Δομή μιας επιστημονικής εργασίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
ΟΡΟΛΟΓΙΑ Στην ΚτΠ: Χρησιμότητα στον Δημόσιο Τομέα ή Η σημασία της γνώσης των όρων για αποτελεσματική πρόσβαση στην πληροφορία Γ. Καραγιάννης Καθηγητής.
Πνευματικό κέντρο Ερμουπόλεως Σύρου
Συγγραφή Ερευνητικής Εργασίας Γεώργιος Σιδερίδης Πανεπιστήμιο Κρήτης.
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
Σχόλια για τον επιστημονικό εγγραμματισμό
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Σενάριο.
Οργάνωση πληροφοριών Ευρετηρίαση Μέρος Β Σχεδιασμός ευρετηρίων.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Η συγγραφή μιας διδακτορικής διατριβής Αριστείδης Ν. Χατζής Ε.Λ.Κ.Ε.16/12/2004.
Συμβολική αναπαράσταση της γνώσης
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΜΣ: «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΜΑΘΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: MULTI-DOCUMENT SUMMARIZATIONS.
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 1ο Εισαγωγή στη Γλωσσική Τεχνολογία
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες.
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Σαράντος.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Σχολή Νομικών Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Νομικής ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ Σεμινάριο.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
► ► Η συγγραφή μιας ερευνητικής εργασίας ► ► Επιστημονικά κείμενα ► ► Οδηγίες για την συγγραφή και δημοσίευση εργασίας σε επιστημονικά περιοδικά ► ► Οδηγίες.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4 η (2015 – 16) Βιβλιογραφική Έρευνα Δρ. Αλέξανδρος Αποστολακης
Συγγραφή μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας Χριστίνα Κανάκη Βιβλιοθηκονόμος, PhD Μάιος 2016.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Κειμενογλωσσολογία 12ο μάθημα
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Στις ανθρωπιστικές επιστήμες επικράτησαν δύο ερευνητικές κατευθύνσεις: Η στατιστική ανάλυση (συνυπολογίζει.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Ταξινόμηση υλικού Προσεκτική επιλογή υλικού.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Μελλοντικές Προκλήσεις στην Επιστήμη και Μηχανική του Περιβάλλοντος
Ένα δάσκαλος δημιουργεί ιστολόγια
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Διακριτά μέρη μιας επιστημονικής εργασίας
Δομή ερευνητικής εργασίας
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Κειμενογλωσσολογία 11ο μάθημα
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Εργασία για το μάθημα «Συγκίνηση και Νόηση»
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Γερολυμάτου Σταυρούλα ΑΜ: ΣΧΨ
Έννοιες από τη Διδακτική Βασίλης Δαγδιλέλης. 2 Διδακτική Διδακτική. Είναι ένα πεδίο ερευνών (όχι ακόμη μια Επιστήμη) που παράγουν ένα σύνολο από προτάσεις.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Διδακτική της ιστορίας με ΤΠΕ 3ο μάθημα
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δομή μιας επιστημονικής εργασίας Σταυρούλα Καλδή ΠΜΣ Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

Δομή επιστημονικής εργασίας ως προς το περιεχόμενο Περίληψη Εισαγωγή Θεωρητικό πλαίσιο: θεωρητικές βάσεις και προηγούμενες έρευνες (ανασκόπηση ερευνών) Μεθοδολογία (μέθοδος/σχεδιασμός, δείγμα/συμμετέχοντες, ερευνητικά εργαλεία, μέθοδος ανάλυσης δεδομένων) Αποτελέσματα & σχολιασμός/συζήτηση Συμπεράσματα (περιορισμοί της έρευνας, μελλοντικές προτάσεις) Βιβλιογραφία Παραρτήματα

Δομή επιστημονικής εργασίας ως κείμενο (κριτήρια κειμενικότητας) Συνοχή Συνεκτικότητα Πληροφορητικότητα Προθετικότητα Καταστασιακότητα Διακειμενικότητα Αποδεκτότητα

Συνοχή Ενιαία χρήση ορολογίας, μετάφραση όρων. Π.χ. Scaffolding learning: υποστηριζόμενη μάθηση, καθοδηγούμενη μάθηση...// εκπαιδευτικός, δάσκαλος, διδάσκων... // μαθητές, παιδιά, διδασκόμενοι... Αναφορά στον/στην ερευνητή/τρια, χρήση τριτοπρόσωπων παθητικών δομών ή πρωτοπρόσωπων ενεργητικών δομών. Π.χ. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν με...// συνέλεξα τα δεδομένα... Εσωτερικές παραπομπές. Π.χ. Όπως αναφέρθηκε/αναλύθηκε/παρουσιάστηκε στο πρώτο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας... Γλωσσικός έλεγχος και επανέλεγχος (συντακτικά, μορφολογικά και ορθογραφικά λάθη) Τυπογραφικός έλεγχος

Συνεκτικότητα Θεωρητικό πλαίσιο (αποσαφήνιση εννοιών, παρουσίαση θεωριών) Σύνδεση ερευνητικών αποτελεσμάτων με αποτελέσματα προηγούμενων ερευνών

Πληροφορικότητα Σε ποιον απευθύνεται η εργασία; Σε επιστημονική κοινότητα με γνώση του αντικειμένου; Πόσα χρειάζεται να γράψω στο θεωρητικό πλαίσιο;

Καταστασιακότητα Η παρουσία του συγγραφέα στο κείμενο Οι τριτοπρόσωπες δομές και η παθητική σύνταξη θεωρείται ότι προσιδιάζει περισσότερο στον επιστημονικό λόγο (μπορεί να υποστηριχθεί ότι .... Οι συνεντεύξεις πραγματοποιήθηκαν....). Ωστόσο, η χρήση του πρώτου προσώπου και της ενεργητικής φωνής σε πολλές περοπτώσεις αποδίδει με μεγαλύτερη σαφήνεια το νόημα (υποθέτω ότι... οι συμμετέχοντες απάντησαν με ειλικρίνεια ... Επιστημονική τροπικότητα μετριασμός: δεν διατυπώνω απόλυτες αλήθειες και βεβαιότητες, χρησιμοποιώ μετριαστικούς μηχανισμούς (φαίνεται, είναι πιθανόν, μπορεί να υποστηριχθεί, ενδεχομένως...)

Προθετικότητα Για ποιον λόγο γράφεται αυτή η εργασία Περίληψη Εισαγωγή Συμπεράσματα

Διακειμενικότητα Συμβάσεις ως προς την επιστημονική δεοντολογία: Δηλώνω με σαφήνεια ποια σημεία του κειμένου αποτελούν “λεγόμενα” τρίτων (ενδοκειμενικές αναφορές). Καταγράφω στο τέλος της εργασίας όλες τις πηγές που χρησιμοποίησα με βάση τα διεθνώς καθιερωμένα συστήματα (σύνταξη τελικής βιβλιογραφίας). αποφεύγω αοριστολογίες του τύπου οι μελετητές υποστηρίζουν ότι: ποιοι είναι αυτοί;...

Ηλεκτρονικές πηγέςαναζήτησης επιστημονικού υλικού Google scholar ERIC (Educational Resources Information Center) – είναι η online ψηφιακή βιβλιοθήκη εκπαιδευτικών ερευνών και πληροφοριών του Institute of Education Sciences (IES) του U.S. Department of Education. Psycinfo