2ο Εκπαιδευτικό σενάριο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Η αξιοποίηση της ιδέας του σεναρίου στη διδασκαλία της ΑΕΓΓ στο Λύκειο
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
Το Εκπαιδευτικο Σενάριο είναι:
Εφαρμογή της καθοδηγούμενης διερευνητικής μεθόδου: πλεονεκτήματα, δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης Σαλούστρου Πόπη ΓΕΛ Γαζίου.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Σενάριο.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Δραστηριότητα ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ : KIDSPIRATION ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Διδακτική Πληροφορικής
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
«Για δέντρα και φυτά μαθαίνω χίλια μυστικά…» Νηπιαγωγείο Δαμαριώνα Νάξου Υπεύθυνη Περιβαλλοντικού προγράμματος: Παντελέων Μιχαλίτσα.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα»
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Αρχαια ελληνικα απο πρωτοτυπο στο γυμνασιο
Ονοματεπώνυμο: Αναστασία Τζαβάρα
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
Εκπαιδευτικη τεχνολογια-πολυμεσα
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Μουσικό Σχολείο Σερρών Μάθημα: Βιολογία Τάξη: Α΄ Λυκείου
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δημιουργία σεναρίου.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2ο Εκπαιδευτικό σενάριο Οδηγίες παρουσίασης σεναρίου

Εκπαιδευτικό σενάριο στη Γλώσσα Όνομα Εκπαιδευτικού: Μαρία Σέργη Σχολείο:4ο Δημ.Σχ.Νάξου Τάξη:Β’ Αριθμός Μαθητών:22

Γνωστικό Αντικείμενο: Διάρκεια: Είδος Δραστηριότητας/ων Γλώσσα Β’Δημοτικού:Ενότητα:Πάμε για ψώνια; Υποενότητες: 6, 7 Μέρες εβδομάδας, συνδυασμοί αυ- ευ Τάξη: Β’ Δημοτικού 3ώρες ( Εμπέδωσης – Αξιολόγησης του Γνωστ. Αντικειμένου – Μεταγνωστική Δραστηριότητα) Γνωστικό Αντικείμενο: Διάρκεια: Είδος Δραστηριότητας/ων

Προαπαιτούμενες & Πρότερες γνώσεις Προαπαιτούμενες γνώσεις Ως προς το γνωστικό επίπεδο: Οι μαθητές από την Α’ Δημοτικού έχουν διδαχθεί τις ημέρες της εβδομάδας και τους συνδυασμούς αυ –ευ και η ανίχνευση των πρότερων γνώσεων θα γίνει με μια αναδρομή στην περσινή διδασκαλία. Ως προς τις Τ.Π.Ε.: Οι μαθητές έχουν αναπτύξει από προηγούμενα μαθήματα τις βασικές δεξιότητες χρήσης του Η/Υ (χρήση του ποντικιού, φιλοσοφία λειτουργίας των windows κ.ά) Παράλληλα θα πρέπει να έχουν ένα σχετικό βαθμό εξοικείωσης με την επιλογή και τη μετακίνηση (drag and drop) αντικειμένων μέσα σε ένα υπολογιστή για τη συμμετοχή τους και στις δραστηριότητες των άλλων λογισμικών. Επίσης είναι ικανοί να χρησιμοποιούν το Revelation Natural Art, λογισμικό αισθητικής έκφρασης και ανάπτυξης της δημιουργικότητας.

Πρότερες γνώσεις & Γνωστικές δυσκολίες Τα παιδιά σε αυτή την ηλικία 6-7 ετών δυσκολεύονται να κατανοήσουν τη διαφορά των συνδυασμών αυ σε αφ και αβ και ευ σε εφ και εβ. Έτσι ενώ προφέρουν τη λέξη σωστά όταν πρέπει να την ταξινομήσουν στη σωστή κατηγορία συχνά μπερδεύονται και την τοποθετούν λάθος. Έχοντας λοιπόν ο δάσκαλος κατά νου τις λανθασμένες, πρότερες ιδέες των παιδιών και τις πιθανές δυσκολίες που θα συναντήσουν στην κατανόηση των νέων όρων θα προσπαθήσει να τις διασκεδάσει με τον σχεδιασμό κατάλληλων δραστηριοτήτων και την χρήση Τ.Π.Ε.

Σκοπός / Στόχοι Σκοπός εκπαιδευτικού σεναρίου: Στόχοι είναι οι μαθητές να ονομάζουν και να γράφουν σωστά τις ημέρες της εβδομάδας και να διακρίνουν τους συνδυασμούς αυ-ευ. Στόχοι Ως προς το γνωστικό αντικείμενο: Α1.Γραφή, ανάγνωση και ενσυνείδητη επεξεργασία των δίγραφων αυ( αβ, αφ) , ευ(εβ,εφ). Α2.Αναγνώριση, σωστή χρήση και τονισμός των δίγραφων. Α3.Προφορική και γραπτή εξάσκηση στις μέρες της εβδομάδας.  

Ως προς τη χρήση των ΤΠΕ Β1. Εξοικείωση με τις εντολές των προγραμμάτων. Β2. Απόκτηση δεξιοτήτων σχεδίασης με τον υπολογιστή. Β3. Θετική στάση στη χρήση του Η /Υ . Β4. Να εκφραστούν δημιουργικά με την παιδαγωγική αξιοποίηση του λογισμικού Revelation Natural Art. Β5. Να αποθηκεύουν και να εκτυπώνουν το αρχείο τους. Ως προς τη μαθησιακή διαδικασία  Γ1. Να αναπτύξουν θετική διάθεση απέναντι στον Η/Υ ως εργαλείο. Γ2. Να καλλιεργηθεί η κριτική και δημιουργική σκέψη στους μαθητές. Γ3. Να ενισχυθεί η ομαδοσυνεργατική διδασκαλία. Γ4. Να αντιλαμβάνονται τη διδασκαλία χρησιμοποιώντας τις αισθήσεις τους. Γ5. Να καλλιεργήσουν τον προφορικό τους λόγο.

Συσχετισμός με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Το θέμα είναι απολύτως συμβατό με το Α.Π.Σ. και το Δ.Ε.Π.Σ. Αποτελεί θέμα των υποενοτήτων 6 και 7 του 5ου κεφαλαίου (Πάμε για ψώνια;) της Γλώσσας της Β΄ τάξης, α΄ τεύχος και οι στόχοι άπτονται πλήρως του αναλυτικού προγράμματος της Γλώσσας.

Χρήση λογισμικών -Εκπαιδευτικό λογισμικό jele (δραστηριότητα εμπέδωσης) -Λογισμικό ηλεκτρονικής αξιολόγησης Hot Potatoes (δραστηριότητα αξιολόγησης) -Revelation Natural Art (δραστηριότητα μεταγνώσης)

Διδακτικές Προσεγγίσεις Θεωρητική - Μεθοδολογική Προσέγγιση Προτείνεται η εφαρμογή ενός μεικτού κατευθυνόμενου ερευνητικού/ανακαλυπτικού μοντέλου διδασκαλίας, όπου ο εκπαιδευτικός ωθεί ουσιαστικά τους μαθητές στο να ερευνήσουν και να ανακαλύψουν νέα δεδομένα. Η οργάνωση της τάξης έχει ως βασική μορφή της την εργασία σε ομάδες, η οποία είναι καθαρά μαθητοκεντρική μορφή διδασκαλίας. Βασικό συστατικό στοιχείο αποτελεί η ενεργός συμμετοχή όλων των μελών των ομάδων στα πλαίσια της επικοινωνιακής προσέγγισης. Η ομαδοσυνεργατική διδασκαλία αποτελεί βασικό σχήμα πάνω στο οποίο μπορούν να αναπτυχθούν και να λειτουργήσουν οι περισσότερες από τις ενεργητικές-συμμετοχικές τεχνικές. O ρόλος του δασκάλου μέσα σε αυτό το πλαίσιο αποκτά καθοδηγητικό, διαμεσολαβητικό, συμβουλευτικό και υποστηρικτικό χαρακτήρα. Ενεργεί όχι ως απλός φορέας γνώσεων, αλλά περισσότερο ως συντονιστής ενεργητικών και συμμετοχικών μαθησιακών ενεργειών.

Δραστηριότητες Εμπέδωσης Δραστηριότητες Εμπέδωσης Χρήση του εκπαιδευτικού λογισμικού jele όπου οι μαθητές καλούνται να απαντήσουν σε κάποιες ερωτήσεις εμπέδωσης του γνωστικού αντικειμένου μέσα από μια παιγνιώδη δραστηριότητα. Στην αρχή της ώρας γίνεται η παρουσίαση του εκπαιδευτικού λογισμικού jele με βιντεοπροβολέα, με παραδοσιακή μετωπική διδασκαλία, αφού παρουσιάζεται κάτι νέο στους μαθητές. Μετά η κάθε ομάδα με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού ανοίγει το Λογισμικό απ’ την επιφάνεια εργασίας και γίνεται εξοικείωση μ’ αυτό, για πέντε λεπτά περίπου, καθώς το λογισμικό είναι αρκετά εύκολο στη χρήση του (κατευθυνόμενη πλοήγηση και σειριακή δομή ανά ενότητα, με δυνατότητες επιλογής ενοτήτων). Τα παιδιά πάντα με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού κάνουν είσοδο και μετά επιλέγουν με τον κέρσορα το παράθυρο με την ένδειξη Β’Δημοτικού. Κατόπιν επιλέγουν το σύμβολο Β όπου είναι οι ασκήσεις της γλώσσας. Στη συνέχεια πραγματοποιούνται δραστηριότητες από τα παιδιά στην Ενότητα 05.Το δώρο του Εξερευνητη –αυ,ευ όπου επιλέγουν τη σωστή απάντηση από διάφορες προτεινόμενες.

Δραστηριότητες αξιολόγησης Στη δραστηριότητα αξιολόγησης του γνωστικού αντικειμένου χρησιμοποιείται το λογισμικό HOT POTATOES. Στην επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή υπάρχει ο φάκελος HOT POTATOES. Κάνοντας διπλό κλικ πάνω του(με την καθοδήγηση του δασκάλου) οι μαθητές θα βρεθούν στο παρακάτω περιβάλλον όπου θα πρέπει να απαντήσουν τις ερωτήσεις που προβάλλονται διαλέγοντας τη σωστή απάντηση ανάμεσα στις 4 που προτείνονται. Κάθε ομάδα σηκώνεται στον υπολογιστή και απαντά το κουϊζ με τις πέντε ερωτήσεις ενώ οι υπόλοιπες ομάδες ασχολούνται με τις εργασίες από το τετράδιο εργασιών του μαθητή.  

Δραστηριότητα μεταγνώσης Η παρουσίαση και εκτέλεση δραστηριοτήτων στο Λογισμικό Αισθητικής Έκφρασης και Ανάπτυξης της Δημιουργικότητας (Revelation Natural Art) γίνεται σε μία διδακτική ώρα. Στην αρχή παρουσιάζεται το Λογισμικό σε όλους τους μαθητές με βιντεοπροβολέα. Το λογισμικό αυτό έχει χρησιμοποιηθεί ξανά από τους μαθητές οπότε η δασκάλα αρκείται σε μια επίδειξη των εργαλείων που διαθέτει καθώς και των δυνατοτήτων που προσφέρει . Σ’ αυτό οι μαθητές εργάζονται συνεργατικά, στην πραγματοποίηση της εργασίας που είναι να αναφέρουν ποια είναι η αγαπημένη μέρα της εβδομάδας και να την απεικονίσουν ζωγραφίζοντας την αγαπημένη τους δραστηριότητα μέσα στην ημέρα αυτή. Εδώ οι μαθητές χωρίστηκαν σε διαφορετικές ομάδες από τις αρχικές προκειμένου να απεικονίσουν δραστηριότητες όπως το ποδόσφαιρο, το μπαλέτο, το χορό κ.α.

Σύγκριση / Προστιθέμενη Αξία χρήσης των ΤΠΕ Μέσα από τη διδακτική αυτή παρέμβαση κάθε μαθητής εμπλέκεται ατομικά αλλά και ομαδικά στη διαδικασία της μάθησης. Για τα παιδιά ήταν ευχάριστη, δημιουργική και αποτελεσματική διαδικασία γιατί ξέφυγε από την καθημερινότητα τους και προκάλεσε το ενδιαφέρον τους και σε αυτό σίγουρα συμβάλλει σε σημαντικό βαθμό η χρήση των ΤΠΕ.

Αξιολόγηση Οι στόχοι της διδασκαλίας επιτεύχθηκαν σε σημαντικό βαθμό και η παρουσίαση μέσα από το εκπαιδευτικό λογισμικό jele βοήθησε πολύ τα παιδιά στην κατανόηση των συνδυασμών αυ-ευ. Προέκυψαν δυσκολίες σχετικά με τη φωτεινότητα της τάξης ( δεν είχαμε καθαρή εικόνα) και η υλικοτεχνική μας υποδομή ήταν ελλιπής αφού οι μαθητές εργάστηκαν σε έναν υπολογιστή και αυτό τους προκάλεσε κούραση και ανυπομονησία. Η τάξη δεν αντιμετώπισε δυσκολία ως προς την οργάνωση σε ομάδες αφού τα παιδιά έχουν συνηθίσει να εργάζονται με αυτόν τον τρόπο. Τέλος δεδομένου της υλικοτεχνικής υποδομής ο αρχικός σχεδιασμός δε θα μπορούσε να είναι διαφορετικός.

Βιβλιογραφία Γλώσσα Β’ Δημοτικού Βιβλίο δασκάλου Γλώσσα Β’ Δημοτικού Βιβλίο δασκάλου Γλώσσα Β΄ Δημοτικού Βιβλίο μαθητή α΄ τεύχος Γλώσσα Β΄ Δημοτικού Τετράδιο εργασιών α΄ τεύχος Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών και Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΔΕΠΠΣ & ΑΠΣ)

Παραδείγματα από την Εφαρμογή στην Τάξη

Γενικές οδηγίες Χρησιμοποιείστε λέξεις – κλειδιά  Αποφυγή πυκνογραμμένων διαφανειών Χρόνος παρουσίασης: 15-20 λεπτά ανά ομάδα Όνομα αρχείου: omada…_parousiasi_senariou_1.ppt(x)

Αν χρειαστεί μπορείτε να προσθέσετε επί πλέον διαφάνειες