Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Εργασία για το μάθημα «Συγκίνηση και Νόηση»

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Εργασία για το μάθημα «Συγκίνηση και Νόηση»"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Εργασία για το μάθημα «Συγκίνηση και Νόηση»
Οδηγίες

2 Εισαγωγή Ποιο είναι η ευρύτερη έννοια ή το ευρύτερο ζήτημα που θα διερευνήσετε και ποιος ή ποιοι ορισμοί της/του έχουν δοθεί;

3 Εισαγωγή Πότε και από ποιον πρωτοδιατυπώθηκε η έννοια ή διερευνήθηκε το ζήτημα και ποιες άλλες θεωρητικές προσεγγίσεις έχουν μέχρι σήμερα διατυπωθεί;

4 Εισαγωγή Γιατί η διερεύνηση της συγκεκριμένη έννοιας ή του συγκεκριμένου ζητήματος παρουσιάζει ενδιαφέρον στο πλαίσιο μελέτης των συγκινήσεων ή/και της αλληλεπίδρασής νόησης-συγκίνησης;

5 Προηγούμενες μελέτες Δώστε περιληπτικά τις σημαντικότερες μελέτες που έχουν γίνει σχετικά και τα αποτελέσματά τους Πόσο οριστικές είναι οι απαντήσεις που έχουν δοθεί και ποια από τα αποτελέσματα δημιουργούν περαιτέρω ερωτήματα;

6 Εμπειρική Έρευνα 1 Ερευνητικό ερώτημα (Τι προσπαθούν να διερευνήσουν οι ερευνητές, πώς προέκυψε το ερώτημά τους και γιατί παρουσιάζει ενδιαφέρον);

7 Εμπειρική Έρευνα 1 Μέθοδος:
Συμμετέχοντες (αριθμός, αν είναι σημαντικό και η κατανομή κατά φύλο) Υλικό (τα μέσα που χρησιμοποιήσανε οι ερευνητές: φωτογραφίες, ερωτηματολόγιο, fMRI και ότι άλλο εμπίπτει) Διαδικασία (τι ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες να κάνουν)

8 Εμπειρική Έρευνα 1 Αποτελέσματα (τι απάντηση πήραν οι ερευνητές σε σχέση με το αρχικό τους ερώτημα)

9 Εμπειρική Έρευνα 2 Ερευνητικό ερώτημα (Τι προσπαθούν να διερευνήσουν οι ερευνητές); Μέθοδος: Συμμετέχοντες (αριθμός, αν είναι σημαντικό και η κατανομή κατά φύλο) Υλικό (τα μέσα που χρησιμοποιήσανε οι ερευνητές: φωτογραφίες, ερωτηματολόγιο, fMRI και ότι άλλο εμπίπτει)

10 Εμπειρική Έρευνα 2 Ερευνητικό ερώτημα (Τι προσπαθούν να διερευνήσουν οι ερευνητές, πώς προέκυψε το ερώτημά τους και γιατί παρουσιάζει ενδιαφέρον);

11 Εμπειρική Έρευνα 2 Μέθοδος:
Συμμετέχοντες (αριθμός, αν είναι σημαντικό και η κατανομή κατά φύλο) Υλικό (τα μέσα που χρησιμοποιήσανε οι ερευνητές: φωτογραφίες, ερωτηματολόγιο, fMRI και ότι άλλο εμπίπτει) Διαδικασία (τι ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες να κάνουν)

12 Εμπειρική Έρευνα 2 Αποτελέσματα (τι απάντηση πήραν οι ερευνητές σε σχέση με το αρχικό τους ερώτημα)

13 Συζήτηση Ποιοι οι περιορισμοί των ερευνών που παρουσιάσατε; Τι μεθοδολογικά ή θεωρητικά δεν λάβανε υπόψη τους οι ερευνητές για τη διεξαγωγή της μελέτης τους, πράγμα που θα μπορούσε να περιορίζει τη γενίκευση των αποτελεσμάτων τους;

14 Συζήτηση Πέρα από τους όποιους περιορισμούς των μελετών, τι επιπλέον προσφέρουν τα πορίσματά τους στη διερεύνηση του υπό μελέτη ζητήματος/έννοιας;

15 Συζήτηση Ποιες οι δικές σας προτάσεις για την υπέρβαση των θεωρητικών και μεθοδολογικών περιορισμών στη μελέτη του ζητήματος; Ποιες πιθανές μελλοντικές έρευνες θα μπορούσαν να γίνουν για την περαιτέρω αποσαφήνιση του ζητήματος αλλά και ποια επιπλέον ερωτήματα προκύπτουν από τις μέχρι τώρα έρευνες και πώς μπορούν να απαντηθούν;


Κατέβασμα ppt "Εργασία για το μάθημα «Συγκίνηση και Νόηση»"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google