Συγκεντρωτικοί Πίνακες Ιδιοκτησία-Τηλεθέαση- Διαφημιστική Δαπάνη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ!!!.
Advertisements

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
ΜΜΕ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Συνοπτικά Συμπεράσματα έρευνας φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Κύπρος 41 χρόνια Δεν ξεχνώ Διεκδικώ Δημιουργώ. Αφιερωμένο σε όσους ζουν στην ξενιτιά και διαπρέπουν Σπύρος Τερζής Αθηνά Στεργιαννίδου ΥΠΕΥΘΥΝΗ: ΕΛΕΝΗ.
O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
Το σύστημα πληροφοριών Μάρκετινγκ και η έρευνα Μάρκετινγκ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ – Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
1 «H συμβολή του Κλάδου των Κινητών Επικοινωνιών στην Ελληνική Οικονομία»
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ »
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Μανώλης Χαιρετάκης, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, Πανεπιστήμιο Αθηνών ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΕΠΗΛΗΨΙΑ ΗΛΙΑΣΗ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΙΑ.
Ενότητα 3 : ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ Α ’ Αισχύλος (68 Θ 200) Επτά επί Θήβας : Πόλεμος μεταξύ « αδελφών - εχθρών » Αικατερίνη ( Καίτη ) Διαμαντάκου Φιλοσοφική.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
ΑΦΗΓΗΣΗ Ορισμός (ενότητα 3) Μορφές αφήγησης (ενότητα 3) Δομή αφηγηματικού κειμένου (ενότητα 3) Το ρήμα στην αφήγηση (ενότητα 5) Οπτική γωνία (ενότητα 8)
Қуат.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης - Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Έρευνα δράσης (action research) Η έρευνα δράσης είναι μια ερευνητική διαδικασία που οι ίδιοι οι άνθρωποι της πράξης διενεργούν, με στόχο να βελτιώσουν.
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Αρχές Μάρκετινγκ Διάλεξη 3.
Δρ. Τάκης Αλεξόπουλος Λέκτορας
ΡΟΗ «Δ» ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Ιούλιος 2017.
Η Επικοινωνία Α΄.
Λογισμικό παρουσιάσεων
ΟΙ ΔΕΚΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Media Planning.
Το πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο
Ενότητα 2: Κινητική Κώστας Παπαδημητρίου Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
Αισθητηρας λ 13/4/2018.
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Το νερο στη λογοτεχνια και στην επιστημη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΛ ΚΑΣΤΟΡΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί:
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Το αγαπημένο μου παιχνίδι.
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
ΔΙΑΛΕΞΗ 7η Αναπ. Καθηγητής. Γ. Πλειός Ο ΕΞΕΙΚΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια
ΚΛΙΝΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ EΡΕΥΝΑΣ. EΝΑ ΝΕΟ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ.
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Έρευνα με θέμα την τηλεόραση
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
Υλικό Υπολογιστών Καθηγητής: Α. Μιχαλάκης
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικησ παιδειασ
ΛΙΠΙΔΙΑ.
TV SPOT ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ – ΣΠΙΚΑΖ
Κεφάλαιο 35 Τα κράτη της Ασίας.
Υγρό γενικού καθαρισμού οικονομικό στην χρήση – ευχάριστο άρωμα
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Σχολικό έτος
«Οι παίδαροι του 1ου ΓΕ.Λ. ΒΥΡΩΝΑ»
ΚΡΗΤΙΚΟΣ – Δ. ΣΟΛΩΜΟΥ.
Ερευνητικη εργαςια Α΄ Λυκειου Τιτλος: "Τροποι ψυχαγωγιας των εφηβων" Τμημα : Α5 δευτερο τετραμηνο γΕΛ Παιανιας, ςχολικο ετος:
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΦΕΥΡΕΣΗ
(ALPHA BANK – EUROBANK – ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ)
Γνωστική ανάπτυξη Piaget
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συγκεντρωτικοί Πίνακες Ιδιοκτησία-Τηλεθέαση- Διαφημιστική Δαπάνη Μανώλης Χαιρετάκης Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ Πανεπιστήμιο Αθηνών Συγκεντρωτικοί Πίνακες Ιδιοκτησία-Τηλεθέαση- Διαφημιστική Δαπάνη

Επεξηγήσεις συντομογραφιών & αστερίσκων (*)Στα λοιπά περιλαμβάνονται το video, οι δορυφορικοί και οι άλλοι τηλεοπτικοί σταθμοί. (**) Κατά το έτος 2000 αναφέρεται ως Σκάϊ/Alpha Περιοχές κάλυψης έρευνας τηλεθέασης Nielsen Audience Measurement (πρώην ΑGB Nielsen Media Research) Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη από 1 Μαϊου 2000 έως 14 Σεπτεμβρίου 2008 Πανελλαδικά από 15 Σεπτεμβρίου 2008

Ετήσια μερίδια σταθμών 2000-2010, σε ποσοστά-Κοινό : Σύνολο-Ζώνη : Σύνολο ημέρας   2000 01 02 03 04 2005 06 07 08 09 2010 ΕΤ1(1) 6.4 5.5 5.9 5.2 4.2 4.0 3.8 3.4 2.9 ΕΤ2/ ΝΕΤ(2) 5.0 6.9 8.8 9.1 10.1 9.6 10.3 9.4 8.6 ΕΤ3(3) 1.4 1.2 1.5 1.7 2.1 2.4 2.7 3.5 (1)-(3) Δημόσια 12.0 10.7 12.4 14.1 16.1 15.4 16.5 17.1 16.6 15.0 Mega(4) 21.2 21.3 20.1 17.3 16.9 18.5 18.8 18.3 19.8 20.5 Ant1(5) 21.8 22.9 22.5 20.8 19.4 18.0 15.2 14.8 15.8 (4)+(5) 43.0 44.2 41.9 39.8 37.7 37.9 36.8 35.0 33.5 34.6 36.3 Star(6) 13.7 12.7 11.2 12.2 11.5 10.4 10.8 10.0 9,.8 Alpha(7) 15.8(**) 14.6 13.0 13.3 14.2 15.5 13.9 13.6 11.9 Alter(8) 3.2 10.2 8.9 11.1 10.6 Σκάϊ(9) - 3.9 4.4 (6)-(9) 33.2 30.5 33.3 35.9 36.0 34.8 38.9 37.3 36.7 (4)-(9) Ιδιωτικά 75.2 74.7 75.7 743.7 73.8 71.6 70.0 72.4 71.9 73.0 Λοιπά(*) 12.8 10.5 Σύνολο 100

Ο αριθμός των ΜΜΕ ανά εταιρεία/συγκρότημα-Ελλάδα 2010 Ο αριθμός των ΜΜΕ ανά εταιρεία/συγκρότημα-Ελλάδα 2010   Εφημ. Περιοδ. Ραδιόφ. TV Διαδίκτυο Σύνολο ΔΟΛ 3 9 1 5 19 Μπόμπ. 4 - Βαρδιν. 2 Τεγόπ. Αλαφ. 8 ΕΡΤ 28 11 23 63 Γ.Κουρής 6 Α.Κουρής Μ.Κουρής Γιανν. 7 Λαυρεντ. (συμμ.) Κοντομ. ΚΚΕ Λιβάνης Αττ.Εκδ. 10 32 Κυριακού 14 Κωστόπ. Λυμπέρης 21 34 Hach.-Rizz. 20 75 44 180

Η συγκέντρωση του αριθμού των ΜΜΕ-Ελλάδα 2010 Ο πρώτος 25.9% Οι δύο πρώτοι 39.9% Οι τρείς πρώτοι 53.1% Οι τέσσερεις πρώτοι 60.9% Οι πέντε πρώτοι 68.7%

Η διαφημιστική δαπάνη στα κύρια ΜΜΕ- 2000-2011 σε εκατομ. ευρώ (*)   Εφημ. Περιοδ. Ραδιόφ. TV Σύνολο +/- % 2000 302,5 470,4(m) 70,5(m) 665,1 1508,5(m) - 01 255,3 532,2 70,8 661,0 1.519,3 +0.7 02 253,5(m) 604,0 87,7 712,6 1.657,8 +9.1 03 684,6 98,6 720,7 1.806,4 +9.0 04 352,9 803,5 115,6 771,1 2.043,1 +13.1 2005 407,4 886,3 113,9 784,7 2.192,3 +7.3 06 452,4 978,3 119,4 793,6 2.343,7 +6.9 07 499,7(M) 1.047,9 165,6 941,5(M) 2.654,7 +13.3 08 478,6 1.113,3(M) 215,0(M) 862,0 2.668,9(M) +0.5 09 441,7 889,8 166,2 714,8 2.212,5 -17.1 2010 434,1 746,0 124,2 583,2 1.887,5 -14.7 11 359.9 [2004] 580,0 [2002] 87,8 566,3(m) 1.594,0 [01-02] -15.5 (*) Πηγή :Media Services (m) : ελάχιστο (M): μέγιστο. Στα αναγραφόμενα ποσά δεν περιλαμβάνεται αμοιβή της διαφημιστικής εταιρείας και ο ΦΠΑ.

Ποσοστιαία (%) κατανομή της διαφημιστικής δαπάνης ανά ΜΜΕ   Εφημ. Περιοδ. Ραδιόφ. TV 2000 20.0% 31.2%(m) 4.7%(m) 44.1%(M) 01 16.8 36.0 4.7(m) 43.5 02 15.3(m) 36.4 5.3 43.0 03 16.7 37.9 5.5 39.9 04 17.3 39.3 5.7 37.7 2005 18.6 40.4 5.2 35.8 06 19.3 41.7(M) 5.1 33.9 07 18.8 39.5 6.2 35.5 08 17.9 8.0(M) 32.4 09 20.0 40.2 7.5 32.3 2010 23.0(M) 6.6 30.9(m) 11 22.6