Ακαδημία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
Όλγα Σταυροπούλου – Σαλαμούρη Μίλητος Αναδυόμενες Τεχνολογίες & Υπηρεσίες.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
European Foundation for Quality Management «ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»
Coaching : Διαφορετική οπτική στην κρίση
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. Το εργαστήρι στηρίζεται στην ενεργητική παρουσία των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα μέσα από την ανταλλαγή.
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ
Εξερευνώντας το πρότυπο (συναίσθημα, περιεχόμενο, αποτελέσματα) για τη διευκόλυνση της ανατροφοδότησης πολλαπλών πηγών Ομάδα Χάβαρη Χριστιάνα Καρασμάνη.
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 1.Επιλεκτική ανταπόκριση του στις ανάγκες του κόσμου μέσα στην επιχείρηση και έξω από αυτήν με τρόπο που να βελτιστοποιεί.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.1 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες πριν από την τοποθέτηση.
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
Πολυτεχνείο Κρήτης, Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης1 Τι αξιολογούμε; Την εργασία του προσωπικού λαμβάνοντας υπόψη το περιβάλλον (context) στα πλαίσια.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Στόχοι και επιδιώξεις της εκπαίδευσης ενηλίκων(L6)
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Οργάνωςη και Διοίκηςη Βιομηχανικών Επιχειρήςεων
Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Α’ ΤΑΞΗ - 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΕ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Καθ: Τσικολάτας Αλέξανδρος ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΤΡΑΣ 2010 ΠΑΔ 2.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Αξιολόγηση Απόδοσης Εργασίας Νικόλαος Κωνσταντόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΗΜΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΕΣΥΠ ΑΘΗΝΑΣ ΜΑΙΟΣ 2017.
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Ραχήλ Μαρτίδου Σχ. Σύμβουλος 37ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ
Διαχείριση της αλλαγής στoυς εκπαιδευτικούς οργανισμούς: Η περίπτωση της εισαγωγής των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ.
Εισαγωγή στο coaching Eπιχειρησιακό coaching για επαγγελματίες και στελέχη Αναπτυξιακή εκπαίδευση Συμβουλευτική και mentoring για τεχνικές επιχειρήσεις.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ακαδημία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών Business Coaching and Mentoring Network Συμβουλευτικό Δίκτυο Καθοδήγησης Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 5/2/2018

Επισκόπηση Το Συμβουλευτικό Δίκτυο Καθοδήγησης είναι μία νέα δραστηριότητα της Ακαδημίας Ταχυδρομικών Υπηρεσιών σκοπός της οποίας είναι να ενθαρρύνει και να υποστηρίξει τόσο τα άτομα όσο και τις επιμέρους επιχειρηματικές μονάδες του να επιτύχουν την πλήρη δυναμικότητά τους. Τα προγράμματα του Συμβουλευτικού Δικτύου Καθοδήγησης γενικά αφορούν την διαμόρφωση κοινά αποδεκτών στόχων και την επίτευξη αποτελεσμάτων σε ορισμένο χρονικό διάστημα (συνήθως τριών μηνών). 5/2/2018

Χαρακτηριστικά (Ι) To Συμβουλευτικό Δίκτυο Καθοδήγησης έχει συμβουλευτικό χαρακτήρα. Σε καμία περίπτωση δεν είναι ένας μηχανισμός ελέγχου (δεν χρησιμοποιεί κανενός είδους μέτρηση ή αναφορά είτε ποιοτική είτε ποσοτική). Δεν ταυτίζεται με την εκπαίδευση κατά την διάρκεια της εργασίας (on the job training). Συνδέει τις προσωπικές ανάγκες με τον ρόλο του εργαζόμενου στην θέση εργασίας. 5/2/2018

Χαρακτηριστικά (ΙΙ) Παρέχει τις αναγκαίες γνώσεις και δεξιότητες με δομημένο τρόπο αλλά με ευέλικτη μορφή. Η μεθοδολογία της εκπαίδευσης συνδέεται περισσότερο με την διευκόλυνση του συνεργάτη παρά με την «υπαγόρευση» των κατευθυντήριων οδηγιών. To Συμβουλευτικό Δίκτυο Καθοδήγησης μεταφέρει τις δεξιότητες στον εργαζόμενο αλλά δεν κάνει την δουλειά του. 5/2/2018

Γιατί Συμβουλευτικό Δίκτυο Καθοδήγησης (Ι); Η αναγκαιότητα του Συμβουλευτικού Δικτύου Καθοδήγησης προήλθε από την προσαρμογή των οργανισμών στις τεχνολογικές εξελίξεις και την ανταπόκρισή των στις επιταγές της κοινωνίας για αποτελεσματική λειτουργία (Κοινωνική λογοδοσία). 5/2/2018

Γιατί Συμβουλευτικό Δίκτυο Καθοδήγησης (ΙΙ); Ο ρόλος των συνεργατών είναι καταλυτικός στην επιτυχημένη εφαρμογή των αλλαγών. Οι εργαζόμενοι έχουν άμεση ανάγκη υποστήριξης στον νέο εργασιακό ρόλο που «επιβάλλουν» οι νέες συνθήκες. 5/2/2018

Έργο Συμβουλευτικού Δικτύου Καθοδήγησης (Ι) Διευκολύνει την ανάδειξη των αναγκών, των κινήτρων, των επιθυμιών, των ικανοτήτων, των δεξιοτήτων και των βαθύτερων σκέψεων των συνεργατών. Στόχος της ανάδειξης είναι η ανάπτυξη κατάλληλης βοήθειας στα άτομα για την επιτυχημένη και διαρκή εφαρμογή των αναγκαίων αλλαγών. 5/2/2018

Έργο Συμβουλευτικού Δικτύου Καθοδήγησης (ΙΙ) Χρησιμοποιεί την τεχνική των ερωτήσεων για να διευκολύνει τους συνεργάτες να εκφράσουν τις δικές των σκέψεις ώστε να προσδιοριστούν οι αναγκαίες ενέργειες και λύσεις. Σε καμία περίπτωση δεν επιβάλει λύσεις ή ενέργειες. Υποστηρίζει τον συνεργάτη στην επιλογή των κατάλληλων στόχων και μεθόδων. 5/2/2018

Έργο Συμβουλευτικού Δικτύου Καθοδήγησης (ΙΙΙ) Εκπαιδεύει τον συνεργάτη σε επιστημονικές μεθόδους παρακολούθησης επίτευξης των επιλεγέντων στόχων. Παρατηρεί, ακούει, θέτει ερωτήματα για να κατανοήσει τις απόψεις του συνεργάτη. Εφαρμόζει δημιουργικά εργαλεία και τεχνικές οι οποίες περιλαμβάνουν εκπαίδευση ένας προς έναν, καθοδήγηση στην αντιμετώπιση συγκεκριμένων προβλημάτων, δημιουργία δικτύου. 5/2/2018

Έργο Συμβουλευτικού Δικτύου Καθοδήγησης (ΙV) Ενθαρρύνει κάθε είδους δέσμευση για την επίτευξη της ανάπτυξης των προσωπικοτήτων των συνεργατών στα πλαίσια της ανάπτυξης και των προτεινόμενων αλλαγών από τον οργανισμό. Διατηρεί μία άνευ όρων θετική στάση απέναντι στους συνεργάτες και σε καμία περίπτωση δεν κρίνει τις απόψεις των, τον τρόπο ζωής των ή τις εμπνεύσεις των. 5/2/2018

Έργο Συμβουλευτικού Δικτύου Καθοδήγησης (ΙΙΙ) Επιβεβαιώνει ότι οι συνεργάτες αναπτύσσουν προσωπικές ικανότητες και δεν εξαρτάται η συνέχιση της επιτυχίας των αλλαγών από την συνεχή και μη υγιή εξάρτηση από το Συμβουλευτικό Δίκτυο Καθοδήγησης. Αξιολογεί τα αποτελέσματα της διαδικασίας, με την χρήση αντικειμενικών μετρήσεων, όπου αυτό είναι δυνατό. Επιβεβαιώνει ότι η σχέση με τον συνεργάτη είναι επιτυχής επιτυγχάνει όχι μόνο τους εταιρικούς στόχους αλλά κυρίως τους προσωπικούς. 5/2/2018

Έργο Συμβουλευτικού Δικτύου Καθοδήγησης (ΙV) Αναλύει και βελτιώνει τις προσωπικές ικανότητες του συνεργάτη. Διευθύνει την σχέση με τον συνεργάτη ώστε να βεβαιωθεί ότι ο συνεργάτης λαμβάνει το επιθυμητό επίπεδο υπηρεσιών και ότι η διάρκεια του προγράμματος του Συμβουλευτικού Δικτύου Καθοδήγησης δεν είναι ούτε σύντομη αλλά ούτε και μεγάλης διάρκειας. 5/2/2018

Τα Οφέλη (Ι) Συμβάλλει αποφασιστικά στην διευκόλυνση της εφαρμογής των προγραμμάτων εκπαίδευσης. Επιτυγχάνει ισορροπία μεταξύ των επιχειρηματικών και των προσωπικών στόχων λαμβάνοντας υπόψη κυρίως τις προσωπικές ανάγκες των εργαζομένων. Διαμορφώνει μία αμφίδρομη σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ του οργανισμού και των εργαζομένων. 5/2/2018

Τα Οφέλη (ΙΙ) Ενισχύει τους εργαζόμενους να αναλάβουν την ευθύνη και τις αναγκαίες πρωτοβουλίες για την προσωπική τους εξέλιξη και την διαμόρφωση της επαγγελματικής καριέρας. Βοηθά στην επίτευξη σημαντικών μεταβολών στις γνώσεις, τον τρόπο δουλειάς ή σκέψης από ένα πρόσωπο σ’ ένα άλλο. Ως εκ τούτου επηρεάζει τόσο την επαγγελματική όσο και την προσωπική ζωή του συνεργάτη. (Eric Parsloe, The Manager as Coach and Mentor/1999, Director of the Oxford School of Coaching and Mentoring) 5/2/2018

Μεθοδολογία (Ι) Προσδιορισμός των καταστημάτων – ομάδα στόχος – στα οποία πιλοτικά θα εφαρμοστεί το Συμβουλευτικό Δίκτυο Καθοδήγησης. Κριτήρια επιλογής Ομάδας Καταστημάτων : Η ομάδα θα περιλαμβάνει τουλάχιστον 5 καταστήματα (μέγιστος αριθμός 10) με παραπλήσια χαρακτηριστικά (αστικό κατάστημα, παρόμοιος αριθμός εργαζομένων, παραπλήσιος κύκλος εργασιών ή όποιο άλλο χαρακτηριστικό κρίνει η διεύθυνση του δικτύου). 5/2/2018

Μεθοδολογία (ΙΙ) Η Ακαδημία θα μεριμνήσει για τον προσδιορισμό των εκπαιδευτικών αναγκών των συμμετεχόντων και θα σχεδιάσει το κατάλληλο εκπαιδευτικό πρόγραμμα (μέγιστη διάρκεια 20 ώρες). Εκπαίδευση των συμμετεχόντων (Καισαριανή) Συνάντηση με τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα (τρεις συναντήσεις). 5/2/2018

Μεθοδολογία (ΙΙΙ) Κοινή απόφαση της Ακαδημίας και των συμμετεχόντων για το κλείσιμο του προγράμματος ή την επέκτασή του κατά ένα μήνα (3η συνάντηση). Αξιολόγηση των καταστημάτων με την ίδια μεθοδολογία – mystery shopping-. Αναφορά αποτελεσμάτων και αξιολόγηση του προγράμματος. 5/2/2018

Προϋποθέσεις Επιτυχίας Προϋποθέσεις Επιτυχίας Ο συνεργάτης έχει κατανοήσει τις ανάγκες του και πιστεύει ότι η μεθοδολογία του Συμβουλευτικού Δικτύου Καθοδήγησης θα τον βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων και των βραχυπρόθεσμων αποτελεσμάτων. Ο Διευθυντής Δικτύου με την συνεργασία του Περιφερειακού Διευθυντή διασφαλίζει την εθελουσία συμμετοχή των προϊσταμένων των επιλεγέντων καταστημάτων. 5/2/2018