Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

MANUAL Χρήσης Υπηρεσίας

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "MANUAL Χρήσης Υπηρεσίας"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 MANUAL Χρήσης Υπηρεσίας
Η δύναμη της Πληροφορίας στα χέρια σας! 24x7 On Line Services

2 Περιεχόμενα 1 Γρήγορη Αναζήτηση 4 2.i.
Αριθμός Κεφ. Κεφάλαιο Σελίδα 1 Γρήγορη Αναζήτηση 4 2.i. Σύνθετη Αναζήτηση – Περιγραφή Υπηρεσίας 5 2.ii. Αναζήτηση βάσει Ταυτότητας 6 2.iii. Αναζήτηση βάσει Κλάδου Δραστηριότητας 7-8 2.iv. Αναζήτηση βάσει Εμπορικού Προφίλ 9 2.v. Αναζήτηση βάσει Τοποθεσίας 10 2.vi. Αναζήτηση βάσει Οικονομικών Μεγεθών 11-12 2.vii. Αναζήτηση βάσει Αριθμοδεικτών 13 2.viii. Σύνοψη Αναζήτησης 14 2.ix. Παράδειγμα Σύνθετης Αναζήτησης 15 3.i. Αποτελέσματα Αναζήτησης 16 3.ii. Διαδικασία Παραγγελίας Αποτελεσμάτων Αναζήτησης 17-20 Παραγγελία Προϊόντων μέσω της Online Αίτησης 21 Λόγοι μη Εύρεσης Αποτελεσμάτων στη Γρήγορη Αναζήτηση 22 Στοιχεία Κλάδου 23 7 Κλαδικές Μελέτες 24 8 Σύνοψη Κλάδων 25 9.i. Αναφορές – Περιγραφή Υπηρεσίας 26 9.ii. Παράδειγμα: Σύγκριση Ανταγωνισμού 27-28

3 Περιεχόμενα 9.iii. Προσαρμοσμένες Αναφορές 29-30 9.iv.
Αριθμός Κεφ. Κεφάλαιο Σελίδα 9.iii. Προσαρμοσμένες Αναφορές 29-30 9.iv. Προσθήκη Εταιρειών 31 9.v. Προσθήκη Πεδίων 32-37 9.vi. Σύνοψη Επιλεγμένων Πεδίων 38 9.vii. Αγορά Αναφοράς 39 10 Λογαριασμός 40

4 1. Γρήγορη Αναζήτηση 1 Στη Γρήγορη Αναζήτηση μας δίνεται η δυνατότητα να αναζητήσουμε μία εταιρία βάση 5 κριτηρίων: Επωνυμίας Αριθμού Μητρώου Ανώνυμων Εταιριών (ΑΡ.ΜΑ.Ε), Αριθμού Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ), Ταχυδρομικού Κώδικα (Τ.Κ) Τηλεφώνου. Στο συγκεκριμένο παράδειγμα, αναζητούμε βάση «Επωνυμίας», χρησιμοποιώντας την εταιρία Coca Cola 3E και κάνουμε κλικ στο Πεδίο “Γρήγορη Αναζήτηση” ή, εναλλακτικά, πατάμε “Enter”.

5 2.i. Σύνθετη Αναζήτηση – Περιγραφή Υπηρεσίας
1 Στη Σύνθετη Αναζήτηση, παρέχονται 6 διαφορετικά πεδία Αναζήτησης μέσα στα οποία ο Χρήστης μπορεί να θέσει περισσότερα από 1200 φίλτρα – κριτήρια. Όλα τα φίλτρα αναζήτησης λειτουργούν συνδυαστικά ή αυτόνομα , δηλαδή, ο χρήστης μπορεί να επιλέξει να αναζητήσει επιχειρήσεις που πληρούν μόνο 1 κριτήριο (π.χ. Έδρα) – ή που πληρούν συνδυαστικά περισσότερα από ένα – π.χ. συγκεκριμένοι Δήμοι της Ελληνικής Επικράτειας, διάφορες Νομικές Μορφές, συγκεκριμένα Οικονομικά Μεγέθη κτλ. Τα πεδία αναζήτησης είναι τα εξής: Στοιχεία Ταυτότητας Κλάδος Δραστηριότητας Εμπορικό Προφίλ Τοποθεσία – Περιοχή ‘Έδρας Επιχείρησης Οικονομικά Μεγέθη Επιχειρήσεων Αριθμοδείκτες Χρηματοοικονομικής Ανάλυσης

6 2.ii. Σύνθετη Αναζήτηση – Αναζήτηση βάσει Ταυτότητας
1 2 1 2 3 H αναζήτηση του χρήστη ξεκινάει βάσει ταυτότητας της εταιρίας. Τα φίλτρα που έχουμε στη διάθεσή μας είναι: Στην κατηγορία των «Γενικών Πληροφοριών» : o Αριθμός Προσωπικού( 1+, 1-10, , 250+), εάν ελέγχεται από Ορκωτό Ελεγκτή, εάν έχει Πιστοποίηση Ποιότητας, Νομική μορφή και Έτος Ίδρυσης. Στην κατηγορία «Στελέχη Εταιρίας», έχουμε τη δυνατότητα να αναζητήσουμε επιχειρήσεις που στο Οργανόγραμμα τους έχουν μια συγκεκριμένη θέση (π.χ. Γενική Διεύθυνση, Εμπορική Διεύθυνση, Οικονομική Διεύθυνση, Διεύθυνση IT και Διεύθυνση Ανθρωπίνου Δυναμικού). Η λειτουργία αυτή είναι πολύ χρήσιμη, όπως θα δούμε και παρακάτω στο κεφάλαιο «Αναφορές», για την δημιουργία στοχευμένων Πελατολογίων. Επιπλέον, στην ίδια κατηγορία, μπορούμε μεμονωμένα να αναζητήσουμε την συγκεκριμένη επιχείρηση στην οποία εργάζεται κάποιο στέλεχος, εισάγοντας απλώς το «Όνομα Στελέχους» το οποίο επιθυμούμε να χρησιμοποιήσουμε σαν κριτήριο. Τέλος στην κατηγορία Εισηγμένες στο Χ.Α, μπορούμε να αναζητήσουμε εταιρίες με φίλτρα: εάν είναι εισηγμένη στο Χ.Α ή όχι, σε ποιο δείκτη του Χ.Α καθώς και σε ποια αγορά Χ.Α (Μεγάλης κεφαλαιοποίησης, Μικρής κεφαλαιοποίησης, ειδικών χρημ/κων χαρακτήρων, υπό επιτήρηση και σε αναστολή).

7 2.iii. Σύνθετη Αναζήτηση- Αναζήτηση βάσει Κλάδου Δραστηριότητας
1 1 3 To επόμενο Φίλτρο Αναζήτησης είναι η αναζήτηση βάσει «Κλάδου Δραστηριότητας». Ο Χρήστης – σε αυτό το πεδίο – έχει πλήθος εναλλακτικών επιλογών που συνοψίζονται στους εξής: Αναζήτηση βάσει 2ψήφιου & 4ψηφιου ΣΤΑΚΟΔ δραστηριότητες Αναζήτηση βάσει Κλάδων Χρηματιστηρίου Αθηνών – 80 δραστηριότητες (χρησιμοποιείται για την αναζήτηση Εισηγμένων Επιχειρήσεων). Αναζήτηση βάσει Κλάδων Hellastat – 120 δραστηριότητες Ο χρήστης, επιλέγει ποια Κατηγορία Δραστηριότητας θα χρησιμοποιήσει ανάλογα το βάθος της Ανάλυσης ή Στόχευσης το οποίο επιθυμεί να επιτύχει:: Πιο συγκεκριμένα, εφόσον επιθυμεί να συμπεριλάβει μόνο τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην «Παραγωγή Κρασιού», τότε θα χρησιμοποιήσει την Αναζήτηση βάσει ΣΤΑΚΟΔ – όπως στο συγκεκριμένο παράδειγμα, όπου ο χρήστης ξεκινά την αναζήτηση του επιλέγοντας τις «Μεταποιητικές Βιομηχανίες» οι οποίες είναι το Διψήφιο ΣΤΑΚΟΔ στο οποίο συμπεριλαμβάνεται ο ανωτέρω κλάδος. (Step 1) Αντιθέτως, αν ο ο χρήστης επιθυμεί να συμπεριλάβει ένα ευρύτερο πλήθος επιχειρήσεων στο οποίο θα συμπεριλαμβάνονται και αυτές οι οποίες δραστηριοποιούνται στην παραγωγή Κρασιού, μπορεί – εναλλακτικά – να χρησιμοποιήσει και την επιλογή «Κλάδοι Hellastat», όπου θα επιλέξει την κατηγορία «Τρόφιμα & Ποτά».

8 2.iii. Σύνθετη Αναζήτηση- Αναζήτηση βάσει Κλάδου Δραστηριότητας
1 3 3 Ο χρήστης έχει στην διάθεση του ένα σύστημα «πλοήγησης» με την μορφή «Δέντρου», το οποίο του επιτρέπει να αναζητεί εύκολα και αποτελεσματικά την Δραστηριότητα που επιθυμεί. Ο χρήστης λοιπόν, κάνοντας κλικ στις «Μεταποιητικές Βιομηχανίες» οδηγείται στη λίστα με τα διαθέσιμα 3φήφια ΣΤΑΚΟΔ, όπου επιλέγει την «Βιομηχανία τροφίμων, ποτών και καπνοβιομηχανία» (Step 2). Κάνοντας κλικ ξανά στην επιλογή του, το «δέντρο ανοίγει» περαιτέρω, φτάνοντας μέχρι τα 4φήφια ΣΤΑΚΟΔ, όπου επιλέγει την «Παραγωγή Κρασιού» (Step 3). Εννοείται ότι ο χρήστης μπορεί σε οποιοδήποτε στάδιο της αναζήτησής του να συμπεριλάβει – κάνοντας απλά ένα κλικ που θα χρωματίζει την επιλογή του – όσες επιπλέον δραστηριότητες επιθυμεί (σε οποιδήποτε επίπεδο ανάλυσης ΣΤΑΚΟΔ).

9 2.iv. Σύνθετη Αναζήτηση – Αναζήτηση βάσει Εμπορικού Προφίλ
1 2 2 1 Ο χρήστης επιλέγοντας το πεδίο Αναζήτησης «Εμπορικό Προφίλ Επιχειρήσεων», έχει στη διάθεσή του τα εξής κριτήρια: Εξωτερικό εμπόριο (π.χ. Αναζητώ εταιρείες που εισάγουν ή εξάγουν ή κάνουν και τα δύο). Προϊόντα (π.χ. Εισάγουν μεταλλικές κατασκευές, εμφιαλωμένο νερό) Μάρκες (π.χ. Marlboro, Philips) Χώρες (π.χ. Εισάγουν από Ιταλία, Γερμανία & Βέλγιο)

10 2.v. Σύνθετη Αναζήτηση – Αναζήτηση βάσει Τοποθεσίας
1 2 1 Στην αναζήτηση βάσει Τοποθεσίας, ο χρήστης έχει στην διάθεσή του ένα σύστημα αναζήτησης με την μορφή «Δέντρου», που λειτουργεί παρόμοια με το «Δέντρο» αναζήτησης που παρέχεται στους Κλάδους Δραστηριότητας. Πιο συγκεκριμένα, ο χρήστης, μπορεί να αναζητήσει επιχειρήσεις που εδράζονται γεωγραφικά σε συγκεκριμένη: Περιφέρεια Νομό Δήμο Κάνοντας κλικ στην Περιφέρεια που τον ενδιαφέρει (Step 1) o χρήστης αναζητά επιχειρήσεις σε «βάθος Νομού», και εν συνεχεία, εφόσον κάνει κλικ πάνω σε κάποιο συγκεκριμένο Νομό, ο χρήστης συνεχίζει την αναζήτησή του σε «βάθος Δήμου». Και σε αυτό το φίλτρο, ο χρήστης έχει την δυνατότητα να επιλέξει συνδυαστικά, ως κριτήριο στην Αναζήτησή του, όσες Περιφέρειες, Νομούς & Δήμους επιθυμεί.

11 2.vi. Σύνθετη Αναζήτηση – Αναζήτηση βάσει Οικονομικών Μεγεθών
1 2 1 2 Στη Σύνθετη Αναζήτηση, ο χρήστης μπορεί να επιλέξει επίσης ως κριτήριο τα «Μεγέθη», τα οποία χωρίζονται σε 5 κατηγορίες: Ενεργητικό Παθητικό Αποτελέσματα Χρήσης Διάθεση Κερδών Ταμειακή Ροή Ο χρήστης, εφόσον επιλέξει ποια / ποιες κατηγορίες Μεγεθών τον ενδιαφέρουν να τεθούν σαν φίλτρα αναζήτησης, προχωρά στον προσδιορισμό αυτών. Για παράδειγμα, στην κατηγορία Ενεργητικό, ο χρήστης επιλέγει για ποιες υποκατηγορίες τον ενδιαφέρει να τεθούν όρια αναζήτησης, επιλέγοντας ανάμεσα σε π.χ. Έξοδα εγκατάστασης, Ασώματες ακινητοποιήσεις, Ενσώματες ακινητοποιήσεις, Γήπεδα- Οικόπεδα κτλ. Τον ίδιο προσδιορισμό, μπορεί να κάνει και στα Αποτελέσματα Χρήσης, θέτοντας όρια ανάμεσα σε πλήθος παραγόντων όπως Μικτά Αποτελέσματα, Αποτελέσματα Προ Φόρων κτλ.

12 2.vi. Σύνθετη Αναζήτηση – Αναζήτηση βάσει Οικονομικών Μεγεθών
3 1 1 2 3 2 1 2 1 Για παράδειγμα, ο χρήστης επιλέγει από το «Ενεργητικό», να θέσει ως κριτήριο το Σύνολο Ενεργητικού. Step 1: Επιλέγει το «Σύνολο Ενεργητικού» και πατά το πλήκτρο με την ένδειξη «+». Step 2: To φίλτρο Αναζήτησης εμφανίζεται ως Κριτήριο στο «Ενεργητικό», και ο χρήστης επιλέγει το Έτος που επιθυμεί να αφορά το μέγεθος και τα όρια «από – έως» ώστε η αναζήτηση να φέρει τις εταιρείες που έχουν Σύνολο ενεργητικό εντός αυτών των ορίων. Εφόσον ο χρήστης επιθυμεί να αφαιρέσει το επιλεγμένο φίλτρο, απλά πατά το πλήκτρο «-» που εμφανίζεται δίπλα στο μέγεθος. Step 3: Μόλις ο χρήστης τελειώσει με τα Φίλτρα Αναζήτησης, πατά το πλήκτρο «Σύνοψη» όπου μπορεί να δε όλα τα κριτήρια που έχει θέσει στην Αναζήτησή του.

13 2.vii. Σύνθετη Αναζήτηση – Αναζήτηση βάσει Αριθμοδεικτών
1 2 5 2 1 1 2 3 3 4 4 1 Με την ίδια ακριβώς φιλοσοφία που λειτουργεί η Αναζήτηση βάσει Οικονομικών Μεγεθών, λειτουργεί και η «Αναζήτηση βάσει Αριθμοδεικτών». Επιλέγουμε ανάμεσα σε 5 κατηγορίες Χρηματοοικονομικής Ανάλυσης (π.χ. Ανάλυση Ρευστότητας, Κεφαλαιακής Διάρθρωσης κτλ.), την κατηγορία (-ριες) που μας ενδιαφέρει και εν συνεχεία, επιλέγουμε τον συγκεκριμένο αριθμοδείκτη (ή δείκτες) που επιθυμούμε να θέσουμε ως κριτήριο. Στην προκειμένη περίπτωση, επιλέγουμε το «Περιθώριο Μεικτού Κέρδους» και κάνουμε κλικ στο εικονίδιο «+» (Step 1) Όπως και στα «Μεγέθη», ο χρήστης επιλέγει το Έτος που επιθυμεί να αφορά το Δείκτη και τα όρια «από – έως» ώστε η αναζήτηση να φέρει τις εταιρείες που έχουν «Περιθώριο Μεικτού Κέρδους» εντός αυτών των ορίων (π.χ. από 10% έως 30%)

14 2.viii. Σύνθετη Αναζήτηση – Σύνοψη Αναζήτησης
1 3 2 5 2 1 2 2 1 2 1 3 3 4 4 1 Στη Σύνοψη των Κριτηρίων Αναζήτησης, ο χρήστης ουσιαστικά «ανακεφαλαιώνει» την Έρευνά του, έχοντας τις εξής δυνατότητες: να δει τις επιλογές του, να τροποποιήσει οποιαδήποτε επιλογή πατώντας πάνω στο πεδίο που επιθυμεί, ή εναλλακτικά, να καταργήσει μια επιλογή του. (Step 1) Εάν επιθυμούμε να μεγαλώσουμε το δείγμα της αναζήτησης μας, κάνουμε κλικ στην επιλογή «Συμπεριέλαβε και δευτερεύουσες δραστηριότητες» (Step 2). Με την επιλογή αυτή, θα συμπεριληφθούν στο συγκεκριμένο παράδειγμα, όλες εκείνες οι επιχειρήσεις που έχουν ως δευτερεύουσα δραστηριότητα την «Καλλιέργεια Πατάτας» Μόλις ο χρήστης ολοκληρώσει τις επιλογές του, κάνει κλικ πάνω στο εικονίδιο «Αποτελέσματα» (Step 3), ώστε να εμφανιστούν οι επιχειρήσεις που πληρούν τα κριτήρια που έχει θέσει.

15 2.ix. Παράδειγμα Σύνθετης Αναζήτησης
1 1 2 1 2 Στην Σύνοψη των Κριτηρίων Αναζήτησης, ο χρήστης ουσιαστικά «ανακεφαλαιώνει» την Έρευνά του, όπως το κάτωθι παράδειγμα: « Αναζητώ επιχειρήσεις νομικής μορφής Α.Ε. & Ο.Ε. με αριθμό υπαλλήλων από 11 έως 49 με θέση Εμπορικού Διευθυντή στο Οργανόγραμμά τους με Πιστοποίηση ISO, οι οποίες δραστηριοποιούνται στον Κλάδο Χονδρικού Εμπορίου τροφίμων, ποτού & καπνού, Εισάγουν Βιολογικό Γάλα από Γαλλία & Γερμανία εδρεύουν στους Δήμους Αθήνας, Αιγάλεω, Θεσσαλονίκης, Καλαμαριάς, Ηρακλείου και Χανίων έχουν κυκλοφορούν ενεργητικό άνω του 1εκ €, βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις από 0,5 έως 1 εκ €, και πωλήσεις άνω των 3 εκ. € και τέλος, έχουν ημέρες είσπραξης απαιτήσεων άνω των 120, απόδοση ιδίων κεφαλαίων από 5%-30% και περιθώριο καθαρού κέρδους από 5%-10% » Εννοείται, ότι όσο μεγαλώνει το πλήθος κριτηρίων, τόσο περιορίζεται το πλήθος των επιχειρήσεων που πληρούν συνδυαστικά όλα τα κριτήρια, γεγονός που φανερώνει την μεγάλη στόχευση της Έρευνας. Επιλέγοντας, μετέπειτα, τα αποτελέσματα (Step 1), ο χρήστης μεταφέρεται στην επόμενη οθόνη (κεφάλαιο 1.δ)

16 3.i. Αποτελέσματα Αναζήτησης
2 1 1 1 2 Είτε κάνουμε Γρήγορη Αναζήτηση, είτε Σύνθετη, ο χρήστης καταλήγει σε μια σελίδα όπου παρουσιάζονται τα Αποτελέσματα. Στην προκειμένη περίπτωση, βλέπουμε τα αποτελέσματα που βρέθηκαν βάση της επιλογής της Γρήγορης Αναζήτησης που πραγματοποιήσαμε. (Coca Cola 3Ε). Στην αριστερή κολόνα, εμφανίζονται όλα τα Προϊόντα που ο χρήστης μπορεί να παραγγείλει και να έχει στην διάθεσή του – πλήρως επικαιροποιημένα – εντός 24h (Online Demand Products), καθώς περιέχουν πληροφορίες υψηλής προστιθέμενης αξίας οι οποίες πρέπει να ανανεώνονται διαρκώς. Στην δεξιά κολόνα εμφανίζονται τα προϊόντα που παρέχονται άμεσα online (Ready-Made Products). Για αυτά τα προϊόντα, μπορούμε επιπλέον να επιλέξουμε: A. Μέχρι ποιο έτος θέλουμε να είναι οι Διαθέσιμες Οικονομικές Καταστάσεις( βλ. προϊόντα μέχρι το έτος 2005) – Step 1 Β. Εφόσον, στα αποτελέσματα της αναζήτησής μας υπάρχουν περιλαμβάνονται Όμιλοι, μπορούμε να ζητήσουμε να συμπεριληφθούν οι Οικονομικές Καταστάσεις και οι Βασικές Αναφορές τόσο των Μητρικών Εταιρειών όσο και των Ενοποιημένων, που περιλαμβάνουν και τις Θυγατρικές. Στην ίδια λειτουργία, μπορούμε να ζητήσουμε και τις Περιοδικές Οικονομικές Καταστάσεις που αφορούν όλες τις Εισηγμένες στο Χ.Α. επιχειρήσεις - Step 2

17 3.ii. Διαδικασία Παραγγελίας Αποτελεσμάτων Αναζήτησης
2 2 1 1 1 2 2 Step 1: Εφόσον έχετε αναζητήσει μία εταιρία, το επόμενο βήμα είναι η επιλογή των προϊόντων που καλύπτουν τις ανάγκες σας. Στο συγκεκριμένο παράδειγμα έχουμε επιλέξει από τα Online Requests την Πλήρη Αναφορά, την Αναφορά Φερεγγυότητας S&P, και το Ιστορικό Συναλλαγών& Γεγονότων, τα οποία θα μας παραδοθούν πλήρως επικαιροποιημένα εντός 24h. (Για παραγγελίες μέχρι τις 14.30, η παράδοση γίνεται εντός της ίδιας ημέρας). Επιπλέον, από τα ετοιμοπαράδοτα προϊόντα (online download) επιλέξαμε το Εταιρικό Προφίλ της εταιρίας σε excel μορφή. Step 2: Πατάμε “ Προσθήκη Επιλεγμένων” ώστε να προσθέσουμε τα προϊόντα που θέλουμε να αγοράσουμε στο Καλάθι Αγορών μας.

18 3.ii. Διαδικασία Παραγγελίας Αποτελεσμάτων Αναζήτησης
1 1 2 Μόλις πατήσουμε την “Προσθήκη Επιλεγμένων”, μας εμφανίζεται η παραπάνω οθόνη η οποία επιβεβαιώνει ότι έχουν προστεθεί στο καλάθι αγορών 4 καταστάσεις - Προϊόντα. Κάνοντας κλικ στην Αγορά Καταστάσεων – ή εναλλακτικά, στο «Καλάθι» (πάνω δεξιά), οδηγούμαστε στο Καλάθι Αγορών όπου εμφανίζονται οι Επιλογές μας και επιβεβαιώνουμε την παραγγελία μας ώστε να παραλάβουμε τα Προϊόντα που αναζητούμε.

19 3.ii. Διαδικασία Παραγγελίας Αποτελεσμάτων Αναζήτησης
2 3.ii. Διαδικασία Παραγγελίας Αποτελεσμάτων Αναζήτησης 2 1 Αυτή η Οθόνη μας εμφανίζεται για να επιβεβαιώσουμε την αναζήτηση μας και να προχωρήσουμε στην αγορά των προϊόντων που επιλέξαμε. Εφόσον συμφωνούμε με τις επιλογές μας, κάνουμε κλικ στα προϊόντα που θέλουμε (Step 1) και εν συνεχεία, πατάμε πάνω δεξιά (ή κάτω δεξιά) την «Αγορά Οικ. Στοιχείων» (Step 2).

20 3.ii. Διαδικασία Παραγγελίας Αποτελεσμάτων Αναζήτησης
2 3.ii. Διαδικασία Παραγγελίας Αποτελεσμάτων Αναζήτησης 2 1 Επιλέγοντας την «Αγορά Οικ. Στοιχείων», οδηγούμαστε στην παραπάνω Οθόνη, όπου ο χρήστης ενημερώνεται για το κόστος της τρέχουσας αγοράς και για το υπόλοιπο διαθέσιμο χρηματικό ποσό στον λογαριασμό του – εφόσον αποφασίσει να προχωρήσει στην αγορά των προϊόντων. Εφόσον ο χρήστης συμφωνεί, πατά το εικονίδιο ‘ Ναι, δέχομαι” (Step 1) αφού πρώτα καταχωρήσει το του για να του σταλούν τα Online Request Προϊόντα που απαιτούν επικαιροποίηση (Αναφορά Φερεγγυότητας S&P, Ιστορικό Συναλλαγών& Γεγονότων και Πλήρης Αναφορά). Στην περίπτωση, που ο χρήστης επιθυμεί να τροποποιήσει την επιλογή του, πατά πάνω δεξιά (ή κάτω δεξιά) το εικονίδιο «Επιστροφή». (Step 2)

21 4. Παραγγελία Προϊόντων μέσω της Online Αίτησης
1 1 γγ 1 2 3 Ο χρήστης, πλέον της δυνατότητας να παραγγείλει τα προϊόντα που επιθυμεί μέσω της οθόνης που παρουσιάζει τα αποτελέσματα της Γρήγορης ή Σύνθετης Αναζήτησης που έχει πραγματοποιήσει, έχει την επιλογή να παρακάμψει αυτή την λειτουργία, και να προχωρήσει σε απευθείας παραγγελία προϊόντων μέσω της υπηρεσίας «Online Αίτησης». Στην υπηρεσία αυτή, ο χρήστης οφείλει να καταχωρήσει υποχρεωτικά το ΑΦΜ και την Επωνυμία της επιχείρησης που επιθυμεί να λάβει κάποιο προϊόν, και τουλάχιστον είτε το τηλέφωνο, είτε την διεύθυνση. Εν συνεχεία, κάνει απλά κλικ στα εικονίδια των προϊόντων που επιθυμεί να λάβει (Step1). Κατά την διάρκεια της παραγγελίας, το κουτί «Συνολικό Ποσό Χρέωσης» τον ενημερώνει για το κόστος της Παραγγελίας του. Εφόσον επιθυμεί να παραγγείλει επιπλέον προϊόντα για περισσότερες επιχειρήσεις, κάνει κλικ στο εικονίδιο «+» το οποίο θα εμφανίσει στην οθόνη επιπλέον Φόρμες Online Αίτησης (Step 2). Με την ολοκλήρωση της Παραγγελίας, ο χρήστης κάνει κλικ πάνω στο εικονίδιο «Αποστολή Παραγγελίας» και αμέσως οδηγείται στις οθόνες «Καλάθι Αγορών» και «Επιβεβαίωση Αγοράς» που είδαμε στην ενότητα 3.ii. (Step 3) Σημ.: Τα προϊόντα Αναφορά Φερεγγυότητας S&P , Πρόβλεψη Ασυνέπειας S&P και Πλήρης Αναφορά παρέχονται μόνο για εταιρείες που δημοσιεύουν Ισολογισμό.

22 5. Λόγοι μη εύρεσης Αποτελεσμάτων στην Γρήγορη Αναζήτηση
1 1 γγ 2 1 Εφόσον η Γρήγορη Αναζήτηση που έχει κάνει ο Χρήστης δεν οδηγεί σε Αποτέλεσμα εμφάνισης της Επιχείρησης, τότε ο χρήστης μεταφέρεται σε αυτή την Οθόνη, όπου μπορεί να ζητήσει από την Hellastat την «Αναζήτηση / Ταυτοποίηση» της Εταιρείας που ψάχνει (Step 1) – προσθέτοντας ότι διαθέσιμο στοιχείο έχει. Επιπλέον, δύναται να παραγγείλει ταυτόχρονα και τα Προϊόντα που αναζητεί για την Εταιρεία που δεν εμφανίζεται στα Αποτελέσματα, κάνοντας απλά κλικ στα εικονίδια των διαθέσιμων προϊόντων (Step2). Σημειώνουμε ότι ο λόγος μη εύρεσης Αποτελεσμάτων στην αναζήτηση, τις περισσότερες φορές οφείλετε σε συγκεκριμένα λάθη εισαγωγής των στοιχείων, οπότε σας συμβουλεύουμε προτού αποστείλετε ένα αίτημα Ταυτοποίησης της εταιρείας που ενδέχεται να καθυστερήσει την ροή της εργασίας σας, να βεβαιωθείτε πρωτύτερα ότι: Εάν χρησιμοποιείτε μικρά γράμματα, παρακαλώ αποφύγετε τους τόνους. Αποφύγετε να βάζετε την πλήρη Επωνυμία μιας επιχείρησης όταν αυτή περιλαμβάνει ονόματα με τελείες. Π.χ. αν αναζητείτε την εταιρεία "Μαϊλης Μ.Ι.", χρησιμοποιείστε στην Αναζήτησή σας απλά την λέξη "Μαιλης". Βεβαιωθείτε ότι όταν εισάγετε την Επωνυμία, δεν έχετε αλλάξει τη γλώσσα γραφής κατά την πληκτρολόγηση της λέξης. π.χ. στη λέξη "Ανδρικόπουλος" έχετε γράψει με Αγγλικά το "Α" και με Ελληνικά το υπόλοιπο της λέξης "νδρικόπουλος". Αποφύγετε να βάζετε Νομικές Μορφές Επιχειρήσεων - π.χ. Α.Ε., Α.Β.Ε.Ε. κτλ. Ως γενικό κανόνα σας συστήνουμε να μην εισάγετε Νομικές Μορφές καθώς τα αποτελέσματα της Αναζήτησης σας δίνουν τη δυνατότητα να επιλέξετε την επιχείρηση που αναζητείτε μέσω των πρόσθετων πληροφοριών που παρέχουν (Δραστηριότητα - Τηλέφωνο - Διεύθυνση). Επιπρόσθετα, με τον τρόπο αυτό αποφεύγετε προβλήματα που προκαλεί η εισαγωγή τελειών στις Νομικές Μορφές. Τέλος, σε ορισμένες περιπτώσεις ο Εμπορικός Τίτλος μια Επιχείρησης μπορεί να μην είναι ταυτόσημος με τη Νομική Επωνυμία. Σε αυτή την περίπτωση προχωρείτε κανονικά στην Online Αίτηση του αιτήματός σας και θα φροντίσουμε να προβούμε στην απαραίτητη ταυτοποίηση της Εταιρείας.

23 6. Στοιχεία Κλάδου 1 2 Στην Υπηρεσία «Στοιχεία Κλάδου» ο χρήστης μπορεί να αναζητήσει τις Τάσεις Κλάδων για 120 κλάδους τις Ελληνικής Οικονομίας. Οι Τάσεις Κλάδων ταξινομούνται σε 9 βασικές δραστηριότητες, και ο χρήστης, εύκολα και άμεσα, κάνοντας κλικ στην Δραστηριότητα που τον ενδιαφέρει (Step 1), μπορεί να επιλέξει την Αναφορά για τον υποκλάδο που τον ενδιαφέρει. Η διαδικασία παραγγελίας του αρχείου είναι όμοια με την διαδικασία παραγγελίας οποιουδήποτε Προϊόντος που αφορά μια Επιχείρηση – κλικ στο εικονίδιο «Αγορά Στοιχείων Κλάδου» (Step 2), που εν συνεχεία, οδηγεί στο Καλάθι Αγορών – Επιβεβαίωση / Αποδοχή χρέωσης – και το αρχείο γίνεται άμεσα downloaded στην επιφάνεια εργασίας του χρήστη.

24 7. Κλαδικές Μελέτες 1 2 3 Στην Υπηρεσία «Κλαδικές Μελέτες» ο χρήστης μπορεί να αναζητήσει τις Στρατηγικές Κλαδικές Αναλύσεις για 60 κλάδους τις Ελληνικής Οικονομίας. Οι Μελέτες ταξινομούνται σε 9 βασικές δραστηριότητες, και ο χρήστης, εύκολα και άμεσα, κάνοντας κλικ στην Δραστηριότητα που τον ενδιαφέρει (Step 1), μπορεί να δει τις διαθέσιμες Κλαδικές Αναλύσεις. Στο επόμενο στάδιο, ο χρήστης, κάνοντας κλικ στο εικονίδιο «Περιεχόμενα» (Step 2), μπορεί να δεί μια συνοπτική Παρουσίαση & Δείγματα της Μελέτης και εν συνεχεία, κάνοντας κλικ στο εικονίδιο «Παραγγελία» (Step 3), επιβεβαιώνει με τα στοιχεία επικοινωνίας του την παραγγελία, ώστε να του αποσταλεί άμεσα το Παραδοτέο σε ηλεκτρονική και έντυπη μορφή . Η χρέωση του Προϊόντος μπορεί να γίνει – εφόσον το επιθυμεί ο χρήστης – στο πιστωτικό υπόλοιπο του λογαριασμού του.

25 8. Σύνοψη Κλάδων 1 2 Στην Υπηρεσία «Σύνοψη Κλάδων» ο χρήστης μπορεί να αναζητήσει το Προϊόν – το οποίο αποτελεί μια 8σέλιδη επισκόπηση της Κλαδικής Μελέτης -για 50 κλάδους τις Ελληνικής Οικονομίας. Οι Συνοπτικές παρουσιάσεις των Κλάδων ταξινομούνται σε 9 βασικές δραστηριότητες, και ο χρήστης, εύκολα και άμεσα, κάνοντας κλικ στην Δραστηριότητα που τον ενδιαφέρει (Step 1), μπορεί να επιλέξει την Αναφορά για τον υποκλάδο που τον ενδιαφέρει. Η διαδικασία παραγγελίας του αρχείου είναι όμοια με την διαδικασία παραγγελίας οποιουδήποτε Προϊόντος που αφορά μια Επιχείρηση – κλικ στο εικονίδιο «Αγορά Στοιχείων Κλάδου» (Step 2), που εν συνεχεία, οδηγεί στο Καλάθι Αγορών – Επιβεβαίωση / Αποδοχή χρέωσης – και το αρχείο γίνεται άμεσα downloaded στην επιφάνεια εργασίας του χρήστη.

26 9.i. Αναφορές – Περιγραφή Υπηρεσίας
2 1 Στην υπηρεσία «Αναφορές», ο χρήστης έχει την δυνατότητα να δημιουργεί – online - προϊόντα που έχουν την μορφή excel αρχείων, και τα οποία παρέχουν πλήθος πληροφοριών για τις επιχειρήσεις που ο χρήστης επιθυμεί να εξετάσει. Στις Αναφορές που έχουν συγκεκριμένη ονομασία (π.χ. Πελατολόγιο, Επενδυτική Αξιολόγηση κτλ.), ο χρήστης επιλέγει μόνο την Ομάδα Εταιρειών που επιθυμεί να εξετάσει και παραλαμβάνει online ένα αρχείο excel όπου τα «Πεδία Πληροφόρησης» είναι προκαθορισμένα και αριθμούν –ανάλογα με τον τύπο της Αναφοράς – 10 με 12 στοιχεία (παρακαλώ, δείτε ενότητα 8.ii). Επιπλέον, στις τυποποιημένες Αναφορές, ο χρήστης επιλέγει τις επιχειρήσεις με 4 φίλτρα αναζήτησης: Τοποθεσία Δραστηριότητα Κύκλος Εργασιών Κέρδη Προ Φόρων Εναλλακτικά, παρέχεται στην διάθεσή του η υπηρεσία «Αναφορά», όπου ο ίδιος μπορεί να προσαρμόσει το προϊόν καθορίζοντας: τις εταιρείες που επιθυμεί να λάβει, - έχοντας στην διάθεσή του αυτή την φορά τα κριτήρια της Σύνθετης Αναζήτησης, αλλά και τα πεδία πληροφόρησης, που στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι προκαθορισμένα, αλλά αντιθέτως, υπερβαίνουν τα 300 στοιχεία.

27 9.ii. Αναφορές – Σύγκριση Ανταγωνισμού
1 2 1 2 Step1: Ο χρήστης κάνει κλικ πάνω στην Αναφορά που επιθυμεί να δημιουργήσει. Στην προκειμένη περίπτωση, βλέπουμε το παράδειγμα δημιουργίας του προϊόντος «Σύγκριση Ανταγωνισμού». Step 2: Ο χρήστης ενημερώνεται για τα κριτήρια που έχει στην διάθεσή του για να κάνει την Αναζήτηση των επιχειρήσεων που θα συμπεριληφθούν στο αρχείο Excel, καθώς επίσης, - στην δεξιά κολόνα- μπορεί να δει τα στοιχεία πληροφόρησης που θα λάβει για κάθε επιχείρηση. Εν συνεχεία, κάνει κλικ στο Σύνδεσμο που θα τον οδηγήσει στην δημιουργία της Λίστας των εταιρειών που θα συμπεριληφθούν μέσα στο αρχείο.

28 9.ii. Αναφορές – Σύγκριση Ανταγωνισμού
2 9.ii. Αναφορές – Σύγκριση Ανταγωνισμού 1 2 1 Step1: Ο χρήστης -αφού κάνει κλικ – μεταφέρεται στην οθόνη δημιουργίας της Αναφοράς. Στην αριστερή πλευρά της οθόνης εμφανίζονται οι «Οδηγίες Χρήσης» για την εισαγωγή των κριτηρίων. Step 2: Όταν επιλέξει τα κριτήρια που επιθυμεί, κάνει κλικ στο εικονίδιο «Επόμενο» που βρίσκεται επάνω αριστερά της οθόνης, έτσι ώστε να μεταφερθεί στις Οθόνες «Καλάθι Αγορών» και «Επιβεβαίωση Αγοράς» που είδαμε στην ενότητα 3.ii.

29 9.iii. Αναφορές – Προσαρμοσμένες Αναφορές
1 1 Κάνοντας κλικ στο εικονίδιο «Αναφορά», ο χρήστης μεταφέρεται στην υπηρεσία «Προσαρμοσμένες Αναφορές». Στην οθόνη αυτή διατηρούνται όλες οι Προσαρμοσμένες Αναφορές που έχουν δημιουργηθεί από τον Χρήστη. Στην περίπτωση που ο χρήστης επιθυμεί να δημιουργήσει μια νέα προσαρμοσμένη λίστα, κάνει κλικ στο εικονίδιο «Νέα Αναφορά» που βρίσκεται δεξιά πάνω στην οθόνη. (Step 1) 2

30 9.iii. Αναφορές – Προσαρμοσμένες Αναφορές
2 1 3 O χρήστης, άμεσα, μεταφέρεται στην οθόνη «Επεξεργασίας της Προσαρμοσμένης Αναφοράς» όπου αρχίζει την δημιουργία της λίστας. Step 1:Το πρώτο στάδιο για να δημιουργήσει μία Αναφορά, είναι να την ονοματίσει. Step 2: Αμέσως μετά, κάνει κλικ στο εικονίδιο «αποθήκευση» το οποίο θα τον επιστρέψει στην προηγούμενη οθόνη, και μετέπειτα, κάνει κλικ στο όνομα της αναφοράς που θα τον επαναφέρει στην οθόνη που βλέπουμε τώρα. Step 3: Εν συνεχεία, ο χρήστης πατά στην επιλογή «Εταιρίες» το εικονίδιο «Προσθήκη». Αμέσως μετά θα μεταφερθεί στην αρχική σελίδα του iMentor για να αρχίσει τη στοχευμένη αναζήτηση χρησιμοποιώντας συνδυαστικά ή μεμονωμένα τα 1,200 φίλτρα που διατίθενται από την υπηρεσία (παρακαλώ ανατρέξτε στο Κεφάλαιο 2 για περισσότερες πληροφορίες).

31 9.iv. Αναφορές- Προσθήκη Εταιριών
3 1 2 5 2 1 1 2 1 2 2 3 3 4 4 1 Ο χρήστης, ακολουθώντας την διαδικασία της Σύνθετης Αναζήτησης, θα βρεθεί στην οθόνη «Αποτελέσματα» της Αναζήτησης (δείτε Κεφάλαιο 3.i.) όπου μπορεί να επιλέξει ποιες εταιρείες και με ποια σειρά θα προστεθούν στην Αναφορά του. Στην λειτουργία «Ταξινόμηση βάσει» ο χρήστης μπορεί να ταξινομήσει τα αποτελέσματά βάσει Πωλήσεων, Κερδών πρό φόρων, Ενεργητικού και Ιδίων Κεφαλαίων (Step 1). Εν συνεχεία, ο χρήστης επιλέγει ή Προσθήκη Επιλεγμένων ή Προσθήκη Όλων (Step 2) και πατάμε Επιστροφή στην Αναφορά (Step 3).

32 9.v. Αναφορές- Προσθήκη Πεδίων
1 2 5 2 1 1 2 1 2 3 2 3 4 4 1 Εφόσον o χρήστης επιλέξει τις εταιρίες βάσει κριτηρίων που τον ενδιαφέρουν και επιστρέψει στην Προσαρμοσμένη Αναφορά, μεταφέρεται στην Οθόνη όπου επιλέγει το Λογιστικό Πρότυπο που θέλει να έχει η Αναφορά του (Ελληνικό Λογιστικό Πρότυπο ή Διεθνή Λογιστικό Πρότυπο) – (Step 1). Η Επιλογή αυτή γίνεται έτσι ώστε να ο χρήστης, εφόσον επιθυμεί να συμπεριλάβει στην Αναφορά οικονομικά στοιχεία εταιρειών, να μπορεί να επιλέξει τα μεγέθη των επιχειρήσεων που είτε δημοσιεύουν σε Ε.Λ.Π. (95%) είτε σε Δ.Λ.Π (5%). Τέλος, προχωρά κάνοντας κλικ στο εικονίδιο «Πεδία» (Step 2).

33 9.v. Αναφορές- Προσθήκη Πεδίων
1 2 5 2 1 2 1 2 2 3 1 3 4 1 4 1 Αμέσως μετά ο χρήστης μεταφέρεται στην οθόνη οπού θα επιλέξει τα πεδία που επιθυμεί να συμπεριληφθούν στην Προσαρμοσμένη Αναφορά του. Προτού ξεκινήσει την προσθήκη αυτών, επιλέγει ποιο λογιστικό πρότυπο επιθυμεί να ακολουθήσει ανάλογα με την δραστηριότητα των επιχειρήσεων που έχουν επιλεχθεί (οι Τράπεζες και οι Ασφάλειες ακολουθούν διαφορετικό λογιστικό πρότυπο από τις Εμποροβιομηχανικές εταιρείες). Στην προκειμένη περίπτωση, ο χρήστης επιλέγει «Εμποροβιομηχανικών Ε.Λ.Π.» (Step 1) και ακολούθως, κάνει κλικ στην εντολή «Προσθήκη» η οποία και ανοίγει το pop-up παράθυρο απ’όπου θα επιλέξει τα πεδία για την Αναφορά του (Step 2).

34 9.v. Αναφορές- Προσθήκη Πεδίων
1 2 2 5 2 1 2 1 2 3 1 1 3 4 4 1 Στο Pop Up παράθυρο που εμφανίζεται, ο χρήστης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 4 κατηγορίες πεδίων πληροφόρησης: Ταυτότητα Οικονομικές Καταστάσεις Ταμειακές Ροές Οικονομικές Αναλύσεις Στο πεδίο της Ταυτότητας, παρέχονται στοιχεία Εταιρικής Πληροφόρησης τα οποία ο χρήστης – ανάλογα με τις ανάγκες του – μπορεί να συμπεριλάβει στο αρχείο excel που δημιουργεί.. Ο χρήστης, κάνοντας κλικ πάνω στο πρόσημο «+», «ανοίγει» το δέντρο πληροφόρησης σε μεγαλύτερο βάθος (Step 1). Με μπλε χρώμα υποδηλώνονται οι επιλογές τις οποίες επιλέγει κάθε φορά ο χρήστης. Εφόσον τελειώσει με τις επιλογές του,, κάνει κλικ πάνω στο εικονίδιο «Προσθήκη» (Step 2).

35 9.v. Αναφορές- Προσθήκη Πεδίων
3 1 2 5 2 2 2 1 2 1 2 1 3 1 3 4 4 1 Στο πεδίο των Οικονομικών Καταστάσεων ο χρήστης επιλέγει τα μεγέθη από τον ισολογισμό που επιθυμεί να εμφανίζονται για τις εταιρείες που έχει συμπεριλάβει στην Προσαρμοσμένη Αναφορά. Η διαδικασία επιλογής αυτών γίνεται ως εξής: Step1: Κάνουμε κλικ πάνω στο Μέγεθος (ή Μεγέθη) που επιθυμούμε να συμπεριλάβουμε. Step 2: Μετά επιλέγουμε το έτος της Οικονομικής Χρήσης από την οποία επιθυμούμε να προέρχονται τα μεγέθη που έχουμε επιλέξει. Επιπλέον, μας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξουμε πολλαπλές οικονομικές χρήσεις που επιτρέπει την χρονολογική σύγκριση των μεγεθών. Step 3: Εφόσον τελειώσουμε με τις επιλογές μας,, κάνουμε κλικ πάνω στο εικονίδιο «Προσθήκη».

36 9.v. Αναφορές- Προσθήκη Πεδίων
3 1 2 5 2 2 1 2 3 1 2 3 3 1 3 4 4 1 1 Στο πεδίο των Ταμειακών Ροών ο χρήστης επιλέγει τις ροές που επιθυμεί να εμφανίζονται για τις εταιρείες που έχει συμπεριλάβει στην Προσαρμοσμένη Αναφορά. Η διαδικασία επιλογής αυτών γίνεται – πάλι – ως εξής: Step1: Κάνουμε κλικ πάνω στο Ροή (ή Ροές) που επιθυμούμε να συμπεριλάβουμε. Step 2: Μετά επιλέγουμε το έτος της Οικονομικής Χρήσης από την οποία επιθυμούμε να προέρχονται οι Ροές που έχουμε επιλέξει. Επιπλέον, μας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξουμε πολλαπλές οικονομικές χρήσεις που επιτρέπει την χρονολογική σύγκριση των Ροών. Step 3: Εφόσον τελειώσουμε με τις επιλογές μας,, κάνουμε κλικ πάνω στο εικονίδιο «Προσθήκη».

37 9.v. Αναφορές- Προσθήκη Πεδίων
3 1 2 5 2 2 1 2 1 2 3 3 1 1 3 4 4 1 Στο πεδίο των Ταμειακών Ροών ο χρήστης επιλέγει τους Αριθμοδείκτες Χρηματοοικονομικής Ανάλυσης που επιθυμεί να εμφανίζονται για τις εταιρείες που έχει συμπεριλάβει στην Προσαρμοσμένη Αναφορά. Η διαδικασία επιλογής αυτών γίνεται – πάλι – ως εξής: Step1: Κάνουμε κλικ πάνω στο Αριθμοδείκτη (ή Αριθμοδείκτες) που επιθυμούμε να συμπεριλάβουμε. Step 2: Μετά επιλέγουμε το έτος της Οικονομικής Χρήσης από την οποία επιθυμούμε να προέρχονται οι Αριθμοδείκτες που έχουμε επιλέξει. Επιπλέον, μας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξουμε πολλαπλές οικονομικές χρήσεις που επιτρέπει την χρονολογική σύγκριση των Αριθμοδεικτών. Step 3: Εφόσον τελειώσουμε με τις επιλογές μας,, κάνουμε κλικ πάνω στο εικονίδιο «Προσθήκη».

38 9.vi. Αναφορές – Σύνοψη Επιλεγμένων Πεδίων
3 1 2 5 2 1 2 3 2 1 2 3 1 3 1 3 4 1 4 1 2 Μόλις ο χρήστης κλείσει την Pop Up Οθόνη της επιλογής των πεδίων, μεταφέρεται στην σελίδα όπου μπορεί να δει όλα τα πεδία πληροφόρησης που έχει επιλέξει να εμφανισθούν για τις εταιρείες της Προσαρμοσμένης Αναφοράς. Σε αυτό το στάδιο, ο χρήστης μπορεί να αφαιρέσει μια ή περισσότερες επιλογές μας (Step 1) καθώς επίσης, μπορεί να αλλάξει τη σειρά καταχώρησης των πεδίων – άρα και εμφάνισής τους μέσα στο αρχείο excel που θα κατεβάσει στο τέλος (Step 2). Εφόσον ολοκληρώσει τις επιλογές του, κάνει κλικ πάνω στο εικονίδιο της «Αποθήκευσης» έτσι ώστε να μεταφερθεί στην σελίδα από όπου μπορεί να κάνει download την αναφορά στην επιφάνεια εργασίας του (Step 3).

39 9.vii. Αναφορές- Αγορά Αναφοράς.
1 2 5 2 1 2 3 2 1 2 3 1 3 1 2 1 3 4 1 2 4 1 Μόλις ολοκληρωθεί η προσθήκη εταιριών και πεδίων που πρόκειται να συμπεριληφθούν στην Προσαρμοσμένη Αναφορά, και γίνει η Αποθήκευση, ο χρήστης μεταφέρεται στην σελίδα από την οποία μπορεί να προχωρήσει – κάνοντας κλικ πάνω στο εικονίδιο που βρίσκεται δεξιά - στην «Αγορά της Αναφοράς» (Step 1). Στην ίδια σελίδα, ο χρήστης μπορεί να πληροφορηθεί για τον αριθμό εταιρειών και πεδίων που περιέχει κάθε Αναφορά, καθώς και για τις Ημερομηνίες Δημιουργίας αυτών (Step 2). Επιπλέον, κάνοντας κλικ πάνω στον Τίτλο κάθε Αναφοράς, ο χρήστης μπορεί να τροποποιήσει οποιαδήποτε επιλογή (εταιριών ή πεδίων), καθώς επίσης και να προσθέσει επιπλέον πεδία ή εταιρείες. Η «Αγορά Αναφοράς» θα οδηγήσει τον χρήστη στις Οθόνες «Καλάθι Αγορών» και «Επιβεβαίωση Αγοράς» που είδαμε στην ενότητα 3.ii.

40 10. Λογαριασμός 1 2 5 2 1 2 2 3 1 2 3 3 1 1 3 4 1 4 1 Τέλος, στην υπηρεσία «Λογαριασμός  Συναλλαγές», μας δίνεται η δυνατότητα να δούμε το ιστορικό των συναλλαγών μας (Εταιρικές Αναφορές, Προσαρμοσμένες Αναφορές, Κλαδικά Στοιχεία κτλ.), καθώς επίσης την ημερομηνία και ώρα των συναλλαγών μας. Κάνοντας κλικ πάνω στον τίτλο, μας επιστρέφει στο προϊόν που είχαμε αγοράσει για να δούμε ακριβώς τι είχαμε αναζητήσει. Εφόσον ανήκετε σε Pay Per Use συνδρομή, σε αυτό το σημείο μπορείτε να δείτε τις εκάστοτε χρεώσεις σας για τα οικονομικά στοιχεία που «αγοράσετε», καθώς και το Διαθέσιμο Υπόλοιπό σας.


Κατέβασμα ppt "MANUAL Χρήσης Υπηρεσίας"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google