6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Ωφέλειες από τη χρήση των Η / Υ στη μαθησιακή διαδικασία.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 5/11/2013
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Όψεις της Πραγματικότητας Ερευνητική Εργασία Α΄ τάξης Γενικό Λύκειο Σπήλιου Μελέτη Περίπτωσης με αποτελεσματικές πρακτικές.
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής. Πρακτικά ζητήματα, Ωρολόγιο Πρόγραμμα, Ωράριο, Δημιουργία τμημάτων ενδιαφέροντος Για τη διεξαγωγή των Ερευνητικών.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Ερευνητικές Εργασίες Α΄Λυκείου Μιχάλης Φωτιάδης ΠΕ17 Μηχανολόγος Ημερίδα στο Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκεια Ευαγγελικής Σχολής
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Μάθημα: Ερευνητική Εργασία Α' τετράμηνο
¨Διαθεματικότητα – Συνεργατική μάθηση – Αναλυτικό πρόγραμμα¨
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
Ερευνητικές Εργασίες προσαρμοσμένες στην Τεχνική Εκπαίδευση
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
Μ.Δίτσιου-Χρ.Παπαζήση-Γ. Παυλικάκης
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Διδασκαλία με την μέθοδο project
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19 ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΟ 6o ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ 6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19

6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2011-12 6ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ/τετράμηνο : 7 ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ:9 ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ: ΟΛΟΙ (Ο.ΕΠ.ΕΚ-ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ,ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ) ΜΕ ΕΠΙΛΟΓΗ:5 ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ: 4 ΘΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ /ΘΑ ΞΑΝΑΕΜΠΛΑΚΟΥΝ:8 6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19

Διαπιστώσεις–προβληματισμοί από τους διδάσκοντες καθηγητές ΘΕΤΙΚΑ   νέο αντικείμενο- νέα μέθοδος διδασκαλίας μετάβαση - από τη νοοτροπία του ενός βιβλίου στην έρευνα χωρίς βιβλίο   - από τον δασκαλοκεντρικό τρόπο διδασκαλίας στον μαθητοκεντρικό τρόπο και στην ομαδοσυνεργατική μέθοδο βιωματικών μαθησιακών δραστηριοτήτων ο μαθητής ερευνά, αρθρώνει νέα γλώσσα, εκτίθεται ο καθηγητής γίνεται ο υποκινητής που βάζει το μαθητή σ’ ένα μονοπάτι να εξερευνήσει. Μέσω της εξερεύνησης αποκτά γνώσεις, κριτική σκέψη, ικανότητες συνεργασίας και δεξιότητες επικοινωνίας και παρουσίασης , που θα του είναι χρήσιμες στο μέλλον. χτίζονται νέες σχέσεις 6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19

6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19 ΘΕΤΙΚΑ αποκαλύπτονται τα ταλέντα των μαθητών καλλιεργείται η ευρηματικότητα και η δημιουργικότητά τους έχουν ρόλους όλοι οι μαθητές-επαναπροσδιορίζεται ο όρος «καλός μαθητής» δεν πλήττουν οι εμπλεκόμενοι αυτοσχεδιάζουν δημιουργικά μέσα σε συγκεκριμένο πλαίσιο μεγαλύτερη σημασία έχει η διαδικασία συνεργασίας και έρευνας για την προσέγγιση του θέματος, όχι η ποσότητα, ούτε η εμβάθυνση (μικροί στόχοι) οι καθηγητές μαθαίνουν το ΠΣΔ και τις δυνατότητές του, π.χ "η-τ@ξη" 6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19

6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19 ΑΡΝΗΤΙΚΑ έλλειψη οποιασδήποτε μορφής υλικού για τους μαθητές, ακόμη και ενός επίσημου συνοπτικού οδηγού έλλειψη πόρων για βιβλία και άλλα υλικά έλλειψη υποδομών, ΗΥ/laptop, βιβλιοθηκών, σύνδεσης στο διαδίκτυο δυσκολία /έλλειψη γνώσεων στην καθοδήγηση των μαθητών σε θέματα επεξεργασίας δεδομένων, εργαλείων, μεθόδων, πηγών, σύνταξης ερωτηματολογίων , είδη ερωτηματολογίων, διαδικασίας συνέντευξης, ορισμού βιβλιογραφίας έλλειψη γνώσεων των καθηγητών σε χρήση ΗΥ, χρήση εργαλείων διαδικτύου (απαραίτητα για την εκπόνηση των Ε.Ε)  δυσκολία στην ατομική βαθμολόγηση δυσκολία στην προσέλκυση του ενδιαφέροντος . Το χαλαρό κλίμα απαιτεί σωστή διαχείριση της ωριμότητας και ενεργητικότητας των μαθητών. 6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19

Οι δυσκολίες της ομαδοσυνεργατικής προσέγγισης της μάθησης Οι δυσκολίες των μαθητών οφείλονται, κυρίως, στην ανεπαρκή ανάπτυξη των ικανοτήτων επικοινωνίας, συνεργασίας και διαχείρισης των συγκρούσεων, που δημιουργούν προβλήματα δυσλειτουργίας των ομάδων και περιθωριοποίησης μελών που έχουν δυσκολίες ένταξης στην ομάδα. Οι δυσκολίες των εκπαιδευτικών οφείλονται στο γεγονός ότι πρέπει να περιορίσουν την άμεση διδασκαλία, που έχει μακρά και ισχυρή παράδοση στην εκπαίδευση, και να ενισχύσουν μαθητοκεντρικές μορφές μάθησης. ΠΗΓH : ΜΙΑ ΜΕΘΟΔΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΒΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ Κωνσταντίνα Σχίζα Ηλίας Γ. Ματσαγγούρας

6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Ο καθηγητής να κατέχει το θέμα , να ξέρει τι, πού και πώς (από το σχέδιο υποβολής) Καθοδήγηση μαθητών σε γενικό πλαίσιο με υλικό και πηγές από την αρχή, να αυτοσχεδιάζουν σε πλαίσια. όχι να χάνονται Απαραίτητα: Σχέδιο υποβολής Συμβόλαιο-Χρονοδιάγραμμα : Να τα γνωρίζουν οι μαθητές από την αρχή και να τα τηρούν Ατομικός φάκελος-Προσωπικά ημερολόγια,ημερολόγια ομάδας, περιορισμός της γραφειοκρατίας με ηλεκτρονική επικοινωνία (mail, wiki, blog, πλατφόρμα ασύγχρονης τηλεεκπαίδευσης του ΠΣΔ) Τελικό έντυπο προϊόν (συγγραφή) Παρουσίαση Προαιρετικό :Τέχνημα 6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19

6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ • Να ενταθεί με κάθε πρόσφορο τρόπο η δωρεάν επιμόρφωση των εκπαιδευτικών των λυκείων, αφού όλοι έχουν ως πρώτη ανάθεση το μάθημα των Ερευνητικών Εργασιών.   • Να δημιουργηθεί μια επίσημη διαδικτυακή πλατφόρμα για την διάδοση της καλής πρακτικής στις Ερευνητικές Εργασίες, ένα forum επικοινωνίας και ανταλλαγής απόψεων των καθηγητών που διδάσκουν το μάθημα καθώς και μια βάση δεδομένων θεμάτων.  • Να συζητηθεί αν θα διαρκεί ένα ολόκληρο διδακτικό έτος. Το διδακτικό έτος προσφέρει τη δυνατότητα μεγαλύτερης εμβάθυνσης και πληρέστερης κάλυψης του υπό διερεύνηση θέματος αλλά ενέχει τον κίνδυνο της αποδιοργάνωσης και κούρασης. Εναλλακτικά: 2 θέματα στο ίδιο τμήμα project.  • Να γίνεται συνδιδασκαλία ( 2 καθηγητές) επί ένα συνεχόμενο δίωρο σε κάθε τμήμα 6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19

6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ  Να διατεθούν ειδικά κονδύλια για βιβλιογραφική υποστήριξη και υλικά Να αυξηθεί ο αριθμός των ηλεκτρονικών υπολογιστών  Να δοθεί δωρεάν πρόσβαση των μαθητών στο διαδίκτυο, είτε από το σχολείο, είτε από το σπίτι 6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Να μην τίθενται πολύ υψηλοί στόχοι -δεν είναι ερευνητές Να υπάρχουν καλύτερες υποδομές: Η/Υ, ελεύθερο και δωρεάν ΙΝΤΕΡΝΕΤ, βιβλιοθήκες Να προτείνονται θέματα από τους μαθητές , κοντά στα ενδιαφέροντά τους Να υπάρχει καλύτερη καθοδήγηση των μαθητών σε θέματα συνεργασίας , κατανομής ευθυνών και ρόλων Συνεχόμενο τρίωρο, περισσότερες επισκέψεις-εκδρομές, επαφές με ειδικούς, επαγγελματίες, σχολείο ανοιχτό στην κοινωνία Καλύτερη κατάρτιση εκπαιδευτικών Χωρισμός ομάδων σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους

6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19 ΕΡΕΥΝΑ 130 μαθητές της Α’ τάξης του 6ου Λυκείου Λάρισας μετά το Α’ τετράμηνο (Μάρτιος 2012) απαντούν σχετικά με τις Ε.Ε 6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19

ΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ 6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19

6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19 TI ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ 6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19

6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19 ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΕΣ 6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19

ΑΝΑΦΕΡΕ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΣ 6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΣΑΝ 6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19

ΠΟΙΟ ΣΤΑΔΙΟ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ 6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19

ΣΕ ΠΟΙΑ ΣΤΑΔΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ 6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19

ΠΟΣΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Ο ΝΕΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΟΣΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Ο ΝΕΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19

ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΗΘΕΊ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19

ΠΟΣΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΣΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19

6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Οι ερευνητικές εργασίες αποτελούν μια καινοτομία στην εκπαίδευση, που μπορεί να κάνει το σχολείο πιο ενδιαφέρον και αποτελεσματικό, αφού οι μαθητές με τη συμμετοχή τους εστιάζουν πλέον σε πράγματα που έχουν για αυτούς σημασία Το σημαντικό είναι ότι η όλη διαδικασία δεν έχει σχέση με την απομνημόνευση, αλλά με τη μάθηση σε βάθος και την εκμάθηση δεξιοτήτων ζωής και μοντέλων εργασίας , αναγκαίων για την ανταπόκριση στις απαιτήσεις που θέτει η εποχή μας Εφαρμόστηκαν με επιτυχία εφέτος στην Α' Λυκείου του σχολείου μας 6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19

6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19 Σας ευχαριστώ πολύ 6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19