Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΚΑΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
Advertisements

«Συμβουλευτική υποστήριξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο Δήμο Αθήνας σε θέματα επιχειρηματικότητας και συνεργασιών με σκοπό την ενίσχυση της καινοτομίας.
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα - Αξιοποίηση της Έρευνας στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Η «έξυπνη» χρηματοδότηση της νεανικής επιχειρηματικότητας Χρηματοδοτώντας εκπαίδευση, κίνητρα και εργαλεία Η «έξυπνη» χρηματοδότηση της νεανικής επιχειρηματικότητας.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στο Πανεπιστήμιο Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας (Μ.Κ.Ε.) του Α.Π.Θ. ΕΥΓΕΝΙΑ ΠΕΤΡΙΔΟY Καθηγήτρια Μάνατζμεντ,
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ: ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ.
Ανάλυση και Μοντελοποίηση
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 17 – 23 Νοεμβρίου, 2008 Τρέχουσα συμμετοχή: 37 χώρες Πάνω από άτομα.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Περιληπτική Παρουσίαση του Νέου Αναπτυξιακού Νόμου 2011.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Δρ. Χριστίνα Χατζησωτηρίου Συνάντηση 5 η.
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΩΝ RESTART GREECE Κεντρική Μακεδονία, Κιλκίς 22-23/01/2015 ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
Δημιουργική σκέψη και δημιουργικά άτομα Επιπτώσεις για την πρακτική στη σχολική τάξη.
Πώς η προσωπικότητα επηρεάζει τη μάθηση σε συνεργατικές δραστηριότητες με τη χρήση wikis; Π. Αλτανοπούλου, Ν. Τσέλιος Ερευνητική Ομάδα «ΤΠΕ στην Εκπαίδευση»
Δημιουργική Απασχόληση
Αλέξης Κόκκος. 1. Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα 2. Επικοινωνία στις ξένες γλώσσες 3. Μαθηματική ικανότητα και βασικές ικανότητες στην επιστήμη και την.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Νικολάου Κατερίνα Παπαμιχαήλ Μαρία Χριστοδουλίδου Ελένη Χρίστου Χλόη.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
Strategy and the Internet Γιώργος Θάνος Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» Nίκος Φωτόπουλος.
Ορισμός Έργου Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 2 η (2015 – 16) Κατανοώντας την Επιχειρηματικότητα Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
4-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη 1.
Πέτρος Ροδακινιάς, Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας, ΜΟΚΕ ΠΘ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (ΜΟΚΕ) Συμβουλευτική Επιχειρηματικότητας.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Λήψη αποφάσεων Ληψη Αποφαςεων Γ. Καμπουρίδης.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
01 August 2013 – 31 July 2015.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΑΛΕΞΗ 3η Αλλαγή – Πολυπλοκότητα – Δημιουργικότητα
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική ΙΙ Μάθημα 6
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
«Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ »
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Παιχνίδι και Παιδική Ηλικία
Δ ι α χ ε ί ρ ι σ η Έ ρ γ ο υ P r o j e c t M a n a g e m e n t
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
Τι είναι η Επιχειρηματικότητα;
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 13ο ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Ο Παράγοντας της Αυτοδιαχείρισης σε Σχέση με την Υγεία των Καρδιοπαθών
Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία 1ης Ενότητας Kapetanas Ε. & Zachariadis Τ. (2007). Students’ beliefs.
Επαναληπτική Διάλεξη Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα (2017 – 18)
Ο1: Βασικές Αρχές Διοίκησης & Τεχνική Νομοθεσία
Στάδια του επιχειρηματικού κύκλου
ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ
Διεθνείς έρευνες (PISA) και κυπριακό εκπαιδευτικό σύστηµα: δεδοµένα και προβληµατισµοί Δρ Αθ. Μιχαηλίδου Διευθύντρια Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT Α. Κουτσούρης.
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΚΑΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Γ. ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΑΘΗΝΑ 24 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2013

Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ Η ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ. ΕΊΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΞ ΙΣΟΥ ΙΚΑΝΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ; ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΚΗΣ ΦΑΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ;

ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΜΕΓΑΛΟΙ ΤΥΠΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ ΝΕΥΡΩΤΙΣΜΟΣ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΕΥΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑ ΣΥΓΚΑΤΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΝΕΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ

ΟΙ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ (Ι) ΟΙ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ (Ι) 1. Η φάση της προετοιμασίας ( γνώσεις και δεξιότητες συσσωρεύονται) 2. Η φάση της θερμοκοιτίδας (το πρόβλημα βρίσκεται στο υποσυνείδητο του ατόμου) 3. Η φάση της βαθιάς γνώσης (το πρόβλημα ή/ και η λύση γίνονται σαφή)

ΟΙ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ (ΙΙ) 4. Η φάση της αξιολόγησης της ευκαιρίας (πόσο βιώσιμο θα είναι το εγχείρημα;) 5. Η ανάπτυξη της ιδέας και η έναρξη του εγχειρήματος

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Δείγμα 291 Επιχειρηματιών από την περιοχή της Αττικής. Δείγμα 291 Επιχειρηματιών από την περιοχή της Αττικής. Χρήση της μεθόδου Ανάλυσης Παραγόντων Και Γραμμικής Παλινδρόμησης.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ Η ευσυνειδησία και η δεκτικότητα σε νέες ιδέες σχετίζονται θετικά με τη φάση της προετοιμασίας. Η δεκτικότητα σε νέες ιδέες σχετίζεται θετικά με τη φάση της θερμοκοιτίδας Η δεκτικότητα σε νέες ιδέες σχετίζεται θετικά με τη φάση της βαθιάς γνώσης ενώ η συγκαταβατικότητα σχετίζεται αρνητικά

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ Στη φάση της αξιολόγησης δεν παρατηρήθηκε κάποια σημαντική σχέση μεταξύ των μεταβλητών. Στη φάση της ανάπτυξης της ιδέας η δεκτικότητα είναι επίσης σημαντική. Τέλος, παρατηρήθηκε μια αρνητική σχέση μεταξύ των τριών τελευταίων φάσεων και της επιθυμίας ανάληψης ρίσκου

Συμπερασματικά: Η διαδικασία αναζήτησης επιχειρηματικών ευκαιριών σχετίζεται άμεσα με την προσωπικότητα. Η δεκτικότητα σε νέες εμπειρίες είναι το κατ’ εξοχήν χαρακτηριστικό προσωπικότητας που σχετίζεται με την αναγνώριση ευκαιριών Η αποφυγή ρίσκου σχετίζεται αρνητικά με την αναγνώριση ευκαιριών.

Η χρησιμότητα των ευρημάτων 1. Στις επιλογές καριέρας είναι καλό να γνωρίζει κάποιος πόσο «επιχειρηματικός» τύπος είναι. 2. Η συστηματική καλλιέργεια της ενθάρρυνσης ανάληψης ρίσκου θα βοηθήσει στον εντοπισμό νέων ευκαιριών

Η χρησιμότητα των ευρημάτων ΙΙ 3. Η ενσωμάτωση περισσότερων μαθημάτων επιχειρηματικότητας με έμφαση στην καινοτομία και δημιουργικότητα θα έχει επίσης ευεργετικό αντίκτυπο. Σας ευχαριστώ