Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Strategy and the Internet Γιώργος Θάνος Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Strategy and the Internet Γιώργος Θάνος Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Strategy and the Internet Γιώργος Θάνος Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008

2 Έμφαση στη διαδικασία ανάπτυξης στρατηγικής  Plans are nothing; planning is everything (Dwight D. Eisenhower)  A good plan today is better than a perfect plan tomorrow. (George S. Patton)  The best way to prepare for the future is to create it. (Management guru Peter Drucker)  Every moment spent planning saves three or four in execution. (Crawford Greenwalt)  Hope is not a strategy. (General Thomas McInerney) Διαφάνεια 2

3 4 φάσεις για την ανάπτυξη στρατηγικής  Strategy Initiation  Ο οργανισμός αποτιμά τις δυνατότητες του και το επιχειρηματικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται.  Strategy Formulation  Ανάπτυξη των βασικών σημείων της στρατηγικής.  Strategy Implementation  Λεπτομερής ανάπτυξη στρατηγικής.  Μετατωπιζόμαστε από το τι κάνουμε στο πως το κάνουμε.  Strategy Assessment  Διαρκής αποτίμηση  Πόσο τήρείται η στρατηγική που αναπτύχθηκε ;  των αποτελεσμάτων της στρατηγικής. Διαφάνεια 3

4 Strategy Initiation(1/2)  Ανάλυση των δυνατοτήτων της εταιρίας και αποτίμηση.  Αποτίμηση εταιρικού οράματος και αποστολής, των δυνατοτήτων, των μεσοπρόθεσμων στόχων της εταιρίας.  Ποιές είναι οι περιοχές ενδιαφέροντος μας ;  Ποιοι είναι οι πελάτες μας ;  Ποιες προκλήσεις και κινδύνους αντιμετωπίζει ο οργανισμός μας ή / και το σύνολο του συγκεκριμένου τομέα της βιομηχανίας ;  Βασικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.  Αποτίμηση των βασικών ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων.  Προσδιορισμός των επιθυμητών ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων για το μέλλον. Διαφάνεια 4

5 Strategy Initiation(2/2)  Προβλέψεις για το μέλλον.  Αναγνώριση των θετικών και αρνητικών παραγόντων που επηρεάζουν το μέλλον της βιομηχανίας.  Ανάλυση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος και των ανταγωνιστών.  SWOT Analysis (Strengths, Weaknesses, Opportunities and Trends)  Competitor Analysis GRID template.  Scenario Planning ( δείτε περισσότερα http://en.wikipedia.org/wiki/Scenario_planning) http://en.wikipedia.org/wiki/Scenario_planning Διαφάνεια 5

6 Strategy Formulation  Επιχειρηματικές ευκαιρίες  Ανάλυση των επιχειρηματικών ευκαιριών.  Πόσο οι επιχειρηματικές ευκαιρίες ταιριάζουν με τους μακροπρόθεσμούς στόχους του οργανισμού ;  Ανάλυση κόστους - ευκαιρίας (cost-benefit ανάλυσης )  Προσδιορισμός, αποτίμηση και διαχείριση ρίσκου  Εάν το ρίσκο κάποιας επιχειρηματικής δραστηριότητας είναι σημαντικό, θα πρέπει να αναπτυχθεί λεπτομερές σχέδιο διαχείρισης του ρίσκου.  Επιχειρηματικό σχέδιο (business plan)  Ανάπτυξη λεπτομερούς επιχειρηματικού σχεδίου. Διαφάνεια 6

7 Strategy Implementation Πως υλοποιούμε τη στρατηγική που προσδιορίσαμε στο προηγούμενο βήμα ;  Σχεδιασμός του έργου  Προσδιορισμός συγκεκριμένων στόχων.  Προγραμματισμός και ενδιάμεσοι στόχοι (milestones).  Προσδιορισμός μεθόδων αποτίμησης του αποτελέσματος.  Ανάθεση πόρων  Ανθρώπινων, οικονομικών, τεχνολογικών πόρων.  Διαχείριση του έργου  Υλοποίηση των παραπάνω μέσα από τις προδιαγεγραμμένες διαδικασίες. Διαφάνεια 7

8 Strategy Assessment  Διαρκής αξιολόγηση των αρχικών στρατηγικών στόχων με βάση προδιαγεγραμμένες μετρικές  Με βάση τις παραπάνω μετρήσεις  Διεξαγωγή διορθωτικών κινήσεων.  Ριζική αναδιάρθρωση του αρχικού στρατηγικού σχεδιασμού. Ο κύκλος της διαρκούς αναδιάρθρωσης της στρατηγικής του οργα - νισμού. Διαφάνεια 8


Κατέβασμα ppt "Strategy and the Internet Γιώργος Θάνος Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google