ΑΝΤΟΧΗ ΚΟΛΛΗΜΕΝΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΟΛΛΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ: Α2/Λ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Α Β ΦΕ6: ΑΓΩΓΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΩΤΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
Φυσικές ιδιότητες των υλικών
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
«ΚΟΥΦΩΜΑΤΑ» Σχολή: Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Όνομα: Βασίλης Τμήμα: Δομικών Έργων
Γ΄ Δημοτικό Μακεδονίτισσας «Στυλιανός Λένας» Λευκωσία
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Μετρήσεις Μάζας – τα διαγράμματα Ηλ. Μαυροματίδης
Διάδοση της θερμότητας στα στερεά Χάρις Χριστοφή
EDUE 240: Βάσεις και Βασικές Έννοιες των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Maria Evagorou Fall UNIC, Συνάντηση 2η.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Τι είναι η ανακύκλωση;
‘ Go green ’ ( ομάδα γυαλίου ) Δήμητρα Πολίτη Ιωάννα Σπέντζου Σοφία Παναγιωτοπούλου Γιώργος Σταυρόπουλος Αγάπη Σαββίδου.
1 Το Πανηγύρι της Επιστήμης ως Μέσο Καλλιέργειας Δεξιοτήτων Διερεύνησης στο Δημοτικό Σχολείο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ
(ΤΑΠΕΡ, ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ,ΧΑΡΤΙ) ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΛΕΚΚΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
Θέλεις να μάθεις τι είναι η ανακύκλωση; ΜΠΑΡΤΖΗ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Αναδόμηση σχεδίου μαθήματος Τίτλος: Μαγνητικές κούκλες
Νικολάου Κατερίνα Παπαμιχαήλ Μαρία Χριστοδουλίδου Ελένη Χρίστου Χλόη.
ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ: Διατύπωση Αναπτυξιακών Ερωτημάτων
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Οι μαθητές της Ε’ δημοτικού εργάστηκαν ….. για το καλό του πλανήτη μας! Ο πλανήτης κινδυνεύει… πρέπει να δράσουμε!!!
ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ A’ ΤΑΞΗ - Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ 2Ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ
Αρχές επαγωγικής στατιστικής
Διάλεξη  Μέτρηση: Είναι μια διαδικασία κατά την οποία προσδίδουμε αριθμητικά δεδομένα σε κάποιο αντικείμενο, σύμφωνα με κάποια προκαθορισμένα.
Πρόβλημα: Όλοι μας έχουμε περάσει με αυτοκίνητο από κάποια γέφυρα και έχουμε νιώσει κάποιου είδους «αναπηδήσεις». Που οφείλονται αυτές άραγε; Γιατί όσο.
ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ ? Ικανότητα Ερευνητική τάση.
PSY 301 Μάθημα 2ον KOINΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιδίωξη: βελτίωση ποιότητας με συνεχή βελτίωση των διεργασιών με βάση τις οποίες παράγονται τα προϊόντα Παράγοντες: ελεγχόμενες μεταβλητές.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Εαρινό Εξάμηνο 2016.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Πειράματα και παρατηρήσεις Υποθέσεις έρευνας. Πείραμα ή παρατήρηση;  Το κάπνισμα προκαλεί καρκίνο;  Πώς βγήκε αυτό το συμπέρασμα;  Τί μέθοδος χρησιμοποιήθηκε.
ΔΙΑΛΕΞΗ 11η Ποσοτική έρευνα υγείας
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Η επιστημονική μέθοδος ως εργαλείο ανάπτυξης της Βιολογίας
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Παρουσίαση της ώρας(χρόνος)
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΝΟΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ ΜΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΙΑΚΕΣ ΜΑΡΚΕΣ Γιουτλάκης Μ., Μεγαλοφώνου Π. Τμήμα Βιολογίας, Τομέας Ζωολογίας-Θαλάσσιας.
Αποστολάκη Φλωρεντία-Αφροδίτη 5595
Κάποιες βασικές έννοιες στη μεθοδολογία της ψυχολογίας
ΕΝΟΤΗΤΕΣ Το πρόβλημα και ο σκοπός της έρευνας
Κάδοι ανακύκλωσης Σωτηρούλλα Κατσικίδη. Ο κάδος αυτός χρησιμοποιείται στην ανακύκλωση του πλαστικού π.χ. πλαστικά μπουκάλια.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Διατήρηση του ψωμιού ανάλογα με τη συσκευασία
Εισαγωγή στη Στατιστική για τις Βιοεπιστήμες
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
Μαρία Κωμιώτου Σχ. Έτος ο Γυμνάσιο Κηφισίας Αργυρώ Νικολούτσου Δήμητρα Οικονόμου Γ4.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Οι σημαντικότερες εναλλακτικές ιδέες
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Πιθανά θέματα πειραματικής έρευνας
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΤΟΧΗ ΚΟΛΛΗΜΕΝΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΟΛΛΕΣ Ομάδα: Βασίλης - Παύλος Ζιούτης Καρυπίδης ΕΙΣΑΓΩΓΗ Πολλές φορές διάφορα αντικείμενα σπάζουν και χρειάζονται κόλλημα. Αυτό γίνεται γιατί τα αντικείμενα αυτά βρέθηκαν κάτω από κάποιες συνθήκες πίεσης και δεν άντεξαν. Γι αυτό η μελέτη που ακολουθούμε αφορά αντικείμενα καθημερινής χρήσης (π.χ. ξύλο, δέρμα, γυαλί κ.τ.λ.) τα οποία τα κολλάμε με διαφορετικές κόλλες και μετράμε την αντοχή τους σε κιλά.

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Λοιπόν σκοπός αυτής της έρευνας είναι να γνωρίσουμε κάθε είδος κόλλας πόσο μπορεί να αντέξει σε διάφορα υλικά,για να ξέρουμε ποια μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κάθε φορά. Επίσης η έρευνα αυτή θα είναι χρήσιμη και στη κατασκευή αντικειμένων που χρειάζονται κόλλα.Δηλαδή θα πρέπει να γνωρίζουμε ποια κόλλα θα χρησιμοποιήσουμε ανάλογα με τα υλικά που έχουμε. ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ Ανεξάρτητες:α) το είδος του αντικειμένου που κολλάμε β) το είδος της κόλλας Εξαρτημένη: η αντοχή των κολλημένων αντικειμένων. Τέλος η υπόθεση της έρευνας είναι: οι διάφορες κόλλες δεν προσφέρουν την ίδια αντοχή στα αντικείμενα που κολλούν.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΞΑΓΩΓΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ Θα χρησιμοποιήσουμε 5 διαφορετικές κόλλες:(Stick, Logo,UHU,σιλικόνη και βενζινόκολλα) και 5 υλικά για συγκόλληση:( πλαστικό, ξύλο, δέρμα, γυαλί και αλουμίνιο). Χρησιμοποιούμε επίσης ένα καντάρι και μία μέγγενη. Το πείραμα είναι το εξής:Το κάθε υλικό βρίσκεται κολλημένο πάνω σε μία ράβδο.Για κάθε υλικό έχουμε ένα ζευγάρι(ράβδους) το οποίο το κολλάμε με την κάθε είδους κόλλας.Π.χ. 2 κομμάτια γυαλιού είναι πάνω σε 2 ράβδους και κολλιούνται μεταξύ τους.Κατόπιν το τοποθετούμε στην μέγγενη και με το καντάρι το τραβάμε μέχρι να ξεκολλήσει.Έτσι παίρνουμε τη μια μέτρηση αντοχής για το ένα είδος κόλλας.Επαναλαμβάνουμε το ίδιο και με τις άλλες κόλλες.Όταν τελειώσουμε κάνουμε το ίδιο και με τα άλλα υλικά κ.ο.κ.

ΣΗΜΕΙΟ ΣΥΓΚΟΛΗΣΗΣ ΚΑΝΤΑΡΙ ΜΕΓΓΕΝΗ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Μετά τη διεξαγωγή του πειράματος καταλήξαμε στα εξής αποτελέσματα: LOGO ΣΙΛΙΚΟΝΗ ΒΕΝΖΙΝΟΚΟΛΛΑ UHU STICK ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ Ο,5 kgr 9,1 kgr 3,9 kgr 2 kgr 0,2 kgr ΔΕΡΜΑ 3.5 kgr 3,5 kgr 4,8 kgr 3,1 kgr ΓΥΑΛΙ 3.1 kgr 24,5 kgr 2,1 kgr 0,1 kgr ΞΥΛΟ 17 kgr 17,2 kgr 6,2 kgr ΠΛΑΣΤΙΚΟ 25 kgr 26 kgr 2,8 kgr

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΠΌ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕΛΕΤΗΤΕΣ Οι παράμετροι που θεωρήθηκε ότι δεν επηρεάζουν την έρευνα είναι οι συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας. Άρα μια μελλοντική έρευνα που μπορεί να γίνει είναι να δοκιμαστεί η αντοχή των ίδιων κολλών και υλικών σε ζέστη ή κρύο.Επίσης έρευνα μπορεί να γίνει και με μέτρο σύγκρισης το χρόνο.