Στρατηγικές ενσωμάτωσης Διαδικτυακών δραστηριοτήτων Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, email: efialex@ppp.uoa.gr Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Υπόβαθρο διαδικτυακών δραστηριοτήτων Στόχος δραστηριότητας σε σχέση με το Α.Π. Το διαδίκτυο βελτιώνει τη δραστηριότητα; Χρήση διαδικτυακών πόρων από τους μαθητές Δεξιότητες μαθητών επαρκείς; Χρόνος για υποστήριξη δραστηριότητας
Μοντέλα δραστηριοτήτων (Harris, 1998) Διαπροσωπικές ανταλλαγές (επικοινωνία μέσω διαδικτύου) Συλλογή και ανάλυση πληροφοριών Επίλυση προβλημάτων
Καθοδηγητική προσέγγιση Σχεδιασμός και προετοιμασία Δημοσίευση πληροφοριών έργου Διεξαγωγή δραστηριοτήτων Δημοσίευση προϊόντων Αξιολόγηση έργου
Εποικοδομιστική προσέγγιση Μοντέλο 8 W Watching: Παρατήρηση περιβάλλοντος, ανάδυση ζητημάτων Wondering: εστίαση σε θέματα, συζήτηση Webbing: χρήση ηλεκτρονικών πόρων για αναζήτηση πληροφοριών Wiggling: αξιολόγηση πληροφοριών Weaving: επιλογή και σύγκριση ιδεών/αποτελεσμάτων Wrapping: «συσκευασία» πληροφοριών σε μορφή (βίντεο, πακέτο πολυμέσων, κλπ.) Waving: δημοσιοποίηση συμμετοχής Wishing:ανάλυση εργασίας, αξιολόγηση