ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΑΛΟΝΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Advertisements

Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π: Δράσεις και Πολιτικές - Εθνικό Κέντρο Europass
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού «ΤΕΦΑΑ»
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
1 ΕΥΡΩΠΑïΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Δια Βίου Μάθηση: Πραγματικότητες, Προκλήσεις και Προοπτικές στην Κύπρο και την Ευρώπη Απριλίου 2004 ¨ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ικανότητες και δεξιότητες.
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού «ΤΕΦΑΑ»
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Διδακτική Πληροφορικής
Επειδή η μόρφωση είναι δικαίωμα για κάθε άνθρωπο.
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
Πανεπιστήμιο δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης Μάθημα: Εκπαιδευτική πολιτική Διδάσκουσα : Σοφία Ηλιάδου-Τάχου Φοιτήτρια : Ντέλη.
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Εργασία στο μάθημα : «Εκπαιδευτική Πολιτική» Θέμα: «Τα νέα προγράμματα δράσης στην εκπαίδευση και την κατάρτιση ( )» Διδάσκουσα: κ. Σοφία Ηλιάδου-Τάχου.
Ι.Κ.Υ. (ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ) COMENIUS (ΚΟΜΕΝΙΟΥΣ ) ΕΥΡΩΠΑΪΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜA.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Εκπαιδευτικά Συστήματα Στην Ευρώπη ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΛΑΙΡΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ Τάξη Β’
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Bonjour Athenes, Καλημέρα Παρίσι
Γαλάνη Γεωργία Α΄τμήμα ΠΕΣΥΠ
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Φινλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Best practices - Benchmarking
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΑΛΟΝΙΑΣ ERASMUS+ 2016-17 Training Methods of Programming - Informatics with the use of Games

Στην Ισπανία, η εκπαίδευση χρησιμεύει ως ένα σημαντικό μέσο στην εθνική ενσωμάτωση με την προώθηση της ισότητας των ευκαιριών, καθώς και δημοκρατικές, κοινωνικές και πολιτιστικές αξίες. Η πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι δωρεάν και υποχρεωτική και υπάρχει ένα εκτεταμένο δίκτυο από ιδιωτικά σχολεία, μερικά από τα οποία επιδοτούνται από την κυβέρνηση και προσφέρουν πρωτοβάθμια εκπαίδευση δωρεάν ή με χαμηλότερο κόστος. Κατά τις τελευταίες δεκαετίες, το εκπαιδευτικό σύστημα είχε μια τεράστια επιτυχία με τις εγγραφές του πληθυσμού στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με αποτέλεσμα να φέρουν την Ισπανία ως μια χώρα με ένα από τα υψηλότερα ποσοστά των νέων που στρέφονται προς την τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ευρώπη. Πηγή:http://ektosgrammis.gr/website/i-anexartisia-tis-katalonias-se-proto-plano-kai-o-rolos-tis-rizospastikis-aristeras

ΙΣΠΑΝΙΑ ΚΑΤΑΛΟΝΙΑ Tο ισπανικό Σύνταγμα αναγνωρίζει διαφορετικό βαθμό αυτονομίας σε κάθε περιφέρεια, δίνοντας στους Καταλανούς, τους Βάσκους και τους Γαλικανούς το δικαίωμα εθνικού προσδιορισμού. Η Καταλονία έχει τη μεγαλύτερη αυτονομία σε σχέση με τις άλλες περιφέρειες, με την κεντρική κυβέρνηση να έχει συνδικαιοδοσία με το καταλανικό κοινοβούλιο μόνο σε θέματα παιδείας, υγείας και δικαιοσύνης. Η αυτονομία σε όλα αυτά τα ζητήματα δημιούργησε ένα πλαίσιο που ενίσχυσε την καταλανική συνείδηση του λαού. Tο ισπανικό Σύνταγμα αναγνωρίζει διαφορετικό βαθμό αυτονομίας σε κάθε περιφέρεια, δίνοντας στους Καταλανούς, τους Βάσκους και τους Γαλικανούς το δικαίωμα εθνικού προσδιορισμού. Η Καταλονία έχει τη μεγαλύτερη αυτονομία σε σχέση με τις άλλες περιφέρειες, με την κεντρική κυβέρνηση να έχει συνδικαιοδοσία με το καταλανικό κοινοβούλιο μόνο σε θέματα παιδείας, υγείας και δικαιοσύνης, ενώ σε θέματα πολιτισμού, περιβάλλοντος, μεταφορών, εμπορίου και τηλεπικοινωνιών δεν έχει απολύτως καμία δικαιοδοσία. Η αυτονομία σε όλα αυτά τα ζητήματα δημιούργησε ένα πλαίσιο που ενίσχυσε την καταλανική συνείδηση του λαού. Επί παραδείγματι, στην εκπαίδευση όλα τα μαθήματα γίνονται στα καταλανικά, ενώ τα ισπανικά διδάσκονται δύο ώρες την εβδομάδα (σαν ξένη γλώσσα θα λέγαμε). Παρόλο που τα ισπανικά παραμένουν η πιο ευρέως ομιλούμενη γλώσσα στην περιοχή, στις ηλικίες κάτω των 40 όχι μόνο επικρατούν συντριπτικά τα καταλανικά αλλά αρκετοί δυσκολεύονται ακόμα και να επικοινωνήσουν στα ισπανικά, ειδικά έξω από τη Βαρκελώνη, η οποία σαν ευρωπαϊκή μητρόπολη γίνεται συνεχώς πιο πολυπολιτισμική.

Οργανόγραμμα του Εκπαιδευτικού Συστήματος της Ισπανίας ΙΣΠΑΝΙΑ ΚΑΤΑΛΟΝΙΑ Στην ΚΑΤΑΛΟΝΙΑ η εκπαίδευση σε όλα τα μαθήματα γίνονται στα καταλανικά, ενώ τα ισπανικά διδάσκονται δύο ώρες την εβδομάδα (σαν ξένη γλώσσα θα λέγαμε). Πηγή:http://www.mecd.gob.es Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού της Ισπανίας

Η λειτουργία του ισπανικού εκπαιδευτικού συστήματος διέπεται από τις αρχές της ποιότητας, της συνεργασίας, της ισότητας, της ελευθερίας της εκπαίδευσης, τα προσόντα, τις ίσες ευκαιρίες, την απαγόρευση των διακρίσεων, και την αποτελεσματική κατανομή των δημόσιων πόρων Το οργανικό νόμο 2/2006, της 3ης Μαΐου, της Παιδείας , όπως τροποποιήθηκε από τον οργανικό νόμο 8/2013, της 9ης Δεκεμβρίου, για να βελτιωθεί η ποιότητα της εκπαίδευσης καθορίζει το ισπανικό εκπαιδευτικό σύστημα ως ένα σύνολο που αποτελείται από όλα τα ιδρύματα ή παράγοντες που ασκούν τις λειτουργίες ρύθμισης, χρηματοδότησης ή παροχής υπηρεσιών για την άσκηση του δικαιώματος στην εκπαίδευση στην Ισπανία, καθώς και όλοι οι κάτοχοι άδειας. Ομοίως, το σύνολο των σχέσεων, των δομών, τα μέτρα και τις δράσεις που υλοποιούνται με στόχο τη διασφάλιση της άσκησης του δικαιώματος αυτού περιλαμβάνεται επίσης σε αυτήν την έννοια. Η λειτουργία του ισπανικού εκπαιδευτικού συστήματος διέπεται από τις αρχές της ποιότητας, της συνεργασίας, της ισότητας, της ελευθερίας της εκπαίδευσης, τα προσόντα, τις ίσες ευκαιρίες, την απαγόρευση των διακρίσεων, την αποτελεσματική κατανομή των δημόσιων πόρων, της διαφάνειας και της λογοδοσίας. ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Υποχρεωτική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ESO) Η προσχολική εκπαίδευση προσχολική ηλικία 0-3 ετών 3ο 2ο 1ο προσχολική ηλικία 3-6 ετών βασική εκπαίδευση 6-12 ετών 3ο (αξιολόγηση) 6ο (αξιολόγηση) 5ο 4ο Προσχολική εκπαίδευση Βασική Βασική διδασκαλία μουσικής και χορού Υποχρεωτική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ESO)  Η προσχολική εκπαίδευση είναι η βαθμίδα της εκπαίδευσης που καλύπτει τα παιδιά από τη γέννηση τους έως έξι ετών προκειμένου να συμβάλει στην σωματική, συναισθηματική, κοινωνική και πνευματική ανάπτυξη. Σήμερα σχεδόν το 100% των παιδιών ηλικίας 3 μέχρι 6 ετών πηγαίνουν στο σχολείο δωρεάν. ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Η πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι υποχρεωτική και δωρεάν Ο σκοπός της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι να μαθαίνει στους μαθητές να μιλούν να ακούν και να γράφουν , ανάγνωση, γραφή, αριθμητική, και την απόκτηση των βασικών εννοιών του πολιτισμού,, προκειμένου να εξασφαλιστεί μια ολοκληρωμένη εκπαίδευση που να συμβάλλει στην πλήρη ανάπτυξη της προσωπικότητας τους και να τους προετοιμάσει για το επόμενο στάδιο της υποχρεωτικής εκπαίδευσης της δευτεροβάθμιας

Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ESO) Είναι Υποχρεωτική και δωρεάν στο στάδιο της βασικής εκπαίδευσης. Είναι οργανωμένη σύμφωνα με τις αρχές της κοινής εκπαίδευσης και την προσοχή στη διαφορετικότητα και δίνει ιδιαίτερη προσοχή στην εκπαιδευτική και επαγγελματική καθοδήγηση .

Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ESO) Επαγγελματική εκπαίδευση Μουσικής και Χορού 6 μαθήματα Επαγγελματικός τίτλος ESO 1oς ΚΥΚΛΟΣ 13-15 ΕΤΩΝ 1ο 2ο (προγράμματα βελτίωσης) 4ο Ακαδημαϊκά μαθήματα ESO 2oς ΚΥΚΛΟΣ 16 ΕΤΩΝ 4ο επαγγελματική εκπαίδευση 3ο (προγράμματα βελτίωσης) ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΙΤΛΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ ESO Τίτλος Βachelor Bachillerato 1 2 ΤΕΧΝΕΣ Ενδιάμεσος κύκλος Επαγγελματικ ής εκπαίδευσης των Πλαστικών Τεχνών και Σχεδίου Κοινωνικές ανθρωπιστικές επιστήμες ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ επιστήμες & τεχνολογία Τίτλος Τεχνικών και AP & D Τίτλος των Τεχνικών Αθλητισμού Τίτλος Τεχνικών Ενδιάμεση Εκπαίδευση για τον Αθλητισμό Ενδιάμεσος κύκλος Επαγγελματικής εκπαίδευσης των F.P. (F.P.Επαγγελμα τική κατάρτιση) Βασικός κύκλος εκπαίδευσης των F.P. 2ο Βασικός Τίτλος F.P ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Σε 6 κράτη, Γερμανία, Ισπανία, Γαλλία, Ιρλανδία, Λιθουανία και Σλοβακία η υποχρεωτική εκπαίδευση είναι 10ετής. Η υποχρεωτική εκπαίδευση σε όλα τα κράτη ( πλην Ουγγαρίας και Ολλανδίας ) ανεξάρτητα με την έναρξη της υποχρεωτικής εκπαίδευσης τερματίζεται σε ηλικία  15 ή 16 ετών. Η λήξη στην ηλικία αυτή αντικατοπτρίζει την αναγκαιότητα επιλογής για μετέπειτα σπουδές σε γενική ή επαγγελματική εκπαίδευση και όπως γνωρίζουμε όλοι η πλειοψηφία των μαθητών στρέφεται προς την επαγγελματική εκπαίδευση. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία της Eurostatκαι της UOE, στην ανώτερη δευτεροβάθμια εκπαίδευση το ποσοστό των μαθητών κατανέμεται ως εξής: Γενική  37,3% και επαγγελματική 62,7%  (Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Eurydiceαριθμοί κλειδιά της εκπαίδευσης στην Ευρώπη 2005, σελ. 134 ).

Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ESO) Πραγματοποιείται σε τέσσερα ακαδημαϊκά έτη για τους σπουδαστές μεταξύ 12 και 16 ετών. Ωστόσο, οι σπουδαστές έχουν το δικαίωμα να παραμείνουν στη βασική εκπαίδευση μέχρι δεκαοκτώ ετών. Bachillerato Το σχολείο είναι μέρος της ανώτερης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, και ως εκ τούτου είναι εθελοντική. Αποτελείται από δύο ακαδημαϊκά μαθήματα, τα οποία συνήθως εκτελούνται μεταξύ 16 και 18 ετών. 

Bachillerato Πτυχίο «ΛΥΚΕΙΟΥ» Το σχολείο είναι μέρος της ανώτερης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, και ως εκ τούτου είναι εθελοντική. Αποτελείται από δύο ακαδημαϊκά έτη, τα οποία συνήθως εκτελούνται μεταξύ 16 και 18 ετών.  Από το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016 τα απολυτήρια που μπορούν να παρέχουν οι εκπαιδευτικές αρχές και, ενδεχομένως, τα σχολεία έχουν ως εξής: α) Επιστήμη. β) Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. γ) Τέχνες. Η Σχολή έχει ως στόχο να: Να παρέχει στους φοιτητές με την κατάρτιση, την πνευματική και ανθρώπινη ωριμότητα, τις γνώσεις και τις δεξιότητες που θα τους επιτρέψουν να αναπτύξουν τις κοινωνικές λειτουργίες και μπουν στην ενεργό ζωή με την ευθύνη να αναλάβουν αντίστοιχες αρμοδιότητες. Μπορέσουν οι μαθητές να έχουν πρόσβαση στην ανώτερη εκπαίδευση. Το Bachelor έχει αναπτυχθεί με διαφορετικούς τρόπους, οργανωμένη με ευελιξία και, ενδεχομένως, με διαφορετικούς τρόπους, έτσι ώστε να μπορεί να προσφέρει εξειδικευμένες γνώσεις και κατάρτιση στους μαθητές ανάλογα με τις προοπτικές και τα ενδιαφέροντά τους που να τους επιτρέπει να προετοιμαστούν για ενσωματωθούν στην ενεργό ζωή Πηγη:http://www.mecd.gob.es/educacion-mecd/areas-educacion/estudiantes/bachillerato.html

F.P. Επαγγελματική κατάρτιση Η Επαγγελματική Εκπαίδευση προσφέρει περισσότερα από 150 εκπαιδευτικά προγράμματα σε 26 επαγγελματικές οικογένειες, κατάλληλα για διάφορους επαγγελματικούς τομείς των θεωρητικών και πρακτικών ειδικοτήτων.

Αθλητική εκπαίδευση Η εκπαίδευση στον Αθλητισμό έχει στόχο να προετοιμάσει τους μαθητές για την επαγγελματική δραστηριότητα στο σύστημα του αθλητισμού σε σχέση με ένα συγκεκριμένο άθλημα ή εξειδίκευση σε διαφορετικά επίπεδα. Να εκπαιδευτούν , στην τεχνολογία που θα διευκολύνει την προσαρμογή και την υψηλή απόδοση, των αθλητών και την εξέλιξη αυτών στο χώρο εργασίας και τον αθλητισμό και να ενδυναμώσουν την ενεργό συμμετοχή τους ως πολίτες. Ένα βασικό χαρακτηριστικό αυτών των διδασκαλιών είναι η απαίτηση ενός ειδικού χαρακτήρα εισαγωγικών εξετάσεων. Με αυτό πρέπει να αποδείξουν ένα επαρκές επίπεδο της δεξιοτεχνίας του αθλήματος ή ειδικότητας που θέλουν να παρακολουθήσουν.

σχολεία τέχνης Καλλιτεχνική εκπαίδευση είναι το σύνολο των διδασκαλιών του εκπαιδευτικού συστήματος που έχουν ως στόχο να παρέχουν ποιοτική καλλιτεχνική εκπαίδευση και εγγυώνται τα προσόντα των μελλοντικών επαγγελματιών της μουσικής, του χορού και των εικαστικών τεχνών, του σχεδιασμού και της διατήρησης της πολιτιστικής κληρονομιάς . Είναι καλλιτεχνική εκπαίδευση: Οι  βασικές διδασκαλίες  της Μουσικής και Χορού. Η  επαγγελματική εκπαίδευση τέχνης . Έχουν την επαγγελματική Μουσικής και Χορού, καθώς και τις ενδιάμεσες και προηγμένες Πλαστικών Τεχνών και Σχεδίου . Η  τριτοβάθμια καλλιτεχνική εκπαίδευση . Έχουν προηγμένη διδασκαλία στη μουσική και χορό, καθώς και τις διδασκαλίες της Δραματικής Τέχνης, τις διδασκαλίες στην Διατήρηση και αποκατάσταση της πολιτιστικής κληρονομιας, ανώτερες σπουδές στο σχεδιασμό και προηγμένες μελέτες Πλαστικών Τεχνών, συμπεριλαμβανονται στην τριτοβάθμια εκπαιδευση και μελέτες για κεραμικά και γυαλί .

Κατάρτιση των ενηλίκων. Δια βίου Μάθηση Ο καθένας θα πρέπει να είναι σε θέση να κατά τη διάρκεια της ζωής του , εντός και εκτός του εκπαιδευτικού συστήματος, προκειμένου να αποκτήσει, ενημέρωση, και να επεκτείνει τις δεξιότητες, τις γνώσεις, και τις ικανότητές του για την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη .

εκπαιδευτικά στάδια

Εκπαιδευτικό Σύστημα Καταλονίας. ESO SIN ESO Πηγή: http://web.gencat.cat/es/temes/catalunya/

Υποστηρικτικά προγράμματα εκπαίδευσης MSchools Το πρόγραμμα είναι μια δημόσια-ιδιωτική κοινή πρωτοβουλία, που προωθείται από την Παγκόσμια Ίδρυμα Κεφαλαίου της Βαρκελώνης Mobile, σε συνεργασία με την κυβέρνηση, τη πόλη της Βαρκελώνης και τη GSMA. στόχοι Ενθαρρύνει τη μάθηση με την τεχνολογία κινητής τηλεφωνίας - Βραβεία Mobile Learning Αναγνώριση των εκπαιδευτικών που διδάσκουν τις καινοτομίες, χρησιμοποιώντας τεχνολογία κινητής τηλεφωνίας στην τάξη. Δραστηριότητα: Κινητό Βραβεία Μάθηση 2017 Διαγωνισμός https://youtu.be/oOQMJzTW-PY Πηγή: http://web.gencat.cat/es/temes/catalunya/

Gracias Gràcies Σας ευχαριστώ Ελπίζουμε να σας δώσαμε μια μικρή ιδέα για το εκπαιδευτικό σύστημα της Ισπανίας Καταλονίας _______________ Σας ευχαριστώ Gracias Gràcies