Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ

2 ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ 14-15/10/2017 25-26/11/2017 16-17/12/2017 13-14/1/2018
30/11/2017: Παράδοση ερευνητικής πρότασης 31/01/2018: Παράδοση τελικής εργασίας

3 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: ΜΙΑ ΤΕΛΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Προγραμματισμός ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: ΜΙΑ ΤΕΛΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Μέγεθος: λέξεις (εξαιρούνται εξώφυλλο, πίνακες περιεχομένων, πίνακας βιβλιογραφίας, παραρτήματα κλπ) Παραδοτέα: Δύο Φάσεις φάση α. 30/11/2017: Ερευνητική Πρόταση (3 μονάδες, λέξεις) φάση β. 31/1/2018: Τελική Εργασία (7 μονάδες, συνολικά λέξεις)

4 ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ-ΠΗΓΕΣ
Bryman, A. (2017). Μέθοδοι κοινωνικής έρευνας Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός Ζαφειρόπουλος, Κ. (2015). Πώς γίνεται μία επιστημονική εργασία. Εκδόσεις Κριτική. «Μέθοδοι έρευνας στις επιχειρήσεις και την οικονομία», (Sauders, Lewis, Thornhill), Εκδόσεις “Δίσιγμα – Pearson” 2014 Cohen, Louis, Lawrence Manion, and Keith Morrison. (2012 ) Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας. Μεταίχμιο. Τσιπλητάρης, Α.Φ., Μπάμπαλης, Θ.Κ., (2011) Δέκα παραδείγματα μεθοδολογίας επιστημονικής έρευνας: από τη θεωρία στην πράξη. Αθήνα: Διάδραση.

5 ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ-ΠΗΓΕΣ
Παρασκευοπούλου – Κόλλια, Ε. (2008). Μεθοδολογία ποιοτικής έρευνας στις κοινωνικές επιστήμες και συνεντεύξεις. Open Education, 4(1) Earley, M. A. (2014). A synthesis of the literature on research methods education. Teaching in Higher Education, 19(3), Zirkel, Sabrina, Julie A. Garcia, and Mary C. Murphy. (2015) "Experience-sampling research methods and their potential for education research." Educational Researcher 44.1 : 7-16.

6 Δομή Τελικής Εργασίας Εισαγωγή
Ερευνητικοί Στόχοι, Ερωτήματα & Υποθέσεις Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Ερευνητική Μεθοδολογία Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Έρευνας Ανάλυση, Σύνθεση & Σχολιασμός Συμπεράσματα & Προτάσεις Βιβλιογραφία Παραρτήματα

7 Ορισμός Έρευνας Η συστηματική, αντικειμενική και επιστημονική συγκέντρωση πληροφοριών με στόχο τη λήψη αποφάσεων για την επίλυση προβλημάτων

8 Γιατί έρευνα? Συχνά απαιτείται η λήψη αποφάσεων που απαιτούν επιπρόσθετες πληροφορίες. Η έρευνα είναι απαραίτητη για να αποκτηθούν, να αναλυθούν και να ερμηνευθούν οι πληροφορίες για τη διοίκηση. Στην εκπαίδευση, γιατί έρευνα;

9 Το φαινόμενο του παγόβουνου

10 Είδη ερευνών Βάσει του τρόπου διαδικασίας
Μη πειραματικές (περιγραφή καταστάσεων) Πειραματικές Βάσει του αριθμού των ερευνητών Ατομικές Ομαδικές Βάσει του σκοπού Εμπειρική (παρατηρήσεις και μετρήσεις) Θεωρητικές (ανάπτυξη, εξερεύνηση και έλεγχος θεωριών) Εφαρμοσμένες (Συγκεκριμένα προβλήματα με συγκεκριμένο πρακτικό σκοπό)

11 Είδη ερευνών Βάσει της φύσης του προβλήματος
Περιγραφική (Τι; Γιατί; Πότε;) Ποιό κόμμα θα ψηφίζατε; Επεξηγηματική (Πώς; Που; Πότε;) Αλλάζει η προεκλογική καμπάνια το αποτέλεσμα των εκλογών; Βάσει της προέλευσης των στοιχείων Δευτερογενής έρευνα (τα στοιχεία υπάρχουν από προηγούμενες έρευνες) Πρωτογενής έρευνα (συλλογή στοιχείων από τον ερευνητή) Βάσει της φύσης των στοιχείων της ποιοτικής έρευνας Ποιοτική (Το πλαίσιο θέτουν τα αντικείμενα της έρευνας) Ποσοτική (Βασίζεται σε υπάρχοντα θεωρητικά μοντέλα)

12 Πότε δεν απαιτείται έρευνα
Περιπτώσεις Οι πληροφορίες είναι ήδη διαθέσιμες Το κόστος ξεπερνάει το κέρδος Ανεπαρκή χρονικά περιθώρια Ανεπαρκείς πόροι

13 Επιστημονική Μέθοδος Συστηματική Αντικειμενική Λογική Αξιόπιστη Έγκυρη
Συνεχής

14 Διαδικασία έρευνας Προσδιορισμός του ερευνητικού προβλήματος
Επιλέγω τον κατάλληλο σχεδιασμό Εκτελώ τον ερευνητικό σχεδιασμό Επικοινωνώ τα αποτελέσματα

15 Σχεδιασμός Ερευνητικής Εργασίας
1ο Στάδιο: Ανασκόπηση της Βιβλιογραφίας (Δευτερογενής έρευνα) 2ο Στάδιο: Διατύπωση των Ερευνητικών: Στόχων ή Ερωτήσεων ή Υποθέσεων 3ο Στάδιο: Σχεδιασμός της Μεθοδολογίας 4ο Στάδιο: Σχεδιασμός Συλλογής Πρωτογενών Δεδομένων 5ο Στάδιο: Ποσοτική ή Ποιοτική Ανάλυση 6ο Στάδιο: Συγγραφή και επικοινωνία αποτελεσμάτων

16 Προσδιορισμός ερευνητικού προβλήματος
Προσδιορίζω και ξεκαθαρίζω τις ανάγκες μου σε πληροφορίες Προσδιορίζω το ερευνητικό πρόβλημα και τις ερωτήσεις Προσδιορίζω τους ερευνητικούς στόχους και επιβεβαιώνω την αξία των πληροφοριών

17 Προσδιορισμός του ερευνητικού προβλήματος και των ερευνητικών ερωτήσεων
Το πιο σημαντικό βήμα σε μία έρευνα είναι η κατάτμηση του ερευνητικού προβλήματος σε ερευνητικές ερωτήσεις. Ο ερευνητής επαναδιατυπώνει τις αρχικές μεταβλητές σε ερωτήσεις σχετικές με το πρόβλημα που θα απαντούν στο πώς, τι, που, πότε και γιατί.

18 Προσδιορισμός ερευνητικών στόχων και επιβεβαίωση της αξίας των πληροφοριών
Οι στόχοι βασίζονται στον προσδιορισμό του ερευνητικού προβλήματος ώστε να αποτελέσουν τις κατευθυντήριες γραμμές για τον προσδιορισμό των επόμενων σταδίων.

19 Παράδειγμα ερευνητικών στόχων
Σε μία έρευνα για τη δημιουργία ενός χώρου εκδηλώσεων διεξήχθη μία έρευνα στους κατοίκους της περιοχής με τις εξής ερωτήσεις: Τι είδους θεάματα θα προτιμούσαν οι κάτοικοι; Τι τιμή θα ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν γι’ αυτά τα θεάματα; Τι είδους θεάματα; Εσωτερικού ή εξωτερικού χώρου; Κι αν ήταν εξωτερικού χώρου τι προστασία θα ήθελαν; Παράδειγμα ερευνητικών στόχων

20 Παράδειγμα ερευνητικών στόχων
Οι ερευνητικοί στόχοι της συγκεκριμένης έρευνας ήταν: Να προσδιορισθεί πόσο συχνά οι κάτοικοι παρακολούθησαν οποιοδήποτε θέαμα τους τελευταίους 12 μήνες και τι είδους θέαμα θα επιθυμούσαν να διοργανωθεί. Να προσδιορισθεί η μέση τιμή που θα ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν ανάλογα με το θέαμα Να προσδιορισθεί το αν θα ήθελαν το θέαμα σε εσωτερικό ή εξωτερικό χώρο Παράδειγμα ερευνητικών στόχων

21 Τύποι δεδομένων Δευτερογενή δεδομένα: Πληροφορίες που έχουν συλλεχθεί στα πλαίσια προηγούμενων ερευνών για κάποιο άλλο πρόβλημα. Πρωτογενή δεδομένα: Οι πληροφορίες που συλλέγονται ειδικά για το τρέχον ερευνητικό πρόβλημα

22 Πρωτογενή δεδομένα Πρωτογενείς πηγές πληροφόρησης θεωρούνται όσες περιγράφουν ένα γεγονός ή είναι τα αποτελέσματα μιας έρευνας χωρίς όμως να αποτελέσουν αντικείμενο επεξεργασίας ή αξιολόγησης. Πρόκειται δηλαδή για πρωτότυπο υλικό που δεν έχει υποστεί ερμηνεία, σύνοψη ή αξιολόγηση από έτερο άτομο/ομάδα. άρθρο περιοδικού Μονογραφία Αναφορά Ευρεσιτεχνία Διατριβή Έρευνα αγοράς

23 Δευτερογενή δεδομένα Προκύπτουν ως το αποτέλεσμα της επεξεργασίας των πρωτογενών πηγών πληροφόρησης: βιβλιογραφίες, ευρετήρια, επιτομές κτλ. Βασίζονται στη συλλογή στοιχείων που υπάρχουν ήδη και έχουν συγκεντρωθεί για άλλο σκοπό. Οι δευτερογενείς πηγές ουσιαστικά παρέχουν πληροφορίες για πρωτογενείς πηγές ή για πρωτότυπες πληροφορίες που έχουν τροποποιηθεί, επιλεγεί ή έχουν αποκτήσει νέα διάταξη, με στόχο να εξυπηρετήσουν νέο κοινό ή διαφορετικό σκοπό: άρθρο περιοδικού, Βιβλιογραφία, Ευρετήριο, Εσωτερικά αρχεία, Στατιστικές έρευνες, Αρχεία, Επιστημονικές έρευνες, κτλ

24 Αξιολόγηση ποιότητας δευτερογενών πηγών
Η εκτίμηση της ποιότητας των δευτερογενών πηγών πρέπει να βασίζεται: Ποιος οργανισμός εκδίδει τα στοιχεία (κρατικός, κτλ) Πόσο διήρκησε η έρευνα Η πείρα αυτών που την σχεδίασαν και την διεξήγαγαν Οι οικονομικές δυνατότητες του φορέα που διενέργησε την έρευνα Η αποφυγή προκαταλήψεων και μη αντικειμενικότητας λόγω ιδίων συμφερόντων Κατά πόσο χρησιμοποιήθηκαν σωστά οι επιστημονικοί κανόνες (δείγμα, μέθοδος κτλ) Ακρίβεια στατιστικής επεξεργασίας

25 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση

26 Βιβλιογραφική ανασκόπηση
Η βιβλιογραφική ανασκόπηση είναι: συλλογή από επιλεγμένες δημοσιευμένες πηγές σχετικές με το θέμα της εργασίας/ το αντικείμενο έρευνας σχολιασμός, κριτική ανάλυση των περιεχομένων και παράθεση σε ορισμένες περιπτώσεις των βασικών συμπερασμάτων κάθε έρευνας. Δεν περιορίζεται μόνο σε βιβλία και άρθρα περιοδικών (π.χ. ιστοσελίδες).

27 Βιβλιογραφική ανασκόπηση
Η βιβλιογραφική ανασκόπηση δεν αποτελεί μια απλή παράθεση της σχετικής βιβλιογραφίας στο τέλος του κειμένου η οποία συνοδεύει κάθε εργασία. Η βιβλιογραφική ανασκόπηση ακολουθεί την εισαγωγή και προηγείται του κύριου μέρους της εργασίας. Η βιβλιογραφική ανασκόπηση συμβάλλει στην τεκμηρίωση της εργασίας και προσδίδει επιστημονικό χαρακτήρα στο περιεχόμενο της εργασίας.

28 Γιατί συντάσσεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση
Μελετώντας τη σχετική βιβλιογραφία μπορούμε να εντοπίσουμε τα κενά πάνω στο συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο. Τότε τεκμηριώνεται και η πρωτοτυπία της έρευνας και η συμβολή της στο συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο. Πολύ σημαντικό: η ύπαρξη βιβλιογραφικής ανασκόπησης αποδεικνύει ότι ο φοιτητής έχει μελετήσει σε βάθος τη σχετική βιβλιογραφία και έχει αναπτύξει επαρκώς το θεωρητικό του υπόβαθρο.

29 Γιατί συντάσσεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση (Χρήστου, 1999)
Γιατί συντάσσεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση (Χρήστου, 1999) Κατά τη μελέτη δημοσιευμένων άρθρων να μην παραλείπουμε την μελέτη των βιβλιογραφικών αναφορών που περιέχονται σε αυτά (cross reference). Συγκέντρωση περισσότερων δευτερογενών στοιχείων και βαθύτερη μελέτη του ζητήματος. Πότε είναι πετυχημένη η ολοκλήρωση της συγκέντρωσης των βιβλιογραφικών αναφορών: Ο κύριος όγκος της βιβλιογραφικής ανασκόπησης πρέπει να ξεκινά από τα πρώτα στάδια της έρευνας Πρέπει όμως να την συνεχίζετε κατά τη διάρκεια, καταγράφοντας όλες τις σχετιζόμενες νέες δημοσιεύσεις

30 Ξεκινώντας τη βιβλιογραφική ανασκόπηση
Προκειμένου να συγκεντρωθεί υλικό για τη βιβλιογραφική ανασκόπηση, πρέπει να γίνουν αναζητήσεις: στον κατάλογο της Βιβλιοθήκης σε βάσεις δεδομένων στο Διαδίκτυο

31 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Η βιβλιογραφική ανασκόπηση συχνά προϋποθέτει τη μελέτη πολύ μεγάλου όγκου δημοσιεύσεων, έτσι θα πρέπει να καταγράφονται τα στοιχεία όλων των άρθρων που εξετάστηκαν με τη μορφή ενός οργανωμένου αρχείου

32 Μεθοδολογία 1/3 1. Καταγράφουμε σε ένα αρχείο excel: Τις επιστημονικές βάσεις που χρησιμοποιήσαμε. Οι πιο γνωστές είναι: . Thompson Reuters Web of Science. Αποτελεί την πιο αξιόπιστη πηγή. Περιοδικά με μεγαλύτερο Impact Factor θεωρούνται πιο αξιόπιστα. .       Scopus, Science Direct

33 Μεθοδολογία 2/3 2. Ποιες λέξεις κλειδιά χρησιμοποιήθηκαν στην αναζήτηση. Π.χ. ”customer satisfaction", ”Market positioning" κλπ. 3. Πόσα άρθρα προέκυψαν αρχικά ανά πηγή και ανά λέξη-κλειδί. Δηλαδή θα δημιουργηθεί ένα excel όπου θα καταγράφεται η πηγή, η λέξη-κλειδί και τα άρθρα που βρέθηκαν.

34 Μεθοδολογία 3/3 4. Μετά το διάβασμα των asbtracts πόσα άρθρα απορρίφθηκαν και πόσα έμειναν για να μελετηθούν. 5. Μελετάμε τα άρθρα που επιλέχθηκαν κρατώντας αναλυτικές σημειώσεις με τα στοιχεία του άρθρου (τίτλος, συγγραφείς, τίτλος περιοδικού, έκδοση, volume, σελίδες) 6. Συνθέτουμε από τα άρθρα τη ΔΙΚΗ ΜΑΣ εργασία.

35 Παράδειγμα αναζήτησης
scholar.google.com

36 Διαδικτυακή αναζήτηση
Κριτήρια αξιολόγησης ιστοσελίδων Στόχος της ιστοσελίδας και επιδιωκόμενο κοινό Αξιοπιστία του συγγραφέα Ακρίβεια και αξιοπιστία της πληροφορίας στην ιστοσελίδα Ενημερότητα και επικαιρότητα των πληροφοριών της ιστοσελίδας Δομή και πλοήγηση της ιστοσελίδας Διαδικτυακή αναζήτηση

37 Διαδικτυακή αναζήτηση
Στόχος της ιστοσελίδας και επιδιωκόμενο κοινό Αναφέρεται το επιδιωκόμενο κοινό; Ο στόχος της ιστοσελίδας είναι να ενημερώσει, να πείσει, να υπερασπιστεί, να διασκεδάσει ή να πουλήσει ένα προϊόν;

38 Διαδικτυακή αναζήτηση
Αξιοπιστία του συγγραφέα Αναφέρεται ο δημιουργός της ιστοσελίδας και ο υπεύθυνος για το περιεχόμενο της ιστοσελίδας; Υπάρχουν στοιχεία επικοινωνίας με το συγγραφέα; Ποια είναι η ιδιότητα και οι δραστηριότητες του συγγραφέα; Ο συγγραφέας είναι ειδικός επί του θέματος;

39 Διαδικτυακή αναζήτηση
Ακρίβεια και αξιοπιστία της πληροφορίας στην ιστοσελίδα Εμφανίζεται η ιστοσελίδα ως εύκολα αναζητήσιμη; Υπάρχουν αναφορές σε πηγές που υποστηρίζουν τα λεγόμενα της ιστοσελίδας; Έχει η ιστοσελίδα γραμματικά, ορθογραφικά ή τυπογραφικά λάθη; Αν παραπέμπει σε άλλες ιστοσελίδες, αυτές είναι ποιοτικές;

40 Διαδικτυακή αναζήτηση
Ακρίβεια και αξιοπιστία της πληροφορίας στην ιστοσελίδα Καλύπτει πολύπλευρα ή μονοδιάστατα το θέμα; Περιλαμβάνει κυρίως απόψεις ή γεγονότα; Διακρίνεται μεροληψία στις πληροφορίες και στις απόψεις που διατυπώνονται; Υπάρχουν διαφημίσεις στην ιστοσελίδα; Η ιστοσελίδα είναι εμπορική, κυβερνητική, ακαδημαϊκή, προσωπική, εταιρική; Ποια είναι η κεντρική διεύθυνση της ιστοσελίδας (.edu, .gov, .org, .com); Επιχορηγείται από κάποιο οργανισμό; Θα αποτελούσε καλή πηγή πληροφοριών για ερευνητική εργασία;

41 Διαδικτυακή αναζήτηση
Ενημερότητα και επικαιρότητα των πληροφοριών της ιστοσελίδας Πότε δημιουργήθηκε η ιστοσελίδα; Ανανεώνεται; Πότε έγινε η τελευταία ανανέωση; Υπάρχουν μη ενεργοί σύνδεσμοι;

42 Διαδικτυακή αναζήτηση
Δομή και πλοήγηση της ιστοσελίδας Είναι κατανοητή η οργάνωση της ιστοσελίδας; Είναι εύκολη η πλοήγηση στα διάφορα μέρη της ιστοσελίδας; Υπάρχει σύνδεσμος για επιστροφή στην αρχική σελίδα; Προσφέρει κατάλογο περιεχομένων ή ευρετήριο; (Πηγή: Ωρίων)

43 Αναφορά Βιβλιογραφίας-Παραπομπές- Referencing
The Harvard System Απλή μνεία-αναφορά Παραδείγματα Σύμφωνα με τον Smith (2015) η τουριστική ανάπτυξη η εκπαιδευτική πολιτική…. Το εκπαιδευτικό σύστημα της Νορβηγίας θεωρείται από τα πιο εξελιγμένα συστήματα παγκοσμίως. (Marylebone, 2014). Η βιβλιογραφία πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο πρόσφατη

44 Αναφορά Βιβλιογραφίας-Παραπομπές-Referencing
The Harvard System Δύο ή και περισσότεροι συγγραφείς Παραδείγματα Σύμφωνα με τους Mariger και Miller (2012), μέσα σε ένα περιβάλλον από…. Υπάρχουν αρκετά άρθρα που κάνουν λόγο για την ανάπτυξη και κατασκευή software για την υποστήριξη ακαδημαϊκών σπουδών (Breiter και Clements, 1996; Echtner, 2008; Hsu, 2012; Lawson, 1999).

45 Αναφορά Βιβλιογραφίας-Παραπομπές-Referencing
The Harvard System Αυτούσια μνεία-αναφορά Παραδείγματα Όπως οι Chen και Groves (2008:1) ισχυρίζονται, “τα φιλοσοφικά θεμέλια των προγραμμάτων σπουδών δεν θα αλλάξουν εκεί όπου τα προγράμματα σπουδών συχνά αλλάζουν, βασιζόμενα σε τάσεις που είναι τρέχουσες τόσο σε ακαδημαϊκές όσο και επαγγελματικές ομάδες”. Οι Wexley και Latham (2016:3) ισχυρίζονται ότι “κατάρτιση και ανάπτυξη αναφέρονται στην σχεδιασμένη προσπάθεια από τον οργανισμό να διευκολύνει την μάθηση συμπεριφορών σχετιζόμενων με την εργασία από την πλευρά των εργαζομένων”.

46 The Harvard System Παράθεση βιβλιογραφίας - Βιβλία Παραδείγματα Τρίγκα-Μερτίκα, Ε. (2011). Σχολική βία. Σχολικός εκφοβισμός- θυματοποίηση- ο ρόλος οικογένειας- σχολείου. Αθήνα: Γρηγόρη. Bailey, K. D. (2007) Methods of social research. New York: Free Press.   Airey, D. and Tribe, J. (2000) Education for hospitality, in Lashley, C. and Morrison, A. (Eds), In Search of Hospitality: Theoretical Perspective and Debates. Oxford: Butterworth-Heinemann, pp

47 The Harvard System Παράθεση βιβλιογραφίας - Περιοδικά Παραδείγματα Airey, D. and Johnson, S. (1999) The content of tourism degrees in the UK. Tourism Management, Vol. 20, No.2, pp Amoah, V. and Baum, T. (1997) Tourism education: policy versus practice. International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol.9, No.1 pp5–12

48 The Harvard System Παράθεση βιβλιογραφίας - Πρακτικά Συνεδρίου Παραδείγματα Nelson, A. (1997) Hospitality internships: the effects of job dimensions on student satisfaction. Proceedings of the Annual CHRIE Conference: pp , Rhode Island Ρεντίφης, Γ. (2016). Η σχέση του σχολικού εκφοβισμού με την οικογενειακή κοινωνικοποίηση του εφήβου. Πρακτικά Συνεδρίου από το 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών εκπαίδευσης που διεξήχθη στην Αθήνα. Φορέας διεξαγωγής Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων. Αθήνα, Τομ.2014, Αρ. 2,σελ

49 The Harvard System Παράθεση βιβλιογραφίας - Αναφορά από διαδίκτυο Παραδείγματα Παπάζογλου, Ε. (2014). Εθνική στρατηγική για την αντιμετώπιση της σχολικής βίας. Διαθέσιμο σε:  _strat.pdf (Ανακτήθηκε 22 Φεβρουαρίου, 2017). Μάνεσης, Ν. και Λαμπροπούλου, Α. (2014). Σχολικός εκφοβισμός: Ενέργειες εκπαιδευτικών για την πρόληψη και την αντιμετώπισή του. Pedagogy Theory and Praxis 7. Διαθέσιμο σε:  teuxwn (Ανακτήθηκε 8 Μαρτίου 2017).

50 Πλαγιαρισμός-Plagiarism (Λογοκλοπή)
η ιδιοποίηση ξένης πνευματικής δημιουργίας με ανήθικο, παράνομο τρόπο. η κλοπή της πνευματικής ιδιοκτησίας. η οικειοποίηση ενός έργου, μιας ιδέας, μιας εικόνας, κλπ χωρίς να γίνεται σχετική αναφορά στο δημιουργό, άσχετα αν υπάρχει ή όχι πρόθεση.

51 Πλαγιαρισμός-Plagiarism (Λογοκλοπή)
Αντιγραφή και επικόλληση κειμένου με χρήση εισαγωγικών, αλλά χωρίς παράθεση της πηγής, Οικειοποίηση ιδέας ή παράφραση κειμένου, χωρίς παράθεση της πηγής, Μετάφραση και οικειοποίηση ξενόγλωσσου κειμένου, χωρίς παράθεση της πηγής, Χρήση εικόνων, φωτογραφιών, κλπ από το Διαδίκτυο, χωρίς παράθεση της πηγής.

52 Πιθανά Θέματα

53 Πιθανά θέματα Το κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο της πολυπολιτισμικής εκπαίδευσης. Η περίπτωση του Νομού …… Η επίδραση της οικονομικής κρίσης στην ψυχολογία των μαθητών Απόψεις των εκπαιδευτικών για την αξιολόγησή τους από τους Περιφερειακούς Διευθυντές. Η περίπτωση της Περιφέρειας …… Νέο σύστημα κρατικής επιχορήγησης των σχολείων Ηθικοί φραγμοί σε εκπαιδευτικές έρευνες. Η περίπτωση των σχολείων ένταξης. Η παρακίνηση των μαθητών της Φυσικής μέσω του παιχνιδιού.

54 Πιθανά θέματα Συγκριτική ανάλυση μίας σχολικής μονάδας σε μεγάλη πόλη έναντι μίας μονάδας σε μικρή αγροτική περιοχή. Συγκριτική ανάλυση στη διοίκηση ενός δωδεκαθέσιου κι ενός εξαθέσιου δημοτικού σχολείου στην περιοχή…. Συγκριτική ανάλυση στη διοίκηση ενός σχολείου κλασικού τύπου και ενός ολοήμερου σχολείου. Απόψεις εκπαιδευτικών που μετατάχθηκαν από δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε πρωτοβάθμια και αντίστροφα.


Κατέβασμα ppt "ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google