Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Τζενη παγγε Καθηγητρια πτν Πανεπιστημιο ιωαννινων

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Τζενη παγγε Καθηγητρια πτν Πανεπιστημιο ιωαννινων"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Τζενη παγγε Καθηγητρια πτν Πανεπιστημιο ιωαννινων
Ψηφιακή τεχνολογία Τζενη παγγε Καθηγητρια πτν Πανεπιστημιο ιωαννινων

2 ψηφιακή τεχνολογία είναι η τεχνολογία που χρησιμοποιείται σε σύγχρονες συσκευές για αναμετάδοση δεδομένων …………. με ψηφιακό τρόπο. οι συσκευές και οι υπηρεσίες που τις χρησιμοποιούν =Νέες Τεχνολογίες Νέες Τεχνολογίες …….εξελίσσονται ………ICT

3 Εξέλιξη ΝΤ , ICT Εξέλιξη web2 Έρευνα Επιστήμη κοινωνία Περιβάλλον

4 WEB2 και εκπαίδευση Η χρήση της τεχνολογίας υποστηρίζεται
από τις κοινωνικο-πολιτιστικές θεωρίες μάθησης ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ…. δυνατότητες χρήσης της τεχνολογίας για την ενίσχυση της μάθησης και της γνωστικής ανάπτυξης και λιγότερο της θέσης στην κοινωνία και πολιτισμική ανάπτυξη

5 Ανοικτό περιεχόμενο Νέες Τεχνολογίες παρέχουν κατάλληλα εργαλεία και υλικά σχεδίασης συνεργασίας επικοινωνίας και διαμοιρασμού του εκπαιδευτικού υλικού, Για ελκυστικά περιβάλλοντα μάθησης δημιουργήθηκαν τα ΑΝΟΚΤΑ ΠΕΙΕΧΟΜΕΝΑ

6 αυτορρυθμιζόμενη μάθηση
ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ εξ αποστάσεως και διαδικτυακή εκπαίδευση Ο Zimmerman ασχολήθηκε κυρίως με ην αυτορρυθμιζόμενη μάθηση ……η επιτυχία της μαθησιακής διαδικασίας= βασικό γνωστικό υπόβαθρο +ικανότητες αυτορρύθμισης Ο Pintrich αυτορυθμιζόμενη μάθηση = εμπειρία + ανα-στοχασμό.

7 υποστήριξη της διδασκαλίας -μάθησης
εργαλεία επικοινωνίας σύγχρονα ασύγχρονα. Ασύγχρονα wikis, blogs, forums, mails κ.ά. ………….(blended learning) Σύγχρονα skype, webinars, κ.ά

8 μετάδοση μαθημάτων ψηφιακά
βίντεο, αρχεία ήχου και εικόνων Προβολή διαφανειών Χρήση κοινού πίνακα (whiteboard), Αμφίδρομη επικοινωνία και αλληλεπίδραση Διαμοιρασμός εφαρμογών Διεξαγωγή δημοσκοπήσεων (polls) Χρήση ερωτηματολογίων

9 συμμετέχοντες 1. ενεργούς συμμετέχοντες, ΥΠΑΡΧΟΥΝ
διαμορφωμένοι στόχοι- ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΜΕ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΑ παίρνουν και δίνουν στο μάθημα- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ έχουν ισχυρά κίνητρα πχ αναγνώριση μαθήματος

10 συμμετέχοντες 2. περιστασιακούς συμμετέχοντες χαρακτηρίζονται και ως «ακροατές» διότι: συμμετέχουν ενεργά στο μάθημα αλλά δεν αλληλοεπιδρούν με άλλους - μελετούν αλλά δεν απαντούν σε ερωτήσεις στο μάθημα 3. παθητικούς συμμετέχοντες …..απλά παρακολουθούν μέρος του μαθήματος και όχι τόσο συχνά το μάθημα

11 ασκήσεις Να περιγράψετε την εκπαιδευτική διάσταση του web2
Ποιες από τις ψηφιακές τεχνολογίες χρησιμοποιούμε στο Νηπιαγωγείο Οι νηπιαγωγοί με ποιους τρόπους μπορούν να εκπαιδευτούν μέσω διαδικτύου?

12 Άρθρα για μελέτη και σχολιασμό
Διονυσοπούλου, Ι. (2012). Η εκπαιδευτική κουλτούρα ως πηγή προβλημάτων στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Μια μελέτη περίπτωσης στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία, 7(2), Engstrom, C., & Tinto, V. (2008). Access without support is not opportunity. Change: The Magazine of Higher Learning, 40(1), Garrison D.R. (2011). E-Learning in the 21st Century: A Framework for Research and Practice. Marceline MO: Walsworth Publishing Company. Fox, E., & Riconscente, M. (2008). Metacognition and self-regulation in James, Piaget, and Vygotsky. Educational Psychology Review, 20(4),

13 Frank, S., & Dommaschk, A. (2005). Online learning groups as self-regulated entities. Self-regulated Learning in Technology Enhanced Learning Environments, 113. Lakhal, S., Khechine, H., & Pascot, D. (2013). Student behavioural intentions to use desktop video conferencing in a distance course: integration of autonomy to the UTAUT model. Journal of Computing in Higher Education, 25 (2), Liyanagunawardena, T. R., Adams, A. A., & Williams, S. A. (2013). MOOCs: A systematic study of the published literature The International Review of Research in Open and Distance Learning, 14(3), Ioannou A., Mama M., & Demetriou S., (2014). Factors influencing online collaborative learning: Why some groups take off better than others? In proceedings of CSCL 2013 (Computer Supported Collaborative Learning) pp.50-54 Lionarakis, A. (1998). Polymorphic Education: A Pedagogical framework for open and distance learning., Στο Szucs A. & Wagner A., Universities in a Digital Era – Transformation, Innovation and Tradition – Roles and Perspectives of Open and Distance Learning (pp 499 – 505). European Distance Education Network, University of Bologna

14 Pange J. (2013). Self-regulated learning in groups of students, ISSN 1392-3137. TILTAI, 2014, 1.
Pintrich, P. R., & Schunk, D. H. (1996). Motivation in education: Theory, research, and applications. Englewood Cliffs, NJ: Merrill. Pintrich, P. R., & De Groot, E. V. (1990). Motivational and self-regulated learning components of classroom academic performance. Journal of educational psychology, 82(1), 33. Selwyn, Ν. (2012) Making sense of young people, education and digital technology: the role of sociological theory. Oxford Review of Education, 38(1), 81-96, DOI: / Siemens, G. (2005). Connectivism: A learning theory for the digital age. International journal of instructional technology and distance learning, 2(1), 3-10.  Zimmerman, B. J. (2002). Becoming a self-regulated learner: An overview. Theory into practice, 41(2),


Κατέβασμα ppt "Τζενη παγγε Καθηγητρια πτν Πανεπιστημιο ιωαννινων"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google