Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Π.Ε. Δράμας

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Π.Ε. Δράμας"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Π.Ε. Δράμας
Το Νέο Σχολείο: Εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης και νέες μέθοδοι διδασκαλίας. Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Π.Ε. Δράμας

2 Το Νέο Σχολείο βασίζεται
Στην αρχή της Διερευνητικής προσέγγισης της μάθησης Στην αρχή της διεπιστημονικής συνεργασίας των εκπαιδευτικών Στην αρχή της ομαδικής συνεργασίας των μαθητών και Στην αρχή της διαφοροποίησης του περιεχομένου, της διαδικασίας και του πλαισίου μάθησης

3 Η σωστή οργάνωση της διδασκαλίας προϋποθέτει:
Η σωστή οργάνωση της διδασκαλίας προϋποθέτει: Προγραμματισμό Προετοιμασία Οργάνωση Αξιολόγηση ω

4 Επίσης: Ανάπτυξη καλών διαπροσωπικών σχέσεων
Υιοθέτηση διαφόρων μορφών διδασκαλίας Εφαρμογή ποικίλων τεχνικών

5 Μορφές διδασκαλίας: Ο εκπαιδευτικός κέντρο της διδασκαλίας: Μετωπική
Ερωτηματική Διαλογική Πειραματική

6 Μορφές διδασκαλίας: Ο μαθητής στο επίκεντρο της διδασκαλίας:
Εταιρική συνεργασία Ομαδική διδασκαλία Ομάδες εργασίας Ερευνητικές εργασίες

7 Διδακτικές τεχνικές-μέθοδοι:
Καταιγισμός εννοιών Εννοιολογικός χάρτης Εικόνες Δραματοποίηση Λύση προβλημάτων κλπ

8 Σκοπός της αξιολόγησης
Η προαγωγή της μάθησης Η ανατροφοδότηση του εκπαιδευτικού για να βελτιώσει τις μεθόδους της μαθησιακής διαδικασίας και Η ανατροφοδότηση του μαθητή

9 Για μια ολοκληρωμένη και σωστή αξιολόγηση πρέπει να καθορίζονται:
Τι αξιολογείται Πώς αξιολογείται Για ποιον σκοπό αξιολογείται Ποιος αξιολογεί

10 Μορφές αξιολόγησης: Αρχική ή διαγνωστική Διαμορφωτική ή σταδιακή
Τελική ή συνολική

11 Τεχνικές αξιολόγησης:
Γραπτές ή προφορικές εξετάσεις, Ημιδομημένος διάλογος Συνθετικές εργασίες Συστηματική παρατήρηση Φάκελος του μαθητή (portfolio) Αυτοαξιολόγηση του μαθητή Ετεροαξιολόγηση

12 Αυτοαξιολόγηση-Ετεροαξιολόγηση
Οι μαθητές αξιολογούν: Την πρόοδο και την επίδοσή τους με συγκεκριμένα κριτήρια, τα οποία σχετίζονται με Την επίλυση προβλημάτων, Τα σχέδια εργασίας, Τις παρουσιάσεις κλπ

13 Ο μαθητής καλείται να απαντήσει σε ερωτήματα, όπως:
Πώς πραγματοποιούνται η αυτοαξιολόγηση και η ετεροαξιολόγηση στις ομαδικές εργασίες: Ο μαθητής καλείται να απαντήσει σε ερωτήματα, όπως: Πώς βοήθησες την ομάδα σου; Ποιος ή ποιοί άλλοι βοηθούν ιδιαίτερα την ομάδα σου και πώς; Τι θα κάνεις στη συνέχεια για να βοηθήσεις την ομάδα; Τι περιμένεις από τους άλλους της ομάδας σου;

14 Η αξιολόγηση της ομαδικής εργασίας έχει τέσσερις διαστάσεις:
Η αξιολόγηση της ομαδικής εργασίας έχει τέσσερις διαστάσεις: Αξιολόγηση του περεχομένου Της γλώσσας Της δομής και Της παρουσίασης του έργου

15 Ερευνητικές εργασίες, ως προς τη μέθοδο, τις πηγές, τα εργαλεία:
Ερευνητικές εργασίες, ως προς τη μέθοδο, τις πηγές, τα εργαλεία: Πειραματικές Περιγραφικές Δημοσκοπικές Ερμηνευτικές

16 Ερευνητικές εργασίες, ως προς το βαθμό καθοδήγησης:
Ερευνητικές εργασίες, ως προς το βαθμό καθοδήγησης: Εργασίες ελεγχόμενης μορφής καθοδήγησης Φθίνουσας μορφής καθοδήγησης και Εργασίες ακαθοδήγητης μορφής

17 Το συμβόλαιο Στόχοι Πώς ορίζονται οι στόχοι του Συνθήκες εφαρμογής του
Κριτήρια Ενισχυτές Αναδιαπραγμάτευση των όρων του Χρόνος και διάρκεια εφαρμογής του συμβολαίου


Κατέβασμα ppt "Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Π.Ε. Δράμας"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google