Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ «ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ» ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΧΩΡΑ ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ «ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ» ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΧΩΡΑ ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ «ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ» ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΧΩΡΑ ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ

3

4 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: Υπαλλήλων Τουριστικών Επιχειρήσεων Ο απόφοιτος της ειδικότητας μπορεί να εργαστεί: Α. Ως υπάλληλος σε Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις Α. Ως υπάλληλος σε Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις (Ξενοδοχεία, Bangalows, Cambing, Eνοικιαζόμενα (Ξενοδοχεία, Bangalows, Cambing, Eνοικιαζόμενα δωμάτια, Ξενοδοχεία ιαματικών πηγών, Χιονοδρομικά δωμάτια, Ξενοδοχεία ιαματικών πηγών, Χιονοδρομικά κέντρα, Ξενώνες, Πανσιόν, Κρουαζιερόπλοια, κέντρα, Ξενώνες, Πανσιόν, Κρουαζιερόπλοια,Εστιατόρια, Bar, Καφετέριες κ.λ.π.) Β. Ως υπάλληλος σε Τουριστικά Γραφεία (Γραφεία Εσωτερικού και Γενικού Τουρισμού) (Γραφεία Εσωτερικού και Γενικού Τουρισμού)

5

6 Α. Στις Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις μπορεί να εργαστεί ως: Α. Στις Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις μπορεί να εργαστεί ως:  Υπάλληλος υποδοχής (ρεσεψιονίστ)  Υπάλληλος κρατήσεων  Λογιστής  Υπάλληλος τηλεφωνείου  Υπάλληλος θυρωρείου  Προϊσταμένη ορόφων  Υπεύθυνος εστιατορίου κ.α.

7

8 ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ(FRONT OFFICE) Αν ο μαθητής /τρια εργαστεί ως υπάλληλος Υποδοχής (ρεσεψιονίστ) έχει μάθει να:  Βοηθά κατά την άφιξη και αναχώρηση των πελατών των πελατών  Καταγράφει τα στοιχεία των πελατών στα χειρόγραφα βιβλία και έντυπα του ξενοδοχείου χειρόγραφα βιβλία και έντυπα του ξενοδοχείου  Χειρίζεται το ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων σε Η/Υ σε Η/Υ  Ενημερώνει τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου (εστιατόριο, bar, λογιστήριο κ.ά) ξενοδοχείου (εστιατόριο, bar, λογιστήριο κ.ά)

9

10  Δίνει πληροφορίες σχετικά με τα αξιοθέατα, τη διασκέδαση, τις εκδηλώσεις εντός και εκτός τη διασκέδαση, τις εκδηλώσεις εντός και εκτός του ξενοδοχείου, τα δρομολόγια των μέσων του ξενοδοχείου, τα δρομολόγια των μέσων μεταφοράς κ.α. μεταφοράς κ.α.  Ταξινομεί τα παραστατικά που εκδίδουν τα τμήματα εκμετάλλευσης του ξενοδοχείου τμήματα εκμετάλλευσης του ξενοδοχείου  Μαθαίνει να συμπληρώνει: Voucher Voucher Reservation form(Δελτίο κράτησης) Reservation form(Δελτίο κράτησης) Registration card(Δελτίο άφιξης) Registration card(Δελτίο άφιξης) Χειρόγραφα βιβλία και πλάνα κρατήσεων Χειρόγραφα βιβλία και πλάνα κρατήσεων Χειρόγραφα βιβλίο κίνησης πελατών πόρτας κ.α. Χειρόγραφα βιβλίο κίνησης πελατών πόρτας κ.α.

11

12

13 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ & ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ Αν ο μαθητής /τρια εργαστεί σε εστιατόριο έχει μάθει:  Τους χώρους ενός εστιατορίου  Τύπους γευμάτων π.χ. Ευρωπαϊκό πρωινό, ορεκτικά, επιδόρπια ορεκτικά, επιδόρπια  Τα χαρακτηριστικά σύνταξης ενός καταλόγου  Βασικές αρχές σύνθεσης εδεσματολογίου(menu)  Τρόπους σερβιρίσματος π.χ. Βιεννέζικος, Γαλλικός  Τρόπους λήψης παραγγελίας  Συνδυασμούς κρασιών και εδεσμάτων  Μαγειρική ορολογία κ.α.

14

15 Β. Ως υπάλληλος σε Τουριστικά Γραφεία (Γραφεία Εσωτερικού και Γενικού Τουρισμού) ο μαθητής/τρια μαθαίνει:  Τι είναι το τουριστικό πακέτο διακοπών και πως διαμορφώνεται διαμορφώνεται  Ποιος είναι ο Tour Operator(τουριστικός πράκτορας) και πόσο σημαντικός είναι για τα τουριστικά γραφεία και πόσο σημαντικός είναι για τα τουριστικά γραφεία  Ότι τα τουριστικά γραφεία δουλεύουν με προμήθειες, δηλαδή με ποσοστά από ξενοδοχεία (για ενοικίαση δηλαδή με ποσοστά από ξενοδοχεία (για ενοικίαση δωματίων), ποσοστά από κλείσιμο εισιτηρίων με δωματίων), ποσοστά από κλείσιμο εισιτηρίων με αεροπορικές και ναυτιλιακές εταιρίες κ.α. αεροπορικές και ναυτιλιακές εταιρίες κ.α.

16

17  Τα έγγραφα που είναι απαραίτητα για να ανοίξει δικό του τουριστικό γραφείο ανοίξει δικό του τουριστικό γραφείο  Τι είναι η τουριστική αγορά, η τουριστική ζήτηση και η τουριστική προσφορά ζήτηση και η τουριστική προσφορά  Για το τουριστικό marketing και την προώθηση του τουριστικού προϊόντος προώθηση του τουριστικού προϊόντος

18

19 ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ: ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ:  ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΠΟΛΗΣ  ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟ  ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ  ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΚΙΝΗΤΡΩΝ  ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟ  ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ  ΟΡΕΙΝΟ  ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΧΕΙΜΕΡΙΝΩΝ ΣΠΟΡ  ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΟ  ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ  ΧΡΟΝΟΜΕΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ

20


Κατέβασμα ppt "ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ «ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ» ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΧΩΡΑ ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google