Blogs, E-PORTFOLIO, WIKIS

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
Advertisements

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Aντώνιος Γ. Περδικάρης Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ04) Ιονίων Νήσων.
Η πλατφόρμα Moodle στο Βαρβάκειο: δημιουργία, συντήρηση και διδακτική αξιοποίηση Διονύσης Λαμπρινίδης Μαθηματικός.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ Οι νέες διαστάσεις του διαδικτύου web 2.0 Μαρία Β. Χατζή Δασκάλα, Δρ. Διδακτικής των Φ.Ε. Επιμορφούμενη ΠΑΚΕ.
Σύγχρονες τεχνικές σχεδιασμού κομμωτικής ΚΟΜ 108 ΕΒΔΟΜΑΔΑ 9 &10 XΡΙΣΤΟΣ ΜΙΧΑΗΛ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
Δραστηριότητα 5 η συζητήσαμε με τα παιδιά την ακόλουθη πρόταση: -σεβασμός είναι το να νιώθω καλά με τον εαυτό μου ρωτήσαμε τα παιδιά: πότε νιώθετε καλά.
Εκπαιδευτικό Σενάριο Μάθημα: Κτιριακά Έργα Τάξη: Β’ ΕΠΑΛ Εισηγητές: Μερτίκα Ευθυμία Ράζου Δέσποινα ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΚΤΙΡΙΩΝ.
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Το Διαδίκτυο στο Μάθημα της Ξένης Γλώσσας
Bασιλεία Μαυρίδου, ΑΕΜ: 620 Βασιλική Τσολοπούλου, ΑΕΜ: 529
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Ο ΦΥ ως εργαλείο και μέσο
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης
WEB 2.
Ε΄ ΤΑΞΗ: ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ:
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν
Θεωρία & πράξη της αξιολόγησης: Εναλλακτικές μορφές στην εκπαίδευση
9η δραστηριότητα –το σχολείο της καρδιάς
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
Αισθητηρας λ 13/4/2018.
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
Συνεδρία 5 Μέρος 2ο Ιστολόγια (Blogs)
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ Γνωρίσαμε τους ήρωες του ελληνικού θεάτρου σκιών καθώς και την ιστορία του Καραγκιόζη. πληροφορίες αντλήσαμε από το Σπαθάρειο μουσείο. Καραγκιοζοπαίχτης.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Π.Ε. Δράμας
… αισθάνομαι τον Διάλογο σαν έναν "φορτιστή" δημιουργικότητας και αλληλεπίδρασης … συμμετέχουσα.
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Γιορτάσαμε την ΕΙΡΗΝΗ.
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου,
Τι είναι το Portfolio Το Portfolio είναι ένα βιογραφικό σημείωμα στο οποίο παρουσιάζονται τα προσωπικά επιτεύγματα ενός ανθρώπου.
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
Ψυχαγωγία Ενημέρωση Εκπαίδευση Πληροφόρηση
Τίτλος Σχεδίου Μαθήματος
Γραμμένου Ευαγγελία.
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
Web 2 Τεχνολογίες και η χρήση τους στη μαθησιακή διαδικασία
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικησ παιδειασ
ΛΙΠΙΔΙΑ.
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτησ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β1
Επιμορφωτική Ημερίδα καθηγητών που εφαρμόζουν το ΣΕΠ στα ΕΠΑ.Λ.
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Σωστή Χρήση & Κατάχρηση του Internet
πολιτιστικό πρόγραμμα
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
Marketing για εκπαιδευτικούς
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Σχολικό έτος
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Blogs, E-PORTFOLIO, WIKIS Εργασία στο εργαστήριο με ΘΕΜΑ

Blogs Τα blogs είναι ιστοσελίδες Οι δημοσιεύσεις στα blogs ονομάζονται posts και οι συγγραφείς και διαχειριστές τους bloggers. Τα posts περιέχουν κείμενο, φωτογραφίες, οπτικοακουστικό υλικό, κλπ Blogs

Βασικά στοιχεία των blogs Τίτλος Κύριο μέρος Σχόλια Permalink- url Ημερομηνία δημοσίευσης Βασικά στοιχεία των blogs

Τα είδη των blogs Προσωπικά blogs . Ομαδικά blogs

Η χρήση των blogs στην εκπαίδευση Προσφέρονται για ενημέρωση-εκπαίδευση –διασκέδαση Η χρήση των blogs στην εκπαίδευση

Ορισμός του E-portfolio φωτογραφίες, έγγραφα, βίντεο, μουσική , Ασκήσεις και λύσεις ασκήσεων κλπ Ορισμός του E-portfolio

Wiki είναι ένας τύπος ιστότοπου που επιτρέπει σε οποιονδήποτε να δημιουργήσει και να επεξεργαστεί τις σελίδες του. με τα wikis διευκολύνεται η συνεργασία πολλών ατόμων υπάρχει o διαχειριστής σελίδας Υπάρχει αρχείο αλλαγών στο wiki wikis

Video https://www.youtube.com/watch?v=mdq83SWTnOM https://www.youtube.com/watch?v=-bx2ZhPgraY

ΑΣΚΗΣΕΙΣ Να κάνετε το e-portfolio σας Να κάνετε ένα wiki με πληροφορίες για νηπιαγωγούς σε θέματα χρήσης blogs ΑΣΚΗΣΕΙΣ