Σιάνου Χατζηκαμάρη Παναγιώτα Τσιόνκη Μαγδαληνή 2017

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Η Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης λειτουργεί από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Οι υπηρεσίες της ΔΑΣΤΑ ΑΠΘ και των επιμέρους δομών Καθ. Κυριαζής Πιτιλάκης, Επιστ. Υπεύθυνος ΔΑΣΤΑ ΑΠΘ.
 Από τις ανάγκες εκπαίδευσης της οικονομίας στις ανάγκες εκπαίδευσης του ατόμου : Το επαγγελματικό προφίλ ως στοιχείο σύζευξης της προσφοράς με τη ζήτηση.
Λέξεις-σημεια κλειδιά της παρουσίασης για τη Διαδικτυακή πύλη Συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού των εφήβων του ΕΟΠΠΕΠ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Καλλιόπη Σωτηράκη Σύμβουλος Σπουδών & Σταδιοδρομίας Λαμία, 02/11/2011
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
E-learning, b-learning: Τάσεις και Προοπτικές Ιωάννα Φεργαδιώτου.
ΔΟΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ Κ.Ε.Κ. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Κ.Ε.Κ. ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝ Α.Ε. ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Κέντρα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού Νόμος 2525/97.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Γ.Ε.Λ. Βαθέος Αυλίδος.
Δίκτυο προώθησης της δια βίου κατάρτισης και εξ αποστάσεως πιστοποίησης δεξιοτήτων στις Μ.Μ.Ε. Α.Σ. ΤΕΧΝΟΜΑΘΕΙΑ.
Οικονομολόγος Ορισμός Ικανότητες-Δεξιότητες Συνθήκες Εργασίας
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
Ιωάννης Αναγνωστόπουλος, Επικ. Καθηγητής Π. Σ. Ε
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διάσκεψη Σερρών Ιουνίου 2004 Ερίκ Γκαζόν Σύμβουλος σε θέματα Εργασιακών Σχέσεων & Απασχόλησης Ποιές είναι οι προοπτικές απασχόλησης στους νόμους.
Λειτουργία ιστοσελίδας και Βάσης Δεδομένων Αποφοίτων του Ι.Ε.Κ. Περιστερίου Ματθέ Παναγιώτα-Ισμήνη Καθηγήτρια Πληροφορικής ΠΕ19 M.Sc. Προηγμένα Συστήματα.
Ο τομέας της Πληροφορικής
Διημερίδα για την Κοινωνική Διάσταση της Κοινωνίας της Πληροφορίας Αθήνα, Δεκεμβρίου 2004 Μελέτη Αξιολόγησης «Η διάσταση της ισότητας των φύλων.
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΑΞΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΠΡΥΤΑΝΗΣ.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΕΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ Ιδρυματικός Υπεύθυνος: Βιδάλης Λ. Κοσμάς Υποέργο 01: Πρακτική Άσκηση Φοιτητών ΤΕΙ Μεσολογγίου Υποέργο 02: Κεντρικές.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σιάνου Χατζηκαμάρη Παναγιώτα Τσιόνκη Μαγδαληνή 2017 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦ. Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν. ΚΙΛΚΙΣ ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΚΕΣΥΠ ΚΙΛΚΙΣ Τοπικό Δίκτυο: «Σύνδεση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με την Αγορά Εργασίας » Κατσιούλα Παναγιώτα Σιάνου Χατζηκαμάρη Παναγιώτα Τσιόνκη Μαγδαληνή 2017 ΚΕΣΥΠ ΚΙΛΚΙΣ, ΝΕΑΠΟΛΗΣ 2017

Το ΚΕΣΥΠ Κιλκίς της Διεύθυνσης Δ.Ε. Κιλκίς και το ΚΕΣΥΠ Νεάπολης της Δ. Δ.Ε Δυτικής Θεσσαλονίκης υλοποιούν Θεματικό ΔιαΚεσυπικό Δίκτυο με τίτλο «Σύνδεση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με την Αγορά Εργασίας». Συντονισμός Κατσιούλα Παναγιώτα Υπεύθυνη του ΚΕΣΥΠ Κιλκίς Σιάνου Χατζηκαμάρη Παναγιώτα Υπεύθυνη του ΚΕΣΥΠ Κιλκίς και Τσιόνκη Μαγδαληνή Υπεύθυνη του ΚΕΣΥΠ Νεάπολης Δυτικής Θεσσαλονίκης ΚΕΣΥΠ ΚΙΛΚΙΣ, ΝΕΑΠΟΛΗΣ 2017

Σκοπιμότητα 1 Οι επιλογές τους των μαθητών, γίνονται έχοντας μικρή γνώση του εαυτού τους και του κόσμου της εργασίας καθώς και του ευρύτερου κοινωνικού περιβάλλοντος. Ο CEDEFOP προβλέπει ότι οι νέες θέσεις εργασίας στην πλειοψηφία τους θα απαιτούν υψηλότερες δεξιότητες, και η ζήτηση αυξάνεται με ταχύτερους ρυθμούς σε σχέση με τη συνολική ζήτηση στην κατηγορία των τεχνικών και των ασκούντων συναφή επαγγέλματα. Η τεχνολογία επηρεάζει βέβαια και τις θέσεις εργασίας υψηλής εξειδίκευσης. Οι ελλείψεις συχνά αφορούν εξειδικευμένες δεξιότητες (π.χ. θετικών επιστημών, της πληροφορικής, των μαθηματικών και της μηχανικής) μεταβάλλονται με την πάροδο του χρόνου. Μπορούν να αντιμετωπιστούν με τη συνεχιζόμενη κατάρτιση αλλά κύρια στην περίπτωση των νέων, με τον προσανατολισμό τους και τη γνωριμία τους με τα γνωστικά αντικείμενα όπου οι ελλείψεις παραμένουν. Για να εισέλθει λοιπόν κάποιος και να παραμείνει στην αγορά εργασίας πρέπει να είναι ενημερωμένος τόσο ως προς τις σπουδές όσο και προς το εργασιακό και επαγγελματικό περιβάλλον. ΚΕΣΥΠ ΚΙΛΚΙΣ, ΝΕΑΠΟΛΗΣ 2017

Σκοπιμότητα 2 Μελέτη του ΥΠΠΕΘ (2016) αναφέρει ότι η ισχνή σύνδεση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας φαίνεται ότι συνιστά κρίσιμο παράγοντα για την περιορισμένη συμβολή της στην αναπτυξιακή πορεία της χώρας. Η απασχόληση των αποφοίτων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, τόσο των κατόχων βασικού τίτλου σπουδών όσο και αυτών που έχουν ολοκληρώσει μεταπτυχιακές ή διδακτορικές σπουδές παρουσιάζει σημαντική μείωση τα τελευταία χρόνια της κρίσης. Το εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει να προσπαθήσει να γνωρίσει τον κόσμο των επιχειρήσεων και ο κόσμος των επιχειρήσεων να προσεγγίσει και να κατανοήσει την ουσία και τις διαστάσεις του εκπαιδευτικού έργου. Η ένταξη στην αγορά εργασίας φαίνεται να σχετίζεται με τρεις παράγοντες: α. την πρώιμη εμπλοκή στην αγορά εργασίας β. των τομέα της εκπαίδευσης που ακολούθησαν και γ. το φύλο (ΕΙΕΑΔ 2014). Πάντα όμως, τα άτομα που είχαν γνώση του επαγγελματικού περιβάλλοντος ή και εργάζονταν κατά την διάρκεια των σπουδών τους εντάχθηκαν πιο γρήγορα στην αγορά εργασίας. ΚΕΣΥΠ ΚΙΛΚΙΣ, ΝΕΑΠΟΛΗΣ 2017

Στόχοι – σε γνωστικό επίπεδο Αποσαφήνιση εννοιών: εργασία, απασχόληση, επάγγελμα, εργαζόμενος/η, εργοδότης, μισθωτός/ή, ελεύθερος επαγγελματίας, αγορά εργασίας, εργασία από απόσταση (e-εργασία), ανεργία, υποαπασχόληση, ιδιωτικός και δημόσιος τομέας, καινοφανείς επιχειρήσεις Αναγνώριση και καταγραφή νέων επαγγελματικών συνθηκών και δραστηριοτήτων. Αναγνώριση και καταγραφή των πολλών και διαφορετικών εργασιακών συνθηκών Αναγνώριση των κοινωνικών συνθηκών και δεδομένων και συσχέτισή τους με τις εξελίξεις στην εργασία, και τις εκπαιδευτικές - επαγγελματικές επιλογές. Διερεύνηση των νέων μορφών εργασίας και συσχέτιση τους με νέα επαγγέλματα και αναδυόμενες θέσεις εργασίας Συσχέτιση του εκπαιδευτικού επιπέδου, του γνωστικού αντικειμένου και των προσφερόμενων θέσεων εργασίας Διερεύνηση των δυνατοτήτων επαγγελματικής δραστηριοποίησης σε διάφορους χώρους στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Καλλιέργεια επαγγελματικής συνείδησης ΚΕΣΥΠ ΚΙΛΚΙΣ, ΝΕΑΠΟΛΗΣ 2017

Στόχοι - Σε ψυχοκοινωνικό επίπεδο Επικοινωνία εντός ομάδας, κατανόηση, αποδοχή και συνεργασία μεταξύ των εμπλεκομένων. Ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας με τρίτους, ενεργού αναζήτησης, πληροφόρησης, αυτοπληροφόρησης. Ανάπτυξη δεξιοτήτων διαχείρισης και οργάνωσης χρόνου Ανάπτυξη δεξιοτήτων χρήσης των νέων τεχνολογιών και παρουσίασης δεδομένων. ΚΕΣΥΠ ΚΙΛΚΙΣ, ΝΕΑΠΟΛΗΣ 2017

Διάρκεια - χρονοδιάγραμμα. 1ος Ενημέρωση εκπαιδευτικών, συγκρότηση ομάδων, παρουσίαση θεματικών κύκλων, προσδιορισμός δράσεων 2ος Αναζήτηση και καταγραφή δεδομένων και πληροφοριών από πηγές, αποσαφήνιση των εννοιών που συνδέονται με την εργασία σε μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό 3ος Συσχέτιση των εκπαιδευτικών επιλογών με το επαγγελματικό τοπίο. Επισκέψεις στους χώρους των συνεργαζόμενων εταιριών 4ος 5ος Καταγραφή των εμπειριών και παραγωγή πολυτροπικών κειμένων, δημοσίευση του στους ιστοχώρους των σχολείων. Αξιολόγηση του προγράμματος ΚΕΣΥΠ ΚΙΛΚΙΣ, ΝΕΑΠΟΛΗΣ 2017

Λειτουργία του Δικτύου Τα συμμετέχοντα σχολεία στην πρώτη φάση του προγράμματος είναι: από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς το 1ο ΓΕΛ. Κιλκίς, ΓΕΛ Χέρσου, ΓΕΛ Ν. Αγιονερίου, ΓΕΛ Καμπάνη και ΓΕΛ Πολυκάστρου. Τα σχολεία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης είναι: Διαπολιτισμικό ΓΕΛ Εύοσμου, Πειραματικό ΓΕΛ Μακεδονίας, 1ο ΓΕΛ Ωραιοκάστρου, 2ο ΓΕΛ Ωραιοκάστρου 1ο ΓΕΛ Αμπελοκήπων, 1ο ΓΕΛ Εύοσμου και το 1ο ΓΕΛ Μενεμένης ΚΕΣΥΠ ΚΙΛΚΙΣ, ΝΕΑΠΟΛΗΣ 2017

Συνεργαζόμενοι φορείς «ΒΕΤΑ CAE SYSTEM» & KLEEMANN οι οποίες έχουν αποδεχθεί την πρόταση μας. (Η συμμετοχή τους στο πρόγραμμα περιέχει επισκέψεις στους χώρους των εταιριών, ξεναγήσεις, διαλέξεις και συζητήσεις με τους υπευθύνους και το προσωπικό). Επιμελητήριο Κιλκίς Σύνδεσμό Βιομηχάνων Βορείου Ελλάδος ΚΕΠΑ, το ΔΑΣΤΑ του ΑΠΘ, το ΔΑΣΤΑ του ΑΤΕΙΘ το ΔΑΣΤΑ του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας και το ΕΚΕΤΑ. Άλλοι συνεργαζόμενοι φορείς είναι : ΚΕΣΥΠ ΚΙΛΚΙΣ, ΝΕΑΠΟΛΗΣ 2017

Προτάσεις δράσεων Δημιουργία φακέλου (Portfolio) με δεξιότητες και προσόντα θέσεων εργασίας που αναζητά η κάθε επιχείρηση Αναζήτηση και καταγραφή θέσεων εργασίας σε επιχειρήσεις μέσω διαδικτύου για τον τομέα που ενδιαφέρονται οι μαθητές Σύγκριση προγραμμάτων σπουδών του τμήματος ή των τμημάτων που ενδιαφέρει τους μαθητές με τις προσφερόμενες θέσεις των επιχειρήσεων. ΚΕΣΥΠ ΚΙΛΚΙΣ, ΝΕΑΠΟΛΗΣ 2017

Αξιολόγηση Δικτύου Η αξιολόγηση του Δικτύου θα γίνει στο τέλος του σχολικού έτους, σε συνάντηση των μελών του Δικτύου με δομημένο ερωτηματολόγιο στόχων. Η αξιολόγηση της εργασίας των μαθητών θα βασίζεται σε συγκεκριμένα ερωτηματολόγια τα οποία ενδεικτικά θα περιλαμβάνουν τη συνεργασία, το προγραμματισμό ενεργειών, δράσεων κλπ. ΚΕΣΥΠ ΚΙΛΚΙΣ, ΝΕΑΠΟΛΗΣ 2017