Ερωτήσεις 1ης και 2ης διάλεξης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Δασική Διαχειριστική Ι
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Βιώσιμη Ανάπτυξη.
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
GREECE. Διαχείριση επενδυτικών προσδοκιών για Ελλάδα. Έλλειμμα Δημοσιονομικό Κοινωνικό Αξιοπιστίας ΑνταγωνιστικότηταςΈλλειμμα Δημοσιονομικό Κοινωνικό.
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ IV: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Φαίδων Θεοφανίδης Διδακτικό υλικό:
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
MANAGEMENT Εναρμόνιση Πόρων Προς Επίτευξη Στόχων.
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής 23/10/091 Νικόλαος Καρανάσιος - Επίκουρος Καθηγητής.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕΡΡΕΣ 2013 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Επιχειρηματικο σχεδιο
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Strategy and the Internet Γιώργος Θάνος Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εξωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Βασικές αρχές στρατηγικής των επιχειρήσεων GERRY JOHNSON, KEVAN SCHOLES, RICHARD WHITTINGTON 1-1.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Πολιτιστική διαχείριση (Cultural management)- α΄ μέρος
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
Αλέξανδρος-Ανδρέας Κύρτσης
Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρούλης.
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Το παγκόσμιο περιβάλλον του μάρκετινγκ
ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής
Διοικητική των επιχειρήσεων
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Χρηματοδοτική Διοίκηση
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Επαναληπτική Διάλεξη Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα (2017 – 18)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Υλοποίηση &΄Έλεγχος σχεδιασμού μάρκετινγκ Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερωτήσεις 1ης και 2ης διάλεξης Μάθημα: Στρατηγική των επιχειρήσεων. Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος

Ερώτηση 1η Η κατάστρωση της Στρατηγικής περιέχει τα εξής στάδια: Α. Εσωτερικό και Εξωτερικό Περιβάλλον. B. Διαμόρφωση, Υλοποίηση , Αξιολόγηση & Έλεγχο. C. Ορισμό Αποστολής και Τακτικής. D. Προγραμματισμό, Προϋπολογισμό , Διαδικασίες.

Ερώτηση 2η Στρατηγική δεν είναι: Α. Ο προγραμματισμός. B. Η λειτουργική αποτελεσματικότητα. C. Οι τακτικές. D. Όλα τα παραπάνω.

Ερώτηση 3η Η πραγματοποιηθείσα στρατηγική: Α. Ταυτίζεται με την Επιδιωκόμενη. B. Επηρεάζεται από ευκαιρίες που ανακύπτουν. C. Επιβάλλεται από τους ανταγωνιστές μας και το περιβάλλον. D. Οι επιλογές B και C.

Ερώτηση 4η Το σημαντικότερο στοιχείο της στρατηγικής μιας επιχείρησης είναι: Α. η μεγιστοποίηση των κερδών άμεσα. B. η επίτευξη μακροπρόθεσμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. C. η προσέλκυση βραχυπρόθεσμων επενδυτών. D. η μεγιστοποίηση των πωλήσεων βραχυπρόθεσμα.

Ερώτηση 5η Τα ενδιαφερόμενα μέρη (stakeholders) αποτελούν: Α. αναγκαίο κακό. B. μια ακόμη άσκηση δημοσίων σχέσεων για την εταιρία C. αναπόσπαστο κομμάτι του σχεδιασμού μας. D. αντικείμενο κατευνασμού.

Ερώτηση 6η Το εξωτερικό περιβάλλον μιας επιχείρησης Α. είναι σταθερό. B. δεν μπορεί να μεταβληθεί από τις ενέργειες της επιχείρησης. C. είναι ευμετάβλητο, παγκόσμιο και διαμορφώνει τη στρατηγική της. D. είναι κλειστό και αμιγώς εντός των εθνικών ορίων όπου δραστηριοποιείται.

Ερώτηση 7η Οι διαστάσεις του εξωτερικού περιβάλλοντος αφορούν: Α. Οικονομικές, Τεχνολογικές, Παγκόσμιες διαστάσεις. B. Πόροι δυνατότητες και Ικανότητες. C. Δημογραφικές Κοινωνικές, Πολιτιστικές, Πολιτικές και Νομικές. D. οι επιλογές Α και C.

Ερώτηση 8η Η σχέση μακροπεριβάλλοντος με τη στρατηγική: Α. είναι δύσκολο να προβλεφθεί. B. περιγράφεται από τις επιλογές Α και D. C. αντιμετωπίζεται με τον ίδιο τρόπο από τις επιχειρήσεις ενός κλάδου. D. δημιουργεί τις ίδιες αντιδράσεις από τις επιχειρήσεις σε διαφορετικές χώρες.

Μελέτες Περίπτωσης 1η Η στρατηγική της Comcast για τη δημιουργία επανάστασης στον κλάδο της καλωδιακής τηλεόρασης.

Microsoft και Red Hat: Δύο αντιφατικά επιχειρηματικά μοντέλα. Μελέτες Περίπτωσης 2η Microsoft και Red Hat: Δύο αντιφατικά επιχειρηματικά μοντέλα.

Μελέτες Περίπτωσης 3η Παραδείγματα στρατηγικών οραμάτων. Ποιες προϋποθέσεις πληρούνται και ποιες όχι;

Δύο στρατηγικά σημεία καμπής της Intel. Μελέτες Περίπτωσης 4η Δύο στρατηγικά σημεία καμπής της Intel.

H σύνδεση της αποστολής και των βασικών αξιών της Yahoo. Μελέτες Περίπτωσης 5η H σύνδεση της αποστολής και των βασικών αξιών της Yahoo.

Παραδείγματα αντικειμενικών στόχων. Μελέτες Περίπτωσης 6η Παραδείγματα αντικειμενικών στόχων.