ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
Η σημασία των άϋλων περιουσιακών στοιχείων για τη βελτίωση της ποιότητας στις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες Στέφανος Ασωνίτης & Πέτρος Κωσταγιόλας Τμήμα Αρχειονομίας.
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Διάλεξη 11 Οργάνωση Έργου,
Αθανάσιος Καλλιγέρης MSc
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Πολυτεχνείο Κρήτης, Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης1 ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ & ΑΝΑΛΗΨΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ Η αρμοδιότητα αυτή του τμήματος ανθρωπίνων πόρων.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Λόγω αφενός μεν της παγκοσμιοποίησης της αγοράς και αφετέρου της διάδοσης και ευρείας εφαρμογής των Συστημάτων Διοίκησης Ποιότητας, πολλές κυβερνήσεις.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
Συστήματα Διασφάλισης της Ποιότητας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 8: Η φιλοσοφία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΔΙΑΛΕΞΗ 13η Διαχείριση ποιότητας Σημεία του Deming Πελάτες Ποιότητα
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
Το κόστος Ποιότητας    
Πτυχιακή εργασία «Η επίδραση του συμβούλου πιστοποίησης της ποιότητας σε μια επιχείρηση» Φοιτήτρια: Αναστασία Ταρασένκο, 8923 Επιβλέπων καθηγητής: Σαμολαδάς.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Υιοθέτηση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Σχεδιασμός Προγραμματισμός στις Υπηρεσίες Υγείας
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΔΕΟ 42 ΤΟΜΟΣ Α ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5ο

Εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας Οι ιδέες της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας είναι κατά βάση πολύ απλές. Κάθε τμήμα της επιχείρησης έχει πελάτες, είτε εσωτερικούς είτε εξωτερικούς, και η ανάγκη ικανοποίησης των απαιτήσεών τους βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας της ποιότητας Ο χρόνος κατά τον οποίο θα ληφθεί η απόφαση για την εισαγωγή κάποιου προγράμματος Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και για το πόσο χρόνο θα διαρκέσει.

Βήματα για την υιοθέτηση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας Δημιουργία ενός συμβουλίου ποιότητας Εκπαίδευση – επιμόρφωση της διοίκησης στις αρχές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας Διενέργεια αναγνωριστικής επιθεώρησης για την αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης Διαρκής επικοινωνία με τους εργαζομένους και υλοποίηση συναφών προγραμμάτων εκπαίδευσης και επιμόρφωσης.

Συνέχεια…….. Ανάπτυξη ενός στρατηγικού σχεδίου ποιότητας και σταδιακή αναδιοργάνωση της επιχείρησης Δημιουργία ενός συστήματος αντιπροσωπευτικών δεικτών, μέτρησης και οριοθέτησης στόχων Δημιουργία κάποιων ομάδων βελτίωσης της ποιότητας Αναθεώρηση των συστημάτων αναγνώρισης, ανταπόδοσης και αξιολόγησης των προσπαθειών των εργαζομένων.

Συνέχεια……… Διαρκής επικοινωνία με τους εργαζομένους για την αποδοχή και υιοθέτηση του συνόλου της αναθεωρημένης δομής λειτουργίας του οργανισμού ή της επιχείρησης Πρωτοβουλίες για την επικοινωνία με το εξωτερικό περιβάλλον Διαρκής αξιολόγηση των επιμέρους αποτελεσμάτων και σύγκρισή τους με τους αντίστοιχους στόχους. Διαρκής ανασκόπηση και αναθεώρηση του συστήματος Διοίκησης Ολικής Ποιότητας.

Πλεονεκτήματα της εφαρμογής της στρατηγικής Ολικής Ποιότητας Στη συνεργασία μεταξύ των τμημάτων της επιχείρησης ή του οργανισμού Στην ικανοποίηση των πελατών Στην ικανοποίηση των εργαζομένων Στο μερίδιο της αγοράς Στον κύκλο των εργασιών Στο εσωτερικό και εξωτερικό, άμεσο και έμμεσο, κόστος της ποιότητας.

Η υποκίνηση των εργαζομένων προς τις ιδέες της Ολικής Ποιότητας Μπορεί να επιτευχθεί μέσω: Της οικοδόμησης ενός ομαδικού πνεύματος Της επικοινωνίας Της εκπαίδευσης και της προσωπικής ανάπτυξης Της ανατροφοδότησης των επιδόσεων Της αναγνώρισης των επιτευγμάτων Της παραδειγματικής συμπεριφοράς της ηγεσίας

Μοντέλα της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας Το Malcolm Baldridge θεσμοθετήθηκε το 1987 και πήρε το όνομά του από τον τότε υπουργό Εμπορίου της αμερικανικής κυβέρνησης

Τα κριτήρια που αξιολογούν οι επιχειρήσεις Ηγεσία Διαχείριση των πληροφοριών και ανάλυσή τους Στρατηγικός σχεδιασμός Διοίκηση και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού Διαχείριση των διαδικασιών Επιχειρησιακά αποτελέσματα Προσανατολισμός στον πελάτη και ικανοποίηση των πελατών

Βραβεία Ποιότητας Το βραβείο Demingθεσμοθετήθηκε το 1951 από την Ένωση Ιαπώνων Επιστημόνων και Μηχανικών και πήρε το όνομά του από τον W. Edward Deming. H βασική διαφορά του σε σχέση με τα άλλα διεθνή βραβεία είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχει ένας μόνο νικητής, αλλά όλες οι επιχειρήσεις που πληρούν τα προκαθορισμένα κριτήρια, προκρίνονται

Ευρωπαϊκό Βραβείο Ποιότητας Το Ευρωπαϊκό Βραβείο Ποιότητας δημιουργήθηκε στις αρχές της δεκαετίας 1990 – 2000, ως αποτέλεσμα της συνεργασίας του Ευρωπαϊκού Ιδρύματος για τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τον Ευρωπαϊκό οργανισμό για την Ποιότητα, καθώς και της κοινής θέλησής τους να προωθήσουν την ιδέα της ποιότητας στις επιχειρήσεις του ευρωπαϊκού χώρου.

Οι θεμελιακές αρχές του Ευρωπαϊκού Βραβείου Ποιότητας Εστίαση στον πελάτη Συνεργασία με τους προμηθευτές Ανάπτυξη και εμπλοκή του ανθρώπινου δυναμικού Οι διαδικασίες και τα δεδομένα Η συνεχής βελτίωση και η καινοτομία Η ηγεσία και η συνέπεια του σκοπού Η δημόσια ευθύνη Ο προσανατολισμός στα αποτελέσματα