Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Έρευνα με θέμα την τηλεόραση

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Έρευνα με θέμα την τηλεόραση"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Έρευνα με θέμα την τηλεόραση 2014-2015
Έρευνα με θέμα την τηλεόραση Καλατζάκη Κων/να Ναταλία Δουβαρά Β1 Σχολ. Έτος

2 Λίγα λόγια για την έρευνα μας..
Στις 5/12/14 βγήκαμε στους δρόμους του κέντρου της Αθήνας προσεγγίζοντας ανθρώπους ανεξαρτήτως ηλικίας ή φύλλου, με σκοπό να μας απαντήσουν σε 10 απλά ερωτήματα πολλαπλής επιλογής που εμείς θέσαμε, σχετικά με την τηλεόραση σήμερα στην Ελλάδα. Δυστυχώς, δεν καταφέραμε να βασίσουμε τα αποτελέσματα στις ηλικίες των ανθρώπων με τους οποίους ήρθαμε σε επαφή γιατί υπήρξε μία μεγάλη άρνηση κυρίως από τις γυναίκες υπερηλίκες να συμμετέχουν. Έτσι τα αποτελέσματα μας είναι κυρίως με βάση την γενικότερη άποψη που επικρατεί. Στην επόμενη διαφάνεια ακολουθούν τα ερωτήματα που θέσαμε και τα ποσοστά που συλλέξαμε.

3 Ερώτηση 1: Πόσο συχνά παρακολουθείτε τηλεόραση; Α) Σε καθημερινή βάση Β) Συχνά Γ) Σπάνια Δ) Καθόλου
.

4 Ερώτηση 2: Τι προγράμματα προτιμάτε; Α) Ενημερωτικά (ντοκιμαντέρ, ειδήσεις..) Β) Ψυχαγωγικά (σειρές, ταινίες, εκπομπές..) Γ) Και τα δύο Δ) Τίποτα από τα δύο

5 Ερώτηση 3 Ποια κανάλια προτιμάτε; A) ΜΕGA E) MTV / MAD B) ANT ΣΤ) ΣΚΑΪ Γ) STAR Η) NIKCELODEON Δ) ΑLPHA Θ) NOVA

6 Ερώτηση 4: Πόσες τηλεοράσεις έχετε σπίτι σας; Α) Καμία Β) Μία Γ) Δύο Δ) Τρεις Ε) Πάνω από τρεις

7 Ερώτηση 5: Πιστεύετε πως η τηλεόραση είναι αναγκαία; Α) Ναι Β) Όχι Γ) Και ναι και όχι

8 Ερώτηση 6: Θα μπορούσατε να ζήσετε χωρίς την τηλεόραση; Α) Ναι Β) Όχι

9 Ερώτηση 7: Πιστεύετε πως η τηλεόραση μεταδίδει υποσυνείδητα μηνύματα; Α) Ναι Β) Όχι Γ) Ίσως

10 Ερώτηση 8: Έχετε συμμετάσχει ποτέ σε κάποιο τηλεπαιχνίδι; Α) Ναι Β) Όχι Γ) Έχω προσπαθήσει
*Μόνο το 11% έχει πάρει μέρος σε κάποιο τηλεπαιχνίδι και μάλιστα το 7% δεν έχει κερδίσει τίποτα.

11 Ερώτηση 9: Κατά τον ελεύθερο σας χρόνο θα επιλέγατε
Ερώτηση 9: Κατά τον ελεύθερο σας χρόνο θα επιλέγατε.. Α) Την τηλεόραση Β) Τον κινηματογράφο Γ) Το διαδίκτυο Δ) Κάτι άλλο

12 Ερώτηση 10: Προτιμάτε την τηλεόραση από τον υπολογιστή; Α) Ναι Β) Όχι Γ) Τίποτα από τα δύο

13 Ευχαριστούμε για τον χρόνο σας..
Καλατζάκη Κων/να Ναταλία Δουβαρά Σχολικό Έτος: Τμήμα: Β1 Μάθημα: Project (Κ. Κασσώ) Ευχαριστούμε για τον χρόνο σας..

14 Διαφήμιση και γυναίκα Από εποχή σε εποχή, τα πρότυπα γυναίκας που προβάλλονται, διαφέρουν. Παρ’ όλα αυτά, πάντα προβάλλονταν ιδιαίτερα σαγηνευτικές και ίσως άγγιζαν την τελειότητα με βάση τα δεδομένα της κάθε εποχής. Σήμερα, με βάση το πρότυπο της τέλειας γυναίκας που επικρατεί, σχεδόν σε όλες τις διαφημίσεις θα υπάρχει μία τέτοιου είδους γυναίκα, με άψογα χαρακτηριστικά, ασχέτως που κατά πάσα πιθανότητα δεν θα σχετίζεται καθόλου με το προϊόν που θα προβάλλει.

15 * Η παρουσία της γυναικείας μορφής στις διαφημίσεις έχει στόχο να προσελκύσει κυρίως τη γυναίκα καταναλώτρια και το ανδρικό καταναλωτικό κοινό.

16 Στις περισσότερες διαφημίσεις που προβάλλονται στην Ελληνική τηλεόραση διακρίνεται περβολή. Συχνά μάλιστα, η διαφήμιση δεν έχει καμία σχέση με το προϊόν. Ακόμα συχνότερα παρατηρούνται εμφανίσιμες γυναίκες έτσι ώστε να τραβήξουν την προσοχή της γυναίκας καταναλώτριας και του ανδρικού καταναλωτικού κοινού. Ας δούμε ένα καθημερινό φαινόμενο…

17 Κάτι που επίσης διακρίνεται πολύ συχνά στις σημερινές διαφημίσεις είναι το σεξιστικό στοιχείο και η σεξιστική προβολή της γυναίκας είτε εντός τηλεοπτικών διαφημίσεων, αλλά και εκτός αυτής. Απώτερο σκοπό έχει την προσέλκυση του καταναλωτή κι όχι της καταναλώτριας. Αυτό οφείλεται στην άποψη ότι μια γυναίκα μπορεί να κερδίσει αυτό που θέλει από έναν άνδρα χρησιμοποιώντας το σεξ. Ένας άντρας δεν μπορεί να κάνει το ίδιο γιατί αυτό που θέλει είναι το σεξ!

18 Συνοψίζοντας, οι διαφημίσεις περνούν υποσυνείδητα μηνύματα και πολλές φορές το καταναλωτικό κοινό βρίσκεται να πιστεύει πως αν αγοράσει το προϊόν που προβάλλεται θα γίνει όπως ο πρωταγωνιστής της διαφήμισης και παρομοιάζει τον εαυτό του με αυτόν. Αυτό φυσικά είναι άκρως κακό αφού ο καταναλωτής πρέπει να έχει στα υπ’ όψιν πως δεν σχετίζεται με την πραγματικότητα αυτό που βλέπει. ΥΓ. Θέλουμε μία φορά να παραγγείλουμε pizza και να είναι ίδια με το … φυλλάδιο !!!!! Καλατζάκη Κων/να Δουβαρά Ναταλία Ευχαριστούμε πολύ


Κατέβασμα ppt "Έρευνα με θέμα την τηλεόραση"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google