ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ 4Ο ΕΞΑΜΗΝΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι Διδάσκουσα: Λεοντίτση Λουκία
Ορισμός Τουριστικό γραφείο είναι μία εμπορική επιχείρηση η οποία λειτουργεί ως ένας αυτόνομος ενδιάμεσος φορέας στη διανομή των τουριστικών προϊόντων. Παρεμβαίνει μεταξύ του πελάτη και του τελικού προϊόντος αποκομίζοντας μία προμήθεια στο σύνολο των πραγματοποιηθέντων πωλήσεων.
Ταξιδιωτικοί μεσάζοντες Ταξιδιωτικά γραφεία Τουριστικοί οργανισμοί (tour operators) Ειδικευμένοι διανομείς
Ειδικευμένοι μεσάζοντες Εταιρείες κινήτρων Διοργανωτές συνεδρίων και συσκέψεων Υπεύθυνοι ειδικών εκδηλώσεων Διοργανωτές στον τόπο προορισμού Υπεύθυνοι ΕΟΤ
Ιδιαιτερότητες τουριστικών υπηρεσιών Άυλες Ετερογενείς Εποχικότητα Αδιαχώριστο Υψηλό κόστος παραγωγής Αλληλεξαρτώμενες
Επιμέρους μέρη τουριστικού πακέτου Τουριστικό πακέτο Τουριστικός προορισμός Μεταφορικό μέσο Κατάλυμα Σίτιση Μεταφορά
Τύποι συνεργασίας με τα καταλύματα Συμφωνία κατ ’αίτηση(On Request) Συμφωνία Δέσμευσης(Commitment) Συμφωνία Εγγυημένη(Guarantee) Συμφωνία υπό Προειδοποίηση(Allotment)