ΑΚΑΔΗΜΑΪΚH ΜΑΘΉΜΑ ΕΠΙΤΕΥΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΒΙΟΕΞΥΓΙΑΝΣΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Ο Κλάδος Μαρμάρου σε Αναζήτηση Διεξόδων από την Κρίση Ανάγκες σε Εκπαίδευση – Κατάρτιση Ανθρώπινου Δυναμικού στον κλάδο Μαρμάρου ΟΣΜΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ.
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Τμήμα Βιολογικών Επιστημών ΒΙΟΛΟΓΙΑ: Η επιστήμη της ζωής
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.3 Εσωτερικά επαγγελματικά προφίλ και δεξιότητες.
Ανάδειξη της σχέσης Κοινωνίας, Τεχνολογίας και Φυσικών Επιστημών.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.1 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες πριν από την τοποθέτηση.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
Μια διαγραμματική παρουσίαση των όρων
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας: ο ρόλος του διευθυντή Μαργαρίτα Χριστοφορίδου 14 Μαρτίου 2013.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
Περιβαλλοντική Νομοθεσία 1. Νόμος 1650/86 Για την προστασία του Περιβάλλοντος.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
1 Η ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ 2 ΒΙΟΛΟΓΙΑ είναι η θετική επιστήμη που ασχολείται με τη μελέτη των έμβιων όντων και γενικά των φαινομένων της ζωής Μελετά τα.
Σύστημα ικανοποίησης χρηστών και εκτίμησης αναγκών: Στόχος να αξιολογήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης του ασθενή και να εντοπίσουμε τις πιθανές μελλοντικές.
 Η ανάγκη του ανθρώπου για ασφαλή επιλογή της τροφής πυροδότησε τη μελέτη των δηλητηριωδών ουσιών. Ο άνθρωπος της προϊστορικής εποχής βασισμένος κατ’
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Πέτρος Κολοβός ΕΕΔΙΠ Κλινικής Νοσηλευτικής ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΡΟΛΟΙ & ΠΡΟΤΥΠΑ Η Περίπτωση της Νοσηλευτικής.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ Α.Ν.Παπαδόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ.
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Περιβαλλοντική Νομοθεσία
«Εκπαιδευτική Αξιολόγηση»
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Multi-purpose center for adult education in clean environment
STRATEGIC PARTNERSHIPS IN THE FIELD OF EDUCATION, TRAINING AND YOUTH
ΕΡΓΑΣΊΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΈΝΗ ΜΑΘΉΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΉ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΚΑΔΗΜΑΪΚH ΜΑΘΉΜΑ ΕΠΙΤΕΥΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΒΙΟΕΞΥΓΙΑΝΣΗ ERASMUS+ PROGRAMME   KEY ACTION 2: COOPERATION FOR INNOVATION AND THE EXCHANGE OF GOOD PRACTICES STRATEGIC PARTNERSHIPS IN THE FIELD OF EDUCATION, TRAINING AND YOUTH Multi-purpose center for adult education in clean environment ECO-Center ΑΚΑΔΗΜΑΪΚH ΜΑΘΉΜΑ ΕΠΙΤΕΥΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΒΙΟΕΞΥΓΙΑΝΣΗ ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645

ΟΜΑΔΕΣ-ΣΤΟΧΟΥΣ Ομάδες-στόχους ISCO Καθηγητές επαγγελματικής εκπαίδευσης στον τομέα της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης ενηλίκων: Βιολογία Χημεία Οικολογία Μηχανική Περιβάλλοντος Πολιτική μηχανική ISCO 2320: Καθηγητές Επαγγελματικής εκπαίδευσης Καθηγητές Επαγγελματικής εκπαίδευσης διδάσκουν ή αναθέτουν την επαγγελματική ή επαγγελματικά μαθήματα σε ενήλικες και περαιτέρω εκπαιδευτικά ιδρύματα και σε ανώτερους μαθητές σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και κολέγια. Προετοιμάζουν τους μαθητές για την απασχόληση σε συγκεκριμένες επαγγελματικές ασχολίες ή περιοχές για τις οποίες δεν απαιτείται συνήθως ανώτατη ή ανώτερη εκπαίδευση. Επαγγελματίες σύμβουλοι προσωπικού και επαγγελματικού προσανατολισμού; Διευθυντές εκπαίδευσης: Οικολογική ηθική   ISCO 2423: Επαγγελματίες προσωπικού και καριέρας Προσωπικό και careers επαγγελματίες παρέχουν επαγγελματικές υπηρεσίες που σχετίζονται με τις πολιτικές προσωπικού, όπως η πρόσληψη των εργαζομένων ή την ανάπτυξη, την επαγγελματική ανάλυση και επαγγελματικού προσανατολισμού. ISCO 2424: Επαγγελματίες για κατάρτιση και ανάπτυξη του προσωπικού Οι επαγγελματίες για κατάρτιση και ανάπτυξη του προσωπικού σχεδιάζουν, αναπτύξουν, εφαρμόζουν και αξιόλογου τα προγράμματα κατάρτισης και ανάπτυξης για να εξασφαλίζουν τη διαχείριση και το προσωπικό να αποκτήσει τις δεξιότητες και την ανάπτυξη των ικανοτήτων που απαιτούνται από τις οργανώσεις για την αντιμετώπιση οργανωτικών στόχων. ISCO 1345 Διευθυντές Εκπαίδευσης / Διευθυντές Υπεύθυνοι αγωγής σχεδιάζουν, κατευθύνουν, συντονίζουν και αξιολογούν το εκπαιδευτικό και διοικητικό πτυχές των υπηρεσιών εκπαίδευσης, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, κολέγια και σχολές και τμήματα σε πανεπιστήμια και άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα. ISCO 2351 Ειδικοί σε θέματα μεθόδους εκπαίδευσης Οι ειδικοί σε θέματα μεθόδους εκπαίδευσης διεξάγουν έρευνες και ανάπτυξη ή παρέχουν συμβουλές σχετικά με τις μεθόδους διδασκαλίας, μαθήματα και βοηθήματα. Επανεξετάζουν και να εξετάζουν τις εργασίες των εκπαιδευτικών, τη λειτουργία των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και των επιτευχθέντων αποτελεσμάτων και προτείνουν αλλαγές και βελτιώσεις. ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645

Βιολογία; Χημεία; Οικολογία; Μηχανική Περιβάλλοντος; Πολιτική μηχανική ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Καθηγητές επαγγελματικής εκπαίδευσης στον τομέα της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης ενηλίκων Βιολογία; Χημεία; Οικολογία; Μηχανική Περιβάλλοντος; Πολιτική μηχανική Επίπεδα του ΕΠΕΠ 6 / 7 Οι μέθοδοι διδασκαλίας και μάθησης Online (www.uni-ecoaula.eu); Offline (CD); Κείμενο Εκτίμηση εκπαιδευόμενος Online τεστ; τεστ που Βασίζεται στο χαρτί AK ΑΚ1: Εισαγωγή στην τεχνολογία της αποκατάστασης ΑΚ2: Βιολογική αποκατάσταση των επικίνδυνων ρύπων Στάθμιση της αξιολόγησης - Πιστωτικές μονάδες του ECVET ΑΚ1 – 2 ECVET πιστώσεων που έχουν εισπραχθεί και αποδεικνύεται με πιστοποιητικό ΑΚ2 – 3 ECVET πιστώσεων που έχουν εισπραχθεί και αποδεικνύεται με πιστοποιητικό ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645

ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Επαγγελματίες σύμβουλοι προσωπικού και επαγγελματικού προσανατολισμού; Διευθυντές εκπαίδευσης  Οικολογική ηθική Επίπεδα του ΕΠΕΠ 5 / 6 Οι μέθοδοι διδασκαλίας και μάθησης Online (www.uni-ecoaula.eu); Offline (CD); Κείμενο Εκτίμηση εκπαιδευόμενος Online τεστ; τεστ που Βασίζεται στο χαρτί AK ΑΚ2: Βιολογική αποκατάσταση των επικίνδυνων ρύπων Στάθμιση της αξιολόγησης - Πιστωτικές μονάδες του ECVET ΑΚ2 – 3 ECVET πιστώσεων που έχουν εισπραχθεί και αποδεικνύεται με πιστοποιητικό ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645

Η ΑΡΘΡΩΤΗ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ: ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑK 'ΓΝΩΣΗ ΜΕΡΟΣ AK   Περίληψη ΑΚ1: Εισαγωγή στην τεχνολογία της αποκατάστασης ΑΚ 1 παρουσιάζει βασικές πληροφορίες σχετικά με ρύπους, όπως ουσίες που μολύνουν το περιβάλλον. Το υλικό ασχολείται με τη διαδικασία της ρύπανσης - την εμφάνισή της, όταν το φυσικό περιβάλλον δεν μπορεί να εξαλείψει τις αρνητικές συνέπειες της επικίνδυνης ουσίας. Αποκαλύπτει τις ανθρώπινες δραστηριότητες ως τους κύριους παράγοντες που σχετίζονται με τη ρύπανση του περιβάλλοντος και την υπερθέρμανση του πλανήτη, καθώς και την αποκατάσταση του μολυσμένου περιβάλλοντος και η διατήρησή του απαλλαγμένο από επιβλαβείς ρύπους όπως μεγάλα προβλήματα στη διατήρηση της οικολογικής ισορροπίας. Συζητήθηκαν επίσης η ανάγκη για ανθρώπινη παρέμβαση για τη γρήγορη αποκατάσταση του μολυσμένου περιβάλλοντος και η εφαρμογή μιας ποικιλίας διορθωτικών διαδικασιών ανάλογα με τη φύση και την έκταση της μόλυνσης. Παρουσιάζονται στοιχεία σχετικά με τη χρήση συμβατικών και σύγχρονων τεχνικών για την αποκατάσταση των μολυσμένων περιβαλλόντων. Δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στη βιωσιμότητα των τεχνολογιών αποκατάστασης ως εξαιρετικά σπουδαίο στοιχείο για τη διασφάλιση της μακροπρόθεσμης επίδρασης αποκατάστασης και την αποφυγή πιθανών προβλημάτων στο μέλλον. Τέλος, στο υλικό συζητείται η χρήση ορισμένων γενετικά τροποποιημένων οργανισμών για τους σκοπούς της βιολογικής αποκατάστασης. ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645

Η ΑΡΘΡΩΤΗ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ: ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑK 'ΓΝΩΣΗ ΜΕΡΟΣ AK   Περίληψη ΑΚ2: Βιολογική αποκατάσταση των επικίνδυνων ρύπων AK2 επικεντρώνεται στά βασικά σύγχρονα περιβαλλοντικά ζητήματα στο πλαίσιο της άμεσης σύνδεσής τους με την ανάπτυξη του ανθρώπινου πολιτισμού και της σημαντικής αύξησης της ρύπανσης του περιβάλλοντος που ξεκίνησαν με τη βιομηχανική επανάσταση του 19ου αιώνα. Το διδακτικό υλικό συζητά την αυξημένη κατανάλωση πηγών ενέργειας άνθρακα, την εξόρυξη και την επεξεργασία ορυκτών εξόρυξης και τις ανεξέλεγκτες εκλύσεις ρύπων που δημιούργησαν τη σημερινή κρίση που σχετίζεται με τη ρύπανση του περιβάλλοντος. Παρέχονται πληροφορίες για τους ρύπους που παράγονται από ανθρώπινες δραστηριότητες που παρουσιάζουν σημαντικούς κινδύνους για το περιβάλλον και την ανθρώπινη υγεία. Συζητήθηκαν οι δυνατότητες χρήσης φυτών και μικροοργανισμών για την αποκατάσταση των ρυπασμένων τόπων. Η βιολογική αποκατάσταση περιγράφεται ως μια φιλική προς το περιβάλλον διαδικασία που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποκατάσταση των ρυπασμένων τόπων. Σχολιάστηκαν οι διάφορες τεχνικές βιολογικής αποκατάστασης που έχουν αναπτυχθεί για τον καθαρισμό τόπων, μολυσμένων με επικίνδυνους ρύπους. Παρουσιάζονται πληροφορίες για φυτά και μικροοργανισμούς που είναι σε θέση να καθαρίζουν μολυσμένους τόπους μέσω της μετατροπής των τοξικών ενώσεων σε μη-τοξικές μορφές. Συζητείται επίσης η μείωση της παραγωγής και η απελευθέρωση ρύπων του περιβάλλοντος, ως μια προσέγγιση για τον έλεγχο της ρύπανσης. Παρουσιάζεται επίσης η προσέγγιση για την εφαρμογή της βιολογικής αποκατάστασης σε συνδυασμό με τις συμβατικές τεχνικές για τη βελτίωση της επίδρασης των περιβαλλοντικών ρύπων. ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645