityCourseInstructor/ automated Achievement/ Participation PacedInstructor led CourseraCourseInstructor/ Automated/ Peer Achievement/ Participation PacedInstructor led Ted EdLecture--Self-directedInstructor led Khan Academy Lecture-BadgesSelf-directedInstructor led cMOOCCoursePeerNone/Achievement/ Badges PacedConnec- tivism MMOOCCoursePeer / instructorBadges / RecognitionPacedConnec- tivism Saylor.orgPrograms--Self-directedInstructor led OERuPrograms-DiplomaSelf-directed-

16 Συνεργασία για παράδοση MOOCs

17 Let’s look at one….

18 Segmenting Lectures: 7 weeks X 6-8 videos X 10-12 min

19 Συμμετοχικότητα στα MOOCs

20 Μαθησιακό υλικό

21 Embedded quizzes

22 Συζητήσεις - συνεργατικότητα

23 Τι είπατε; … 160.000 + εκπαιδευόμενοι;

24

25 Κόστη Μέσο κόστος δημιουργίας ενός μαθήματος MOOC: $15,000-$50,000 Κάθε καθηγητής επενδύει: 100 ώρες στη δημιουργία ενός μαθήματος MOOC

26 Εγγραφές - Αποφοιτήσεις… 60,000 έκαναν εγγραφή για το Introduction to Astronomy (Duke Univ.) στο Coursera. 28,500 έκαναν εγγραφή για το Introduction to Solid State Chemistry στο edX.  3.5% και 1.7% oλοκλήρωσαν τη φοίτηση http://www.openculture.com/2013/04/the_big_problem_for_moocs_visualized.html

27 Σύνοψη

28 Selection criteria by EPFL (1/2) VALUE  Do the faculté and the section approve this proposal?  Will this course reach high visibility? To which extent is it 'unique' ?  Is the teacher known as a good teacher?  What's the added-value compared to the existing course? Does it address a problem?  How many students currently take this course at EPFL?  Does the MOOCs contribute to networks in which EPFL is involved in (RESCIF, EuroTech)?

29 Selection criteria by EPFL (2/2) FEASIBILITY  Does the teacher have already a high quality material: demos, applets, assignments, textbook?  Does the teacher have a team around him that may do the production (with central assistance)?  Is the teacher available enough to produce the course and to run it ?  Will the teacher remain in charge of this course for several years ?  Is the proposed platform appropriate?  Is the financing of the MOOCs assured?

30 Καταλήγοντας…… Να αποφύγουμε άκριτη υιοθέτηση αλλά να τολμήσουμε να υιοθετήσουμε πρακτικές….


Κατέβασμα ppt "Μαθησιακά Αντικείμενα – Ανοικτά Μαθήματα: Σύγχρονες Τάσεις και Προκλήσεις."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google