Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ιούλιος 2017.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ιούλιος 2017."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ιούλιος 2017

2 Αποτίμηση της Εκστρατείας στα Μέσα Μαζικής
Επικοινωνίας

3 ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Η καμπάνια της τηλεόρασης έτρεξε στους πέντε τηλεοπτικούς σταθμούς στους οποίους γίνεται καταμέτρηση τηλεθέασης από την εταιρεία ερευνών Nielsen Television Audience Measurement – Αντέννα, Μέγα, Σίγμα, ΡΙΚ1 και ΡΙΚ2. Οι σταθμοί ΡΙΚ1 & ΡΙΚ2 προγραμμάτισαν δική τους εκστρατεία. Στους σταθμούς Αντέννα, Μέγα και Σίγμα προγραμματίστηκαν σποτ διάρκειας 30 και 10 δευτερολέπτων κατά την περίοδο Μαρτίου 2016 και Ιουλίου Οι μηνιαίες καμπάνιες είχαν διάρκεια 4 εβδομάδων σε κάθε σταθμό στην αρχή του προγράμματος και για περίοδο 6 μηνών και 2-3 εβδομάδες για το υπόλοιπο του προγράμματος. Στον προγραμματισμό σποτ εξαιρέθηκαν οι μήνες Ιούλιος, Αύγουστος λόγω χαμηλής τηλεθέασης και ο Δεκέμβριος λόγω υψηλής συχνότητας μηνυμάτων (Clutter) που παρατηρείται λόγω Χριστουγεννιάτικης περιόδου.   

4 ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Η εκστρατεία βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη και θα ολοκληρωθεί στις 31 Ιουλίου 2017. Οι στόχοι της εκστρατείας στους τρείς τηλεοπτικούς σταθμούς αφορούσαν: Προγραμματισμό 1500 περίπου σποτ (Δείκτης: Insertions) Επίτευξη 4150 GRPs (Δείκτης: Gross Rating Points – Συνολικές επαφές με το κοινό στόχος) Το κοινό ενήλικες 18 ετών και άνω στην Κύπρο απαριθμεί 675,000 άτομα ή 85% του συνολικού πληθυσμού. Συνολική κάλυψη (Δείκτης: Reach %) να ξεπεράσει το 95% Μέσο όρο επαφών για κάθε άτομο τις 44 ή 22 ανά έτος (Δείκτης: OTS – Opportunities to See)

5 ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Με βάση τα στοιχεία της Nielsen Audience Measurement, μέχρι τις 30 Ιουνίου έχουμε πετύχει 3,566 GRP’s ή 24,072,426 συνολικές επαφές, καλύπτοντας στο 100% (Reach %) το κοινό στόχος και με μέσο δείκτη OTS 36 (Επαφών ανά άτομο).       Με βάση τα στοιχεία της Nielsen Audience Measurement, μέχρι τις 30 Ιουνίου στην εκστρατεία προβολής στους σταθμούς ΡΙΚ1 & ΡΙΚ2 έχουν καταμετρηθεί GRP’s ή 24,046,066 συνολικές επαφές, καλύπτοντας στο 91% (Reach %) το κοινό στόχος και με μέσο δείκτη OTS 39 (Επαφών ανά άτομο).

6 ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Στα πλαίσια του προγράμματος το Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου προχώρησε στην παραγωγή και μετάδοση ταινιών οι οποίες υλοποιήθηκαν ως εξής: Παραγωγές 10 Infomercials διάρκειας από 3 – 7 λεπτά (TV Longer Package): 10 διαφορετικά θεματικά infomercials σε ΡΙΚ1 & ΡΙΚ 2 σε συχνότητα 1,656 φορές και με διείσδυση στο γενικό τηλεοπτικό κοινό σε  ποσοστό 78% ή 618,000 άτομα Παραγωγή 100 Εβδομαδιαίων Προγραμμάτων 30 λεπτών (Σπίτι στη Φύση): 114 επεισόδια σε ΡΙΚ1 και ΡΙΚ2 σε συχνότητα 353 φορές και με διείσδυση σε στα τηλεοπτικά κοινά ποσοστού 63% ή 496,000 Παραγωγή 3 Προγραμμάτων 60 λεπτών (Documentaries): 3 εκπομπές σε ΡΙΚ1 και ΡΙΚ2 σε συχνότητα 21 φορές και με διείσδυση σε στα τηλεοπτικά κοινά ποσοστού 24% ή 190,000

7 ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Η καμπάνια προγραμματίστηκε ως υποστηρικτικό μέσο στην Τηλεόραση στις χρονικές ζώνες όπου ή τηλεθέαση καταγράφεται σε χαμηλά ποσοστά. Έτρεξε σε πέντε ραδιοφωνικούς σταθμούς Παγκύπριας Εμβέλειας. Κανάλι 6 (ποσοστό ακροαματικότητας 12,7%) Super FM (ποσοστό ακροαματικότητας 12,4%) Love FM (ποσοστό ακροαματικότητας 9,5%) Antenna FM (ποσοστό ακροαματικότητας 9,1%) Super Sport FM (ποσοστό ακροαματικότητας 8,4%) Συνολικά έχουν προγραμματισθεί 3,500 σποτ κατά την περίοδο Απρίλιος 2016 – Μάρτιος Οι κύριες ζώνες προγραμματισμού που έχουν καλυφθεί ήταν: 06:00 – 09:00 π.μ. 13:00 – 16:00 μ.μ. 17:00 – 19:00 μ.μ. Μέση συχνότητα καθ’ όλη την διάρκεια της εκστρατείας ήταν 5 σποτ ανά σταθμό ανά ημέρα.

8 ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Συμπληρωματικά με την πιο πάνω εκστρατεία, έχουν προγραμματισθεί 3608 σποτ στους τέσσερεις ραδιοφωνικούς σταθμούς του Ραδιοφωνικού Ιδρύματος Κύπρου Τρίτο Πρόγραμμα (ποσοστό ακροαματικότητας 17,9%) Πρώτο Πρόγραμμα (ποσοστό ακροαματικότητας 6,6%) Δεύτερο Πρόγραμμα (ακροαματικότητα μη διαθέσιμη) Τέταρτο Πρόγραμμα (ακροαματικότητα μη διαθέσιμη) Οι κύριες ζώνες προγραμματισμού που έχουν καλυφθεί ήταν: 06:00 – 09:00 π.μ. 13:00 – 16:00 μ.μ. 17:00 – 19:00 μ.μ. Μέση συχνότητα καθ’ όλη την διάρκεια της εκστρατείας ήταν 3 σποτ ανά σταθμό ανά ημέρα

9 ΕΝΤΥΠΑ Η εκστρατεία βασίστηκε στον προγραμματισμό έντυπων καταχωρήσεων σε εφημερίδες Παγκύπριας κυκλοφορίας. Συνολικά προγραμματίστηκαν 51 έγχρωμες καταχωρήσεις σε μέγεθος Α4 (4 στήλες Χ 10 ίντσες).

10 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Στο διαδίκτυο η διαφημιστική εκστρατεία προγραμματίστηκε με διασπορά banners μεγέθους 300X250px. με συνολική απόδοση 19,376,000 impressions και 3,173 clicks με click through rate το 0.02%.

11 Ευχαριστώ


Κατέβασμα ppt "Ιούλιος 2017."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google