Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Επαναληπτική Διάλεξη Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα (2017 – 18)

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Επαναληπτική Διάλεξη Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα (2017 – 18)"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Επαναληπτική Διάλεξη Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα (2017 – 18)
Επαναληπτική Διάλεξη Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα (2017 – 18)

2 Διάλεξη 1η: Ο Επιχειρηματίας και η Επιχειρηματικότητα
Διάλεξη 1η: Ο Επιχειρηματίας και η Επιχειρηματικότητα Τι Είναι Επιχειρηματικότητα; Ποιά είναι τα γνωρίσματα της; Σχολιασμός, σύγκρισή των 3 προσεγγίσεων της επιχειρηματικότητας Οικονομική Ψυχολογικών γρωρισμάτων Συμπεριφοράς και Κοινωνικών γνωρισμάτων Ερωτήσεις Ασκήσεων πράξης 1ης διάλεξης

3 Διάλεξη 2η: Εκφάνσεις της Επιχειρηματικότητας
Διάλεξη 2η: Εκφάνσεις της Επιχειρηματικότητας Επιχειρηματικότητα ανάγκης έναντι επιχειρηματικότητα ευκαιρίας Απο που προκύπτει η κάθε μία Κατηγορίες-περιπτώσεις Πως, με ποιο τρόπο προκύπτουν στρεβλώσεις στην επιχειρηματικότητα (*) Αρχές Βιώσιμης επιχείρησης Ερωτήσεις Ασκήσεων πράξης μελέτες περίπτωσης

4 Διάλεξη 3η: Η σπουδαιότητα των μικρών επιχειρήσεων
Διάλεξη 3η: Η σπουδαιότητα των μικρών επιχειρήσεων Διάγραμμα 2.4: Συσχέτιση του ΑΕΠ της χώρας με το ποσοστό επιχειρηματικότητας Επίδραση επιχειρηματικότητας ευκαιρίας έναντι επιχειρηματικότητας ανάγκης Συνέχεια ερωτήσεων ασκήσεων πράξης 2ης διάλεξης Π.χ., λόγοι ανάπτυξης (ή μή αναπτυξης της κοινωνικής επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα Σύνδεση υλικού με 1η / 2η διάλεξη μαθήματος

5 Διάλεξη 4η: Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα
Τι είναι – περιγραφή όρου «καινοτομία» Τύποι καινοτομίας - παραδείγματα Ένταση τεχνολογικής αλλαγής και αγορά (Carpenter) – διάγραμμα Ταξινόμηση καινοτομιών – διάγραμμα Η καινοτομία ώς διαδικασία Το μοντέλο “αλληλοσυνδέσεων” -Το μοντέλο “ζευγών” Το μοντέλο δικτύων Πλεονεκτήματα της δικτύωσης (*) Ερωτήσεις ασκήσεων πράξης 4ης διάλεξης

6 Διάλεξη 5η: Η Ελληνική Επιχειρηματικότητα
Άρθρο Μανασάκη (2013) και άλλες μελέτες περίπτωσης που είδαμε Κατανόηση και ικανότητα να ‘διαβάζετε τους σχετικούς πίνακες

7 Διάλεξη 6η: Πηγές Χρηματοδότησης ΜΜΕ (*)
Διάλεξη 6η: Πηγές Χρηματοδότησης ΜΜΕ (*) Τρόποι και πηγές χρηματοδότησης ΜΜΕ στην Ελλάδα Γιατί οι Ελληνικές ΜΜΕ δυσκολεύονται να βρουν χρηματοδότηση; Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα διαφόρων τύπων χρηματοδότησης Πως δουλεύουν/λειτουργούν αυτά τα εργαλεία Πηγές χρηματοδότησης και κύκλος ζωής μιας επιχείρησης Μελέτες περίπτωσης σε αυτό το κεφάλαιο (ηλεκτρονικές και μη) Συσχέτιση με άλλες διαλέξεις του μαθήματος (*)

8 Διάλεξη 7η: Δικαιόχρηση (Franchising)
Τι είναι η δικαιόχρηση Τύποι δικαιόχρησης Θετικά και αρνητικά για τον επιχειρηματία | δικαιοπάροχο που θα χρησιμοποιήσει δικαιόχρηση Ερωτήσεις Ασκήσεων πράξης

9 Διάλεξη 8η: Το Επιχειρηματικό Σχέδιο
Διάλεξη 8η: Το Επιχειρηματικό Σχέδιο Χαρακτηριστικά ενός επιτυχημένου επιχειρηματικού πλάνου Ποιος ο σκοπός του επιχ. Πλάνου; (τι κάνει;) Στόχοι και σημασία του Τι περιλαμβάνει ένα επιχειρηματικό πλάνο; Τι θα πρέπει να αποφεύγουμε σε ένα επιχειρηματικό πλάνο Ερώτηση ασκήσεων πράξης Μελέτη περίπτωσης starbucks


Κατέβασμα ppt "Επαναληπτική Διάλεξη Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα (2017 – 18)"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google