Προφορική επικοινωνία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Οδηγίες για την δημιουργία εμφανίσιμων παρουσιάσεων
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
Παρουσίαση Διαθεματικής Εργασίας σε PowerPoint
Εξέταση Πτυχιακής Εργασίας
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ. Εισαγωγικός τομέας και προκαταρτική φάση •Μικρή Περιγραφή: •Λεξιλόγιο: •Κοινό που απευθύνεται:Σε μαθητές της ΧΥΖ τάξης (γυμνασίου,
Τίτλος. Εισαγωγικός τομέας και προκαταρτική φάση Μικρή Περιγραφή: Λεξιλόγιο: Κοινό που απευθύνεται: Ηλικία: Περιβάλλον: Χρονική διάρκεια: Πριν την επίσκεψη.
Πτυχιακή εργασία των Κωνσταντίνου Κουρμούση (1604)
Τεχνικές προφορικών παρουσιάσεων Εντατικά μαθήματα ΚΕΔΙΜΑ Εαρινό 2014 Δρ. Κωνσταντίνος Τσουρής
Τεχνικές Παρουσίασης Hans-Peter Osterhold – Hessenkolleg Wetzlar.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Στάδια της έρευνας 1. Τίτλος της έρευνας 2
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Συγγραφή και παρουσίαση άρθρων Περιεχόμενο Δομή Διαδικασία Πως γίνομαι καλύτερος Μέρος Α: Περιεχόμενο + Δομή + Διαδικασία Μέρος Β: Πως γίνομαι καλύτερος.
Εργαστήριο Φυσικής Υποδείξεις για τη συγγραφή των γραπτών εργασιών
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ – ΟΡΓΑΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
Επικοινωνία σχολείου-οικογένειας
Δημιουργία Παρουσίασης Εισαγωγή Η ανάγκη παρουσίασης της εργασίας σας Θα μάθετε διάφορους τρόπους για να παρουσιάσετε την εργασία σας Το σχετικό υπόβαθρο.
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
Τίτλος Ενδιάμεση Εξέταση Πτυχιακής Εργασίας >. 2 Αντικείμενο της εργασίας Ο σκοπός της εργασίας είναι να κατασκευασθεί ένα σύστημα > Οδηγία: customize.
Εξέταση Πτυχιακής Εργασίας
Επικοινωνία (communicating) Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου.
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Πληροφοριακές ανάγκες Διονύσης Κόκκινος, Βιβλιοθηκονόμος, MSc Εργαστηριακός συνεργάτης ΤΕΙ Αθήνας
Ποσοτική Ανάλυση Κειμένου 9η Εβδομάδα. Δειγματοληπτική Έρευνα Μαθαίνουμε από τον πληθυσμό. Πως θέτουμε ερωτήματα; Δημοσκοπήσεις Σχεδιασμός ερωτηματολογίων.
ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
Εισαγωγή στις τεχνικές παρουσιάσεων Δρ. ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΒΟΥΛΤΣΙΔΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΕΚΔΔΑ.
► ► Η συγγραφή μιας ερευνητικής εργασίας ► ► Επιστημονικά κείμενα ► ► Οδηγίες για την συγγραφή και δημοσίευση εργασίας σε επιστημονικά περιοδικά ► ► Οδηγίες.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
Ευχρηστία και προσβασιμότητα σε Microsoft Office PowerPoint Οδηγίες, συμβουλές & παραδείγματα Ομάδα ανάπτυξης Ανοιχτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 13: Επεξεργασία κειμένου – LibreOffice #3
Συνέντευξη με νήπια.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας
Δομή ερευνητικής εργασίας
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
(στοιχεία - όμιλος, τοποθεσία κτλ)
Μεθοδολογία έρευνας και συγγραφής επιστημονικών εργασιών – αγγλική ορολογία εισαγωγή.
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 10: Ιστολόγια. Η υπηρεσία Blogger
Εξέταση Πτυχιακής Εργασίας
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 3: Το εσωτερικό του υπολογιστή
Εισαγωγικές Διαφάνειες: Παρουσίαση Εργασιακού Περιβάλλοντος
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 7: Εργονομία και σχολικά εργαστήρια
Ενδιάμεση Εξέταση Πτυχιακής Εργασίας
Εισαγωγικές Διαφάνειες: Παρουσίαση Εργασιακού Περιβάλλοντος
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
τον αριθμό των πηγών (ένα ή πολλαπλά κείμενα)
Εισαγωγή στη Συγκριτική Πολιτική
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Εισαγωγικές Διαφάνειες: Παρουσίαση Εργασιακού Περιβάλλοντος
Τίτλος εκπαιδευτικής παρουσίασης
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΤΙΤΛΟΣ E-POSTER Συγγραφείς και Φορείς
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προφορική επικοινωνία Παρουσίαση

Παρουσίαση Η επικοινωνία του ερευνητή με το κοινό προκειμένου να περιγράψει-εξηγήσει την δουλειά του. ---------------------------------------------------------- Κοινωνική διάσταση έρευνας Μπορεί να γίνει σε διάφορα στάδια Παραδείγματα: πανεπιστήμια του εξωτερικού, η διαδικασία του συνεδρίου, πτυχιακή εργασία

Προσδιορισμός του ακροατηρίου Μη εξειδικευμένο: Περιγραφική παρουσίαση, χωρίς τεχνικούς όρους και σύνθετα μηνύματα. Εισαγωγική και επεξηγηματική. Εξειδικευμένο: μικρό εισαγωγικό κομμάτι, περισσότερο τεχνική, πυκνά νοήματα, θεωρεί δεδομένες τις βασικές έννοιες-γνώσεις. Πάντα πρόβλεψη για ερωτήσεις στο τέλος

Σχεδίαση των διαφανειών /1 Χονδρικά στο μοτίβο της γραπτής εργασίας Κατευθυντήριες οδηγίες: * Αριθμός διαφανειών <= 15 * Αριθμός σημείων (bullet points) <= 7+/- 2 * Αριθμός πινάκων / γραφ. παραστάσεων <= 5

Σχεδίαση των διαφανειών /2 Ενδεικτική δομή: * Τίτλος: 1 διαφάνεια * Προβληματική (σκοπός, στόχοι, τομέας κλπ.): 1 δ. * Προηγούμενες έρευνες: 1-2 δ. * Μεθοδολογία και αποτελέσματα έρευνας: <10 δ. * Συμπεράσματα: 1-2 δ.

Σχεδίαση των διαφανειών /παράδειγμα (Πηγή: Ζαφειρόπουλος Κ., 2005, “Πώς γίνεται μια επιστημονική εργασία; Επιστημονική έρευνα και συγγραφή εργασιών”, Αθήνα, Εκδόσεις Κριτική.)

Σχεδίαση των διαφανειών /παράδειγμα

Σχεδίαση των διαφανειών /παράδειγμα

Σχεδίαση των διαφανειών /παράδειγμα

Σχεδίαση των διαφανειών /παράδειγμα

Σχεδίαση των διαφανειών /παράδειγμα

Σχεδίαση των διαφανειών /παράδειγμα

Σχεδίαση των διαφανειών /παράδειγμα

Σχεδίαση των διαφανειών /παράδειγμα

Σχεδίαση των διαφανειών /παράδειγμα

Σχεδίαση των διαφανειών /παράδειγμα

Σχεδίαση των διαφανειών /παράδειγμα

Σχεδίαση των διαφανειών /παράδειγμα

Περαιτέρω οδηγίες-τεχνικές Όχι πάνω από ένα νοήματα σε μια διαφάνεια Γραφικά Vs. Πίνακες Περιγράφω τόσο εμπειρικό υλικό όσο χρειάζεται για να γίνουν αντιληπτά τα αποτελέσματα της έρευνας Παρουσία, στάση, ομιλία κλπ. Γραμματοσειρά, φόντο κλπ. Χρονικά περιθώρια

Συχνά λάθη παρουσιάσεων Σύνοψη εργασίας στην παρουσίαση η οποία δεν περιλαμβάνεται στην εργασία Άνιση κατανομή χρόνου (μένω στα επουσιώδη) Αποφυγή περιγραφής της ουσίας (γενικός / μεθοδολογικός λόγος)

“To-do list” παρουσιάσεων Πρόβα (απαραίτητα) Δεν διαβάζω από μέσα – εναλλακτικές «Τα 3 καρφιά του βόλλεϋ»