Αν ταξίδευε το σεντούκι το 2016, ποιες περιοχές της γης θα επισκεπτόταν και τι θα συναντούσε εκεί; Σε αυτό το ερώτημα τα παιδιά της Δ, Ε και Στ των.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Advertisements

Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
«Γερμανόφωνη Ψηφιακή Εφημερίδα»
Όταν οι άλλοι πέφτουν, εμείς μπορούμε να συνεχίσουμε να τρέχουμε ! Σημασία δεν έχει αν πέφτεις, Αλλά αν μπορείς να σηκωθείς και Να συνεχίσεις !
Οι ΤΠΕ ως μέσο έκφρασης και ψηφιακής κοινωνικότητας.
Το Moodle ως γνωστικό εργαλείο
Το ποντίκι (mouse) είναι συσκευή εισόδου που χρησιμοποιείται στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Το όνομα του προέρχεται από το χαρακτηριστικό σχήμα των.
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης Νότα Σεφερλή. Η έννοια της κοινότητας Σύνολο ανθρώπων με κοινά κοινωνικά χαρακτηριστικά (ορολογία, απόψεις, προσδοκίες,
Κατηγόριες εκπαιδευτικού λογισμικού § 4.1 γενικό μέρος σελ 135.
Τα ΟΧΙ και τα ΝΑΙ του Διαδικτύου Στίχοι οι μαθητές της Στ΄2.
Ιωάννα Κομνηνού. Η επικοινωνία άλλοτε και τώρα…  Κάποτε γράφαμε γράμματα…  Τώρα…
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ελληνογαλλική σχολή πειραιά «Ο Άγιος Παύλος». Υπ. Καθηγήτρια Στ. Μαυροματάκη.
3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΝΑΜΠΕΤΗ, δασκάλα Γ΄τάξης ΜΑΡΙΑ ΤΣΙΦΤΣΟΓΛΟΥ, δασκάλα Ε΄τάξης.
Για ποιόν λόγο χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή; Εργασίες 27% Διασκέδαση 50% Επικοινωνία 15% Ενημέρωση 8%
Δ ιαδικτυακά εργαλεία και κοινότητες στα εργαστηριακά μ αθή μ ατα Ποίησης και Θεάτρου του Τ μ ή μ ατος Αγγλικής, Α. Π. Θ Κατερίνα Κίτση - Μυτάκου Αριστοτέλειο.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ Γ’ – Δ’ ΤΑΞΕΩΝ.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΟΥ
Ερευνητική εργασία Διαδίκτυο και Επικοινωνία
Μεθοδολογία έρευνας και στατιστική
Ιδέες για λανσάρισμα.
Τι είναι το Ίντερνετ Παγκόσμιο Δίκτυο
ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Τι είναι το Sexting; Το sexting είναι η ανταλλαγή προκλητικών µηνυµάτων ή γυµνών φωτογραφιών µέσω διαδικτύου ή µέσω κινητών τηλεφώνων, που λανθασμένα.
2. Μάθηση μέσω Σχεδιασμού
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Ένα ζευγάρι ηλικιωμένων παίρνει διαζύγιο…..
ΕΞ΄ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΤΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ μέσα από τις ΤΠΕ
Β Τι είναι οι εφαρμογές διαδραστικής επικοινωνίας και τι είναι κοινωνικό δίκτυο Στόχοι.
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για την επικοινωνία
Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
“Εφαρμογές Κοινωνικής δικτύωσης & Σύγχρονης ανταλλαγής μηνυμάτων”
PROJECT 2B ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΠΑΛΑΣΗ
Πρακτική άσκηση στην κοινότητα
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
ΤΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
Ερευνητική Εργασία «Εφηβεία και προβλήματα»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Τηλεργασία – Ασύγχρονη και Σύγχρονη Συνεργασία από απόσταση
Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
ETWINNING.
Τηλεργασία – Ασύγχρονη και Σύγχρονη Συνεργασία από απόσταση
ΓΙΑ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΙΣΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ top10
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 4Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ «Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ»
Ιστοσελίδες νέας γενιάς και εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση Ρέθυμνο, 1η Νοεμβρίου
Εφαρμογές Πληροφορικής
Κοινωνικά Δίκτυα και Ανήλικοι Χρήστες: Κίνδυνοι και Προφυλάξεις
Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β1
Θετικό Δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ασφαλής Χρήση του Διαδικτύου: Πως και Γιατί!
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχία Τάξεις: Β΄, ΣΤ’
Διοίκηση επιχειρήσεων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΔΙΕΘΝΩΣ-ΕΛΛΑΔΑ
Εργαλεία μάθησης Ομαδική εργασία φοιτητών ΠΤΝ
Θέμα: «Young reporters of our local community»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Ταξιδεύοντας με ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԱՅԻՆ ՀԵՌԱՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒՂԻՆԵՐ
MICROFINANCE IN GREECE ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Marketing για εκπαιδευτικούς
Ενότητα Γ2.4α (Σύγκριση και επιλογή υπολογιστικού συστήματος)
Πως συγκρίνουμε και πως επιλέγουμε υπολογιστικά συστήματα
Συμβουλευτικός Σταθμός Νέων Φλώρινας
7 Έτη Mira Hansson Για μένα Full Stack Developer Δήλωση αποστολής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αν ταξίδευε το σεντούκι το 2016, ποιες περιοχές της γης θα επισκεπτόταν και τι θα συναντούσε εκεί; Σε αυτό το ερώτημα τα παιδιά της Δ, Ε και Στ των ΚΕΣΠΕΜ απάντησαν ότι θα έπρεπε να δει τα καραβάνια των προσφύγων να ταξιδεύουν για μια καλύτερη ζωή. Έτσι, σε κάθε ΚΕΣΠΕΜ, κατασκευάστηκε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι: «ο γύρος του κόσμου μ’ ένα σεντούκι» όπου το σεντούκι ταξιδεύει και πάλι και μας βοηθάει αφενός να προβληματιστούμε γι’ αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, αφετέρου να απολαύσουμε το ταξίδι και την περιπέτεια, γνωρίζοντας άλλους πολιτισμούς. Κι όλα αυτά τελικά δίνουν έναυσμα και δημιουργούν κίνητρο για την παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου, την ενδυνάμωση της ομάδας και το άνοιγμα στον κόσμο.

Με αφετηρία και τερματισμό του παιχνιδιού τα ίδια τα ΚΕΣΠΕΜ, τα παιδιά «ταξίδεψαν» σε όλες σχεδόν τις ηπείρους και έγραψαν εντολές για το επιτραπέζιό τους, αντλώντας πληροφορίες από τα κείμενα του σεβντά και από το διαδίκτυο.

Τα ταξίδια στα Βαλκάνια ανέδειξαν το προσφυγικό ζήτημα και τα σημερινά δραματικά γεγονότα. Τα παιδιά... έγραψαν κείμενα και διαλόγους για το πώς μπορεί να νιώθουν οι πρόσφυγες, τις δύσκολες συνθήκες που αντιμετωπίζουν, ανέφεραν διάφορα γεγονότα που είχαν ακούσει και δει από την τηλεόραση, μιλήσανε για την απελπισία των ανθρώπων αυτών και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. (Από καταγραφή εκπ/κου του Ε2 Ξάνθης) ….ενώ τα ταξίδια στην Ευρώπη και στην Αμερική ανέδειξαν το ζήτημα της μετανάστευσης... Τα παιδιά αναφέρθηκαν στην ανεργία και κατέθεσαν τις δικές τους εμπειρίες (μπαμπάδες που λείπουν στη Γερμανία για δουλειά). Έγραψαν για τα προβλήματα των μεταναστών αλλά και πώς βρήκαν τρόπους να μάθουν τη γλώσσα της νέας τους πατρίδας, να κάνουν νέους φίλους αλλά και να μιλάνε με δικούς τους στο skype και να τους στέλνουν λεφτά. (Από καταγραφή εκπ/κου του Στ1 Ξάνθης)

Επειδή όμως τα ταξίδια έχουν και απολαύσεις τα παιδιά εστίασαν στις γεύσεις και με τη βοήθεια του διαδικτύου έγραψαν συνταγές των χωρών από τις οποίες πέρασε …το σεντούκι! Τα ταξίδια αυτά οδήγησαν στην προσπάθεια κατανόησης και δύσκολων εννοιών, όπως ο ρατσισμός, πάντα με τη βοήθεια επιλεγμένων κειμένων του Σεβντά… τα παιδιά μίλησαν για τις διακρίσεις και την καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και έφτιαξαν με τα σώματά τους συνθήματα κατά του ρατσισμού (Από καταγραφή εκπ/κου του Ε-Στ Ιάσμου)

Βιντεάκι από το επιτραπέζιο παιχνίδι στο Ε-Στ τμήμα (ΚΕΣΠΕΜ Ξάνθης)