ΕΡΓΑΣΙΑ Μάθημα:Γεωγραφία Καθηγητής κ. Φανουρίου Μαθήτρια Τσουλφά Σοφία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΤΡΙΧΩΤΟΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΤΡΟΥΖΟΥ.
Advertisements

10 Αγαπημένα μου ζώα Χριστίνα Στ ΄1.
Το Κάπνισμα.
Έφη Τσόγκα, α5/γ Ελληνογερμανική Αγωγή
Μαρί-Ελένη Περαντινού ΒΔ’3 ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Διάστημα Έλλη Πετρίδου Στ’
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Εργασία Οικιακής Οικονομίας Της μαθητρίας Μαρίας Νικητάκη
Φώκια Monachus Monachus
ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ
Η θάλασσα με τα ψάρια της
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
O θαυμαστός κόσμος ενός ξεχασμένου βασιλείου Δημήτρης Τοπάλης Δημήτρης Τοπάλης ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΙΑΛΥΣΟΥ ΡΟΔΟΥ ΔΗΜΟΣ ΙΑΛΥΣΟΥ Γιώργος Χρονόπουλος.
Η ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
“Ο λύκος των παραμυθιών και ο λύκος της φύσης ”
Ενδημικά Ζώα / Πουλιά Του Τόπου Μας
ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ Σοφία Κατερίνα.
ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΜΑΡΙΑΝΘΗ Κ΄ ΚΑΛΛΙΟΠΗ.
Η θαλάσσια χελώνα Καρέτα-Καρέτα
ΑΘΗΝΑ ΣΩΠΑΣΟΥΔΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΙΑΝΝΙΟΥ ΚΑΙ Δ2
ΣΚΑΤΖΟΧΟΙΡΟΣ ΑΠΕΙΛΟΥΜΕΝΑ ΖΩΑ.
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Καταδύσεις Οι καταδύσεις στα ελληνικά ύδατα. Μία γενική άποψη του δύτη.
Μεσόγειος θάλασσα μια κλειστή θάλασσα.
Δηλητηριασεισ Χρυσάνθη Ρηγοπούλου Α2’.
Ζώα υπό εξαφάνιση Γιάννης και Λυδία.
ΚΑΜΗΛΟΠΑΡΔΑΛΗ Οι καμηλοπαρδάλεις δεν ανήκουν όλες σε ένα είδος αλλά χωρίζονται σε έξι ξεχωριστούς γενετικούς πληθυσμούς, από τους οποίους πολλοί πρέπει.
ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ Γ’ ΕΠΑ.Λ. ΘΕΡΜΙΚΕΣ ΚΑΚΩΣΕΙΣ.
ΡΟΖ ΔΕΛΦΙΝΙ.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΝΤΖΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΓΚΑΛΑΜΕΛΟΥ
Αιγαιόγλαρος Ο αιγαιόγλαρος είναι ένας γλάρος μέσου μεγέθους που, σε γενικές γραμμές μοιάζει αρκετά με τον βορειοευρωπαϊκό (Larus argentatus) και τον μεσογειακό.
ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ Γ 2 ΤΑΞΗ.
ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ Στάθης και Γιώργος.
ΦΑΛΑINA ΟΡΚΑ ΔΑΝΑΗ - ΦΑΡΙΝΤΕ.
O θαυμαστός κόσμος ενός ξεχασμένου βασιλείου ΝΙΚΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΙΑΛΥΣΟΥ ΡΟΔΟΥ ΔΗΜΟΣ ΙΑΛΥΣΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΧΑΤΖΗΣΤΕΦΑΝΟΥ.
Δελφίνι Μαριαλένα & Αιμιλία Δ΄1.
Αράχνη Οι αράχνες είναι όντα τα οποία δεν είναι και τόσο φιλικά μεταξύ τους, είναι πως να το κάνουμε ….αντικοινωνικές. Αν προσπαθήσετε να βάλετε δύο αράχνες.
ΜΑΡΑ ΜΕΛΙΣΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΤΟΥΛΟΥΜΗ ΤΜΗΜΑ ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ ΕΛΕΝΗ ΜΗΛΙΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ.
ΕΠΙΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ 28/04/2014.
Σε αυτή την τάξη των εντόμων ανήκουν πάνω από είδη σε όλο τον κόσμο. Ολομετάβολα έντομα Δύο ζεύγη φτερών καλυμμένα με πολύχρωμα λέπια Διαθέτουν.
Είναι όμορφα, μικρά και ακόμη χαριτωμένα! Αλλά το δηλητήριo τους μπορεί να σκοτώσει έναν άνθρωπο… Δημιουργία παρουσίασης: Μίτσης Παναγιώτης.
Τα θαλασσινά ζώα Ευτυχία!!!. Τα δελφίνια είναι πολύ καλά. Είναι πολύ επιδέξια κολυμπούν πολύ γρήγορα αλλά οι καρχαρίες θέλουν να τα φάνε για γεύμα αυτά.
Γεια σας παιδιά, είμαι η Μάγια η μέλισσα. Τι λέτε πάμε να μάθουμε κάποια πράγματα για μας τις μέλισσες;
Ο τέτανος είναι μια οξεία νόσος που προκαλείται από μια τοξίνη (δηλητήριο) η οποία παράγεται από το βακτήριο κλωστηρίδιο του τετάνου (Clostridium tetani)
Σταχτοτσικνιάς - ardea cinerea
Παραγωγή Γραπτού Λόγου
Θηλαστικά που δεν γεννούν μικρά
Διάφορα, παράξενα και ενδιαφέροντα ζώα που κινδυνεύουν με εξαφάνιση.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΛΕΝΑ ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖ. ΓΙΩΡΓΟΣ Μ. ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ
ΤΣΑΚΑΛΙ Στέλλα – Εμμανουήλ Δ2.
O θαυμαστός κόσμος ενός ξεχασμένου βασιλείου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΙΑΛΥΣΟΥ ΡΟΔΟΥ
Θαλάσσια ζώα Τα θαλάσσια κήτη, επίσημα καλούμενα κητώδη είναι μεγάλα θαλάσσια θηλαστικά άριστα προσαρμοσμένα στο περιβάλλον τους, στα οποία περιλαμβάνονται.
Ζώα της Ζούγκλας! Τα Ζώα είναι πολυκύτταροι, ευκαρυωτικοί οργανισμοί που αποτελούν το βασίλειο των Ζώων. Ο σωματότυπός τους σταθεροποιείται όταν αναπτύσσονται,
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ!!!.
Εργασία του Α2 1ο Γυμνάσιο ΒΥΡΩΝΑ
Αντώνης Χατζηστυλλής Ε’1 Σταχτοτσικνιάς
Δελφίνια Μια παρουσίαση από τις:
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΕΙΔΗ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ.
ΤΑ ΠΙΟ ΑΓΡΙΑ ΖΩΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ
Ο Ιππόκαμπος Ο Ιππόκαμπος είναι ψάρι που βρίσκεται στις βόρειες θάλασσες και στην Μεσόγειο.
ΓΕΩΡΓΙΑ & ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΤ2 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ
Μεσόγειος θάλασσα μια κλειστή θάλασσα.
Λιμνοθάλασσα του Μεσολογγίου
ΤΣΙΠΟΥΡΑ Η τσιπούρα μπορεί να φτάσει τa 70 cm, συνήθως την συναντάμε μέχρι 40cm.  Όταν ξεπεράσει τα 25cm, το φύλλο της από αρσενικό γίνεται θηλυκό. Την.
Η φύση είναι το σπίτι μας
Ποιος είναι ωκεανογράφος;
Αγριόγατος.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΓΑΣΙΑ Μάθημα:Γεωγραφία Καθηγητής κ. Φανουρίου Μαθήτρια Τσουλφά Σοφία Μαθήτρια Τσουλφά Σοφία Θεμα:Τα επικίνδυνα και δηλητηριώδης είδη ψαριών της Μεσογείου.

Εισαγωγή Στη θάλασσα μας, τη μεσόγειο υπάρχουν πάρα πολλά δηλητηριώδη και επικίνδυνα ψάρια που ήρθαν από άλλες θάλασσες. Τα κυριότερα είναι 4,ας μάθουμε ποια είναι.

1ο Ψάρι:Δράκαινα Είναι ψάρι της ακτής, που έχει την... κακή συνήθεια να παραχώνεται μέσα στην άμμο κοντά στον γιαλό. Το ραχιαίο πτερύγιό της φέρει αγκάθια εφοδιασμένα με αδένες με δηλητήριο. Μετά το τσίμπημα, ο πόνος είναι οξύτατος και «ακτινοβολείται» μέχρι τη ρίζα του μέλους που έχει τσιμπηθεί. Επειδή το δηλητήριο καταστρέφεται στη θερμοκρασία των 50° C, ο απλούστερος τρόπος αντιμετώπισης, μετά την αναγκαία απολύμανση, είναι η προσέγγιση του σημείου του τσιμπήματος σε μια πηγή θερμότητας (π.χ. αναμμένο άκρο τσιγαρου)προσεκτικα να μην προκληθει καψιμο.

2ο Ψάρι: Σκορπιός Ζει συνήθως σε βαθύτερα νερά και μπορεί να φθάσει και τα 45 εκατοστά μήκος σώματος. Το χρώμα της είναι κυρίως κόκκινο και συνοδεύεται με τις ιδιαίτερες αποχρώσεις του βυθού. Το τσίμπημα γίνεται από τα δηλητηριώδη αγκάθια του ραχιαίου πτερυγίου, όμως ιδιαίτερα επώδυνο είναι όταν το τσίμπημα γίνει από τα αγκάθια που βρίσκονται στο επικάλυμμα. Ο σκορπιός είναι πιο μικρός από τη σκορπίνα και μπορεί να φθάσει τα 20-25 εκατοστά μήκος σώματος. Είναι πιο κοινό είδος και συναντάται εύκολα στα πολύ ρηχά. Οι εξαιρετικές δυνατότητες του στη παραλλαγή, κάνει πιθανή μια τυχαία επαφή μαζί του.

3ο Ψάρι:Σμέρνα

3ο Ψάρι:Σμέρνα Η σμέρνα ανήκει στην οικογένεια των μουρενοειδών. Το σώμα της είναι φιδίσιο με χρώμα που ποικίλει στις αποχρώσεις του καφέ και συμπληρώνεται από βούλες υποκίτρινου χρώματος. Το κεφάλι της καταλήγει σε κωνοειδές σχήμα και η μασέλα της είναι εξαιρετικά δυνατή. Αυτό είναι και το πρόβλημα. Τα δόντια της σμέρνας έχουν μια κλήση προς τα μέσα, έτσι αν δαγκώσει κάτι δεν μπορεί να το αφήσει, παρά μόνο αν αποκολλήσει το κομμάτι που δάγκωσε. Η σμέρνα κατοικεί σε όλα τα βάθη, ακόμα και σε πολύ ρηχά νερά. Εκεί θα την δούμε στο βραχώδες περιβάλλον να ξετρυπώνει από κάποια τρύπα. Η θωριά της παραπέμπει σε επιθετικό χαρακτήρα και καθώς ανοιγοκλείνει το στόμα της μοιάζει να απειλεί τον δύτη. Η αλήθεια είναι ότι η σμέρνα δεν θα επιτεθεί στο δύτη που περνά έξω από το θαλάμι της. Ανοιγοκλείνει το στόμα της γιατί έτσι αναπνέει. Η σμέρνα θα γίνει επικίνδυνη όταν χτυπηθεί σε κακό σημείο, τότε θα προσπαθήσει να δαγκώσει ότι βρεθεί μπροστά της. Επίσης έλκεται από τη μυρωδιά του αίματος, γι' αυτό καλό είναι όταν κάνουμε ψαχτήρι σε περιοχές που γνωρίζουμε ότι υπάρχουν σμέρνες να μην κρεμάμε σκοτωμένα ψάρια στη μέση μας. Αν σας αρέσει το κρέας τη σμέρνας, τότε η βολή θα πρέπει να γίνεται με ακρίβεια στο κεφάλι. Τέλος θα πρέπει να προσέχουμε κατά τις περιόδους που βλέπουμε από γειτονικές τρύπες να βγαίνουν δύο σμέρνες. Ίσως είναι εποχή αναπαραγωγής και τότε η σμέρνα μπορεί να γίνει πολύ επιθετική.

4ο Ψάρι :Λαγοκέφαλος

4ο Ψάρι :Λαγοκέφαλος Το ψάρι αυτό παράγει μια τοξίνη που προκαλεί ακόμη και θάνατο για όποιον το καταναλώσει. Το 2003 έκανε την εμφάνιση του για πρώτη φορά στις θάλασσες των Δωδεκανήσων, αλλά σήμερα ζει σε όλο το Αιγαίο πέλαγος. Σαν ψάρι είναι άγνωστο σε πολλούς ψαράδες και ιδιαίτερα στους ερασιτέχνες. Ο λεσεψιανός μετανάστης, όπως αποκαλούνται τα ψάρια και οι άλλοι οργανισμοί που μέσω Σουέζ περνάνε στην Μεσόγειο, εθεάθη αρχικά στο τρίγωνο Σύμη – Ρόδος – Καστελόριζο αλλά σήμερα έφθασε μέχρι και στις ακτές της Βόρειας Ελλάδας. Η δηλητηριώδης τοξίνη είναι η Τετραδοτοξίνη ΤΤΧ η οποία προκαλεί στον άνθρωπο αναπνευστικές διαταραχές, ανεπάρκεια του κυκλοφορικού συστήματος, μυϊκή παράλυση ακόμη και θάνατο σε όποιον καταναλώσει το ψάρι. Θανατηφόρα περιστατικά έχουν αναφερθεί ως τώρα στον Λίβανο και στο Ισραήλ (όπου τ ο μήκος του συχνά υπερβαίνει το μισό μέτρο ενώ το βάρος του είναι περίπου 1500 – 1700 γραμμάρια). Ο πληθυσμός του Λαγοκέφαλου ή Lagocephalus Sceleratus αυξάνεται σημαντικά και προκαλεί μεγάλη ανησυχία στις αρχές οι οποίες αναζητούν τρόπους αντιμετώπισης του προβλήματος.

ΤΕΛΟΣ